Sinds wanneer deel jij mijn standaarden?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:16 schreef liefie_ het volgende:
Zeg bij jou zou ik ook alleen maar 2e keus zijn na je vrouw en zo
quote:
Vind je dat erg?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:20 schreef liefie_ het volgende:
tvptje dan maar
Dit lijkt de sex sc wel!
Weet je hoe super gezellig het daar isquote:
ja volgens air ben ik preuts vandaag dus jaquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan nog niet/niet meer/snel weer krabben
Gelukkig weten anderen beter!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja volgens air ben ik preuts vandaag dus ja
Daar gaat het niet om..... het was wel geilquote:
Welke bekende mensen komen daar dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet je hoe super gezellig het daar is?
Alle kroegen en bekende mensen op 1 plein !
Een zooitje voetballen op het plein, een DJ in het midden en 2 vrienden van me werken bij onze stamkroeg
Waar vertoef jij tijdens q-day?
Niet alleen vandaag hoor...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef liefie_ het volgende:
ja volgens air ben ik preuts vandaag dus ja
notedquote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om..... het was wel geil![]()
Sex.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:20 schreef liefie_ het volgende:
tvptje dan maar
Dit lijkt de sex sc wel!
Mensen die ik ken, geen BN'ers ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Welke bekende mensen komen daar dan?
dat bedoel ikquote:
Amsterdam ?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar is toch maar 1 antwoord op mogelijk?
en stiekem heb ik daar helemaal geen trek in
quote:
Is dit zo'n streep door wat van toepassing is verhaal ?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan nog niet/niet meer/snel weer krabben
Ikke ga ook amsterdam op stelten zettenquote:
Gewoon West-Frieslandquote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet je hoe super gezellig het daar is?
Alle kroegen en bekende mensen op 1 plein !
Een zooitje voetballen op het plein, een DJ in het midden en 2 vrienden van me werken bij onze stamkroeg
Waar vertoef jij tijdens q-day?
Beschadigde nagels.quote:
Waarom niet? Ik heb al jaren geen zin meer in A'dam met Q-day.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar is toch maar 1 antwoord op mogelijk?
en stiekem heb ik daar helemaal geen trek in
Haha, neequote:Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dit zo'n streep door wat van toepassing is verhaal ?
(verkapte TVP)
Die bij de mediamarkt naast de kassa hangen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, die ring die je om je lul moet doen...
Met zo'n trillend dingetje eraan
Met jou de durex sensations uitproberen?quote:
Nee hij staat weereens niet goed op de wiki paginaquote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt een stuk van de OP afgebeten, gekrabbeld?
heb niet zown trek in dat massale!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom niet? Ik heb al jaren geen zin meer in A'dam met Q-day.
Ja, je moet hem zo straks mogelijk aantrekken, tot hij blauw wordt... de durex smurfquote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Die bij de mediamarkt naast de kassa hangen?
Nee nooit geprobeerd. Ben er wel voor in daar niet van. Als het maar een beetje past.(of werkt het als een tie-wrap?) au
[..]
Met jou de durex sensations uitproberen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef zbbrox het volgende:
Met jou de durex sensations uitproberen?![]()
![]()
ik ook,hoewel op stelten zetten dat dan ook weer niet maar tochquote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke ga ook amsterdam op stelten zetten![]()
bootje varenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
heb niet zown trek in dat massale!![]()
en van mijn vrienden ben ik de enige geloof ik die graag de grachten op gaat
Daarom vind ik Hoorn echt geniaalquote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
heb niet zown trek in dat massale!![]()
en van mijn vrienden ben ik de enige geloof ik die graag de grachten op gaat
Dan wil ik wel met je meeten in zijn plaats hoor...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef liefie_ het volgende:
en sst straks wil B me niet meer meeten als ik niet zo spannend ben als ie denkt
De koninginquote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef mrbox het volgende:
Met q-day ontvlucht ik Apeldoorn en ga naar A'damApeldoorn is dit jaar natuurlijk helemaal een ramp met bezoek van de Queen zelf
ohw das zekers gezelliequote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook,hoewel op stelten zetten dat dan ook weer niet maar toch
en de 29ste zie ik het wel zitten om te bbqen op het dakterras
inderdaad! en waar het dan gezellig is ff aanmeren, biertje doen, en weer doorvaren!quote:
Als je uit amsterdam komt, ben je in amsterdam! lulquote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daarom vind ik Hoorn echt geniaal
Het is niet té druk...
Ik ben zelf 100% Amsterdammer, maar met q-day, nee bedankt
Met 2km/u van het Rembrandtsplein, naar het Museumplein en terug...
Juist voor dat soort dingen moet je te porren zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaad! en waar het dan gezellig is ff aanmeren, biertje doen, en weer doorvaren!![]()
maar ben dus de enige
Vast wel een paar Fok!sters die met je mee willen hoor, die voor 1 dagje jouw boegbeeld wel willen zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaad! en waar het dan gezellig is ff aanmeren, biertje doen, en weer doorvaren!![]()
maar ben dus de enige
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef zbbrox het volgende:
hmmm amsterdam met qday.. dat trekt me wel
(meer dan carnaval sry brabo's) en ik kan vast wel ergens crashen.. vriend of familie.
Doorvaren ? zit op een gegeven moment toch helemaal vastquote:Op donderdag 16 april 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
maar ben dus de enige
Moet dat laatste weer erbij? Dat heb je iig al vaak genoeg gezegd. Sorry.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef zbbrox het volgende:
(meer dan carnaval sry brabo's) en ik kan vast wel ergens crashen.. vriend of familie.
je bent half duitsquote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zelf 100% Amsterdammer, maar met q-day, nee bedankt
quote:
25% in mijn bloed, 100% geboren in Amsterdam, op mijn vaders werk nog welquote:
nee hoor als we de boot mogen lenen gaan wij ook varenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
maar ben dus de enige
hangt er vanaf waar je gaat varen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doorvaren ? zit op een gegeven moment toch helemaal vastzag er 2 jaar geleden wel gezellig uit ondanks dat
Zijn je vrienden gek ofzo? Varen met Q-day in Amsterdam is waarschijnlijk de enige manier om die dag nog een beetje relaxed door te brengen.. Alhoewel het wel druk is op de grachten dan!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
maar ben dus de enige
wil ik dat welquote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vast wel een paar Fok!sters die met je mee willen hoor, die voor 1 dagje jouw boegbeeld wel willen zijn
You read my mind...quote:
ohw jaaa dat klopt...mannen moeten jagen hequote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]eh.. what? dit is raar.. jullie vrouwtjes moeten juist plagen en de boot afhouden enzo..
nou dan zal ik maar even langs het kruidvat gaan straks![]()
hou je een plekje vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor als we de boot mogen lenen gaan wij ook varen
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
Vast wel een paar Fok!sters die met je mee willen hoor, die voor 1 dagje jouw boegbeeld wel willen zijn
sorry maar dat is dan ook totaal iets anders als carnavalquote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef zbbrox het volgende:
zo groot is onze boot nou ook weer niet!quote:
que?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet dat laatste weer erbij? Dat heb je iig al vaak genoeg gezegd. Sorry.
o.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb gewoon een blauwe plek op mijn heup...
Gisteren ging ik hardlopen, en had een korte broek aan...
Maar in die broek zitten geen zakken, dus deed mijn telefoon maar in de elastieke rand van mijn boxer, en daarboven trok ik hem strak met het koortje van mijn broek
quote:
duidelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo groot is onze boot nou ook weer niet!
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hey duim wat fijn dat je er weer bent![]()
![]()
Er zijn veel idioten overal.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik erger me altijd dood aan die idioten in amsterdam
en ik niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hey duim wat fijn dat je er weer bent![]()
![]()
Sowieso lopen d'r meer idioten BUITEN Amsterdam dan d'r inquote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er zijn veel idioten overal.
Lekker de aandacht bij je eigen groepje houden.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Is Rival zo groot?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja.quote:
Toen was ik er niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wordt dus toch niet genegeerd
(uur geleden zij ik ook hallo en niemand die wat terug zei)
je kan hier nooit eens aardig doen zonder daarbij onbewust mensen tegen de schenen te schoppenquote:
toen was ik er nog nietquote:Op donderdag 16 april 2009 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wordt dus toch niet genegeerd
(uur geleden zij ik ook hallo en niemand die wat terug zei)
Nee, rival is maar een klein mannetjequote:
Steek jij je tong nu maar ergens anders in.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, rival is maar een klein mannetje
En al over je droom heen dat je van achteren werd gereden?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer
Daarnet heerlijk buiten gelopen en lol gehadAlleen doet m'n hak nu enorm veel pijn, stomme heel pijnlijke blaar
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hier nooit eens aardig doen zonder daarbij onbewust mensen tegen de schenen te schoppen
Er al overheen? waarom zou dat moeten?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:48 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En al over je droom heen dat je van achteren werd gereden?
Krijg je waarschijnlijk ook minder bier en tuf over je heenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je gaat varen.
als je niet echt de grachten midden in het centrum pakt dan komt het goed, maar ook bv rond waterloo oid.
Kardinaaltjequote:
ohquote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaaa dat klopt...mannen moeten jagen he![]()
euhmm ik hou je er niet aan...
Weet je dat zeker!!?!?!?quote:
quote:
quote:Op donderdag16 april 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja dat mag hoor..... ik typ meestal gwn wat in me opkomt en let nie op spelling......
Maar jij wordt aanbeden, dus dat er een keer geen hoi wordt gezegd, moet je wel kunnen hebben dacht ik zo..quote:Op donderdag 16 april 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik word helemaal overgeslagen, niet klagen jij.
Rivalquote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hoeft niets.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Er al overheen? waarom zou dat moeten?
jaaa hier is ie ook helemaal wegquote:
geef hem even bedenktijdquote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rivalwaar blijft nu die gevatte opmerking
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ohdan hoef ik niet langs de drogist
iemand anders dan?![]()
nee dat snap ik, maar ik zat er niet mee ofzo hoorquote:
ohw en toen heb ik niks tegen je gezegd???quote:
Oe krengetje, even nagaan.quote:
Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij wordt aanbeden, dus dat er een keer geen hoi wordt gezegd, moet je wel kunnen hebben dacht ik zo..
whaha hoe kom je daar nou weer bij!quote:
zei je iets mini?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
gevat? nou moet eerst nog ff van de schrik bekomen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rivalwaar blijft nu die gevatte opmerking
En ik heb niet eens een grote fanatasiequote:
Dump hem.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]van haar wist ik t net als bels die zijn verloofde volkomen negeerde
ik weet dat het echt niet zo lijkt, en dat dit ongeloofwaardig over gaat komen, maar ik doe af en toe ook nog iets op mijn werkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet wat ze zeggen he over mensen die kuilen graven hequote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik ben geen jager.
Ik ben een kuilengraver.
quote:
Ik ben voor een vrouw niet miniquote:
wie een kuil graaft met zijn tandenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he over mensen die kuilen graven he
En:quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
wie een kuil graaft met zijn tanden
die krijgt nooit vieze handen
nee die nederlandse uitdrukking die ze daarvoor hebben... nie de belgischequote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik beweer toch niet het tegenovergestelde?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef rival het volgende:
ik weet dat het echt niet zo lijkt, en dat dit ongeloofwaardig over gaat komen, maar ik doe af en toe ook nog iets op mijn werk
Hééérlijk in het noordenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
UPDATE 13:30 Midden Nederland krijgt vanmiddag waarschijnlijk te maken met noodweer. Heftige regen en zware onweersbuien worden voorspeld. De ANWB verwacht dikke files.
Het zuiden krijgt een beetje regen, het noorden blijft zonnig, maar het centrum van ons land krijgt in de namiddag het flink te verduren. Ook vannacht wordt onweer verwacht.
Wow dat heb ik weer... woon weer pcies in t midden he
Er was hier gisteren al onweer.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)dweer_vanmiddag.html
Iemand al ondervonden?
Hier is het lekker warm, de zon schijnt, maar het wordt wel benauwder
Tis hier gewoon lekker...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
Iemand al ondervonden?
wie naakt een kuil graag diep en rondquote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Tyf op gast, jij bent geen noorderlingquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hééérlijk in het noorden![]()
Maar onweer in romantisch joh !
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
als ik een klein mannetje ben, dan ben jij mini!
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er was hier gisteren al onweer.Nu schijnt de zon.
jaaa heel romantisch maarree niet als je alleen bent hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hééérlijk in het noorden![]()
Maar onweer in romantisch joh !
Ok, Noord-Oosterling danquote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tyf op gast, jij bent geen noorderling
Ik vind dat juist prachtig, tenminste als ik het vanuit een warme kamer kan bekijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef liefie_ het volgende:
brrr wij hadden gister ook onweer
ik vind dat nog steeds eng
Bah, ik moet rond een uur of 6 in de omgeving van Utrecht zijn...quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
UPDATE 13:30 Midden Nederland krijgt vanmiddag waarschijnlijk te maken met noodweer. Heftige regen en zware onweersbuien worden voorspeld. De ANWB verwacht dikke files.
Het zuiden krijgt een beetje regen, het noorden blijft zonnig, maar het centrum van ons land krijgt in de namiddag het flink te verduren. Ook vannacht wordt onweer verwacht.
Wel... het smaakt beide naar zout en beide vocht komt uit klieren (welliswaar op verschillende plekken in het lichaam)... dat zijn in ieder geval 2 overeenkomsten. De verschillen zijn anders wel groterquote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef liefie_ het volgende:
whaha briljant bij de belgische man bijt hond:
Als een vrouw huilt is dat alleen maar zweet dat uit haar ogen komt![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
Wil jij dan mijn ogen zijn en het mij laten zien?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
Doe mee, verder is er toch niets interessants te melden.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze voor minder in elkaar geslagen gap.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok, Noord-Oosterling dan
Boeiend, de zon blijft schijnen hier
ws plast ze dan gewoonquote:Op donderdag 16 april 2009 14:06 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wel... het smaakt beide naar zout en beide vocht komt uit klieren (welliswaar op verschillende plekken in het lichaam)... dat zijn in ieder geval 2 overeenkomsten. De verschillen zijn anders wel groter
Als een vrouw squirt, is -volgens de stellingnemer- dat dan ook maar zweet
Hier ook zo'n weer... die verdomde airco in onze kamer mag wel wat minder hard koelenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
Iemand al ondervonden?
weet ikquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik beweer toch niet het tegenovergestelde?![]()
Ik zeg juist dat hij je wat tijd moet geven.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:06 schreef rival het volgende:
heb je dat allemaal over het hoofd gezien?
Beetje jammer dan weer dat je mijn naam verkeerd speltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
He, heterdquote:
Ben jij ook heetbloedig vandaag?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:06 schreef rival het volgende:
heb je dat allemaal over het hoofd gezien?
Ik leef duidelijk niet in een droomwereld.![]()
gewoon westquote:Op donderdag 16 april 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok, Noord-Oosterling dan
Boeiend, de zon blijft schijnen hier
Edit: Noord-west natuurlijk
Het is in ieder geval geen zweetquote:
Wel met de deuren en ramen open. De lucht tijdens en na een onweer is zo verfrissend.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind dat juist prachtig, tenminste als ik het vanuit een warme kamer kan bekijken.
Kom je toch naar het zuiden. Laten we het zelf stormen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
dat begrijp ik, ik had het over die man die huilen met zweten verward dan ws squirten met plassen, lijkt me dan een betere vergelijking dan squirten met zwetenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen zweet(ik weet best wat squirten is, hoor)
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer dat je mijn naam verkeerd spelt
wel steeds dezelfde schenenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hier nooit eens aardig doen zonder daarbij onbewust mensen tegen de schenen te schoppen
En zijn eigen nick en die van dawg enz..quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer dat je mijn naam verkeerd spelt
Misschien weet die arme man niet eens dat squirten ook mogelijk isquote:Op donderdag 16 april 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
dat begrijp ik, ik had het over die man die huilen met zweten verward dan ws squirten met plassen, lijkt me dan een betere vergelijking dan squirten met zweten
Dan doet het tenminste extra veel pijnquote:
alles uit mijn hoofd jaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En zijn eigen nick en die van dawg enz..Als je iemand voor de gek wil houden doe het dan goed he.
We moeten wel oppassen dat we zijn schenen niet helemaal kapot makenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En zijn eigen nick en die van dawg enz..Als je iemand voor de gek wil houden doe het dan goed he.
Heerlijk om daarna naar buiten te gaan!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Wel met de deuren en ramen open. De lucht tijdens en na een onweer is zo verfrissend.
Mij trap je niet tegen de schenen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We moeten wel oppassen dat we zijn schenen niet helemaal kapot maken
Ownee eerder ergens anders.. was vergeten dat je nogal klein bentquote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Mij trap je niet tegen de schenen hoor![]()
Schattig.quote:
Want dan???quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We moeten wel oppassen dat we zijn schenen niet helemaal kapot maken
tegen je X?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Mij trap je niet tegen de schenen hoor![]()
Hardlopenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk om daarna naar buiten te gaan!
Bijvoorbeeldquote:
en das nummer 2 vandaag!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ownee eerder ergens anders.. was vergeten dat je nogal klein bent
Hoeveel rust moet je tussen 2x hardlopen hebben eigenlijk ?quote:
1 - 2 dagen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoeveel rust moet je tussen 2x hardlopen hebben eigenlijk ?
met fitnessen is tussen 1 dezelfde spiergroep 1 rustdag gewenst, maar weet niet hoe dat met hardlopen is.
We zijn op dreef vandaagquote:Op donderdag 16 april 2009 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
en das nummer 2 vandaag!
ik ga stil in een hoekje klein zitten wezen
Dan ga ik denk ik vanavond even lekker 1.5 uur over de dijk marsen (heet dat zo ? )quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Geen idee hoe dat heetquote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik vanavond even lekker 1.5 uur over de dijk marsen (heet dat zo ? )
Ze hebben me aangeraden dat alvast te oefenen...
Echt heerlijk om het geluid van die golven te horen stuk slaan tegen de dijk
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:28 schreef KudFokker het volgende:
Damn, ze zeggen zelfs dat er 20 centimeter sneeuw gaat vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
En past ie nog?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
Hallo.
Hier nog lekker zon. Heb mijn bikini alweer aangepast.
Ben gelijk jaloersquote:
quote:
pics or it did'nt happen!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
Hallo.
Hier nog lekker zon. Heb mijn bikini alweer aangepast.
Hier is ook nog het zonnetje hoorquote:
helemaal een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]Het bovenstuk in ieder geval nog wel. Onderstuk wil ik sowieso een nieuwe van hebben. Hij begint alleen boven ook al te slijten.
Goed excuus voor een nieuwequote:Op donderdag 16 april 2009 14:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]Het bovenstuk in ieder geval nog wel. Onderstuk wil ik sowieso een nieuwe van hebben. Hij begint alleen boven ook al te slijten.
Daar zijn de boys veel beter inquote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
helemaal een nieuwe kopen?
Ik kom wel helpen kijken welke het leukste staat
en dan zijn de mannen hier ergquote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef liefie_ het volgende:
Ik kom wel helpen kijken welke het leukste staat
quote:
Welke cupmaat heb je Ofresca ?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:34 schreef Ofresca het volgende:
ik dacht dat jij niet hield van generaliserenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]jullie zien een half naakte vrouw en weg objectiviteit
jij leest er iets ergs in!quote:
Doe er nog een schepje boven opquote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier is ook nog het zonnetje hoor
Zeg, jij hebt gisteren de hele dag buiten gelegen terwijl wij binnen zaten!quote:
wat lief en behulpzaam van jouquote:Op donderdag 16 april 2009 14:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij leest er iets ergs in!
Ik bedoelde het uiteraard gewoon aardig
Ik had liever dat hij niet begon te slijten en ik geen nieuwe nodig had. Wordt weer een hele zoektocht...quote:
Waarom??quote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had liever dat hij niet begon te slijten en ik geen nieuwe nodig had. Wordt weer een hele zoektocht...
Omdat ze waarschijnlijk dikke vette tetten heeft, en maar een kleine omtrek bij haar bors...quote:
Zal ik meegaan? Ik ben uitstekend in pashokjes bezet houden en claimen en vooral andere maten halen en suggesties en mening geven. Positieve feedback.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had liever dat hij niet begon te slijten en ik geen nieuwe nodig had. Wordt weer een hele zoektocht...
Ze zegt wel elke keer dat ze "well curved" is maar dat zegt opzich helemaal niets. Ben het helemaal met Rhu eensquote:Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef liefie_ het volgende:
ofresca ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe je er uit ziet...
Post eens een pic?
(een gewone hoor niet in bikini of zo... of je moet er op staan)
ow damn ik houquote:Op donderdag 16 april 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze zegt wel elke keer dat ze "well curved" is maar dat zegt opzich helemaal niets. Ben het helemaal met Rhu eens
Voordat Rhu zoiets mag zeggen zal ze toch eerst foto''s moeten postenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze zegt wel elke keer dat ze "well curved" is maar dat zegt opzich helemaal niets. Ben het helemaal met Rhu eens
Nee sorry, ik doe echt niet aan foto's. Misschien dat ik nog eens naar een meet kom.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef liefie_ het volgende:
ofresca ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe je er uit ziet...
Post eens een pic?
(een gewone hoor niet in bikini of zo... of je moet er op staan)
whaha zo ongeveer iedereen heeft mn pics alquote:Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Voordat Rhu zoiets mag zeggen zal ze toch eerst foto''s moeten posten
Ik heb nog nooit gezien volgens mijquote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha zo ongeveer iedereen heeft mn pics al
zelfs niet als je ze alleen ff naar mij pmt?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe echt niet aan foto's. Misschien dat ik nog eens naar een meet kom.
ja in jou geval laat ik het ook maar ff zoquote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien volgens mij
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfs niet als je ze alleen ff naar mij pmt?
Aah nee nog zat avondturen te belevenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef liefie_ het volgende:
ow damn mensen ik heb echt ff een lichte paniek aanval...
Wat als het gewoon altijd goed blijft gaan met vriendje?
Dan was dit het gewoon, voor de rest van mn leven... Nu nog een hond kopen en we zijn klaar
Jezus
Denk je dat je zo lekker bent dat ik op je ga fappenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja in jou geval laat ik het ook maar ff zo
Dus jij doet aan avonden turen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah nee nog zat avondturen te beleven![]()
PM me maar, misschien dat we de sleur kunnen doerbrekenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef liefie_ het volgende:
Dan was dit het gewoon, voor de rest van mn leven... Nu nog een hond kopen en we zijn klaar
Jezus
Ik heb binnenkort een minimeet!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe echt niet aan foto's. Misschien dat ik nog eens naar een meet kom.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk je dat je zo lekker bent dat ik op je ga fappen?
Dat denkt ze niet, dat is zequote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk je dat je zo lekker bent dat ik op je ga fappen?
Oh ja?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...quote:Op donderdag 16 april 2009 14:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah nee nog zat avondturen te beleven![]()
Laat mij dan meteen kijken of jouw zelfbeeld klopt, of dat je het te hoog in je bol hebt zittenquote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
schattig ja, maar heeft het een beetje gewerkt?
Ik wil JB en MNR nog zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien volgens mij
Maar denk eens aan de leuke dingen die je met je vriend hebt !!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...
of sex met een ander....
ben je tevreden met het huidige vriendje?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...
of sex met een ander....
En als je gaat biggen als ik het zo even mag zeggen dan heb je iig geen last meer van Joey.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...
of sex met een ander....
kijk maar ff naar de posts van ado en Bquote:Op donderdag 16 april 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat mij dan meteen kijken of jouw zelfbeeld klopt, of dat je het te hoog in je bol hebt zitten
Issie dat waard dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...
of sex met een ander....
jaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
ben je tevreden met het huidige vriendje?
heb je het idee dat je iets gemist heb?
dat is de vraag he hahaquote:
ja dat zijn hun meningen...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kijk maar ff naar de posts van ado en B![]()
Je vergeet een boompje nogquote:Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef liefie_ het volgende:
Jezus
er zal altijd wel net een iets leuker exemplaar rondlopen, maar die draagt ook weer minder leuke eigenschappen met zich mee hoor.quote:
Jij zou mij ook nog pmen sinds voordat je naar Roemenië gingquote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar denk eens aan de leuke dingen die je met je vriend hebt !!
Zoals uhm, samen die toekomstige hond uitlaten!
The grass is greener on the other sidequote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zal altijd wel net een iets leuker exemplaar rondlopen, maar die draagt ook weer minder leuke eigenschappen met zich mee hoor.
owja! wacht maar ffquote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij zou mij ook nog pmen sinds voordat je naar Roemenië ging
Zit je je buurmeisje nou te fotograferen....quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
The grass is greener on the other side
[ afbeelding ]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Rauw. het volgende:
Ik weet niet, maar ik denk dat JanBeton en KF ongeveer op hetzelfde onbegrijpelijke niveau zitten
Vaak is dat een excuus voor lelijke mensen, ik hoop dat dat bij jou anders isquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja! wacht maar ff
Fotos zijn wel oud trouwens hoor
Ja johquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zit je je buurmeisje nou te fotograferen....
Die vinden toch bijna elke vrouwquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kijk maar ff naar de posts van ado en B![]()
Laten we van jouw probleem niet mijn probleem makenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...
Doe die chickies nummer.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja joh
Ik heb Rhu's foto's helemaal niet nodig om te fappen!
" Maar de tijd staat jouw hartstikke goed, lieve schat ! "quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vaak is dat een excuus voor lelijke mensen, ik hoop dat dat bij jou anders is
biggenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
nee
Wat is biggen?
Het kwartje viel gewoon net pas ff of zo
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Wacht maar, het antwoord weet je zodra jij Bels gemeet hebt.
06-zon-snolquote:
De kleutergrappen die jij regelmatig maakt zijn alles behalve grappig. die enkele keer dat je wel iets grappigs post zie ik namelijk welquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...
Nee hoor. Er zijn ook genoeg vrouwen die ik niks vind.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vinden toch bijna elke vrouw?
Mijn date voor morgen heeft af laten wetenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef zbbrox het volgende:
volgens mij heb ik zaterdag een afspraakje
we handjeklappen nog over de lokatie.
Noem eens op?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn ook genoeg vrouwen die ik niks vind.
Ik probeer het in ieder gevalquote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
De kleutergrappen die jij regelmatig maakt zijn alles behalve grappig. die enkele keer dat je wel iets grappigs post zie ik namelijk welof
reacties op komen!
steek je hand in eigen boezem!
en dit was de laatste keer dat ik het probeerde!
tnx bengelquote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vinden toch bijna elke vrouw?
ik heb nog geen plannen voor morgenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn date voor morgen heeft af laten weten
Dreamer!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ahw das sund! wat voor slap aftreksel van een excuus had hij/zijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik wist ook niet wat biggen was (ik ken wel de beestjes, maar snapte het niet wat in dit context betekende)quote:
Ik wist het!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn ook genoeg vrouwen die ik niks vind.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog geen plannen voor morgen
Ik ben ook wel benieuwd, het is algemeen bekend dat mannen niet zo goed zijn met smoesjes / excuses...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Klopt wel. Er zitten wat bittere pillen. Maar goed. De kracht van selectief lezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sommige hier hebben alleen overal commentaar op![]()
Ik wist het ook niet hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat biggen was (ik ken wel de beestjes, maar snapte het niet wat in dit context betekende)
Die ga ik niet herhalen hierquote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahw das sund! wat voor slap aftreksel van een excuus had hij/zij
Dan moet je dr wat zout op doenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik probeer het in ieder geval
Sommige hier hebben alleen overal commentaar op![]()
Maar het heeft ook te maken met je gevoel voor humor
Mijnes is: flauwe en woordgrappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
ach, meteen leren hoe het gaat anders krijg je daar later weer gezeik meequote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef Rauw. het volgende:
Zou zij even chagrijnig worden als ze me ziet liggen sleutelen
Precies, komt ze later voor een verrassing te staanquote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ach, meteen leren hoe het gaat anders krijg je daar later weer gezeik mee
Wat ik zeg meen ikquote:
We hadden al constant gezeik, had het afgekapt... Maar nu wil ze ineens een eerlijke kans om me te spreken...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ach, meteen leren hoe het gaat anders krijg je daar later weer gezeik mee
En met je beer-goggles op danquote:Op donderdag 16 april 2009 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ik zeg meen ik
Ja ok behalve als ik grappen aan het maken ben, maar dat was ik toen niet.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
We hadden al constant gezeik, had het afgekapt... Maar nu wil ze ineens een eerlijke kans om me te spreken...
Ze vroeg ineens of ik vrijdagmiddag ook weer vrij was (ben ik bijna elke vrijdagmiddag) en daarna zei ze dat ze even langskwam... Nouja, ze doet maar
Das slang (spreek uit als sleng) voor gevorderden.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor
Dus diesmiley kan wel weg
Ik ben sowieso niet echt selectief met drank op, de flamousengeur moet goed zijn, dan zit onze hele nachtelijke relatie wel snor.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En met je beer-goggles op dan?
Ik ben dan totaal niet selectief meer
Gewoon niet straalbezopen raken dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En met je beer-goggles op dan?
maar jij bent nog jong en wilt graag streepjes zetten op de muurquote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Nope, ik moet nog even langs de automaterialenzaak en een sloop, en ik ga niet voor 'r thuisblijven.quote:
Slang als in streetslangquote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Das slang (spreek uit als sleng) voor gevorderden.
Precies. En dan is ze boos en gefrustreerd omdat je geen belangstelling voor haar hebt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, ik moet nog even langs de automaterialenzaak en een sloop, en ik ga niet voor 'r thuisblijven.
Moet de auto binnen nu en een week bouwklaar hebben, dus niet barre veel tidj te verliezen dit weekend denk ik.
Heb je American Pie 6 gezien?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent nog jong en wilt graag streepjes zetten op de muur
Ik heb dat ook al na 7-10 Desperado's, wanneer ik aangeschoten raak...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon niet straalbezopen raken dan is er niks aan de hand.
Streepjes zetten op de muurquote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent nog jong en wilt graag streepjes zetten op de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |