ik doe het andersomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Paul het volgende:
Ja hallo ik doe een week een Ajax ava, als Utreg verliest. Wie doet er tegen mij?
Nu hoop ik nog harder dat Utrecht wint, jij zal mijn pijn voelen ook al is het slechts een week en geen Feyenoord- maar een Utrecht-logo!!quote:
Feyenoord is pijnlijker hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nu hoop ik nog harder dat Utrecht wint, jij zal mijn pijn voelen ook al is het slechts een week en geen Feyenoord- maar een Utrecht-logo!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Jouw hele leven draait om deze weddenschap he? Ga een ander topic volspammen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef Paul het volgende:
Jojoortje en stevenmac snappen wel dat als ze later beginnen het dan ook gewoon doorschuift die tijd he!
Door jouw gespam hoeven ze het maar een halve dag te doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef Paul het volgende:
Jojoortje en stevenmac snappen wel dat als ze later beginnen het dan ook gewoon doorschuift die tijd he!
een week lang maar gelukkigquote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Paul het volgende:
[..]
OOOOOOOOOMG HAHAHHAH IK MOET LACHEN OM JE AVA HAHAHHAHAA
utrecht is dan ook een wijvenclubquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
ALSOF JE VROUWENKLEREN AAN HEB HIHIHIHIHI
Als ik een wedstrijd van Utrecht kijk dan hoor ik minstens 5 keer per wedstrijd "willen de supporters alsjeblieft stoppen met het gooien van vuurwerk" of "Willen de supporters alsjeblieft stoppen met de spreekkoren". Voor de rest wel een verdiende uitslag hoor, maar wat een kutpubliek loopt daar rond (dus niet iedereen).quote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
utrecht is dan ook een wijvenclub
Maar vandaag was dit ook geregeld gericht aan het uitvak.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik een wedstrijd van Utrecht kijk dan hoor ik minstens 5 keer per wedstrijd "willen de supporters alsjeblieft stoppen met het gooien van vuurwerk" of "Willen de supporters alsjeblieft stoppen met de spreekkoren". Voor de rest wel een verdiende uitslag hoor, maar wat een kutpubliek loopt daar rond (dus niet iedereen).
Meer vuurwerk dit keer bij het uitvak, Ajax gooide best grote bommenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar vandaag was dit ook geregeld gericht aan het uitvak.
Goede UI wel op zichquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
utrecht is dan ook een wijvenclub
Dat FC Utrecht staat wel heel kort in beeld. Maarja, dit is al zoveel beter dan die bejaarde kabouter met z'n lelijke muts.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax PSV kampioen maakt koop ik een ajax shirt
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht verliest van Ajax neem ik een week lang een ajax avatar
elk jaar dezelfde weddenschap?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
elk jaar dezelfde weddenschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |