Dat was om te zeggen dat het voordeliger was om een los horloge te kopenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe duur waren je schoenen ook alweer?
maar om te zeggen, het is voordeliger een los horloge te kopen, dat kwam niet in je op?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was om te zeggen dat het voordeliger was om een los horloge te kopen
Dat bedoelde ik echt niet anders
aanvulling: want ik heb net nog nieuwe schoenen gekocht die ik niet wil kapot maken voor een metertjequote:Op donderdag 16 april 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar om te zeggen, het is voordeliger een los horloge te kopen, dat kwam niet in je op?
Zo ver kunnen jullie zelf wel denken ?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar om te zeggen, het is voordeliger een los horloge te kopen, dat kwam niet in je op?
Zo kan je het ook voor jezelf uitleggenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo ver kunnen jullie zelf wel denken ?
Daar ging ik in ieder geval van uit...
Sorry voor de overschatting
Ik weet zelf wel wat ik bedoel hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo kan je het ook voor jezelf uitleggen
rara waarom denkt "iedereen" zo?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
Het ging mij meer om hoe jullie erna keken
ik heb er best wel diep over nagedacht maar hier valt gewoon echt niet meer op te zeggen dan:quote:Op donderdag 16 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Reacties:quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet zelf wel wat ik bedoel hoor
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef rival het volgende:
rara waarom denkt "iedereen" zo?
inderdaad, het zal wel aan ons liggen
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef liefie_ het volgende:
ik heb er best wel diep over nagedacht maar hier valt gewoon echt niet meer op te zeggen dan:![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt genoeg lijkt me zoquote:
KF, weet je het verschil tussen NA en NAAR?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
Plaag die jongen niet zo!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KF, weet je het verschil tussen NA en NAAR?
Het is opbouwende kritiekquote:
Neuh, een aardige agent die voor mij een verhaaltje verzint voor de verzekering is in Brazilie allemaal mogelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet je die defecte niet opsturen dan?
quote:
Cue snapt hetquote:
Ben je nu veel geld kwijt daar om mensen om te kopen op zo'n "vakantie" ?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, een aardige agent die voor mij een verhaaltje verzint voor de verzekering is in Brazilie allemaal mogelijk
Die opmerking van mij bevatte best veel sarcasme gelukkigquote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb er best wel diep over nagedacht maar hier valt gewoon echt niet meer op te zeggen dan:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je nu veel geld kwijt daar om mensen om te kopen op zo'n "vakantie" ?
ow jottum daar gaan we weerquote:Op donderdag 16 april 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die opmerking van mij bevatte best veel sarcasme gelukkig
0,0quote:Op donderdag 16 april 2009 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je nu veel geld kwijt daar om mensen om te kopen op zo'n "vakantie" ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jottum daar gaan we weer
KF zegt domme dingen die achteraf beschouwt natuurlijk allemaal maar een grapje waren
Ga ff iets anders doen, je chickies texten of zozo lang het maar niet hier posten is
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
0,0
Dat is nou goed kunnen praten. En het gaat niet om drugshandel ofzo
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jottum daar gaan we weer
KF zegt domme dingen die achteraf beschouwt natuurlijk allemaal maar een grapje waren
Ga ff iets anders doen, je chickies texten of zozo lang het maar niet hier posten is
lul niet je weet best dat de helft hier je schijt irritant vindquote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heerlijk die reacties
Maar ik wist niet dat je je er zo aan ergerde, excuses
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou er alleen een stuk meer begrip voor op kunnen brengen als je daarna niet zo krampachtig zou proberen om het "goed te lullen"
Ik weet waarom jij in die stemming bentquote:
Ahh ja, gemistquote:
Zo heerlijk vind je het niet want van de week tikte je nog dat niemand je hielp behalve..quote:
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reactiesquote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lul niet je weet best dat de helft hier je schijt irritant vind
Maar je kunt het niet helpen, je bent gewoon zo dom
Ik zou er alleen een stuk meer begrip voor op kunnen brengen als je daarna niet zo krampachtig zou proberen om het "goed te lullen"
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
jullie zien het verkeerd
mijn woorden worden hier verkeerd opgevat
het was maar een grapje
ik was sarcastisch hoor
ik zei dat wel, maar bedoelde eigenlijk
het meisje waar ik 4 jaar mee ging
Ik vind het vervelend wanneer ik wel gewoon iets serieus post...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo heerlijk vind je het niet want van de week tikte je nog dat niemand je hielp behalve..
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reacties
Dan moet je dus stoppen met posten om de reacties..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend wanneer ik wel gewoon iets serieus post...
haha. eerst begin je over de prijs van je schoenen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Des te langer ik hier zit, des te meer posts in post voor jullie reacties
ik snapte dat zinnetje nietquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet met de dag meer lachen om jouw reacties
wij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het grappig dat mensen zo geirriteerd reageren...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
haha. eerst begin je over de prijs van je schoenen.
totdat iemand erover begint, dan probeer je het eerst 3 reacties recht te lullen, zodra je merkt dat dat niet werkt doe je het voor de reacties![]()
en toch maar blijven roepen sorry ik bedoelde het niet zo
omdat je verder nog totaal geen identiteit hebt maar alleen maar spullen?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat mensen zo geirriteerd reageren...
En ik blijf bij mijn standpunt hoor: ik noemde de prijs van die schoenen niet om op te scheppen, maar om te vergelijken...
Waarom zou ik opscheppen over iets wat ik gekregen heb ?
(Ik had die schoenen gekregen toen ik jarig was)
jah waarom?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
Waarom zou ik opscheppen over iets wat ik gekregen heb ?
Ik heb een vibo gewonnen!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat je verder nog totaal geen identiteit hebt maar alleen maar spullen?
Nou ja ik ben wel weer klaar met dat kereltje voor vandaag, iemand nog een leuker onderwerp?
Ik ben de dag na koninginnedag vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel weer klaar met dat kereltje voor vandaag, iemand nog een leuker onderwerp?
Verzin eens ietsquote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hebt meegedaan aan een Fok prijsvraag?quote:
Jah ik heb gisteren op mijn superluxe LG mobile phone smsjes ontvangen van een chickie hier van het forum. ze deed er zelfs kusjes bij!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef rival het volgende:
Jah ik heb gisteren op mijn superluxe LG mobile phone smsjes ontvangen van een chickie hier van het forum. ze deed er zelfs kusjes bij!![]()
oww wacht
Sms sletquote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jah ik heb gisteren op mijn superluxe LG mobile phone smsjes ontvangen van een chickie hier van het forum. ze deed er zelfs kusjes bij!![]()
oww wacht
Hoe tof! waar wat en vooral hoe is ie?quote:
Nee op FOK! mag ik niets winnenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt meegedaan aan een Fok prijsvraag?
Ik heb hem nog niet binnen. Kreeg net een mailtje dat ik mijn adresgegevens moet opsturen..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoe tof! waar wat en vooral hoe is ie?
ja hallow, nu weten ze meteen wie ik bedoeldequote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dat zouden we hier niet vertellen he!!
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
oww wacht
Je noemt dr ook gewoon een chickie!!! *grin*quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallow, nu weten ze meteen wie ik bedoelde
dat vind ik ook wel een goeiequote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben de dag na koninginnedag vrij![]()
Als dat geen zuipen word
Ik kreeg gister hele lieve leuke schattige geile smsjes van iemand van het forumquote:Op donderdag 16 april 2009 11:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het meisje waar ik 2 jaar mee had stuurde me gisteren totaal onverwachts een SMS dat ik de groeten van haar vader kreeg, en daar stonden ook kusjes bij.
Dit is een serieuze post hoor!
Handig, kun je elke dag hetzelfde geneukt wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen. Kreeg net een mailtje dat ik mijn adresgegevens moet opsturen..
Het is een Sasi.. Eentje die je kan opladen en met geheugen van de laatste standjes bewegingen enzo
Ik las Stasiquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen. Kreeg net een mailtje dat ik mijn adresgegevens moet opsturen..
Het is een Sasi.. Eentje die je kan opladen en met geheugen van de laatste standjes bewegingen enzo
kan me er niks bij voorstellen, leg uitquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
en met geheugen van de laatste standjes bewegingen enzo
wow dat klinkt wel erg tof!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
van rauw, hij heeft me de hele sessie laten lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg gister hele lieve leuke schattige geile smsjes van iemand van het forum
Ja nu welquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallow, nu weten ze meteen wie ik bedoelde
Ik ga naar een dorp hier in de buurt, Emmen is niet te harden met koninginnedag, en daar hebben ze een bandje enzoquote:Op donderdag 16 april 2009 11:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel een goeie
wie heeft er nog toffe plannen voor de 30ste? of de nacht van de 29ste?
Ik denk dat ik naar amsterdam ga
Misschien een beetje varen (ja wij hebben een eigen boot! hij was duuuuuuuuuur! met stuurbekrachtiging en hij kan echt drijven etc kom ik een beetje in de buurt?) kijken of er nog een leuk feestje is...
Alleen ik weet nu al dat het drama word want ik ben de enige in de groep die niet van kutmuziek houd(techno en minimal)
Zolang ik maar klaarkom vind ik het bestquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Handig, kun je elke dag hetzelfde geneukt worden
Zodra ik de handleiding heb leg ik het uitquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
kan me er niks bij voorstellen, leg uit
Ik zag hem op het programma en dacht laat ik voor de gein eens mee doen aan de prijsvraagquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wow dat klinkt wel erg tof!
en dan kan ie al meer dan mn kerel want die heeft geen geheugen![]()
Ik ga hem eens googlen!
ik heb dat soort dingen eerlijk gezegt nog niet uit een ander zijn/haar mond gehoortquote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
als iemand anders precies hetzelfde had gezegd, was het totaal anders opgevat.
Haha, sounds good. Ik moet me ook eens gaan oriënterenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
Nee niet maar ik denk dat hij het naar mijn werkfoon gestuurd heb dan..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
van rauw, hij heeft me de hele sessie laten lezen
Huh, ik weet niet wat je bedoelt!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
van rauw, hij heeft me de hele sessie laten lezen
euh... ja shit....euhmmm... zo is het toch ook gegaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Je had het ook gewoon aan mij verteld kunnen hebben en ik je geadviseerd had dit niet op het forum te gooien omdat ze anders zouden vragen wie dat meisje zou zijn
Keep us postedquote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, sounds good. Ik moet me ook eens gaan oriënteren
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
Nou nou hij klinkt wel briljant Tally!
De Je joue Sasi is de ultieme vibrator van dit moment. Met behulp van de nieuwste Sensual Intelligence technologie, leert en onthoudt Sasi precies wat je wil, waardoor je de perfecte, intense sensuele massage elke keer weer opnieuw meemaakt.
De Sasi weet als geen andere vibrator de combinaties van beweging en trillingen om te zetten in een nieuwe vorm van stimulering. Een gladde, afgeronde kop onder een dun zijdeachtig materiaal,trilt en kneed zachtjes je clitoris en vaginawand, Het nieuwtje van deze vibrator is dus dat hij niet alleen maar trilt maar ook heerlijk bewegingen maakt.
Dankjewelquote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik las het helemaal niet als opscheppen.
als iemand anders precies hetzelfde had gezegd, was het totaal anders opgevat.
Ik ga geen nieuwe schoenen kopen want dat heb ik pas gedaan...
Ik kan niet wachten om hem uit te proberenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
De Je joue Sasi is de ultieme vibrator van dit moment. Met behulp van de nieuwste Sensual Intelligence technologie, leert en onthoudt Sasi precies wat je wil, waardoor je de perfecte, intense sensuele massage elke keer weer opnieuw meemaakt.
De Sasi weet als geen andere vibrator de combinaties van beweging en trillingen om te zetten in een nieuwe vorm van stimulering. Een gladde, afgeronde kop onder een dun zijdeachtig materiaal,trilt en kneed zachtjes je clitoris en vaginawand, Het nieuwtje van deze vibrator is dus dat hij niet alleen maar trilt maar ook heerlijk bewegingen maakt.
it was the one armed man!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Huh, ik weet niet wat je bedoelt!
Je begreep me verkeerd, echt waar!
Zou je daar een review van willen plaatsen, of pm'en?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja hoor geen probleem.. En 130 euro voor een vibo vind ik ook net iets te..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou je daar een review van willen plaatsen, of pm'en?![]()
Erg benieuwd hoe dat is, maar te duur om aan te schaffen, met de kans dat het tegenvalt
serieus? lieve hubbie heb jij!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja hoor geen probleem.. En 130 euro voor een vibo vind ik ook net iets te..
Maar volgens hubbie is dat niet duur en kostte mijn vorige (die ik overigs gesloopt heb) meer
ze maken het steeds spannenderquote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar volgens hubbie is dat niet duur en kostte mijn vorige (die ik overigs gesloopt heb) meer
Wie wil hier neuken voor een vibo?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef rival het volgende:
ik zie het al voor me, iedereen heeft hem al in het winkelwagentje op de site maar wacht nu op de review van Tally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Ja serieus.. Hij ging toen een keer eentje voor me kopen als verrassing omdat we samen een weekje weggingquote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? lieve hubbie heb jij!
Het voor mijn studenten budget nog iets te duur
wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...
Ik heb killerthighsquote:
Ik vond de goedkopere die ik heb gehad stukken beter dan de duurdere hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...
Dat niet, maar ik heb een redelijke la met speeltjes en nooit te beroerd om wat nieuws aan te schaffen. Daarnaast zijn er bepaalde toys die ik niet "recycle", maar gewoon meegeef aan de desbetreffende vrouw met wie ik ze heb gebruiktquote:
Gaat beter met beeld en geluid enzo, dan is het wat natuurgetrouwerquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb killerthighs
Bij zelf spelen knijp ik ongelooflijk had met mijn dijen..
En zo is het motortje doorgebrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |