quote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou er alleen een stuk meer begrip voor op kunnen brengen als je daarna niet zo krampachtig zou proberen om het "goed te lullen"
Ik weet waarom jij in die stemming bentquote:
Ahh ja, gemistquote:
Zo heerlijk vind je het niet want van de week tikte je nog dat niemand je hielp behalve..quote:
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reactiesquote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lul niet je weet best dat de helft hier je schijt irritant vind
Maar je kunt het niet helpen, je bent gewoon zo dom
Ik zou er alleen een stuk meer begrip voor op kunnen brengen als je daarna niet zo krampachtig zou proberen om het "goed te lullen"
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
jullie zien het verkeerd
mijn woorden worden hier verkeerd opgevat
het was maar een grapje
ik was sarcastisch hoor
ik zei dat wel, maar bedoelde eigenlijk
het meisje waar ik 4 jaar mee ging
Ik vind het vervelend wanneer ik wel gewoon iets serieus post...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo heerlijk vind je het niet want van de week tikte je nog dat niemand je hielp behalve..
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reacties
Dan moet je dus stoppen met posten om de reacties..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend wanneer ik wel gewoon iets serieus post...
haha. eerst begin je over de prijs van je schoenen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reacties
ik snapte dat zinnetje nietquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet met de dag meer lachen om jouw reacties
wij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het grappig dat mensen zo geirriteerd reageren...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
haha. eerst begin je over de prijs van je schoenen.
totdat iemand erover begint, dan probeer je het eerst 3 reacties recht te lullen, zodra je merkt dat dat niet werkt doe je het voor de reacties![]()
en toch maar blijven roepen sorry ik bedoelde het niet zo
omdat je verder nog totaal geen identiteit hebt maar alleen maar spullen?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat mensen zo geirriteerd reageren...
En ik blijf bij mijn standpunt hoor: ik noemde de prijs van die schoenen niet om op te scheppen, maar om te vergelijken...
Waarom zou ik opscheppen over iets wat ik gekregen heb ?
(Ik had die schoenen gekregen toen ik jarig was)
jah waarom?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
Waarom zou ik opscheppen over iets wat ik gekregen heb ?
Ik heb een vibo gewonnen!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat je verder nog totaal geen identiteit hebt maar alleen maar spullen?
Nou ja ik ben wel weer klaar met dat kereltje voor vandaag, iemand nog een leuker onderwerp?
Ik ben de dag na koninginnedag vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel weer klaar met dat kereltje voor vandaag, iemand nog een leuker onderwerp?
Verzin eens ietsquote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hebt meegedaan aan een Fok prijsvraag?quote:
Jah ik heb gisteren op mijn superluxe LG mobile phone smsjes ontvangen van een chickie hier van het forum. ze deed er zelfs kusjes bij!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef rival het volgende:
Jah ik heb gisteren op mijn superluxe LG mobile phone smsjes ontvangen van een chickie hier van het forum. ze deed er zelfs kusjes bij!![]()
oww wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |