Heb je die speciaal voor mij in het leven geroepen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
# 105 De Marc Overmars award
Voor de user die niet terug had hoeven komen
Die zijn juist het leukste...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we geen negatieve awards doen? Dat stimuleert negatief gedrag alleen maar...
Denk ook niet dat het stimulerend werkt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we geen negatieve awards doen? Dat stimuleert negatief gedrag alleen maar...
Nog irritanter? Is dat wel mogelijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net als dat sjimz nu alleen maar slechte grappen maakt na zijn Polak-award, zal de jorien die deze award zou winnen, alleen maar irritanter worden.
Vast wel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog irritanter? Is dat wel mogelijk?
Dat moeten we even met zn allen gaan bepalen in dit topic. Imo iig de (recente ex-)mods.quote:
Gaan we dan niet terug naar de tijd van Golfer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste mods + huidge mods voor een totaal van 10.
(zo uit mn hoofd, dus mss vergeet ik er één of zes)quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste mods + huidge mods voor een totaal van 10.
wat heeft BS gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
(zo uit mn hoofd, dus mss vergeet ik er één)
1. Raymania
2. sjimz
3. Prosac
4. venomsnake
5. Gordon
6. Vaduz
7. rubbereend
8. Bos81
9. Dndiek
10. Kaap
11. messenga
.. Doc
.. golfer
Oude modjes zijn natuurlijk niet per definitie nog actief op het forum. Lijkt me dus niet een heel goed plan.
Hij wilde er 10 hebben. Nou ik geef er 14 (met BS), dat zijn er 4 bonusquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
verder is die rij natuurlijk bij lange na niet compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |