abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105899181
Originele OP:
quote:
Wat een held. Terecht.
De held in kwestie:

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 00:35:46 ]
  donderdag 22 december 2011 @ 00:36:28 #2
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_105899251
_O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_105899730
quote:
juist, _O_
pi_105899767
Hij heeft wel een kop als een bak met wormen.
pi_105899809
Gertjan Hork.
★★★
pi_105899817
^O^
pi_105900637
Hopelijk zullen morgen veel voetballers en trainers openlijk hun steun betuigen aan Verbeek en Esteban.
  donderdag 22 december 2011 @ 01:09:55 #8
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105900723
AZ heeft zich niet aan de regels gehouden. Ajax door.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105900753
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Smoofie het volgende:
AZ heeft zich niet aan de regels gehouden. Ajax door.
Hou toch op man :')
Ajax is gewoon zwaar de lul door eens kansloze kankerlul die nieteens uit de buurt van Amsterdam komt :r
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 22 december 2011 @ 01:11:29 #10
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105900810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hou toch op man :')
Ajax is gewoon zwaar de lul door eens kansloze kankerlul die nieteens uit de buurt van Amsterdam komt :r
Ik leun op 2 gedachtes.
Logica zou zeggen Ajax is de lul.
Maar als de KNVB zich zo nodig aan de regels moet houden is AZ de lul.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105900847
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik leun op 2 gedachtes.
Ik knip serieus mijn seizoenskaart door als die rode kaart van Esteban niet ongedaan gemaakt wordt :r
  donderdag 22 december 2011 @ 01:14:33 #12
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105900942
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik knip serieus mijn seizoenskaart door als die rode kaart van Esteban niet ongedaan gemaakt wordt :r
Geef hem dan weg.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105900990
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Geef hem dan weg.
hoeveel heb je er voor over?
  donderdag 22 december 2011 @ 01:17:27 #14
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105901071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

hoeveel heb je er voor over?
Ik hoef hem niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105901170
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik leun op 2 gedachtes.
Zolang Az er maar niet door genaaid wordt vind ik het prima. Al betekent het uitsluiting van het toernooi.
pi_105901210
De actie dat Verbeek deed was het enige wat hij kon doen en mag Ajax achter zijn oren krabben hoe het zo ver heeft mogen komen met hun beveiliging. Om deze idiote gebeurtenis enigzins een beetje waardigheid te geven, lijkt mij Diskwalificatie voor Ajax het enige wat de KNVB kan doen om hun gezicht te redden.
Ajax is verantwoordelijk voor de veiligheid van zijn bezoekers en alleen daarvoor moet Ajax zijn verantwoording nemen. Dan maar een keertje geen kampioen.
pi_105901230
Ok ff mijn mening, ik zat erg dicht op het incident:
Die gast (snap niet dat mensen hem supporter noemen want dit is geen support) levenslang verbannen uit elk stadion en iedereen zijn kaartje terugbetalen + extra gemaakt kosten en boetes :P verder wil ik daar niets over kwijt.

Reactie van Esteban valt te begrijpen en bij mij op de tribune vond iedereen het een logische reactie. Wat ik niet vind kunnen is dat hij op iemand die op de grond igt vol intrapt (nogmaals: ik begrijp het wel)

Die kaart van Nijhuis: niemand waarmee ik sprak ovond die kaart terecht maar ja die regels zijn nou eenmaal zo. Ik dacht op dat moment wel dat Nijhuis zelf hem ook niet wilde geven..

Pas daarna kwam verbeek in actie dat hij naar binnen wou en niet meer wilde spelen. Ik vraag me af of hij dat ook had als hij 2-0 voor had gestaan.

Bizarre actie van een debiel en ondanks dat ik vind dat Esteban zich had moeten beheersen heb ik met hem te doen omdat ik me kan voorstellen dat je toch zo reageert.
pi_105901244
Domme beslissing van Verbeek. Volgens "de regels" had de wedstrijd gewoon door moeten gaan.
Verder natuurlijk een actie waarvoor die gekke mongool die de keeper aanviel nooit meer een stadion van binnen hoeft te zien en een boete krijgt waarvoor hij een tijd mag werken.
Ook zou ik het goed vinden dat die rode kaart wordt kwijtgescholden.
pi_105901260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:21 schreef MakkieR het volgende:
De actie dat Verbeek deed was het enige wat hij kon doen en mag Ajax achter zijn oren krabben hoe het zo ver heeft mogen komen met hun beveiliging. Om deze idiote gebeurtenis enigzins een beetje waardigheid te geven, lijkt mij Diskwalificatie voor Ajax het enige wat de KNVB kan doen om hun gezicht te redden.
Ajax is verantwoordelijk voor de veiligheid van zijn bezoekers en alleen daarvoor moet Ajax zijn verantwoording nemen. Dan maar een keertje geen kampioen.
Je ziet toch te pas en te onpas mensen het veld oprennen bij allerhande sportwedstrijden? Het valt nu alleen zo op, omdat deze man toevallig kwade bedoelingen had.
pi_105901292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die gast (snap niet dat mensen hem supporter noemen want dit is geen support) levenslang verbannen uit elk stadion en iedereen zijn kaartje terugbetalen + extra gemaakt kosten en boetes :P verder wil ik daar niets over kwijt.

Reactie van Esteban valt te begrijpen en bij mij op de tribune vond iedereen het een logische reactie. Wat ik niet vind kunnen is dat hij op iemand die op de grond igt vol intrapt (nogmaals: ik begrijp het wel)

Die kaart van Nijhuis: niemand waarmee ik sprak ovond die kaart terecht maar ja die regels zijn nou eenmaal zo. Ik dacht op dat moment wel dat Nijhuis zelf hem ook niet wilde geven..

Pas daarna kwam verbeek in actie dat hij naar binnen wou en niet meer wilde spelen. Ik vraag me af of hij dat ook had als hij 2-0 voor had gestaan.

Bizarre actie van een debiel en ondanks dat ik vind dat Esteban zich had moeten beheersen heb ik met hem te doen omdat ik me kan voorstellen dat je toch zo reageert.
Ik denk dat ieder logisch denkend mens zich hier wel in kan vinden.
pi_105901320
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:21 schreef MakkieR het volgende:
Wacht nou maar af op die rapporten. Als Ajax qua beveiliging niks fout heeft gedaan ligt AZ eruit wegens het terugtrekken.

Er kan van alles gebeuren. Hoop dat we eruit worden geflikkert ..
★★★
pi_105901332
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je ziet toch te pas en te onpas mensen het veld oprennen bij allerhande sportwedstrijden? Het valt nu alleen zo op, omdat deze man toevallig kwade bedoelingen had.
Dit. Verder is de beveiliging bij Ajax niet eens slecht, of zullen we weer met zijn allen achter hekken en diepe grachten zitten? :r
pi_105901343
quote:

Dit dus. :)
pi_105901360
quote:

Mwa van de tribune zag het er misschien ergers uit, want meer dan 2 trappen tegen het been geven deed hij echt niet. Toen ging hij klaar staan de volgende supporter te hoeken (Het blijft knap hoe hij die trap ontweek) wat een steward bleek te zijn. Voor de rest wordt het niet veilig voelen natuurlijk als excuus gebruikt, maar met 10 man 0-2 voorstaan met zoveel woede en frustratie in je lichaam moet je niet willen. Dan had de wedstrijd op zeker ontspoord.
pi_105901433
AZ door, kaart geseponeerd en Ajax kleine boete lijkt me in dit geval logisch. Hopelijk heeft het alleen geen meerjaren gevolgen zoals Feyenoord - Nancy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')