PLAE leeft nog hoor, die heeft nog een tijdje in mijn team gwerkt.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
PLAE@ (leeftie nog) ben ik trouwens ook tegengekomen bij het stadion van AFC.
Dat vertelde die jaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef SCH het volgende:
PLAE leeft nog hoor, die heeft nog een tijdje in mijn team gwerkt.
Die vind ik nog te positief en zijn niet eens vernoemd naar voetballers.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef SCH het volgende:
Voor jou wel Grulez.
De user die maar nooit doorbreekt.
De user die in een groen blaadje bij de trainer probeert te komen.
De langste user die toch over het hoofd wordt gezien.
De Urby Emanuelson awardquote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die vind ik nog te positief en zijn niet eens vernoemd naar voetballers.
Nee ik ben niet overtuigd, sorry.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
De Urby Emanuelson award
De Lazovic award
De Roy Makaay award
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef SCH het volgende:
De Gregor van Diijk award voor maar door blijven zeiken dan.
Aan jouw PI te zien niet, ouwe zuurpruimquote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan de PI te zien vind je hem zelf geslaagd?
Dat is mij allemaal prima. Ik weet alleen niet waarvoor ik word weggestreept benquote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent te jong en zit in een heel nauw kliekje.
bij het nomineren gaat het toch niet om kleurrijke users? Het gaat toch om users die breed posten in VBL. Ik maak mijn posts vooral een beperkt aantal reeksen in VBL maar het er daar wel veel. dus het aantal zelgt allemaal niet zoveel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:29 schreef The_Verve het volgende:
Ik snap niet wat iemand als borisz er tussen doet. Dan liever een aantal kleurrijke figuren. Tong80 zou sowieso moeten nomineren...
Ik Doc Golfer en Kamagurkaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook niet, ik zie inderdaad niet in wat stadionbezoek met nominatie in VBL te maken heeft. Ik ben nog nooit een user in het stadion tegenkomen.
Op het Amsterdam Tournament toch?quote:
Ik was Heatwave nog vergeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op het Amsterdam Tournament toch?
Daar kan misschien ook wel een award naar vernoemd worden.
Vroeger neukte je toch ook 3 verschillende topmokkels op een dag?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was Heatwave nog vergeten.
Bij hetzelfde tournament.
Natuurlijk is het zo dat ik eigenlijk nog alleen mijn amateurclubje bezoek.
Maar ben wel 20 jaar lang uit en thuis naar FC den Bosch geweest. Dat minderde naar mate ik ouder werd.
En ik zat in de Meer bij de omhaal van van Basten en diens goal tegen de moffen in 88
Nee 1 per 3 dagenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Vroeger neukte je toch ook 3 verschillende topmokkels op een dag?
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?quote:
Dat verhaal heb je fout begrepen denk ik. Tong zei dat ie ging kwartetten.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?
Nee dat was juist de druppel.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?
Welke user wordt het hardst gemist.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef methodmich het volgende:
Misschien dan een soort nostalgische award maken?
Is het niet makkelijker als je de awards van vorig jaar erbij pakt en discussiëert over welke weg moeten danwel veranderd dienen te worden?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
We komen wel al echt ergens.
Laten we eens een poging doen tot iets te komen:
Meest opvallende user
User die je bijna nooit meer ziet.
De 'grappigste' user.
De Engeland, Italie, Spanje - awards kunnen wat mij betreft ook wel blijven, plus eentje voor de overige (Belgie, Duitsland, Frankrijk, Rusland).
Amateurvoetbal
Eerste Divisie.
In plaats van clubtopics gewoon een algemene Eredivisie-award.
Netste poster.
Uitgesproken mening
Toernooien/gifjes/op/avatars-ding
Gisteren nog ontbeten met Johan Cruijffquote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Breach het volgende:
De Ibrahim Kargbo award voor Tong. Voor de user die de meeste verhalen uit zijn duim zuigt..?
Prima suggesties, alleen zou ik er maar 1'tje voor humor doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:12 schreef tong80 het volgende:
De Theo Reitsma award User met het meeste verstand van zaken
Kees Jansma award User die met iedereen mee lult
Herman Kuiphof award User die we het meest missen
Dione de Graaff award Leukste vrouwelijke user
Marc Overmars award User die snel iets post en je niet meer ziet in de discussie
De eenzame hooligan award User die fan is van een kansloze club
René van der Gijp award User met de beste humor
De Lama's award User met de slechtste humor
De Johan Cruijff award User die je niet begrijpt zelfs na 2 keer teruglezen
De René Houseman award User met het meeste verstand van Zuid-Amerikaans voetbal
De Rick Coppens award De leukste Belg in VBL
De Mâxima award User met de meeste interesse voor buitenlands voetbal
De Jaan de Graaf award User met de meeste interesse voor het amateurvoetbal
De mot dat nou ? award Voor de beste VB mod
De Messie award Voor de alround leukste fokker van het seizoen
De Abe van den Ban award De user die de meest terechte ban kreeg
Heb je gelijk in. Typoquote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb ze ook op het lijstje van vorig jaar gebaseerd, Weebl.
[..]
Prima suggesties, alleen zou ik er maar 1'tje voor humor doen.
Het kan aan mij liggen, maar ik snap vrij weinig van je post...quote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij het nomineren gaat het toch niet om kleurrijke users? Het gaat toch om users die breed posten in VBL. Ik maak mijn posts vooral een beperkt aantal reeksen in VBL maar het er daar wel veel. dus het aantal zelgt allemaal niet zoveel.
De Johan Cruijff award User die je niet begrijpt zelfs na 2 keer teruglezenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik snap vrij weinig van je post...
We hebben een nominéquote:Op woensdag 22 april 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Johan Cruijff award User die je niet begrijpt zelfs na 2 keer teruglezen
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
De Marco van Basten award User zonder emoties
Deze kunnen ook wel ingeperkt worden. Neem bijvoorbeeld het serie A topic dat heeft dit seizoen pas 6 delen (Waarbij de helft ook nog eens uit liveverslagen gechat bestaat). Een gemiddeld clubtopic heeft meer delen per seizoen. Engeland en Spanje lopen wel aardig. Italie kan mijns inziens dus wel opgenomen worden in de overige landen award. Of moet Digger perse een award krijgen?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Engeland, Italie, Spanje - awards kunnen wat mij betreft ook wel blijven, plus eentje voor de overige (Belgie, Duitsland, Frankrijk, Rusland).
ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Of moet Digger perse een award krijgen?
Leeft dat wel genoeg denk je?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
We komen wel al echt ergens.
Laten we eens een poging doen tot iets te komen:
Amateurvoetbal
Jaquote:
Ik weet dat je er nog steeds mee zit dat sinds de hervorming van de awards jij en je vriendjes nog maar weinig in de prijzen vallen. Misschien kun jij de hoolsawards organiseren kun jij lekker aan je vriendjes awards uitdelen wie er het meest drinken e.d.quote:
Het is inderdaad misschien leuk om awards te doen waarvan de winnaar niet op voorhand al bekend is.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet dat je er nog steeds mee zit dat sinds de hervorming van de awards jij en je vriendjes nog maar weinig in de prijzen vallen. Misschien kun jij de hoolsawards organiseren kun jij lekker aan je vriendjes awards uitdelen wie er het meest drinken e.d.
Ik kom gewoon met feiten tong, zou jij ook eens moeten doen. Ipv die verzinsels en andere onzin van je.quote:
quote:
Er is meer dan Serie A.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze kunnen ook wel ingeperkt worden. Neem bijvoorbeeld het serie A topic dat heeft dit seizoen pas 6 delen (Waarbij de helft ook nog eens uit liveverslagen gechat bestaat). Een gemiddeld clubtopic heeft meer delen per seizoen. Engeland en Spanje lopen wel aardig. Italie kan mijns inziens dus wel opgenomen worden in de overige landen award. Of moet Digger perse een award krijgen?
quote:
Zo aanwezig ben je niet hoor, pas één troll van je gezien en nog een slechte ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Ga ik op voor de Marc Overmars Award - Teruggekeerde user na jarenlange afwezigheid
Post die verzinsels eensquote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met feiten tong, zou jij ook eens moeten doen. Ipv die verzinsels en andere onzin van je.
Sorry.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:04 schreef Prosac het volgende:
Tong en TR dat mogen jullie dan via PM uitvechten.
Eén keer zoals nuquote:Op donderdag 23 april 2009 05:22 schreef Ruud het volgende:
[..]
maar toch elke nacht 36 keer roepen dat je gaat pissen
Een post van tong80 zonderquote:
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werdquote:Op donderdag 23 april 2009 09:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een post van tong80 zonder? Dat ik het ooit nog mocht meemaken
En wat denk je nu?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werd
Jij dacht dat Tong, die nog net weet hoe je een pc moet opstarten, daar een scriptje voor had geschreven?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werd
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'quote:Op donderdag 23 april 2009 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij dacht dat Tong, die nog net weet hoe je een pc moet opstarten, daar een scriptje voor had geschreven?
Dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'
Ik kan me zo voorstellen dat als hij reageert, dat er dan een V voorgeprogrammeerd/gedrukt is?quote:
Uiteraard, dat is door de developers gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dan moet er toch iemand een technische handeling voor hebben uitgevoerd?
Maar goed, inderdaad.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Suggesties:
De Guus Hiddink-award: Voor de user die elk topic kwalitatief weet te verbeteren
De Andries Jonker-award: Voor de mod die bij tegenvallend resultaat snel weer user wordt
De Cecilio Lopes-award: Voor de user die maar in één topic echt goed bezig is
De Gertjan Verbeek-award: Voor de newbie die is weggepest door de oude garde
De Koekie Voorn-award: Voor de user waarvan je nou eigenlijk geen idee hebt wat die er eigenlijk bij doet
Het is ooit aan me voorgesteld maar soms plaats ik hem niet zoals in het Martin Bril topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klopt: deze heeft-ie voor mij gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet dat je er nog steeds mee zit dat sinds de hervorming van de awards jij en je vriendjes nog maar weinig in de prijzen vallen. Misschien kun jij de hoolsawards organiseren kun jij lekker aan je vriendjes awards uitdelen wie er het meest drinken e.d.
Ik snap de Jonker-award niet, maar verder prima nieuwe awards wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Suggesties:
De Guus Hiddink-award: Voor de user die elk topic kwalitatief weet te verbeteren
De Andries Jonker-award: Voor de mod die bij tegenvallend resultaat snel weer user wordt
De Cecilio Lopes-award: Voor de user die maar in één topic echt goed bezig is
De Gertjan Verbeek-award: Voor de newbie die is weggepest door de oude garde
De Koekie Voorn-award: Voor de user waarvan je nou eigenlijk geen idee hebt wat die er eigenlijk bij doet
Awards voor jezelf bedenkenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:50 schreef Doc het volgende:
De Roy Makaaij award User die over zijn (Fok!-)hoogtepunt heen is
Bang zijn voor een award waar je de uitgesproken favoriet voor bent.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bang zijn voor een award waar je de uitgesproken favoriet voor bent.
Dat valt best mee, post inderdaad niet de hele dag aangezien ik werkquote:Op donderdag 23 april 2009 00:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Zo aanwezig ben je niet hoor, pas één troll van je gezien en nog een slechte ook.
Geef negatieve awards voor Golfer bedenken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Garudo het volgende:
De Mr. Bigstar Award
Voor de user die denkt dat hij heel wat is, maar het eigenlijk helemaal niet is.
De Braziliaanse voetballers in Nederland award Voor de user die onbegrijpelijke zinnen post.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geef negatieve awards voor Golfer bedenken.
Ik doe het liever voor jouquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, zo kan ik ook wel wat awards voor mijzelf verzinnen.
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe het liever voor jou
De Henk Kesler award - voor de user die werk doet waar je niks van begrijpt
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?
De Ray Clark award Voor de poster die voornamelijk op dode momenten scoortquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, zo kan ik ook wel wat awards voor mijzelf verzinnen.
Of de André Wetzel-award: de user die het vaakst rood krijgt voor discussie met de leiding.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?
Daar heb ik teveel concurrentie bijquote:Op donderdag 23 april 2009 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of de André Wetzel-award: de user die het vaakst rood krijgt voor discussie met de leiding.
Nee dat doet mijn goede vriend Tong80 voor me want die bezorgt al zijn vrienden een awardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |