arme hubbie!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb killerthighs
Bij zelf spelen knijp ik ongelooflijk had met mijn dijen..
En zo is het motortje doorgebrand
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb killerthighs
Don't push itquote:Op donderdag 16 april 2009 11:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gaat beter met beeld en geluid enzo, dan is het wat natuurgetrouwer
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb killerthighs
Haha dat geluidje van die beltoon van de telefoon waarvan de batterij leeg isquote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Mental image: Tally onwijs aan het klaarkomen, knijpt haar dijen bij elkaar en die vibo: "ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzz...... [ afbeelding ]"
Nu hoor je alleen maar.. ggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Mental image: Tally onwijs aan het klaarkomen, knijpt haar dijen bij elkaar en die vibo: "ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzz...... [ afbeelding ]"
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Mental image: Tally onwijs aan het klaarkomen, knijpt haar dijen bij elkaar en die vibo: "ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzzzzzz.......... [ afbeelding ]"
"ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzzzzzz.......... [ afbeelding ]"
Ik heb soms ook best medelijden met hemquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu hoor je alleen maar.. gggggggggggggggggggggggggggggg
Ik vind een beetje pijn altijd juist fijnquote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb soms ook best medelijden met hem
[..]Wanna play
[..]
![]()
Mental image: Tally onwijs aan het klaarkomen, knijpt haar dijen bij elkaar en die vibo: "ZOEMMMZOEMMZOEMZOEMZOEMzoooeeemmmmmmmzoemmmmzzzzzozzoezzzoemzozzzzzzz.......... [ afbeelding ]"
Duik met JB in bedquote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind een beetje pijn altijd juist fijn![]()
Zo had ik ooit een keer een blauwe bijtplek op m'n sleutelbeen
Ik heb ontzettend veel blauwe plekken gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind een beetje pijn altijd juist fijn![]()
Zo had ik ooit een keer een blauwe bijtplek op m'n sleutelbeen
Jan-Bettonquote:
quote:
quote:
Bijten en krabben isquote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel blauwe plekken gehadTot echte bloed uitstortingen toe
Maar merk er op dat moment weinig van.. Ik vind pijn ook niet erg..
Jij wel jaquote:
ik ga met je mee lunchenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Deze non gaat er weer vandoor.. pauze
Lik ze!!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:09 schreef Tally het volgende:
Ik ga mijn spullen pakken en een ijsje eten
Tot later!
Ook een soepje?quote:
Owh dat gaat goed komen *grin*quote:
Want, wat staat er, waar jij niet tegen kan, of zo schokkend vindquote:Op donderdag 16 april 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Ikke zit lekker aan me krentenbol te knabbel, en ff terug te lezen... stik ik me toch zowat in me broodje
![]()
nee ik vond het juist humor hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want, wat staat er, waar jij niet tegen kan, of zo schokkend vind
haha ja dat mag hoor..... ik typ meestal gwn wat in me opkomt en let nie op spelling......quote:Op donderdag 16 april 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben er zelf zo vaak mee verbeterd
Ik moest gewoon even laten zien dat ik er wel wat mee doe!
dat klinkt alsof jij een saai sexleven hebtquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef Belsezar het volgende:
Krabben en bijten
Rode krassen op mijn rug
Jij snapt hemquote:
En bedankt! Nu is mijn MI voorgoed gebrand op mijn netvlies: what has been seen, cannot be unseen!quote:
Nou... ik heb liever geen apparaat IN mijn lichaam via mijn achteringangquote:Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef liefie_ het volgende:
dat klinkt alsof jij een saai sexleven hebt
Precies, mijn uitgang blijft een uitgang, geen ingangquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... ik heb liever geen apparaat IN mijn lichaam via mijn achteringang
Tally is dan ook gewoon een vrouwquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Vrouwenquote:
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Maar jij bent lief.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
haha ja dat mag hoor..... ik typ meestal gwn wat in me opkomt en let nie op spelling......
Het is opzich echt sexy om een vrouw bezig te zien met zo'n ding terwijl jij ook met haar bezig bentquote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...
Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodigquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Howl het volgende:
[..]
Maar jij bent lief.En daarom doet niemand jou verbeteren.
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodig
Ik wilde net zeggen dat er altijd plaats is voor verbetering maar je bent me voorquote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...
Klikspaan, boterspaan, nu moet ik met eenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke lief
![]()
![]()
enneee KF deed me wel verbeteren![]()
![]()
En de oude garde moest nog wel plaatsmaken voor hem toen hij met zijn bombarie hier binnekwamquote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Het wil niet zo lukken vandaag he jan?
Hai, hoe staat het eigenlijk met jouw sexleven?quote:
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodig
nou B je weet zelf ook wel dat je wel onwijs oud bent en zoquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En de oude garde moest nog wel plaatsmaken voor hem toen hij met zijn bombarie hier binnekwam
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebben
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerderquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, hoe staat het eigenlijk met jouw sexleven?
Ik bedoelde ook niet perse dat je het moet gebruiken, maar als je fantasie al niet verder reikt dan dat ding in je gat te steken, is dat niet echt fantasievol te noemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee... het saaie grijze weer werkt niet mee... gisteren was ik veel alerter. Nu ben ik (naast KF) de gebeten hondquote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
![]()
Het wil niet zo lukken vandaag he jan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerder
En jij weet ook dat dat bij bepaalde personen niks uitmaaktquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou B je weet zelf ook wel dat je wel onwijs oud bent en zo
Ik ben het gewendquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee... het saaie grijze weer werkt niet mee... gisteren was ik veel alerter. Nu ben ik (naast KF) de gebeten hond
Briljant, mag ik wel zeggen!quote:
Even de taalpurist uithangenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
En de oude garde moest nog wel plaats_maken voor hem, toen hij met zijn bombarie hier binnenkwam
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij weet ook dat dat bij bepaalde personen niks uitmaakt
I k heb nog steeds geen excuses ontvangenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerder
That is lowquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebben
haha mooi zoquote:
quote:
Altijd handig, een online spellingscontrolequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
I k heb nog steeds geen excuses ontvangen
het glijmiddel of die sensation dingen?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die Durex Play heb ik ook een keer geprobeerd, maar dat vond ik niks
Hebben jullie daar ervaringen mee ?
Microsoftquote:Op donderdag 16 april 2009 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd handig, een online spellingscontrole
Dus wanneer spreken we af?quote:
Och je bent nog zo groen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, mijn uitgang blijft een uitgang, geen ingang
Nee, die ring die je om je lul moet doen...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
het glijmiddel of die sensation dingen?
die rode is wel een beetje okay.. soort tijgerbalsem, maar dan normaal
blauw en groen was meer menthol achtig.. gewoon proberen
ik heb al vakantiequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
het glijmiddel of die sensation dingen?
die rode is wel een beetje okay.. soort tijgerbalsem, maar dan normaal
blauw en groen was meer menthol achtig.. gewoon proberen
Waardeloos dingquote:Op donderdag 16 april 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, die ring die je om je lul moet doen...
Met zo'n trillend dingetje eraan
Vakantiegangerquote:Op donderdag 16 april 2009 13:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb al vakantiedus roep maar wanneer kun je?
Liever in het weekend voor jou denk ik he?
ja tof! hopelijk is het lekker weer dan kunnen we op het terras zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vakantieganger
Zaterdag? Lekker uit eten en dan wat drinken en dan zien we wel?
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vakantieganger
Zaterdag? Lekker uit eten en dan wat drinken en dan zien we wel?
doe dat ff lekker via de pmquote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja tof! hopelijk is het lekker weer dan kunnen we op het terras zitten
Dat zegt ze toch ook manquote:
Slet, wel met hem en mij poeier je altijd af...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef liefie_ het volgende:
ja tof! hopelijk is het lekker weer dan kunnen we op het terras zitten
Pm me ff want ik vind het nooit zo netjes als mensen dat in het topic allemaal doen dus moet ik het zelf ook niet doen haha
En natuurlijk geen excuses voor die stoot onder de gordelquote:
bij jou ben ik veel te bang dat je me meteen bespringtquote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slet, wel met hem en mij poeier je altijd af...
Daar staan mensen met Zuid-Amerikaans bloed om bekend ja...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef liefie_ het volgende:
bij jou ben ik veel te bang dat je me meteen bespringt
B heeft nog wel het fatsoen zich een half uur in te houden gok ik
zeg ben eens stil straks durf ik niet meer haha!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar staan mensen met Zuid-Amerikaans bloed om bekend ja...
Ik wil geen tweede keus zijn. Dus dat gaat niet meer gebeuren denk ik...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:14 schreef liefie_ het volgende:
zeg ben eens stil straks durf ik niet meer haha!
Wie weet werkt dit in jou voordeel, dat als ik iemand ooit gemeet heb dat andere meeten minder vreselijk lijkt
Zeg bij jou zou ik ook alleen maar 2e keus zijn na je vrouw en zoquote:Op donderdag 16 april 2009 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil geen tweede keus zijn. Dus dat gaat niet meer gebeuren denk ik...
oei rode billetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |