PLAE leeft nog hoor, die heeft nog een tijdje in mijn team gwerkt.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
PLAE@ (leeftie nog) ben ik trouwens ook tegengekomen bij het stadion van AFC.
Dat vertelde die jaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef SCH het volgende:
PLAE leeft nog hoor, die heeft nog een tijdje in mijn team gwerkt.
Die vind ik nog te positief en zijn niet eens vernoemd naar voetballers.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef SCH het volgende:
Voor jou wel Grulez.
De user die maar nooit doorbreekt.
De user die in een groen blaadje bij de trainer probeert te komen.
De langste user die toch over het hoofd wordt gezien.
De Urby Emanuelson awardquote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die vind ik nog te positief en zijn niet eens vernoemd naar voetballers.
Nee ik ben niet overtuigd, sorry.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
De Urby Emanuelson award
De Lazovic award
De Roy Makaay award
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef SCH het volgende:
De Gregor van Diijk award voor maar door blijven zeiken dan.
Aan jouw PI te zien niet, ouwe zuurpruimquote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan de PI te zien vind je hem zelf geslaagd?
Dat is mij allemaal prima. Ik weet alleen niet waarvoor ik word weggestreept benquote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent te jong en zit in een heel nauw kliekje.
bij het nomineren gaat het toch niet om kleurrijke users? Het gaat toch om users die breed posten in VBL. Ik maak mijn posts vooral een beperkt aantal reeksen in VBL maar het er daar wel veel. dus het aantal zelgt allemaal niet zoveel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:29 schreef The_Verve het volgende:
Ik snap niet wat iemand als borisz er tussen doet. Dan liever een aantal kleurrijke figuren. Tong80 zou sowieso moeten nomineren...
Ik Doc Golfer en Kamagurkaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook niet, ik zie inderdaad niet in wat stadionbezoek met nominatie in VBL te maken heeft. Ik ben nog nooit een user in het stadion tegenkomen.
Op het Amsterdam Tournament toch?quote:
Ik was Heatwave nog vergeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op het Amsterdam Tournament toch?
Daar kan misschien ook wel een award naar vernoemd worden.
Vroeger neukte je toch ook 3 verschillende topmokkels op een dag?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was Heatwave nog vergeten.
Bij hetzelfde tournament.
Natuurlijk is het zo dat ik eigenlijk nog alleen mijn amateurclubje bezoek.
Maar ben wel 20 jaar lang uit en thuis naar FC den Bosch geweest. Dat minderde naar mate ik ouder werd.
En ik zat in de Meer bij de omhaal van van Basten en diens goal tegen de moffen in 88
Nee 1 per 3 dagenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Vroeger neukte je toch ook 3 verschillende topmokkels op een dag?
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?quote:
Dat verhaal heb je fout begrepen denk ik. Tong zei dat ie ging kwartetten.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?
Nee dat was juist de druppel.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je had ook een trio met twee mokkels en je ouders vonden het allemaal prima, toch?
Welke user wordt het hardst gemist.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef methodmich het volgende:
Misschien dan een soort nostalgische award maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |