hierbij de award voor meest initiatief rijke userquote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef RayMania het volgende:
Ik wil wel de acht in een negen veranderen voor een banner.
Als ik iets win, is het ws een onprestitieuze award om me te pesten.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga voor minimaal 1 award dit seizoen.
Zijn ook wel andere spelers voor te bedenkenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
-edit-
Dan win ikquote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zijn ook wel andere spelers voor te bedenken![]()
![]()
Zullen we dan ook meteen de Jeroen Verhoeven award doen voor de grootste dikzak
Wilfred Genee Awardquote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef The_Verve het volgende:
René van der Gijp Award
Voor de meest humoristische user.
Ik dacht meer aan user die de meeste gedragsbevestiging zoekt en niet serieus wordt genomen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef The_Verve het volgende:
Hans Kraay jr. Award.
Voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is.
Dat vind ik een goedequote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Rucebo het volgende:
# 21. Harm van Veldhoven - award.
Voor diegene die de meeste onzin uitkraamt.
ik ookquote:
net als dezequote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef The_Verve het volgende:
René van der Gijp Award
Voor de meest humoristische user.
Hier ga ik voorquote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef Breach het volgende:
# 23. Anthony Lurling-award.
Voor de user die menig ander user het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Jij volgt het Nederlandse voetbal pas sinds dit jaarquote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
# 15.Miralem Sulejmani Mounir El Hamdaoui-award.
Voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg.
Die van El Hamdaoui zou beter bij de Ernie Brandts award passen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ik ook
[..]
net als deze
# 15.Miralem Sulejmani Mounir El Hamdaoui-award.
iddquote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die van El Hamdaoui zou beter bij de Ernie Brandts award passen.
nee ik doe alleen een voorstel voor ietsquote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij volgt het Nederlandse voetbal pas sinds dit jaar![]()
Goeiequote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Schaars award voor de user die weg was, maar er nu weer is.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef Rucebo het volgende:
# 15. Marko Arnautovic
Hoe lang ben jij dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
ik zou graag nummer 3 weer in mijn bezit krijgen
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
# 99. Miralem Sulejmani-award.
Voor de user die het meeste mag blijven aankloten zonder geband te worden.
4 van de 5 zijn voor Sjimzquote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
# 101 Wesley Sneijder award
Voor de kleinste user
# 102 De Xisco award
Voor de user die nu eindelijk maar eens uit de kast moet komen
# 103 De Trond Sollied award
Voor de user die wel probeert Nederlands te schrijven maar waar die toch moeilijk te volgen is
# 104 De Dwight Lodeweges award
Voor de saaiste user
# 105 De Marc Overmars award
Voor de user die niet terug had hoeven komen
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
Ga je nou awards voor jezelf verzinnenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:05 schreef Breach het volgende:
# 106 De Cristiano Ronaldo
Voor de grootste Gay op VBL.
Ga je nou een verwoede poging doen om de Polak-award binnen te slepenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je nou awards voor jezelf verzinnen
Mijn kast staat vol met awards sinds ik er uit ben gekomenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga je nou een verwoede poging doen om de Polak-award binnen te slepen
De Van der Gijp hèquote:Op donderdag 16 april 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga je nou een verwoede poging doen om de Polak-award binnen te slepen
quote:# 2. De dapp're strijder-award.
Voor de grootste Ajax-fan.
# 11. Ron Vlaar-award.
Voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen.
# 15. Georginho Wijnaldum-award.
# 16. Frank Demouge-award.
Voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen.
# 17. René van der Gijp.
Voor de grootste clown / meest humoristische user.
# 21. Harm van Veldhoven-award.
Voor diegene die de meeste onzin uitkraamt.
# 22. Pieter Vink-award.
Voor de meest inconsequente user.
# 23. Anthony Lurling-award.
Voor de user die menig ander user het bloed onder de nagels vandaan haalt.
# 24. Jaap Stam-award.
Voor de user die vaak midden in een discussie wegloopt.
Voor de hardst falende nieuwkomer?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Grulez het volgende:
Komt er nog een Skoubo award?
Ja, want in Zuid-Afrika loopt de organisatie echt op rolletjesquote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef Prosac het volgende:
# 18. Zuid Afrika-award.
Voor de user die het best toernooien, toto's e.d. organiseert.
Na und.. de zooi in de Alpen is ook al weer achter ons. Beijing-Award dan, liep toch geniaal daar.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, want in Zuid-Afrika loopt de organisatie echt op rolletjes![]()
Het moet wel voetbal blijven imo. En waarom zou Alpenlanden niet twee jaar op rij kunnen?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Na und.. de zooi in de Alpen is ook al weer achter ons. Beijing-Award dan, liep toch geniaal daar.
Misschien de Burgemeester van Alkmaar-award als het daar zondag een beetje goed verlooptquote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het moet wel voetbal blijven imo. En waarom zou Alpenlanden niet twee jaar op rij kunnen?
Misschien wel een goed idee Prosacquote:Op donderdag 16 april 2009 22:35 schreef toma het volgende:
-zullen we naar users toe negatieve nog even laten?-![]()
Nee, daarvan weet je nu al wie hem gaat winnenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
# 99. Miralem Sulejmani-award.
Voor de user die het meeste mag blijven aankloten zonder geband te worden.
Zeker,quote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, daarvan weet je nu al wie hem gaat winnen
Ik heb vorig jaar niets gewonnen. Dat kwam omdat ik een lange tijd gebanned was. Jaar ervoor had ik er volgens mij 3quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker,
Ik zal ook wel winnen, won ik vorig jaar wat?
Evander Sno awardquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef _Mike_ het volgende:
Anelka award.
Voor de grootse clubhoer van fok.
Oh je wilt ook graag een award winnen zie ik?quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Evander Sno award
Voor de meest nutteloze user
Ik dacht, ik zeg maar niksquote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh je wilt ook graag een award winnen zie ik?
Moeten eerst nog awards gemaakt worden. En seizoen is nog niet voorbijquote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Allemaal heel leuk enzo hoor, maar wanneer wordt er idd gestemd?
Oooooh ok!quote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Moeten eerst nog awards gemaakt worden. En seizoen is nog niet voorbij
Leuk!quote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Rachid Bouaouzan award
Voor de user die zich het meest als een bandiet misdraagt in FB.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 05:13 schreef Ruud het volgende:
zie
De VBL-Awards 2009 - Het voorspel topic
Ik ben tong80quote:
jij krijgt de Ben Haverkort award, voor de meest tong-uitstekende userquote:
Alsof ik dat denk als een Rotterdammer dat tegen me zegtquote:Op dinsdag 21 april 2009 04:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
jij krijgt de Ben Haverkort award, voor de meest tong-uitstekende user
(en nu niet denken dat je een uitstekende user bent...)
![]()
Dat ging om nomineren, dat van die 10 mensen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:53 schreef Riro het volgende:
Komen er weer 10 mensen die mogen stemmen, of gaat iedereen stemmen?
En wie zijn die 10 mensen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef WeebI het volgende:
Als ik de organisatie weer op me mag nemen zal dat inderdaad weer zo gaan. Tien mensen nomineren, iedereen mag stemmen.
Heb je die speciaal voor mij in het leven geroepen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
Die zijn juist het leukste...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we geen negatieve awards doen? Dat stimuleert negatief gedrag alleen maar...
Denk ook niet dat het stimulerend werkt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we geen negatieve awards doen? Dat stimuleert negatief gedrag alleen maar...
Nog irritanter? Is dat wel mogelijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net als dat sjimz nu alleen maar slechte grappen maakt na zijn Polak-award, zal de jorien die deze award zou winnen, alleen maar irritanter worden.
Vast wel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog irritanter? Is dat wel mogelijk?
Dat moeten we even met zn allen gaan bepalen in dit topic. Imo iig de (recente ex-)mods.quote:
Gaan we dan niet terug naar de tijd van Golfer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste mods + huidge mods voor een totaal van 10.
(zo uit mn hoofd, dus mss vergeet ik er één of zes)quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste mods + huidge mods voor een totaal van 10.
wat heeft BS gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
(zo uit mn hoofd, dus mss vergeet ik er één)
1. Raymania
2. sjimz
3. Prosac
4. venomsnake
5. Gordon
6. Vaduz
7. rubbereend
8. Bos81
9. Dndiek
10. Kaap
11. messenga
.. Doc
.. golfer
Oude modjes zijn natuurlijk niet per definitie nog actief op het forum. Lijkt me dus niet een heel goed plan.
Hij wilde er 10 hebben. Nou ik geef er 14 (met BS), dat zijn er 4 bonusquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
verder is die rij natuurlijk bij lange na niet compleet
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
(zo uit mn hoofd, dus mss vergeet ik er één of zes)
1. Raymania
2. sjimz
3. Prosac
4. venomsnake
5. Gordon
6. Vaduz
7. rubbereend
8. Bos81
9. Dndiek
10. Kaap
11. messenga
.. Doc
.. golfer
Oude modjes zijn natuurlijk niet per definitie nog actief op het forum. Lijkt me dus niet een heel goed plan.
ik denk dat je het vooral in het tijdsbeeld moet zien, vooral Kaap en Messenga postten ten tijden van hun aanstelling nauwelijks in VBLquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij wilde er 10 hebben. Nou ik geef er 14 (met BS), dat zijn er 4 bonus![]()
edit. Ik wilde vooral aangeven dat veel modjes niet (of selectief) aanwezig zijn. Hetgeen misschien ook wel typerend is voor de modkeuze op vbl.
ok bedankt ik heb het topic immers geopendquote:
Waarom? Als er iemand is die VBL kent, dan ben jij het.quote:
eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Aanvoerder het volgende:
5 mods en 5 prominente VBL'ers.
Waarom TerroRobbie niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
sjimz
RayMania (wil niet)
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
Gordon_Shumway
borisz
dndiek
mcyodogg
Venomsnake
Lijkt mij ideaal.
Niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
sjimz
RayMania (wil niet)
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
Gordon_Shumway
borisz
dndiek
mcyodogg
Venomsnake
Lijkt mij ideaal.
Nouja, er moet nog iemand in de plaats van Ray...quote:
Iemand die bekend staat om zijn eigen mening. Geen supporter van een grote club en post allround in allerlei topics op VBL.quote:
Compleet correct wat je zegt. Vraag alleen niet wat voor postsquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Iemand die bekend staat om zijn eigen mening. Geen supporter van een grote club en post allround in allerlei topics op VBL.
We hebben Sjimz toch?quote:
Ja, of nog een Heracliedquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef Grulez het volgende:
Misschien nog een Feyenoorder erbij?
Heb er op dit moment niet echt zin in om blij users te nomineren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
Waarom? Als er iemand is die VBL kent, dan ben jij het.
Je mag het ook boos doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb er op dit moment niet echt zin in om blij users te nomineren.
Je mag ook de negatieve awards uitreikenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb er op dit moment niet echt zin in om blij users te nomineren.
Geldt dat ook niet een beetje voor dndiek?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maken we ervan:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
SCH
borisz
dndiek
mcyodogg
venomsnake
G_S is de laatste tijd een stuk minder actief op fok natuurlijk...
Ik heb nog nooit gestemdquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
Geen Jorien meer in elk geval.
Een beetje wel ja. TS erin vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geldt dat ook niet een beetje voor dndiek?
Wat mij betreft komt de TS, dos dus, ook op de lijst te staan.
Grappenmakerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geldt dat ook niet een beetje voor dndiek?
Wat mij betreft komt de TS, dos dus, ook op de lijst te staan.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maken we ervan:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
SCH
borisz
dndiek
mcyodogg
venomsnake
Als jij jezelf niet nomineert, maar de 9 anderen jou wel, dan kan je toch gewoon in de stemronde komen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:39 schreef Rucebo het volgende:
Maar deze mensen winnen er dus ook geen, of gaan ze ook zichzelf nomineren?
Ja oke, logischquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij jezelf niet nomineert, maar de 9 anderen jou wel, dan kan je toch gewoon in de stemronde komen?
Als er weer zo'n lange discussie gaat ontstaan over welke awards er worden uitgedeeld en welke namen bij horen, mogen we blij zijn als we bij het begin van het nieuwe seizoen iets gekozen hebben.quote:
Waarom niet iemand als Happel, of Breach? Die voegen naar mijn mening meer toe aan Fok! dan bijvoorbeeld SCH of Robbiequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maken we ervan:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
SCH
borisz
dndiek
mcyodogg
venomsnake
Nouja, tot 1 april had ik meer posts in 2009 dan jij en in 2008 was ik nog behoorlijk actief.quote:
Misschien doen we nog eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:56 schreef tong80 het volgende:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Dat worden geen nominaties voor Tong dit jaar.
Eens. En dus ook RayMania. Zonder hem geen VBL-awards vind ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nouja, tot 1 april had ik meer posts in 2009 dan jij en in 2008 was ik nog behoorlijk actief.
Gewoon de huidige mods + wat veelzijdige/ 'kleurrijke' users.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie hebben in 2009 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
012. (015) 2382 (0929) sezten
welke Rotterdammer zegt dat tegen je dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 04:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik dat denk als een Rotterdammer dat tegen me zegt
homo's in de voetballerij?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef Breach het volgende:
En SCH ook bijvoorbeeld, hate him or love him, maar hij vertegenwoordigt wel een bepaalde groep...
Je bent te jong en zit in een heel nauw kliekje.quote:
Er werd gevraagd om 10 namen. SCH vertegenwoordigt in dit rijtje het meest HOOLS, Robbie willen anderen er ook graag in zien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom niet iemand als Happel, of Breach? Die voegen naar mijn mening meer toe aan Fok! dan bijvoorbeeld SCH of Robbie
Plus hij post pas vanaf november.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent te jong en zit in een heel nauw kliekje.
Hij is hier wel dag en nacht natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Plus hij post pas vanaf november.
Wat weet hij nou van VBL?
Vooral in HOOLS en in het Spaans voetbal topic.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is hier wel dag en nacht natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom niet iemand als Happel, of Breach? Die voegen naar mijn mening meer toe aan Fok! dan bijvoorbeeld SCH of Robbie
Het maakt mij niks uit of ik mag nomineren of niet maar je moet geen onzin gaan verkopenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:06 schreef denthemen het volgende:
Dan win ik dequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien doen we nog een [ afbeelding ] voor de user die het meest consequent degebruikte.
Ooooh jawel, dat wil jij zeker welquote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit of ik mag nomineren of niet maar je moet geen onzin gaan verkopen
Maargoed je wil zelf zeker graag nomineren he
Ik denk dat deze reactie al genoeg zegt. Een user die bijna nooit verder komt dan : Kut topic, oh leuk weer hetzelfde topic,quote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit of ik mag nomineren of niet maar je moet geen onzin gaan verkopen
Maargoed je wil zelf zeker graag nomineren he
Jij was nummer 11 hoor voor mijquote:Op woensdag 22 april 2009 10:21 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ben nog wel altijd zo aardig tegen mensen in een rolstoel
Zijn er meer Happels op dit forum? De Happel die ik ken post binnen VBL bijna alleen in het feyenoord of feyenoord gerelateerde topics waar hij bovendien de helft van de tijd ruzie heeft met andere feyenoorders.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:48 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat deze reactie al genoeg zegt. Een user die bijna nooit verder komt dan : Kut topic, oh leuk weer hetzelfde topic,etc. die voegt niet meer toe dan bijvoorbeeld een Happel die gewoon normale discussies aangaat. En blijkbaar maakt het je wel wat uit, want mijn opmerking was reden genoeg voor jou om je op te winden. Dit is mijn mening, je kunt het als onzin zien.
En als ik zelf graag had willen nomineren, dan had ik mijn naam er wel tussen gezet.
Dat je hem enkel daar ziet zegt dan misschien meer over jou dan over Happel. Maar het ging toch niet om hem? Het ging er om dat jij op je pik getrapt was dat iemand durfde te zeggen dat jij er niet tussen hoort.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn er meer Happels op dit forum? De Happel die ik ken post binnen VBL bijna alleen in het feyenoord of feyenoord gerelateerde topics waar hij bovendien de helft van de tijd ruzie heeft met andere feyenoorders.
Maar helaas je mag niet nomineren dit jaar, volgend jaar beter
Nou, zet me er dan maar bij. Mits we niet een lijst met voornamelijk negatieve awards krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Eens. En dus ook RayMania. Zonder hem geen VBL-awards vind ik
Ik ben ook tegen negatieve awardsquote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, zet me er dan maar bij. Mits we niet een lijst met voornamelijk negatieve awards krijgen.
gewoon positieve awards en misschien wat cynisch/ludieke maar geen negatievequote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, zet me er dan maar bij. Mits we niet een lijst met voornamelijk negatieve awards krijgen.
Jij begint over hem ik nietquote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef denthemen het volgende:
Dat je hem enkel daar ziet zegt dan misschien meer over jou dan over Happel. Maar het ging toch niet om hem? Het ging er om dat jij op je pik getrapt was dat iemand durfde te zeggen dat jij er niet tussen hoort.
Wat lul je nou manquote:En je laatste opmerking zegt ook wel weer genoeg. Ga jij je nou maar druk maken over het feit of je mag stemmen op een forum of niet
Eigenlijk moeten we gewoon voor iedereen user een award verzinnen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef Prosac het volgende:
gewoon positieve awards en misschien wat cynisch/ludieke maar geen negatieve
Nu doe je jezelf tekort hoor, ik kom je best wel eens ergens anders tegen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef SCH het volgende:
Ik hoef niet zo nodig hoor, ik post volgens de meesten toch alleen maar in Hools en kom nooit in een stadion. Ik kan wel weer goed het uiterlijk van users beoordelen
En het stadion bezoeken is toch geen maatstaf voor het nomineren. Dan zou die lijst er sowieso heel anders uitzien.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef Prosac het volgende:
Nu doe je jezelf tekort hoor, ik kom je best wel eens ergens anders tegen.
Zolang je niet doordraaft en niet je eigen mening door wilt drukken kan ik je best hebben. (sociaal gezien dan, fysiek weet ik niet en wil ik ook niet weten.)
Ook niet, ik zie inderdaad niet in wat stadionbezoek met nominatie in VBL te maken heeft. Ik ben nog nooit een user in het stadion tegenkomen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En het stadion bezoeken is toch geen maatstaf voor het nomineren. Dan zou die lijst er sowieso heel anders uitzien.
Ik zeg alleen maar wat anderen van me denken en hier zeggen. Ik ben natuurlijk in het echt een enorme voetbalkenner met een encyclopedische kennis maar daar loop ik nooit zo mee te koopquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nu doe je jezelf tekort hoor, ik kom je best wel eens ergens anders tegen.
Zolang je niet doordraaft en niet je eigen mening door wilt drukken kan ik je best hebben. (sociaal gezien dan, fysiek weet ik niet en wil ik ook niet weten.)
Ik welquote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
Ik ben nog nooit een user in het stadion tegenkomen.
Ik welquote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook niet, ik zie inderdaad niet in wat stadionbezoek met nominatie in VBL te maken heeft. Ik ben nog nooit een user in het stadion tegenkomen.
Gaan we met de jury uit eten?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
PLAE leeft nog hoor, die heeft nog een tijdje in mijn team gwerkt.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
PLAE@ (leeftie nog) ben ik trouwens ook tegengekomen bij het stadion van AFC.
Dat vertelde die jaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef SCH het volgende:
PLAE leeft nog hoor, die heeft nog een tijdje in mijn team gwerkt.
Die vind ik nog te positief en zijn niet eens vernoemd naar voetballers.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef SCH het volgende:
Voor jou wel Grulez.
De user die maar nooit doorbreekt.
De user die in een groen blaadje bij de trainer probeert te komen.
De langste user die toch over het hoofd wordt gezien.
De Urby Emanuelson awardquote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die vind ik nog te positief en zijn niet eens vernoemd naar voetballers.
Nee ik ben niet overtuigd, sorry.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
De Urby Emanuelson award
De Lazovic award
De Roy Makaay award
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef SCH het volgende:
De Gregor van Diijk award voor maar door blijven zeiken dan.
Aan jouw PI te zien niet, ouwe zuurpruimquote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan de PI te zien vind je hem zelf geslaagd?
Dat is mij allemaal prima. Ik weet alleen niet waarvoor ik word weggestreept benquote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent te jong en zit in een heel nauw kliekje.
bij het nomineren gaat het toch niet om kleurrijke users? Het gaat toch om users die breed posten in VBL. Ik maak mijn posts vooral een beperkt aantal reeksen in VBL maar het er daar wel veel. dus het aantal zelgt allemaal niet zoveel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:29 schreef The_Verve het volgende:
Ik snap niet wat iemand als borisz er tussen doet. Dan liever een aantal kleurrijke figuren. Tong80 zou sowieso moeten nomineren...
Ik Doc Golfer en Kamagurkaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook niet, ik zie inderdaad niet in wat stadionbezoek met nominatie in VBL te maken heeft. Ik ben nog nooit een user in het stadion tegenkomen.
Op het Amsterdam Tournament toch?quote:
Ik was Heatwave nog vergeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op het Amsterdam Tournament toch?
Daar kan misschien ook wel een award naar vernoemd worden.
Vroeger neukte je toch ook 3 verschillende topmokkels op een dag?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was Heatwave nog vergeten.
Bij hetzelfde tournament.
Natuurlijk is het zo dat ik eigenlijk nog alleen mijn amateurclubje bezoek.
Maar ben wel 20 jaar lang uit en thuis naar FC den Bosch geweest. Dat minderde naar mate ik ouder werd.
En ik zat in de Meer bij de omhaal van van Basten en diens goal tegen de moffen in 88
Nee 1 per 3 dagenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Vroeger neukte je toch ook 3 verschillende topmokkels op een dag?
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?quote:
Dat verhaal heb je fout begrepen denk ik. Tong zei dat ie ging kwartetten.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?
Nee dat was juist de druppel.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?
Welke user wordt het hardst gemist.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef methodmich het volgende:
Misschien dan een soort nostalgische award maken?
Is het niet makkelijker als je de awards van vorig jaar erbij pakt en discussiëert over welke weg moeten danwel veranderd dienen te worden?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
We komen wel al echt ergens.
Laten we eens een poging doen tot iets te komen:
Meest opvallende user
User die je bijna nooit meer ziet.
De 'grappigste' user.
De Engeland, Italie, Spanje - awards kunnen wat mij betreft ook wel blijven, plus eentje voor de overige (Belgie, Duitsland, Frankrijk, Rusland).
Amateurvoetbal
Eerste Divisie.
In plaats van clubtopics gewoon een algemene Eredivisie-award.
Netste poster.
Uitgesproken mening
Toernooien/gifjes/op/avatars-ding
Gisteren nog ontbeten met Johan Cruijffquote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Breach het volgende:
De Ibrahim Kargbo award voor Tong. Voor de user die de meeste verhalen uit zijn duim zuigt..?
Prima suggesties, alleen zou ik er maar 1'tje voor humor doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:12 schreef tong80 het volgende:
De Theo Reitsma award User met het meeste verstand van zaken
Kees Jansma award User die met iedereen mee lult
Herman Kuiphof award User die we het meest missen
Dione de Graaff award Leukste vrouwelijke user
Marc Overmars award User die snel iets post en je niet meer ziet in de discussie
De eenzame hooligan award User die fan is van een kansloze club
René van der Gijp award User met de beste humor
De Lama's award User met de slechtste humor
De Johan Cruijff award User die je niet begrijpt zelfs na 2 keer teruglezen
De René Houseman award User met het meeste verstand van Zuid-Amerikaans voetbal
De Rick Coppens award De leukste Belg in VBL
De Mâxima award User met de meeste interesse voor buitenlands voetbal
De Jaan de Graaf award User met de meeste interesse voor het amateurvoetbal
De mot dat nou ? award Voor de beste VB mod
De Messie award Voor de alround leukste fokker van het seizoen
De Abe van den Ban award De user die de meest terechte ban kreeg
Heb je gelijk in. Typoquote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb ze ook op het lijstje van vorig jaar gebaseerd, Weebl.
[..]
Prima suggesties, alleen zou ik er maar 1'tje voor humor doen.
Het kan aan mij liggen, maar ik snap vrij weinig van je post...quote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij het nomineren gaat het toch niet om kleurrijke users? Het gaat toch om users die breed posten in VBL. Ik maak mijn posts vooral een beperkt aantal reeksen in VBL maar het er daar wel veel. dus het aantal zelgt allemaal niet zoveel.
De Johan Cruijff award User die je niet begrijpt zelfs na 2 keer teruglezenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik snap vrij weinig van je post...
We hebben een nominéquote:Op woensdag 22 april 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Johan Cruijff award User die je niet begrijpt zelfs na 2 keer teruglezen
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
De Marco van Basten award User zonder emoties
Deze kunnen ook wel ingeperkt worden. Neem bijvoorbeeld het serie A topic dat heeft dit seizoen pas 6 delen (Waarbij de helft ook nog eens uit liveverslagen gechat bestaat). Een gemiddeld clubtopic heeft meer delen per seizoen. Engeland en Spanje lopen wel aardig. Italie kan mijns inziens dus wel opgenomen worden in de overige landen award. Of moet Digger perse een award krijgen?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Engeland, Italie, Spanje - awards kunnen wat mij betreft ook wel blijven, plus eentje voor de overige (Belgie, Duitsland, Frankrijk, Rusland).
ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Of moet Digger perse een award krijgen?
Leeft dat wel genoeg denk je?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
We komen wel al echt ergens.
Laten we eens een poging doen tot iets te komen:
Amateurvoetbal
Jaquote:
Ik weet dat je er nog steeds mee zit dat sinds de hervorming van de awards jij en je vriendjes nog maar weinig in de prijzen vallen. Misschien kun jij de hoolsawards organiseren kun jij lekker aan je vriendjes awards uitdelen wie er het meest drinken e.d.quote:
Het is inderdaad misschien leuk om awards te doen waarvan de winnaar niet op voorhand al bekend is.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet dat je er nog steeds mee zit dat sinds de hervorming van de awards jij en je vriendjes nog maar weinig in de prijzen vallen. Misschien kun jij de hoolsawards organiseren kun jij lekker aan je vriendjes awards uitdelen wie er het meest drinken e.d.
Ik kom gewoon met feiten tong, zou jij ook eens moeten doen. Ipv die verzinsels en andere onzin van je.quote:
quote:
Er is meer dan Serie A.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze kunnen ook wel ingeperkt worden. Neem bijvoorbeeld het serie A topic dat heeft dit seizoen pas 6 delen (Waarbij de helft ook nog eens uit liveverslagen gechat bestaat). Een gemiddeld clubtopic heeft meer delen per seizoen. Engeland en Spanje lopen wel aardig. Italie kan mijns inziens dus wel opgenomen worden in de overige landen award. Of moet Digger perse een award krijgen?
quote:
Zo aanwezig ben je niet hoor, pas één troll van je gezien en nog een slechte ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Ga ik op voor de Marc Overmars Award - Teruggekeerde user na jarenlange afwezigheid
Post die verzinsels eensquote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met feiten tong, zou jij ook eens moeten doen. Ipv die verzinsels en andere onzin van je.
Sorry.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:04 schreef Prosac het volgende:
Tong en TR dat mogen jullie dan via PM uitvechten.
Eén keer zoals nuquote:Op donderdag 23 april 2009 05:22 schreef Ruud het volgende:
[..]
maar toch elke nacht 36 keer roepen dat je gaat pissen
Een post van tong80 zonderquote:
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werdquote:Op donderdag 23 april 2009 09:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een post van tong80 zonder? Dat ik het ooit nog mocht meemaken
En wat denk je nu?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werd
Jij dacht dat Tong, die nog net weet hoe je een pc moet opstarten, daar een scriptje voor had geschreven?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werd
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'quote:Op donderdag 23 april 2009 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij dacht dat Tong, die nog net weet hoe je een pc moet opstarten, daar een scriptje voor had geschreven?
Dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'
Ik kan me zo voorstellen dat als hij reageert, dat er dan een V voorgeprogrammeerd/gedrukt is?quote:
Uiteraard, dat is door de developers gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dan moet er toch iemand een technische handeling voor hebben uitgevoerd?
Maar goed, inderdaad.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Suggesties:
De Guus Hiddink-award: Voor de user die elk topic kwalitatief weet te verbeteren
De Andries Jonker-award: Voor de mod die bij tegenvallend resultaat snel weer user wordt
De Cecilio Lopes-award: Voor de user die maar in één topic echt goed bezig is
De Gertjan Verbeek-award: Voor de newbie die is weggepest door de oude garde
De Koekie Voorn-award: Voor de user waarvan je nou eigenlijk geen idee hebt wat die er eigenlijk bij doet
Het is ooit aan me voorgesteld maar soms plaats ik hem niet zoals in het Martin Bril topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klopt: deze heeft-ie voor mij gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet dat je er nog steeds mee zit dat sinds de hervorming van de awards jij en je vriendjes nog maar weinig in de prijzen vallen. Misschien kun jij de hoolsawards organiseren kun jij lekker aan je vriendjes awards uitdelen wie er het meest drinken e.d.
Ik snap de Jonker-award niet, maar verder prima nieuwe awards wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Suggesties:
De Guus Hiddink-award: Voor de user die elk topic kwalitatief weet te verbeteren
De Andries Jonker-award: Voor de mod die bij tegenvallend resultaat snel weer user wordt
De Cecilio Lopes-award: Voor de user die maar in één topic echt goed bezig is
De Gertjan Verbeek-award: Voor de newbie die is weggepest door de oude garde
De Koekie Voorn-award: Voor de user waarvan je nou eigenlijk geen idee hebt wat die er eigenlijk bij doet
Awards voor jezelf bedenkenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:50 schreef Doc het volgende:
De Roy Makaaij award User die over zijn (Fok!-)hoogtepunt heen is
Bang zijn voor een award waar je de uitgesproken favoriet voor bent.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bang zijn voor een award waar je de uitgesproken favoriet voor bent.
Dat valt best mee, post inderdaad niet de hele dag aangezien ik werkquote:Op donderdag 23 april 2009 00:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Zo aanwezig ben je niet hoor, pas één troll van je gezien en nog een slechte ook.
Geef negatieve awards voor Golfer bedenken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Garudo het volgende:
De Mr. Bigstar Award
Voor de user die denkt dat hij heel wat is, maar het eigenlijk helemaal niet is.
De Braziliaanse voetballers in Nederland award Voor de user die onbegrijpelijke zinnen post.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geef negatieve awards voor Golfer bedenken.
Ik doe het liever voor jouquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, zo kan ik ook wel wat awards voor mijzelf verzinnen.
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe het liever voor jou
De Henk Kesler award - voor de user die werk doet waar je niks van begrijpt
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?
De Ray Clark award Voor de poster die voornamelijk op dode momenten scoortquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, zo kan ik ook wel wat awards voor mijzelf verzinnen.
Of de André Wetzel-award: de user die het vaakst rood krijgt voor discussie met de leiding.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?
Daar heb ik teveel concurrentie bijquote:Op donderdag 23 april 2009 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of de André Wetzel-award: de user die het vaakst rood krijgt voor discussie met de leiding.
Nee dat doet mijn goede vriend Tong80 voor me want die bezorgt al zijn vrienden een awardquote:
Noem 'm dan de Marco van Basten award.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Garudo het volgende:
De Mr. Bigstar Award
Voor de user die denkt dat hij heel wat is, maar het eigenlijk helemaal niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |