Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodigquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Howl het volgende:
[..]
Maar jij bent lief.En daarom doet niemand jou verbeteren.
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodig
Ik wilde net zeggen dat er altijd plaats is voor verbetering maar je bent me voorquote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een leuk sexleven niet, voor een briljant sexleven is het een prima aanvulling in het spel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...
Klikspaan, boterspaan, nu moet ik met eenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke lief
![]()
![]()
enneee KF deed me wel verbeteren![]()
![]()
En de oude garde moest nog wel plaatsmaken voor hem toen hij met zijn bombarie hier binnekwamquote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Het wil niet zo lukken vandaag he jan?
Hai, hoe staat het eigenlijk met jouw sexleven?quote:
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat snap/zie ik ook wel, maar dan moet je ook niet zeggen dat ik een saai sexleven heb... Enne... voor een leuk sexleven heb je toch niet perse apparaten nodig
nou B je weet zelf ook wel dat je wel onwijs oud bent en zoquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En de oude garde moest nog wel plaatsmaken voor hem toen hij met zijn bombarie hier binnekwam
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebben
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerderquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, hoe staat het eigenlijk met jouw sexleven?
Ik bedoelde ook niet perse dat je het moet gebruiken, maar als je fantasie al niet verder reikt dan dat ding in je gat te steken, is dat niet echt fantasievol te noemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee... het saaie grijze weer werkt niet mee... gisteren was ik veel alerter. Nu ben ik (naast KF) de gebeten hondquote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
![]()
Het wil niet zo lukken vandaag he jan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerder
En jij weet ook dat dat bij bepaalde personen niks uitmaaktquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou B je weet zelf ook wel dat je wel onwijs oud bent en zo
Ik ben het gewendquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee... het saaie grijze weer werkt niet mee... gisteren was ik veel alerter. Nu ben ik (naast KF) de gebeten hond
Briljant, mag ik wel zeggen!quote:
Even de taalpurist uithangenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
En de oude garde moest nog wel plaats_maken voor hem, toen hij met zijn bombarie hier binnenkwam
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij weet ook dat dat bij bepaalde personen niks uitmaakt
I k heb nog steeds geen excuses ontvangenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
staat goed..,.. maaarrree ligt nog lekkerder
That is lowquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
als ik jou zo hoor gok ik dat jou vriendinnetjes toch vaak juist wel bij een apparaat uit komen om nog een beetje een leuk sexleven te hebben
haha mooi zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |