owja! wacht maar ffquote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij zou mij ook nog pmen sinds voordat je naar Roemenië ging
Zit je je buurmeisje nou te fotograferen....quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
The grass is greener on the other side
[ afbeelding ]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Rauw. het volgende:
Ik weet niet, maar ik denk dat JanBeton en KF ongeveer op hetzelfde onbegrijpelijke niveau zitten
Vaak is dat een excuus voor lelijke mensen, ik hoop dat dat bij jou anders isquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja! wacht maar ff
Fotos zijn wel oud trouwens hoor
Ja johquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zit je je buurmeisje nou te fotograferen....
Die vinden toch bijna elke vrouwquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kijk maar ff naar de posts van ado en B![]()
Laten we van jouw probleem niet mijn probleem makenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...
Doe die chickies nummer.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja joh
Ik heb Rhu's foto's helemaal niet nodig om te fappen!
" Maar de tijd staat jouw hartstikke goed, lieve schat ! "quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vaak is dat een excuus voor lelijke mensen, ik hoop dat dat bij jou anders is
biggenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
nee
Wat is biggen?
Het kwartje viel gewoon net pas ff of zo
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Wacht maar, het antwoord weet je zodra jij Bels gemeet hebt.
06-zon-snolquote:
De kleutergrappen die jij regelmatig maakt zijn alles behalve grappig. die enkele keer dat je wel iets grappigs post zie ik namelijk welquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het heeft met humor te maken, iets wat hier af en toe wel eens wil ontbreken...
Nee hoor. Er zijn ook genoeg vrouwen die ik niks vind.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vinden toch bijna elke vrouw?
Mijn date voor morgen heeft af laten wetenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef zbbrox het volgende:
volgens mij heb ik zaterdag een afspraakje
we handjeklappen nog over de lokatie.
Noem eens op?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn ook genoeg vrouwen die ik niks vind.
Ik probeer het in ieder gevalquote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
De kleutergrappen die jij regelmatig maakt zijn alles behalve grappig. die enkele keer dat je wel iets grappigs post zie ik namelijk welof
reacties op komen!
steek je hand in eigen boezem!
en dit was de laatste keer dat ik het probeerde!
tnx bengelquote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vinden toch bijna elke vrouw?
ik heb nog geen plannen voor morgenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn date voor morgen heeft af laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dreamer!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ahw das sund! wat voor slap aftreksel van een excuus had hij/zijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik wist ook niet wat biggen was (ik ken wel de beestjes, maar snapte het niet wat in dit context betekende)quote:
Ik wist het!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn ook genoeg vrouwen die ik niks vind.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog geen plannen voor morgen
Ik ben ook wel benieuwd, het is algemeen bekend dat mannen niet zo goed zijn met smoesjes / excuses...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Klopt wel. Er zitten wat bittere pillen. Maar goed. De kracht van selectief lezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sommige hier hebben alleen overal commentaar op![]()
Ik wist het ook niet hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat biggen was (ik ken wel de beestjes, maar snapte het niet wat in dit context betekende)
Die ga ik niet herhalen hierquote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahw das sund! wat voor slap aftreksel van een excuus had hij/zij
Dan moet je dr wat zout op doenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik probeer het in ieder geval
Sommige hier hebben alleen overal commentaar op![]()
Maar het heeft ook te maken met je gevoel voor humor
Mijnes is: flauwe en woordgrappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
ach, meteen leren hoe het gaat anders krijg je daar later weer gezeik meequote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef Rauw. het volgende:
Zou zij even chagrijnig worden als ze me ziet liggen sleutelen
Precies, komt ze later voor een verrassing te staanquote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ach, meteen leren hoe het gaat anders krijg je daar later weer gezeik mee
Wat ik zeg meen ikquote:
We hadden al constant gezeik, had het afgekapt... Maar nu wil ze ineens een eerlijke kans om me te spreken...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ach, meteen leren hoe het gaat anders krijg je daar later weer gezeik mee
En met je beer-goggles op danquote:Op donderdag 16 april 2009 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ik zeg meen ik
Ja ok behalve als ik grappen aan het maken ben, maar dat was ik toen niet.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
We hadden al constant gezeik, had het afgekapt... Maar nu wil ze ineens een eerlijke kans om me te spreken...
Ze vroeg ineens of ik vrijdagmiddag ook weer vrij was (ben ik bijna elke vrijdagmiddag) en daarna zei ze dat ze even langskwam... Nouja, ze doet maar
Das slang (spreek uit als sleng) voor gevorderden.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor
Dus diesmiley kan wel weg
Ik ben sowieso niet echt selectief met drank op, de flamousengeur moet goed zijn, dan zit onze hele nachtelijke relatie wel snor.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En met je beer-goggles op dan?
Ik ben dan totaal niet selectief meer
Gewoon niet straalbezopen raken dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En met je beer-goggles op dan?
maar jij bent nog jong en wilt graag streepjes zetten op de muurquote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Nope, ik moet nog even langs de automaterialenzaak en een sloop, en ik ga niet voor 'r thuisblijven.quote:
Slang als in streetslangquote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Das slang (spreek uit als sleng) voor gevorderden.
Precies. En dan is ze boos en gefrustreerd omdat je geen belangstelling voor haar hebt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, ik moet nog even langs de automaterialenzaak en een sloop, en ik ga niet voor 'r thuisblijven.
Moet de auto binnen nu en een week bouwklaar hebben, dus niet barre veel tidj te verliezen dit weekend denk ik.
Heb je American Pie 6 gezien?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent nog jong en wilt graag streepjes zetten op de muur
Ik heb dat ook al na 7-10 Desperado's, wanneer ik aangeschoten raak...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon niet straalbezopen raken dan is er niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |