En:quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
wie een kuil graaft met zijn tanden
die krijgt nooit vieze handen
nee die nederlandse uitdrukking die ze daarvoor hebben... nie de belgischequote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik beweer toch niet het tegenovergestelde?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef rival het volgende:
ik weet dat het echt niet zo lijkt, en dat dit ongeloofwaardig over gaat komen, maar ik doe af en toe ook nog iets op mijn werk
Hééérlijk in het noordenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
UPDATE 13:30 Midden Nederland krijgt vanmiddag waarschijnlijk te maken met noodweer. Heftige regen en zware onweersbuien worden voorspeld. De ANWB verwacht dikke files.
Het zuiden krijgt een beetje regen, het noorden blijft zonnig, maar het centrum van ons land krijgt in de namiddag het flink te verduren. Ook vannacht wordt onweer verwacht.
Wow dat heb ik weer... woon weer pcies in t midden he
Er was hier gisteren al onweer.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)dweer_vanmiddag.html
Iemand al ondervonden?
Hier is het lekker warm, de zon schijnt, maar het wordt wel benauwder
Tis hier gewoon lekker...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
Iemand al ondervonden?
wie naakt een kuil graag diep en rondquote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Tyf op gast, jij bent geen noorderlingquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hééérlijk in het noorden![]()
Maar onweer in romantisch joh !
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
als ik een klein mannetje ben, dan ben jij mini!
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er was hier gisteren al onweer.Nu schijnt de zon.
jaaa heel romantisch maarree niet als je alleen bent hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hééérlijk in het noorden![]()
Maar onweer in romantisch joh !
Ok, Noord-Oosterling danquote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tyf op gast, jij bent geen noorderling
Ik vind dat juist prachtig, tenminste als ik het vanuit een warme kamer kan bekijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef liefie_ het volgende:
brrr wij hadden gister ook onweer
ik vind dat nog steeds eng
Bah, ik moet rond een uur of 6 in de omgeving van Utrecht zijn...quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
UPDATE 13:30 Midden Nederland krijgt vanmiddag waarschijnlijk te maken met noodweer. Heftige regen en zware onweersbuien worden voorspeld. De ANWB verwacht dikke files.
Het zuiden krijgt een beetje regen, het noorden blijft zonnig, maar het centrum van ons land krijgt in de namiddag het flink te verduren. Ook vannacht wordt onweer verwacht.
Wow dat heb ik weer... woon weer pcies in t midden he
Wel... het smaakt beide naar zout en beide vocht komt uit klieren (welliswaar op verschillende plekken in het lichaam)... dat zijn in ieder geval 2 overeenkomsten. De verschillen zijn anders wel groterquote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef liefie_ het volgende:
whaha briljant bij de belgische man bijt hond:
Als een vrouw huilt is dat alleen maar zweet dat uit haar ogen komt![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
Wil jij dan mijn ogen zijn en het mij laten zien?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
Doe mee, verder is er toch niets interessants te melden.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze voor minder in elkaar geslagen gap.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok, Noord-Oosterling dan
Boeiend, de zon blijft schijnen hier
ws plast ze dan gewoonquote:Op donderdag 16 april 2009 14:06 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wel... het smaakt beide naar zout en beide vocht komt uit klieren (welliswaar op verschillende plekken in het lichaam)... dat zijn in ieder geval 2 overeenkomsten. De verschillen zijn anders wel groter
Als een vrouw squirt, is -volgens de stellingnemer- dat dan ook maar zweet
Hier ook zo'n weer... die verdomde airco in onze kamer mag wel wat minder hard koelenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
Iemand al ondervonden?
weet ikquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik beweer toch niet het tegenovergestelde?![]()
Ik zeg juist dat hij je wat tijd moet geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |