Hehequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima. Als AZ kampioen wordt neem ik een jaar lang een Gert-Jan-UI.
Welkom in VBLquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Bossing het volgende:
Als Manolev meer dan 3 assists op zijn naam krijgt dit seizoen neem ik een jaar lang een Manolev UI.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik neem wel een Utrecht UI als Ajax verliest.
Bij deze.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik neem wel een Sneijder UI als Utrecht punten pakt. Een jaar.
Doe dat dan.quote:
Als Manolev minder dan 13 kaarten pakt, neemt hij 6 maanden lang een Mexicanobakker-masker.quote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Manolev meer dan 13 gele kaarten pakt dit seizoen neem ik een half jaar lang een Manolev-UI.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als jij gelijk krijgt doe ik een half jaar een UI met het Ajax logo en als ik gelijk krijg jij een UI met het PSV logo voor een half jaar?
even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik knip serieus mijn seizoenskaart door als die rode kaart van Esteban niet ongedaan gemaakt wordt
Waar is je poep ui?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg dat Utrecht wint van Twente, zo niet. Dan neem ik een poepUI
en als het gelijkspel wordt, neem ik een week lang een PSV-UI.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
Als Twente wint van PSV neemt Smoofie een week lang een PSV-UI
Als PSV wint van Twente neem ik een week lang een PSV-UI.
Tevens topic-kick.
Held.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
en als het gelijkspel wordt, neem ik een week lang een PSV-UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |