quote:Op donderdag 16 april 2009 14:06 schreef rival het volgende:
heb je dat allemaal over het hoofd gezien?
Beetje jammer dan weer dat je mijn naam verkeerd speltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
He, heterdquote:
Ben jij ook heetbloedig vandaag?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:06 schreef rival het volgende:
heb je dat allemaal over het hoofd gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef duidelijk niet in een droomwereld.![]()
gewoon westquote:Op donderdag 16 april 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok, Noord-Oosterling dan
Boeiend, de zon blijft schijnen hier
Edit: Noord-west natuurlijk
Het is in ieder geval geen zweetquote:
Wel met de deuren en ramen open. De lucht tijdens en na een onweer is zo verfrissend.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind dat juist prachtig, tenminste als ik het vanuit een warme kamer kan bekijken.
Kom je toch naar het zuiden. Laten we het zelf stormen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
UPDATE 13:30 Midden Nederland krijgt vanmiddag waarschijnlijk te maken met noodweer. Heftige regen en zware onweersbuien worden voorspeld. De ANWB verwacht dikke files.
Het zuiden krijgt een beetje regen, het noorden blijft zonnig, maar het centrum van ons land krijgt in de namiddag het flink te verduren. Ook vannacht wordt onweer verwacht.
Wow dat heb ik weer... woon weer pcies in t midden he
dat begrijp ik, ik had het over die man die huilen met zweten verward dan ws squirten met plassen, lijkt me dan een betere vergelijking dan squirten met zwetenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen zweet(ik weet best wat squirten is, hoor)
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer dat je mijn naam verkeerd spelt
wel steeds dezelfde schenenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hier nooit eens aardig doen zonder daarbij onbewust mensen tegen de schenen te schoppen
En zijn eigen nick en die van dawg enz..quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer dat je mijn naam verkeerd spelt
Misschien weet die arme man niet eens dat squirten ook mogelijk isquote:Op donderdag 16 april 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
dat begrijp ik, ik had het over die man die huilen met zweten verward dan ws squirten met plassen, lijkt me dan een betere vergelijking dan squirten met zweten
Dan doet het tenminste extra veel pijnquote:
alles uit mijn hoofd jaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En zijn eigen nick en die van dawg enz..Als je iemand voor de gek wil houden doe het dan goed he.
We moeten wel oppassen dat we zijn schenen niet helemaal kapot makenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En zijn eigen nick en die van dawg enz..Als je iemand voor de gek wil houden doe het dan goed he.
Heerlijk om daarna naar buiten te gaan!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Wel met de deuren en ramen open. De lucht tijdens en na een onweer is zo verfrissend.
Mij trap je niet tegen de schenen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We moeten wel oppassen dat we zijn schenen niet helemaal kapot maken
Ownee eerder ergens anders.. was vergeten dat je nogal klein bentquote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Mij trap je niet tegen de schenen hoor![]()
Schattig.quote:
Want dan???quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We moeten wel oppassen dat we zijn schenen niet helemaal kapot maken
tegen je X?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Mij trap je niet tegen de schenen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |