Moet jij eens oplettenquote:
Nee daar hebben ze de mentalteit niet voor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik let op, het gaat niet gebeuren.
Ajax wordt kampioen.
Vast wel. Maar niet dit seizoenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen.
Ik let op, het gaat niet gebeuren.quote:
Ooit misschien eens. Maar niet dit seizoen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef ShevaJB het volgende:
Ik let op.
Het gaat niet gebeuren.
Twente wordt kampioen.
Dit seizoen ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ooit misschien eens. Maar niet dit seizoen.
Aankomende zondag alquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten
Feest vieren op de Oude Markt
Schoen opeten #8quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als Ajax de beker wint ga ik in een jodenshirt op de Coolsingel lopen
Ajax laat punten liggen tegen Willem 2 en NECquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen.
Alles liever dan Ajax kampioenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen.
Dan kom jij zeker ookquote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Delen ze dan ook gratis bier uit ?
Blijkbaar hebben ze het dan meer verdiend dan ajax en psv, dus zoquote:Op zondag 11 april 2010 01:53 schreef SoldMayor het volgende:
dan is het nederlandse voetbal nog meer verneukt dan het al was...
kom op ..
fc twente champions league![]()
![]()
![]()
![]()
Laat het nou net Ajax zijn die de punten Europees heeft laten liggen voor ons landquote:Op zondag 11 april 2010 01:53 schreef SoldMayor het volgende:
dan is het nederlandse voetbal nog meer verneukt dan het al was...
kom op ..
fc twente champions league![]()
![]()
![]()
![]()
Geen enkelequote:Op zondag 11 april 2010 03:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat het nou net Ajax zijn die de punten Europees heeft laten liggen voor ons land![]()
Ik noem een FC Kopenhagen... van welke andere europese topclubs heeft Ajax nog meer verloren de afgelopen jaren?
Wat een flauwekul. Natuurlijk hebben ze de laatste jaren weinig betekend in Europees verband, maar buiten twee leuke CL-seizoenen van PSV heeft de rest, op een jaartje AZ na, net zo weinig laten zien. Daarnaast heeft Ajax in de jaren negentig (en nog een tijdje daarna) er in zijn eentje voor gezorgd dat er genoeg NL clubs Europees mee konden ballen...quote:Op zondag 11 april 2010 03:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat het nou net Ajax zijn die de punten Europees heeft laten liggen voor ons land![]()
In de jaren 90 hadden ze toch andere regels.quote:Op zondag 11 april 2010 15:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Natuurlijk hebben ze de laatste jaren weinig betekend in Europees verband, maar buiten twee leuke CL-seizoenen van PSV heeft de rest, op een jaartje AZ na, net zo weinig laten zien. Daarnaast heeft Ajax in de jaren negentig (en nog een tijdje daarna) er in zijn eentje voor gezorgd dat er genoeg NL clubs Europees mee konden ballen...
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod4/trank2010.htmlquote:Op zondag 11 april 2010 03:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ajax hoort met zijn budget gewoon door de voorronde van de Champions League heen te komen. Zeker tegen teams als FC Kopenhagen en Slavia Praag...quote:Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod4/trank2010.html
De UEFA ranking over de laatste 5 jaar (die volledig de startbewijzen voor volgend jaar bepaalt):
PSV 22e, Ajax 32e, AZ 39e, Twente 84e
Natuurlijk is het altijd matig als Ajax buiten de top-10 eindigt, maar om nou te zeggen dat specifiek Ajax de punten heeft laten liggen...
Als ze niet winnen dan moeten ze nog een wedstrijd gelijkspelen/verliezen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Heel simpel. Als Twente van AZ wint, worden ze kampioen. Winnen ze niet van AZ, wordt Ajax kampioen.
mwah, het is wel met heel erg veel mazzel geweest hoor, dat overzicht van winnende goals in de laatste 5 minquote:Op zondag 11 april 2010 17:07 schreef Symphonic het volgende:
Blij zijn voor ze , net zoals ik vorig seizoen blij was voor AZ.
Ze hebben een goed seizoen neergezet en dat mag best bekroond worden.
Niks mazzel. Gewoon een kwaliteit om zogenaamde slechte wedstrijden te winnen. Je krijgt altijd wat je verdient.quote:Op zondag 11 april 2010 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, het is wel met heel erg veel mazzel geweest hoor, dat overzicht van winnende goals in de laatste 5 min.
Maar goed, winnen is winnen, maar echt overtuigend is het allang niet meer, als je meer punten hebt dat de rest is het verdiend, maar qua voetbal verdienen ze het nou ook weer niet.
Van de 31 wedstrijden hebben ze er 25 gewoon gewonnen! En ze hebben maar 1 wedstrijd verloren. Het lijkt misschien alsof ze vaak mazzelen, maar vergeet niet dat de sterke kant van Twente dit seizoen is dat ze de rust weten te bewaren.quote:Op zondag 11 april 2010 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, het is wel met heel erg veel mazzel geweest hoor, dat overzicht van winnende goals in de laatste 5 min.
Maar goed, winnen is winnen, maar echt overtuigend is het allang niet meer, als je meer punten hebt dat de rest is het verdiend, maar qua voetbal verdienen ze het nou ook weer niet.
Ja, en Ajax zou ook punten laten liggen tegen PSV, RKC, Groningen en VVVquote:Op zondag 11 april 2010 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax laat punten liggen tegen Willem 2 en NEC
Nee, zo veel wedstrijden in de slotfase winnen is geen mazzel!quote:Op zondag 11 april 2010 17:52 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, het is sowieso verdiend als je het wordt, maar ook gisteren komen ze zo goed weg, 10 cm maakte het verschil, dat kan je toch best mazzel noemen.
Die worden wel minimaal 2e.quote:Op zondag 11 april 2010 18:18 schreef Sheepcidus het volgende:
Ben al blij dat PSV geen kampioen wordt
zegge Tukkers.quote:
Als je 4 maanden in het gips wil leggen jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als Ajax de beker wint ga ik in een jodenshirt op de Coolsingel lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |