Dat doet niks af aan het feit dat hij Toivonen op zn voet raakt en het gewoon een overtreding isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef insan3 het volgende:
Over die penalty, ja dat zou idd 1 kunnen zijn maar Ten rouwelaar ging voor de bal, toivonen was zo slim om vlak voor de sliding de bal weg te tikken.
Geen overtreding maar wel fluiten? Is dat een nieuwe regel?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:36 schreef Nfct het volgende:
[..]
Geen overtreding.. had misschien wel gefloten kunnen worden.
Jaja schele, hij trapt met z'n eigen linkervoet op z'n rechterhakquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Was een overtreding op marcellis hoor.
ach een aanname op de borst kan ie over 30 meter ook beoordelen als een handsbal..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
dus gewoon 1-2 PSV, dus toch dure punten onthouden door scheids. al was die overtreding op marcellis wel heel moeilijk om te zien dusja.
precies.. het was gewoon weer eens kut.. maar goed we hebben het nog steeds in eigen hand..quote:Ach we hadden gewoon beter moeten spelen, dan hadden we hier makkelijk gewonnen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GO TWENTE!
Als Twente kampioen wordt ga ik in de blote pik door Amersfoort rennen
En hoe komt dat denk je? Omdat ie aangetikt wordt dus.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:21 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Jaja schele, hij trapt met z'n eigen linkervoet op z'n rechterhak
Bruins gaat weer als een koningquote:Op zondag 7 maart 2010 12:33 schreef MB23 het volgende:
Lekker hoor Bruins, begon weer goed. René hoeft voor morgen niet meer te zoeken naar zn momentje
Ik zie een overtreding als iets dat met opzet gedaan wordt. Hier zat niks geen opzet in. Hoe dan ook, door die toevallige aanraking wordt het meeverdedigen van marcellis verhinderd ;-)quote:Op zondag 7 maart 2010 00:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen overtreding maar wel fluiten? Is dat een nieuwe regel?
Is ie bezig aan z'n 2e goede wedstrijd bij Feyenoord?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef Happel het volgende:
Zag El Ahmadi die bal even mooi op De Vrij spelen.
en daar houd ik je aanquote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GO TWENTE!
Als Twente kampioen wordt ga ik in de blote pik door Amersfoort rennen
Was het in Rotterdam ook al 0-1? Dacht dat je het over Feijenoord had.quote:
Wat deed ie?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:52 schreef Happel het volgende:
Rode kaart Vormer.
Ja excuses, ik bedoelde 0-1 en voor Ajax dusquote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het in Rotterdam ook al 0-1? Dacht dat je het over Feijenoord had.
In Kerkrade namelijk ook 0-1. Cissé.
wat gebeurt er dan allemaal, licht me is in want ik kijk ajax.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:57 schreef Hamilcar het volgende:
Luinge is de wat van Rotterdam? Best apart dat hij de wedstrijd nog niet heeft stil gelegd
hoer waarschijnlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 12:57 schreef Hamilcar het volgende:
Luinge is de wat van Rotterdam? Best apart dat hij de wedstrijd nog niet heeft stil gelegd
Tja, dan verdien je het gewoon.quote:
herhaling: hij rolt niet hij stuitert.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:05 schreef SeeNoEvil het volgende:
hoe is het veld te bespelen op het Kasteel?
niks halve kracht. gewoon doorgaan tot de 4, Sparta geen hoop bieden.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:10 schreef Sj0rs het volgende:
Wedstrijdje op halve kracht.
Gast.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:15 schreef MB23 het volgende:
Commentator. "Het is wachten op de 0-2" "Feyenoord kan hier makkelijk gaan voetballen." Groningen, 0-2 met nog 10 minuten was ook al binnen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |