Je hoeft niets.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Er al overheen? waarom zou dat moeten?
jaaa hier is ie ook helemaal wegquote:
geef hem even bedenktijdquote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rivalwaar blijft nu die gevatte opmerking
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ohdan hoef ik niet langs de drogist
iemand anders dan?![]()
nee dat snap ik, maar ik zat er niet mee ofzo hoorquote:
ohw en toen heb ik niks tegen je gezegd???quote:
Oe krengetje, even nagaan.quote:
Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij wordt aanbeden, dus dat er een keer geen hoi wordt gezegd, moet je wel kunnen hebben dacht ik zo..
whaha hoe kom je daar nou weer bij!quote:
zei je iets mini?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, rival is maar een klein mannetje
gevat? nou moet eerst nog ff van de schrik bekomen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rivalwaar blijft nu die gevatte opmerking
En ik heb niet eens een grote fanatasiequote:
Dump hem.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]van haar wist ik t net als bels die zijn verloofde volkomen negeerde
ik weet dat het echt niet zo lijkt, en dat dit ongeloofwaardig over gaat komen, maar ik doe af en toe ook nog iets op mijn werkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet wat ze zeggen he over mensen die kuilen graven hequote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik ben geen jager.
Ik ben een kuilengraver.
quote:
Ik ben voor een vrouw niet miniquote:
wie een kuil graaft met zijn tandenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he over mensen die kuilen graven he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |