quote:
Er is meer dan Serie A.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze kunnen ook wel ingeperkt worden. Neem bijvoorbeeld het serie A topic dat heeft dit seizoen pas 6 delen (Waarbij de helft ook nog eens uit liveverslagen gechat bestaat). Een gemiddeld clubtopic heeft meer delen per seizoen. Engeland en Spanje lopen wel aardig. Italie kan mijns inziens dus wel opgenomen worden in de overige landen award. Of moet Digger perse een award krijgen?
quote:
Zo aanwezig ben je niet hoor, pas één troll van je gezien en nog een slechte ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Ga ik op voor de Marc Overmars Award - Teruggekeerde user na jarenlange afwezigheid
Post die verzinsels eensquote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met feiten tong, zou jij ook eens moeten doen. Ipv die verzinsels en andere onzin van je.
Sorry.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:04 schreef Prosac het volgende:
Tong en TR dat mogen jullie dan via PM uitvechten.
Eén keer zoals nuquote:Op donderdag 23 april 2009 05:22 schreef Ruud het volgende:
[..]
maar toch elke nacht 36 keer roepen dat je gaat pissen
Een post van tong80 zonderquote:
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werdquote:Op donderdag 23 april 2009 09:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een post van tong80 zonder? Dat ik het ooit nog mocht meemaken
En wat denk je nu?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werd
Jij dacht dat Tong, die nog net weet hoe je een pc moet opstarten, daar een scriptje voor had geschreven?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was al bang dat ik de enige was die het opgevallen was. En ik altijd maar denken dat t automatisch gegenereerd werd
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'quote:Op donderdag 23 april 2009 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij dacht dat Tong, die nog net weet hoe je een pc moet opstarten, daar een scriptje voor had geschreven?
Dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef pfaf het volgende:
Bij Verbal is het forumcode. Die heeft het zelf ook niet geschreven, maar er komt wel automagisch een 'V.'
Ik kan me zo voorstellen dat als hij reageert, dat er dan een V voorgeprogrammeerd/gedrukt is?quote:
Uiteraard, dat is door de developers gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dan moet er toch iemand een technische handeling voor hebben uitgevoerd?
Maar goed, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |