Grappenmakerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geldt dat ook niet een beetje voor dndiek?
Wat mij betreft komt de TS, dos dus, ook op de lijst te staan.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maken we ervan:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
SCH
borisz
dndiek
mcyodogg
venomsnake
G_S is de laatste tijd een stuk minder actief op fok natuurlijk...
Als jij jezelf niet nomineert, maar de 9 anderen jou wel, dan kan je toch gewoon in de stemronde komen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:39 schreef Rucebo het volgende:
Maar deze mensen winnen er dus ook geen, of gaan ze ook zichzelf nomineren?
Ja oke, logischquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij jezelf niet nomineert, maar de 9 anderen jou wel, dan kan je toch gewoon in de stemronde komen?
Als er weer zo'n lange discussie gaat ontstaan over welke awards er worden uitgedeeld en welke namen bij horen, mogen we blij zijn als we bij het begin van het nieuwe seizoen iets gekozen hebben.quote:
Waarom niet iemand als Happel, of Breach? Die voegen naar mijn mening meer toe aan Fok! dan bijvoorbeeld SCH of Robbiequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maken we ervan:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Blawh
SCH
borisz
dndiek
mcyodogg
venomsnake
G_S is de laatste tijd een stuk minder actief op fok natuurlijk...
Nouja, tot 1 april had ik meer posts in 2009 dan jij en in 2008 was ik nog behoorlijk actief.quote:
Misschien doen we nog eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:56 schreef tong80 het volgende:
sjimz
TerroRobbie
BliksemSchigt
Prosac
Dat worden geen nominaties voor Tong dit jaar.
Eens. En dus ook RayMania. Zonder hem geen VBL-awards vind ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nouja, tot 1 april had ik meer posts in 2009 dan jij en in 2008 was ik nog behoorlijk actief.
Gewoon de huidige mods + wat veelzijdige/ 'kleurrijke' users.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie hebben in 2009 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
012. (015) 2382 (0929) sezten
welke Rotterdammer zegt dat tegen je dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 04:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik dat denk als een Rotterdammer dat tegen me zegt
homo's in de voetballerij?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef Breach het volgende:
En SCH ook bijvoorbeeld, hate him or love him, maar hij vertegenwoordigt wel een bepaalde groep...
Je bent te jong en zit in een heel nauw kliekje.quote:
Er werd gevraagd om 10 namen. SCH vertegenwoordigt in dit rijtje het meest HOOLS, Robbie willen anderen er ook graag in zien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom niet iemand als Happel, of Breach? Die voegen naar mijn mening meer toe aan Fok! dan bijvoorbeeld SCH of Robbie
Plus hij post pas vanaf november.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent te jong en zit in een heel nauw kliekje.
Hij is hier wel dag en nacht natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Plus hij post pas vanaf november.
Wat weet hij nou van VBL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |