Hoe zal die gozer zich nu voelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef tevebe het volgende:
Ik heb medelijden hoor met die gast. Kan die dalijk weer een tribal laten maken van z'n kampioenschap tattoo.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohohooooooooo goeie genade wat een dekselse pot voetbal in de kaasstad. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij u had vanavond. Alexander Büttner de klasbak uit de achterhoek, uit Doetinchem waar Hiddink de tsaar vandaan komt. Je weet dat hij het kan, en hij doet het. Goeie genade wat een spektakel. Scheringa, trekt gewoon zn checkboekje als er versterkingen moeten komen. Maar als een flitsende dolkstoot trok Vitesse door de dekking van AZ. En daar staan spijkerharde verdedigers hoor, jawel! Het DSB stadion is van Vitesse! Het is 1-2, absoluut onverdiend. De messen zijn geslepen. Maar laten we de de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. AZ gaat nu naar de godenzonen, naar San Marco, de tovenaar. Dit wordt werkelijk ontroerend mooi. Want met Suarez de loper, zwerver en onrustzaaier weet je het maar nooit. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar.
Nnnnnu?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer.
Hoelaat komt Studio Sport mensen?
Die zal niet lekker slapenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe zal die gozer zich nu voelen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ publiek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je clubtopscorer uitfluiten.![]()
![]()
![]()
![]()
Fluiten bij een 1-1 stand met nog 30 minuten te gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheringa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyfusklappers![]()
![]()
![]()
Dan zie ik het morgen wel.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Anonymousz het volgende:
en we zwaaien met ze allen terug naar Louis van Gaal
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
- We hadden toch voor Ajax moeten blijven he?
- Ja schat. (kut, weer geen sex vanavond...)
Cyberiaquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ publiek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je clubtopscorer uitfluiten.![]()
![]()
![]()
![]()
Fluiten bij een 1-1 stand met nog 30 minuten te gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheringa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyfusklappers![]()
![]()
![]()
Heldquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohohooooooooo goeie genade wat een dekselse pot voetbal in de kaasstad. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij u had vanavond. Alexander Büttner de klasbak uit de achterhoek, uit Doetinchem waar Hiddink de tsaar vandaan komt. Je weet dat hij het kan, en hij doet het. Goeie genade wat een spektakel. Scheringa, trekt gewoon zn checkboekje als er versterkingen moeten komen. Maar als een flitsende dolkstoot trok Vitesse door de dekking van AZ. En daar staan spijkerharde verdedigers hoor, jawel! Het DSB stadion is van Vitesse! Het is 1-2, absoluut onverdiend. De messen zijn geslepen. Maar laten we de de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. AZ gaat nu naar de godenzonen, naar San Marco, de tovenaar. Dit wordt werkelijk ontroerend mooi. Want met Suarez de loper, zwerver en onrustzaaier weet je het maar nooit. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar.
Wel vakerquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Luciano was echt een topkeeper vandaag.²
Dat komt later pasquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef maril het volgende:
Waarom worden de wedstrijden niet gelijktijdig gespeeld?
Ik vond dat je het met name bij Stijn Schaars goed zag in de close-ups tijdens de wedstrijd... één bonk zenuwen... als ze die niet onder controle gaan krijgen kan het nog wel eens heel vervelend worden... al is de kans dat Ajax punten laat liggen nog groot natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Kremers het volgende:
Die sukkels gaan gewoon niet goed om met de drukIk hoop alleen niet dat ze volgende week tegen Ajax doen
Eerst aan de schandpaal bij Radar en nu ditquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Espabilado het volgende:
Misschien is het wel Karma voor Scheringa
Ik denk dat Feyenoord niet ver hoef te zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |