euh... ja shit....euhmmm... zo is het toch ook gegaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Je had het ook gewoon aan mij verteld kunnen hebben en ik je geadviseerd had dit niet op het forum te gooien omdat ze anders zouden vragen wie dat meisje zou zijn
Keep us postedquote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, sounds good. Ik moet me ook eens gaan ori๋nteren
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
Nou nou hij klinkt wel briljant Tally!
De Je joue Sasi is de ultieme vibrator van dit moment. Met behulp van de nieuwste Sensual Intelligence technologie, leert en onthoudt Sasi precies wat je wil, waardoor je de perfecte, intense sensuele massage elke keer weer opnieuw meemaakt.
De Sasi weet als geen andere vibrator de combinaties van beweging en trillingen om te zetten in een nieuwe vorm van stimulering. Een gladde, afgeronde kop onder een dun zijdeachtig materiaal,trilt en kneed zachtjes je clitoris en vaginawand, Het nieuwtje van deze vibrator is dus dat hij niet alleen maar trilt maar ook heerlijk bewegingen maakt.
Dankjewelquote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik las het helemaal niet als opscheppen.
als iemand anders precies hetzelfde had gezegd, was het totaal anders opgevat.
Ik ga geen nieuwe schoenen kopen want dat heb ik pas gedaan...
Ik kan niet wachten om hem uit te proberenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
De Je joue Sasi is de ultieme vibrator van dit moment. Met behulp van de nieuwste Sensual Intelligence technologie, leert en onthoudt Sasi precies wat je wil, waardoor je de perfecte, intense sensuele massage elke keer weer opnieuw meemaakt.
De Sasi weet als geen andere vibrator de combinaties van beweging en trillingen om te zetten in een nieuwe vorm van stimulering. Een gladde, afgeronde kop onder een dun zijdeachtig materiaal,trilt en kneed zachtjes je clitoris en vaginawand, Het nieuwtje van deze vibrator is dus dat hij niet alleen maar trilt maar ook heerlijk bewegingen maakt.
it was the one armed man!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Huh, ik weet niet wat je bedoelt!
Je begreep me verkeerd, echt waar!
Zou je daar een review van willen plaatsen, of pm'en?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen. Kreeg net een mailtje dat ik mijn adresgegevens moet opsturen..
Het is een Sasi.. Eentje die je kan opladen en met geheugen van de laatste standjes bewegingen enzo
O ja hoor geen probleem.. En 130 euro voor een vibo vind ik ook net iets te..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou je daar een review van willen plaatsen, of pm'en?![]()
Erg benieuwd hoe dat is, maar te duur om aan te schaffen, met de kans dat het tegenvalt
serieus? lieve hubbie heb jij!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja hoor geen probleem.. En 130 euro voor een vibo vind ik ook net iets te..
Maar volgens hubbie is dat niet duur en kostte mijn vorige (die ik overigs gesloopt heb) meer
ze maken het steeds spannenderquote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar volgens hubbie is dat niet duur en kostte mijn vorige (die ik overigs gesloopt heb) meer
Wie wil hier neuken voor een vibo?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef rival het volgende:
ik zie het al voor me, iedereen heeft hem al in het winkelwagentje op de site maar wacht nu op de review van Tally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Ja serieus.. Hij ging toen een keer eentje voor me kopen als verrassing omdat we samen een weekje weggingquote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? lieve hubbie heb jij!
Het voor mijn studenten budget nog iets te duur
wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...
Ik heb killerthighsquote:
Ik vond de goedkopere die ik heb gehad stukken beter dan de duurdere hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goeie vibo's zijn duur, true, maar om nu een "revolutionair" nieuw design aan te schaffen, zonder een goeie review (en geen commerciele review) vind ik gevaarlijk...
Dat niet, maar ik heb een redelijke la met speeltjes en nooit te beroerd om wat nieuws aan te schaffen. Daarnaast zijn er bepaalde toys die ik niet "recycle", maar gewoon meegeef aan de desbetreffende vrouw met wie ik ze heb gebruiktquote:
Gaat beter met beeld en geluid enzo, dan is het wat natuurgetrouwerquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb killerthighs
Bij zelf spelen knijp ik ongelooflijk had met mijn dijen..
En zo is het motortje doorgebrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |