triestquote:
pisveequote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GO TWENTE!
Als Twente kampioen wordt ga ik in de blote pik door Amersfoort rennen
Helaasquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef sjimz het volgende:rubbereend op 29-06-2007: Als Lazovic bij verkoop meer dan 7 miljoen oplevert ontvangen Dylan Dog en DutchGooner een doos Bossche bollen.
ik ging er ook niet vanuit dat dat zou gebeurenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is een vrij land, maar het zegt meer over jou dan over de eerste divisie.
Ik vind het een behoorlijk zielige TT. Jij dnekt zeker dat we wel even kampioen worden?
Ik heb nieuws voor je, dat worden we niet. Als wij kampioen worden scheer ik mijn hoofd kaal.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als Ajax de beker wint ga ik in een jodenshirt op de Coolsingel lopen
Ik zeg alvast: R.I.P. DrDentz 25.04.10quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 01:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik zeg alvast: R.I.P. DrDentz 25.04.10
nou bedanktquote:
Zijn hier al beelden van?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt, dan neem ik 4 maanden lang een TwenteUI.
vast nietquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Kut, dacht dat dit topic inmiddels wel dood was
Schiet nou maar op! Jij stiekemerd!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
Waar is dat lamme topic waar ik mijn ava kan veranderen, kan alleen het WKtopic daar van vinden.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #76!quote:
Open er 1.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef Self-Catering het volgende:
Waar zijn de 'als oranje kampioen wordt...' topics.?
Hoe smaakt de schoen?quote:
sinds wanneer is Paul een vrouw gewordenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:43 schreef Paul het volgende:
JOJOORTJE IK WIL ALLEEN MAAR TWENTE ZIEN EN GEEN AJAX EN KUIKENTJE VERDORIE! WAT ZIJN DIT VOOR GRAPPEN
!
Sinds jij een snor hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 18:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sinds wanneer is Paul een vrouw geworden
okquote:
Twente is op 2 mei kampioen geworden, je zit dus nog wel een week of drie aan die UI vast.quote:
ik doe het andersomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Paul het volgende:
Ja hallo ik doe een week een Ajax ava, als Utreg verliest. Wie doet er tegen mij?
Nu hoop ik nog harder dat Utrecht wint, jij zal mijn pijn voelen ook al is het slechts een week en geen Feyenoord- maar een Utrecht-logo!!quote:
Feyenoord is pijnlijker hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nu hoop ik nog harder dat Utrecht wint, jij zal mijn pijn voelen ook al is het slechts een week en geen Feyenoord- maar een Utrecht-logo!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Jouw hele leven draait om deze weddenschap he? Ga een ander topic volspammen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef Paul het volgende:
Jojoortje en stevenmac snappen wel dat als ze later beginnen het dan ook gewoon doorschuift die tijd he!
Door jouw gespam hoeven ze het maar een halve dag te doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef Paul het volgende:
Jojoortje en stevenmac snappen wel dat als ze later beginnen het dan ook gewoon doorschuift die tijd he!
een week lang maar gelukkigquote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Paul het volgende:
[..]
OOOOOOOOOMG HAHAHHAH IK MOET LACHEN OM JE AVA HAHAHHAHAA
utrecht is dan ook een wijvenclubquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
ALSOF JE VROUWENKLEREN AAN HEB HIHIHIHIHI
Als ik een wedstrijd van Utrecht kijk dan hoor ik minstens 5 keer per wedstrijd "willen de supporters alsjeblieft stoppen met het gooien van vuurwerk" of "Willen de supporters alsjeblieft stoppen met de spreekkoren". Voor de rest wel een verdiende uitslag hoor, maar wat een kutpubliek loopt daar rond (dus niet iedereen).quote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
utrecht is dan ook een wijvenclub
Maar vandaag was dit ook geregeld gericht aan het uitvak.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik een wedstrijd van Utrecht kijk dan hoor ik minstens 5 keer per wedstrijd "willen de supporters alsjeblieft stoppen met het gooien van vuurwerk" of "Willen de supporters alsjeblieft stoppen met de spreekkoren". Voor de rest wel een verdiende uitslag hoor, maar wat een kutpubliek loopt daar rond (dus niet iedereen).
Meer vuurwerk dit keer bij het uitvak, Ajax gooide best grote bommenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar vandaag was dit ook geregeld gericht aan het uitvak.
Goede UI wel op zichquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
utrecht is dan ook een wijvenclub
Dat FC Utrecht staat wel heel kort in beeld. Maarja, dit is al zoveel beter dan die bejaarde kabouter met z'n lelijke muts.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax PSV kampioen maakt koop ik een ajax shirt
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht verliest van Ajax neem ik een week lang een ajax avatar
elk jaar dezelfde weddenschap?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
elk jaar dezelfde weddenschap?
* msnk vindt dit leukquote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef Adames het volgende:
ok ok, als Ajax wint neem ik een week lang een Ajax UI.
Hoelangquote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik neem wel een Utrecht UI als Ajax verliest.
Ik neem wel een Sneijder UI als Utrecht punten pakt. Een jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Paul het volgende:
Komt er nog een Ajacied met een tegenprestatie?
welkequote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik neem wel een Sneijder UI als Utrecht punten pakt. Een jaar.
Nee, je moet wel een Utrecht avatar nemen natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rodney.quote:
Niet zoveel eisen joh. Jaar lang he.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, je moet wel een Utrecht avatar nemen natuurlijk
Laat haar nou maar, ze komt de weddenschappen toch nooit na.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar blijft jouw weddenschap voor zondag?
En verloren moeite, Utrecht verliest tochquote:Op woensdag 2 november 2011 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat haar nou maar, ze komt de weddenschappen toch nooit na.
Dat ookquote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Adames het volgende:
[..]
En verloren moeite, Utrecht verliest toch
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax wint, Gaat Paul 1 jaar lang Ajaxavatar nemen.
Als Utrecht wint gaat Ajacied422 niets doen.
Top.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een weddenschap:
Als ik vanavond een nieuw topic open in de Ajax - dinamo reeks, Dan kom ik een dag niet op fok posten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Als Mertens geen topscoorder wordt of in de top-3 komt, neem ik een UI die iemand hier mag kiezen! Gayavatar ofzo
Maar die heb je al?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Als Mertens geen topscoorder wordt of in de top-3 komt, neem ik een UI die iemand hier mag kiezen! Gayavatar ofzo
Hehequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima. Als AZ kampioen wordt neem ik een jaar lang een Gert-Jan-UI.
Welkom in VBLquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Bossing het volgende:
Als Manolev meer dan 3 assists op zijn naam krijgt dit seizoen neem ik een jaar lang een Manolev UI.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik neem wel een Utrecht UI als Ajax verliest.
Bij deze.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe dat dan.quote:
Als Manolev minder dan 13 kaarten pakt, neemt hij 6 maanden lang een Mexicanobakker-masker.quote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Manolev meer dan 13 gele kaarten pakt dit seizoen neem ik een half jaar lang een Manolev-UI.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als jij gelijk krijgt doe ik een half jaar een UI met het Ajax logo en als ik gelijk krijg jij een UI met het PSV logo voor een half jaar?
even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik knip serieus mijn seizoenskaart door als die rode kaart van Esteban niet ongedaan gemaakt wordt
Waar is je poep ui?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg dat Utrecht wint van Twente, zo niet. Dan neem ik een poepUI
en als het gelijkspel wordt, neem ik een week lang een PSV-UI.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
Als Twente wint van PSV neemt Smoofie een week lang een PSV-UI
Als PSV wint van Twente neem ik een week lang een PSV-UI.
Tevens topic-kick.
Held.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
en als het gelijkspel wordt, neem ik een week lang een PSV-UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |