quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Suggesties:
De Guus Hiddink-award: Voor de user die elk topic kwalitatief weet te verbeteren
De Andries Jonker-award: Voor de mod die bij tegenvallend resultaat snel weer user wordt
De Cecilio Lopes-award: Voor de user die maar in één topic echt goed bezig is
De Gertjan Verbeek-award: Voor de newbie die is weggepest door de oude garde
De Koekie Voorn-award: Voor de user waarvan je nou eigenlijk geen idee hebt wat die er eigenlijk bij doet
Het is ooit aan me voorgesteld maar soms plaats ik hem niet zoals in het Martin Bril topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'
Klopt: deze heeft-ie voor mij gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet dat je er nog steeds mee zit dat sinds de hervorming van de awards jij en je vriendjes nog maar weinig in de prijzen vallen. Misschien kun jij de hoolsawards organiseren kun jij lekker aan je vriendjes awards uitdelen wie er het meest drinken e.d.
Ik snap de Jonker-award niet, maar verder prima nieuwe awards wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Suggesties:
De Guus Hiddink-award: Voor de user die elk topic kwalitatief weet te verbeteren
De Andries Jonker-award: Voor de mod die bij tegenvallend resultaat snel weer user wordt
De Cecilio Lopes-award: Voor de user die maar in één topic echt goed bezig is
De Gertjan Verbeek-award: Voor de newbie die is weggepest door de oude garde
De Koekie Voorn-award: Voor de user waarvan je nou eigenlijk geen idee hebt wat die er eigenlijk bij doet
Awards voor jezelf bedenkenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:50 schreef Doc het volgende:
De Roy Makaaij award User die over zijn (Fok!-)hoogtepunt heen is
Bang zijn voor een award waar je de uitgesproken favoriet voor bent.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bang zijn voor een award waar je de uitgesproken favoriet voor bent.
Dat valt best mee, post inderdaad niet de hele dag aangezien ik werkquote:Op donderdag 23 april 2009 00:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Zo aanwezig ben je niet hoor, pas één troll van je gezien en nog een slechte ook.
Geef negatieve awards voor Golfer bedenken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Garudo het volgende:
De Mr. Bigstar Award
Voor de user die denkt dat hij heel wat is, maar het eigenlijk helemaal niet is.
De Braziliaanse voetballers in Nederland award Voor de user die onbegrijpelijke zinnen post.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geef negatieve awards voor Golfer bedenken.
Ik doe het liever voor jouquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, zo kan ik ook wel wat awards voor mijzelf verzinnen.
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe het liever voor jou
De Henk Kesler award - voor de user die werk doet waar je niks van begrijpt
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?
De Ray Clark award Voor de poster die voornamelijk op dode momenten scoortquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, zo kan ik ook wel wat awards voor mijzelf verzinnen.
Of de André Wetzel-award: de user die het vaakst rood krijgt voor discussie met de leiding.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor jou dan maar de Ronald Koeman award; voor de user die helemaal geen werk heeft?
Daar heb ik teveel concurrentie bijquote:Op donderdag 23 april 2009 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of de André Wetzel-award: de user die het vaakst rood krijgt voor discussie met de leiding.
Nee dat doet mijn goede vriend Tong80 voor me want die bezorgt al zijn vrienden een awardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |