PM me maar, misschien dat we de sleur kunnen doerbrekenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef liefie_ het volgende:
ow damn mensen ik heb echt ff een lichte paniek aanval...
Wat als het gewoon altijd goed blijft gaan met vriendje?
Dan was dit het gewoon, voor de rest van mn leven... Nu nog een hond kopen en we zijn klaar
Jezus
Ik heb binnenkort een minimeet!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe echt niet aan foto's. Misschien dat ik nog eens naar een meet kom.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha zo ongeveer iedereen heeft mn pics al
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfs niet als je ze alleen ff naar mij pmt?
jaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk je dat je zo lekker bent dat ik op je ga fappen?
Dat denkt ze niet, dat is zequote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk je dat je zo lekker bent dat ik op je ga fappen?
Oh ja?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha zo ongeveer iedereen heeft mn pics al
maar nooit meer daten...quote:Op donderdag 16 april 2009 14:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah nee nog zat avondturen te beleven![]()
Laat mij dan meteen kijken of jouw zelfbeeld klopt, of dat je het te hoog in je bol hebt zittenquote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
schattig ja, maar heeft het een beetje gewerkt?
Ik wil JB en MNR nog zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien volgens mij
Maar denk eens aan de leuke dingen die je met je vriend hebt !!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...
of sex met een ander....
ben je tevreden met het huidige vriendje?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...
of sex met een ander....
En als je gaat biggen als ik het zo even mag zeggen dan heb je iig geen last meer van Joey.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...
of sex met een ander....
kijk maar ff naar de posts van ado en Bquote:Op donderdag 16 april 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat mij dan meteen kijken of jouw zelfbeeld klopt, of dat je het te hoog in je bol hebt zitten
Issie dat waard dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nooit meer daten...
of sex met een ander....
jaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
ben je tevreden met het huidige vriendje?
heb je het idee dat je iets gemist heb?
dat is de vraag he hahaquote:
ja dat zijn hun meningen...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kijk maar ff naar de posts van ado en B![]()
Je vergeet een boompje nogquote:Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef liefie_ het volgende:
ow damn mensen ik heb echt ff een lichte paniek aanval...
Wat als het gewoon altijd goed blijft gaan met vriendje?
Dan was dit het gewoon, voor de rest van mn leven... Nu nog een hond kopen en we zijn klaar
Jezus
er zal altijd wel net een iets leuker exemplaar rondlopen, maar die draagt ook weer minder leuke eigenschappen met zich mee hoor.quote:
Jij zou mij ook nog pmen sinds voordat je naar Roemenië gingquote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfs niet als je ze alleen ff naar mij pmt?
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar denk eens aan de leuke dingen die je met je vriend hebt !!
Zoals uhm, samen die toekomstige hond uitlaten!
The grass is greener on the other sidequote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zal altijd wel net een iets leuker exemplaar rondlopen, maar die draagt ook weer minder leuke eigenschappen met zich mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |