Heb je die speciaal voor mij in het leven geroepen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
# 105 De Marc Overmars award
Voor de user die niet terug had hoeven komen
Die zijn juist het leukste...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we geen negatieve awards doen? Dat stimuleert negatief gedrag alleen maar...
Denk ook niet dat het stimulerend werkt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we geen negatieve awards doen? Dat stimuleert negatief gedrag alleen maar...
Nog irritanter? Is dat wel mogelijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net als dat sjimz nu alleen maar slechte grappen maakt na zijn Polak-award, zal de jorien die deze award zou winnen, alleen maar irritanter worden.
Vast wel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog irritanter? Is dat wel mogelijk?
Dat moeten we even met zn allen gaan bepalen in dit topic. Imo iig de (recente ex-)mods.quote:
Gaan we dan niet terug naar de tijd van Golfer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste mods + huidge mods voor een totaal van 10.
(zo uit mn hoofd, dus mss vergeet ik er één of zes)quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste mods + huidge mods voor een totaal van 10.
wat heeft BS gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
(zo uit mn hoofd, dus mss vergeet ik er één)
1. Raymania
2. sjimz
3. Prosac
4. venomsnake
5. Gordon
6. Vaduz
7. rubbereend
8. Bos81
9. Dndiek
10. Kaap
11. messenga
.. Doc
.. golfer
Oude modjes zijn natuurlijk niet per definitie nog actief op het forum. Lijkt me dus niet een heel goed plan.
Hij wilde er 10 hebben. Nou ik geef er 14 (met BS), dat zijn er 4 bonusquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
verder is die rij natuurlijk bij lange na niet compleet
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
(zo uit mn hoofd, dus mss vergeet ik er één of zes)
1. Raymania
2. sjimz
3. Prosac
4. venomsnake
5. Gordon
6. Vaduz
7. rubbereend
8. Bos81
9. Dndiek
10. Kaap
11. messenga
.. Doc
.. golfer
Oude modjes zijn natuurlijk niet per definitie nog actief op het forum. Lijkt me dus niet een heel goed plan.
ik denk dat je het vooral in het tijdsbeeld moet zien, vooral Kaap en Messenga postten ten tijden van hun aanstelling nauwelijks in VBLquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij wilde er 10 hebben. Nou ik geef er 14 (met BS), dat zijn er 4 bonus![]()
edit. Ik wilde vooral aangeven dat veel modjes niet (of selectief) aanwezig zijn. Hetgeen misschien ook wel typerend is voor de modkeuze op vbl.
ok bedankt ik heb het topic immers geopendquote:
Waarom? Als er iemand is die VBL kent, dan ben jij het.quote:
eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Aanvoerder het volgende:
5 mods en 5 prominente VBL'ers.
Waarom TerroRobbie niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
sjimz
RayMania (wil niet)
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
Gordon_Shumway
borisz
dndiek
mcyodogg
Venomsnake
Lijkt mij ideaal.
Niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
sjimz
RayMania (wil niet)
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
Gordon_Shumway
borisz
dndiek
mcyodogg
Venomsnake
Lijkt mij ideaal.
Nouja, er moet nog iemand in de plaats van Ray...quote:
Iemand die bekend staat om zijn eigen mening. Geen supporter van een grote club en post allround in allerlei topics op VBL.quote:
Compleet correct wat je zegt. Vraag alleen niet wat voor postsquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Iemand die bekend staat om zijn eigen mening. Geen supporter van een grote club en post allround in allerlei topics op VBL.
We hebben Sjimz toch?quote:
Ja, of nog een Heracliedquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef Grulez het volgende:
Misschien nog een Feyenoorder erbij?
Heb er op dit moment niet echt zin in om blij users te nomineren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
Waarom? Als er iemand is die VBL kent, dan ben jij het.
Je mag het ook boos doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb er op dit moment niet echt zin in om blij users te nomineren.
Je mag ook de negatieve awards uitreikenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb er op dit moment niet echt zin in om blij users te nomineren.
Geldt dat ook niet een beetje voor dndiek?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maken we ervan:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
SCH
borisz
dndiek
mcyodogg
venomsnake
G_S is de laatste tijd een stuk minder actief op fok natuurlijk...
Ik heb nog nooit gestemdquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
Geen Jorien meer in elk geval.
Een beetje wel ja. TS erin vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geldt dat ook niet een beetje voor dndiek?
Wat mij betreft komt de TS, dos dus, ook op de lijst te staan.
Grappenmakerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geldt dat ook niet een beetje voor dndiek?
Wat mij betreft komt de TS, dos dus, ook op de lijst te staan.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maken we ervan:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
SCH
borisz
dndiek
mcyodogg
venomsnake
G_S is de laatste tijd een stuk minder actief op fok natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |