owja! wacht maar ffquote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij zou mij ook nog pmen sinds voordat je naar Roemenië ging
Zit je je buurmeisje nou te fotograferen....quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
The grass is greener on the other side
[ afbeelding ]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Rauw. het volgende:
Ik weet niet, maar ik denk dat JanBeton en KF ongeveer op hetzelfde onbegrijpelijke niveau zitten
Vaak is dat een excuus voor lelijke mensen, ik hoop dat dat bij jou anders isquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja! wacht maar ff
Fotos zijn wel oud trouwens hoor
Ja johquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zit je je buurmeisje nou te fotograferen....
Die vinden toch bijna elke vrouwquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kijk maar ff naar de posts van ado en B![]()
Laten we van jouw probleem niet mijn probleem makenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...
Doe die chickies nummer.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja joh
Ik heb Rhu's foto's helemaal niet nodig om te fappen!
" Maar de tijd staat jouw hartstikke goed, lieve schat ! "quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vaak is dat een excuus voor lelijke mensen, ik hoop dat dat bij jou anders is
biggenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
nee
Wat is biggen?
Het kwartje viel gewoon net pas ff of zo
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Wacht maar, het antwoord weet je zodra jij Bels gemeet hebt.
06-zon-snolquote:
De kleutergrappen die jij regelmatig maakt zijn alles behalve grappig. die enkele keer dat je wel iets grappigs post zie ik namelijk welquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...
Nee hoor. Er zijn ook genoeg vrouwen die ik niks vind.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vinden toch bijna elke vrouw?
Mijn date voor morgen heeft af laten wetenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef zbbrox het volgende:
volgens mij heb ik zaterdag een afspraakje
we handjeklappen nog over de lokatie.
Noem eens op?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn ook genoeg vrouwen die ik niks vind.
Ik probeer het in ieder gevalquote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
De kleutergrappen die jij regelmatig maakt zijn alles behalve grappig. die enkele keer dat je wel iets grappigs post zie ik namelijk welof
reacties op komen!
steek je hand in eigen boezem!
en dit was de laatste keer dat ik het probeerde!
tnx bengelquote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vinden toch bijna elke vrouw?
ik heb nog geen plannen voor morgenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn date voor morgen heeft af laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dreamer!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ahw das sund! wat voor slap aftreksel van een excuus had hij/zijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |