Owh dat gaat goed komen *grin*quote:
Want, wat staat er, waar jij niet tegen kan, of zo schokkend vindquote:Op donderdag 16 april 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Ikke zit lekker aan me krentenbol te knabbel, en ff terug te lezen... stik ik me toch zowat in me broodje
![]()
nee ik vond het juist humor hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want, wat staat er, waar jij niet tegen kan, of zo schokkend vind
haha ja dat mag hoor..... ik typ meestal gwn wat in me opkomt en let nie op spelling......quote:Op donderdag 16 april 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben er zelf zo vaak mee verbeterd
Ik moest gewoon even laten zien dat ik er wel wat mee doe!
dat klinkt alsof jij een saai sexleven hebtquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef Belsezar het volgende:
Krabben en bijten
Rode krassen op mijn rug
Jij snapt hemquote:
En bedankt! Nu is mijn MI voorgoed gebrand op mijn netvlies: what has been seen, cannot be unseen!quote:
Nou... ik heb liever geen apparaat IN mijn lichaam via mijn achteringangquote:Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef liefie_ het volgende:
dat klinkt alsof jij een saai sexleven hebt
Precies, mijn uitgang blijft een uitgang, geen ingangquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... ik heb liever geen apparaat IN mijn lichaam via mijn achteringang
Tally is dan ook gewoon een vrouwquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Vrouwenquote:
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Maar jij bent lief.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
haha ja dat mag hoor..... ik typ meestal gwn wat in me opkomt en let nie op spelling......
Het is opzich echt sexy om een vrouw bezig te zien met zo'n ding terwijl jij ook met haar bezig bentquote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als je niks anders kan verzinnen om ermee te doen, klinkt je seksleven niet alleen saai, maar is het dat ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |