Volgens mij wel een bepaald type vrouw waar ik niet heel snel op zou vallen, maar mooi zijn ze vaak welquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef LeonH het volgende:
Neuh... denk het niet... aardig liedje maar niet meer dan dat. Zijn normaal R&B fridayzz daar... De vrouwen zijn wel nice, maar de muziek is niet zo mijn ding
Woohoo!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef themauster het volgende:
Trouwens mijn 1e 3FM topic die ik open gelukkig gelukt en toegevoegd op 3fmfan
Grote klasse!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef themauster het volgende:
Mogen er nog vele volgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef themauster het volgende:
Hier ook in Grunn?quote:
Ik zat al mee te zingen, maar er kwam nietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel flauw trouwens dat ze een extra lange pauze tussen 'stop' en 'hammertime' hadden...
Aan het copypasten, Roel ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdeteringtyfuskuthoerigeracoon![]()
![]()
![]()
.
Zo zaten wij dus ook...quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zat al mee te zingen, maar er kwam niets
Amen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:31 schreef LeonH het volgende:
Dit is mooi hoor!![]()
Eindelijk weer eens een hele goede megahit!
Grappig, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Irritant kutnummer. En sws heb ik iets tegen die Esmee. Geen idee waarom.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Vlindur het volgende:
Heb vandaag een schommel van de Gamma in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
(Heb heb helemaal alleen gedaan, goed he?!)
En tering wat een klote werk. Maar hij staat en zit goed!
Morgen moet ik de hele dag werken, maar donderdag en vrijdag ben ik lekker vrij!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig!. Morgen belooft een goede dag te worden dus dan kan je er nog even lekker van
genieten.
Mory Kante - Yeke Yeke
Ja, vooral dat idd. En dat ze dat zelf ook vooral uitstraalt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik ook
Iets met dat ze zo opgehemeld werd en meteen met de meest fantastische producers in aanraking kwam en blablabla
Net even snel de verwachting bekeken maar ze verwachten voor donderdag en vrijdag wel wat regenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Morgen moet ik de hele dag werken, maar donderdag en vrijdag ben ik lekker vrij!![]()
Lekker nummer dit!
Typisch is dan ook dat ik dat stuk van wat ze lieten horen van vorig jaar mooier vind klinken dan hetgeen wat ze nu als eerste single heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, vooral dat idd. En dat ze dat zelf ook vooral uitstraalt.
Je hebt er ook een t-shirt vanquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey, daar issie!
Half jaar geleden gezien op een forum ergens, maar toen uit het oog verloren.
Esmee Denters, werd bekend door liedjes te zingen op Youtubequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef purplerose het volgende:
ik ben zeker de enige die niet weet wie esmee is?
gelukkig maar als ik het zo hoor
Ik zeker niet. Laat haar maar in de States blijven.quote:
En dynabyte een dikke vinger gegevenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Alternate zijn toppers ! daar kan Dynabyte nog veel van leren. Ik wacht al een maand op een bestelling, maar na een maand wachten en na het niet beantwoorden van status aanvragen via de mail vandaag de bestelling bij Alternate uitgezet en met een beetje goede wil is de bestelling morgen al binnen. Zo hoort het !
Dat ze voor de rest van haar leven kersen mag plukken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Vlindur het volgende:
Esmee![]()
http://www.youtube.com/user/esmeedenters?blend=1&ob=4
Omdat ze om monique smit lijktquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Irritant kutnummer. En sws heb ik iets tegen die Esmee. Geen idee waarom.
Dan heb je of een jaar onder een steen gelegen of je komt weinig in aanraking met youtubequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef purplerose het volgende:
ik ben zeker de enige die niet weet wie esmee is?
gelukkig maar als ik het zo hoor
Vooral de kop die ze trektquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Vlindur het volgende:
Esmee![]()
http://www.youtube.com/user/esmeedenters?blend=1&ob=4
Moet jij zeggen met die rare kop van die laaste foto van jou die in de topics stondquote:
Wat zijn we vriendelijk deze dag, zit er een paaseitje dwars ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:52 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met die rare kop van die laaste foto van jou die in de topics stond. Dan ben je ook niet meer zo charmant zoals je met je mooie pakje op hyves staat. Dat was ook schrikken.
Whehehequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:52 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met die rare kop van die laaste foto van jou die in de topics stond. Dan ben je ook niet meer zo charmant zoals je met je mooie pakje op hyves staat. Dat was ook schrikken.
van allebei een beetjequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heb je of een jaar onder een steen gelegen of je komt weinig in aanraking met youtube
hee Veenstra!quote:
conclusie: ze is niet boeiendquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik Esmee Denters nog überhaupt kan aanwijzen.
AV en MM zijn de leukste programma's van driequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Had ik al gezegd dat Michiel Gerard kan evenaren met zijn zeer diverse muziekkeuze?
Ik hoor nu salsa op de radio.
Niet zo heel gek natuurlijk...quote:
Bijnaquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:20 schreef LeonH het volgende:
Volgens mij zit iedereen van hier nu op de terrasjes
Nooit in me opgekomen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk 'Lutjebroek!' posten?
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spam is foto van de tuin, na al dat zweten mag je even eer na werken
Oja, die wedstrijd is vanavond. Ik ga ook wel even kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef LeonH het volgende:
Ik ga eens de kamer in, kijken of Liverpool nog iets van de return kan maken
Je bedoelt: niets van de return kan maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef LeonH het volgende:
Ik ga eens de kamer in, kijken of Liverpool nog iets van de return kan maken
Ach, ik kijk vanavond voornamelijk als voetballiefhebber met daarin een lichte voorkeur voor Liverpoolquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bedoelt: niets van de return kan maken.
Het is beter zo als Liverpool naast elke prijs grijpt dit seizoen.
Kudos en feli.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
Het is weer eens bingo
Winnaars FOK!sport
Hhmmm een kut die naar peren smaakt, doe mij die maarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
kut het meest veelzijdige stukje vlees, kut... hmm kut met peren
Ik hoop dat ze het wel reddenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool het niet redt.
Ik welquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool het niet redt.
Liverpool heeft sowieso acht wedstrijden teveel in de CL gespeeld, dat blijf ik ze nog nadragen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik welBeter dan Chelsea in elk geval...
Weinig aan toe te voegenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef Susi het volgende:
Ik heb ook liever Liverpool dan Chelsea.
Maargoed, Guus gun ik het dan ook wel weer, maar Chelsea weer niet
Alleen de bus ligt uit elkaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voicstde enige band die nog bestaat na vorig jaar bevrijdigingsfeest utrecht
Opeth, Prodigy en Sonata zijn erg de moeitequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
ARCTIC MONKEYS
BASEMENT JAXX
BON IVER
LA CARAVANE PASSE
CROOKERS
ENTER SHIKARI
OPETH
THE PRODIGY
RUSKO
SONATA ARCTICA
zijn al bevestigd voor lowlands
Hoop het niet , vind er namelijk weinig aan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Luister en huiver. Wat een track !!!
Waarschijnlijk gaat dit de nieuwe single van Röyksopp worden.
Misschien brengen ze Happy up here wel opnieuw uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop het niet , vind er namelijk weinig aan.
Beter dan de voorgestelde single waarmee je kwam aan zettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien brengen ze Happy up here wel opnieuw uit
Jup ! bier staat al klaar en nu nog wat kaas + mosterd en wat chips. Go Liverpool !quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:34 schreef LeonH het volgende:
Wat een wedstrijdnu al!
De 2e helft moet toch echt gekeken worden met een lekkere pizzapunt en een lekker flesje bier
Geloof dat Ajax ook wel eens zo'n doelpunt tegen heeft gekregen. Leuk doelpunt van Liverpoolquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
wat een raar doelpunt... (die uit een vrije trap)
Ej man !quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef themauster het volgende:
avond mensen![]()
even gedoucht en nu nog even het laatste half uur van MM luisteren
Kijk dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Ajax ook wel eens zo'n doelpunt tegen heeft gekregen. Leuk doelpunt van Liverpool.
Ajax komt voor 90% goedkoop aan zijn doelpuntenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik!
Zo komt Liverpool goedkoop aan zijn doelpunten!
Haha, maar het telt wel en voor het wedstrijdbeeld vind ik het prima. Gaat nog tof worden de 2e helftquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik!
Zo komt Liverpool goedkoop aan zijn doelpunten!
maar waarom staat die keeper niet zijn doel te verdedigen waar de verdedigers dat niet doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Ajax ook wel eens zo'n doelpunt tegen heeft gekregen. Leuk doelpunt van Liverpool.
Hij doet zelfs nog een stap naar rechts ipv naar links, erg maf ! Wel slordig op dit niveauquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom staat die keeper niet zijn doel te verdedigen waar de verdedigers dat niet doen
Eens is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ajax komt voor 90% goedkoop aan zijn doelpunten
Inderdaad. Misschien is het ook gewoon briljant gezien en bedacht van de speler ipv de keeper de schuld te geven. Ok, true, hij staat te ver voor zijn doel, maar volgens mij gaan 9 van de 10 keepers er van uit dat die bal gewoon de 16 in gepompt wordtquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij doet zelfs nog een stap naar rechts ipv naar links, erg maf ! Wel slordig op dit niveau.
Goedkoop scoren is ook scoren , kunnen ze in het zuiden nog wel wat van lerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ajax komt voor 90% goedkoop aan zijn doelpunten
Hoor je geen FF te hebben?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel grappig dat de favoicon(s) eindelijk werken met IE 8.0. Met versie 6.0 was dat dus absoluut het geval. 7 weet ik niet, maar met 8.0 werkt het goed. Sowieso is versie 8.0 wel erg tof.
Johan!
Absoluut credits richting de speler want die heeft het goed gezienquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien is het ook gewoon briljant gezien en bedacht van de speler ipv de keeper de schuld te geven. Ok, true, hij staat te ver voor zijn doel, maar volgens mij gaan 9 van de 10 keepers er van uit dat die bal gewoon de 16 in gepompt wordt
Anyway, ik ga me klaarmaken voor een zinderende 2e helft!
Uiteraardquote:
Het is al een wonder dat MS zich aan standaarden gaat houdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel grappig dat de favoicon(s) eindelijk werken met IE 8.0. Met versie 6.0 was dat dus absoluut niet het geval. 7 weet ik niet, maar met 8.0 werkt het goed. Sowieso is versie 8.0 wel erg tof.
Johan!
W00t ! respectquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar aan mij kun je niet tippen... *6 browsels op comp heeft staan*
Ik hou het bij 3quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar aan mij kun je niet tippen... *6 browsels op comp heeft staan*
Ze zullen wel moeten, maar ik vind het een prima zaakquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat MS zich aan standaarden gaat houden, zouden ze het eindelijk gaan leren.
om...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ouders geven je nog steeds toestemming ?
Grunnquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:57 schreef themauster het volgende:
iedereen kijkt hier zowat voetbalik kijk alleen voetbal als FC Groningen speelt
(al zit ik meestal in de euroborg zelf
)
Kies of voor aflossen of voor banksparen, blijf weg van beleggingshypotheken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
MaW jij hebt vast wel ervaring met de Hypother? Voor morgen heb ik een afspraak gemaakt, maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten tijdens zo'n eerste gesprek?
Dank je wel ! schrijf ik even op en neem ik mee voor tijdens het gesprekquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kies of voor aflossen of voor banksparen, blijf weg van beleggingshypotheken.
vraag naar het provisiebedrag wat ze rekenen.
als ze meer dan 5,5 x je jaarinkomen gaan rekenen dan liefste rekenen met lager dan 5,5 x
als ze meer rekenen dan met 8 % rendement , zet dan in op 5% reken rendement
ps. overleidingsrisisco verzekering is niet verplicht , dit is koppelverkoop en bij wet verboden.
Leven hypotheek = beleggen, hybride = beleggen + ietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je wel ! schrijf ik even op en neem ik mee voor tijdens het gesprek. Hybride, spaar en levenhypotheek scoren bij mij hoog. Beleggingshypotheek absoluut niet. Daar begin ik dus niet aan
.
Ah, dat zal morgen dus nog interessant gaan wordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leven hypotheek = beleggen, hybride = beleggen + iets
Reken gewoon voor je zelf 4,5 -5x je jaarinkomen inclusief vakantiegeld en eventueel 13de maand, dan weet je ongeveer wat je kan krijgen om binnen de 100% norm te blijven , duik je eroverheen dan betaal je iets hogere rente. Jij kan gebruikmaken van korting omdat je woning minder dan 250k kost. je betaalt 1 malig dan een premie en je krijgt dan 2/10de rentekorting.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat zal morgen dus nog interessant gaan worden. Ben benieuwd !
Voetjebal is afgelopen, je kan uit je schuilkelder komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen die voetbalgekken weer [JohnBakker]opdonderen![/JohnBakker] naar VBL? Ik heb er iig totaal geen behoefte om de normale berichten te moeten zoeken tussen die spam...
Nog nooit op een voetbalavondje hier geweest lees ik?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen die voetbalgekken weer [JohnBakker]opdonderen![/JohnBakker] naar VBL? Ik heb er iig totaal geen behoefte om de normale berichten te moeten zoeken tussen die spam...
Sommige mensen haten voetbalquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nog nooit op een voetbalavondje hier geweest lees ik?
Dat zal nog leuk gaan worden om het te gaan berekenen want het afgelopen jaar en zeker de laatste maanden is er financieel wel het nodige anders geworden. Gelukkig wel positief, maar heb voor mezelf wel een redelijk beeld. Maar ik stop het even bij mijn aantekeningen want ik lees alweer dat er toch wel veel op je afkomtquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reken gewoon voor je zelf 4,5 -5x je jaarinkomen inclusief vakantiegeld en eventueel 13de maand, dan weet je ongeveer wat je kan krijgen om binnen de 100% norm te blijven , duik je eroverheen dan betaal je iets hogere rente. Jij kan gebruikmaken van korting omdat je woning minder dan 250k kost. je betaalt 1 malig dan een premie en je krijgt dan 2/10de rentekorting.
Ze kijken alleen naar je huidige salaris als je vast contract hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zal nog leuk gaan worden om het te gaan berekenen want het afgelopen jaar en zeker de laatste maanden is er financieel wel het nodige anders geworden. Gelukkig wel positief, maar heb voor mezelf wel een redelijk beeld. Maar ik stop het even bij mijn aantekeningen want ik lees alweer dat er toch wel veel op je afkomt.
Drive Like Maria
Ah, okay dan moet het geen probleem zijn, lijkt mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze kijken alleen naar je huidige salaris als je vast contract hebt.
daarnaast kijken ze hoeveel leningen je hebt , creditcards. soms adviseren je de limiet van je betaalrekening te verlagen.
Je werkgever moet een werkgeversverklaring tekenen zodra je echt iets gaat doen.
ook daar geld voor , niet kapot draaienquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej, direct de Megahit erachteraan. Lekker hoor!
Noob als ik ben, maar onder een vaste rente versta ik iets wat voor langere tijd vast is gelegd, maar hoe kan die bij jou dan lager zijn geworden? Vind ik wel apart om te lezen, maar zal wel normaal zijn (heb collega's er volgens mij ook wel eens over gehoord)quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij ging het over hypotheken hier, ik ben blij dat ik naar mijn vader geluisterd heb en geen bellegingshypotheek heb genomen (wilde ik zelf ook niet maar pa benadrukte het).
Heb nu deels aflossingsvrij en deels een spaarhypotheek. En vaste rente al is die nu alweer wat lager dan iets meer als een jaar geleden. Ik weet wel dat ie over een tijdje niet omhoog gaat
.
Is dat ff vervelend voor jou danquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Nu je het zegt, ik moet je erin gelijk gevenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Daddycooll het volgende:
Wat een heerlijk kotsvrije avond hebben we gehad , wat een verademing
Giovancaquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Daddycooll het volgende:
Wat een heerlijk kotsvrije avond hebben we gehad , wat een verademing
nee Damook heeft hem tegen hogere rente getekend, terwijl deze nu iets lager is dan bij tekenen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noob als ik ben, maar onder een vaste rente versta ik iets wat voor langere tijd vast is gelegd, maar hoe kan die bij jou dan lager zijn geworden? Vind ik wel apart om te lezen, maar zal wel normaal zijn (heb collega's er volgens mij ook wel eens over gehoord).
Maar geen beleggingshypotheek dus doen
Pfff, zo krijg je mij wel jaloers jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
ook daar geld voor , niet kapot draaien
[/quote
EensGelukkig kan de plaat van White Lies wel de nodige draaibeurten aan. Wat een dijk van een single!
[quote]Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans jaloers maakt (2 kleine pizzatjes aan het eten is)
Dit klopt idd, de rente waar ik voor getekend heb is (helaas) hoger dan de rente die je betaald als je nu een hypotheek neemtquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee Damook heeft hem tegen hogere rente getekend, terwijl deze nu iets lager is dan bij tekenen.
lees voor niet verkeerd.
Ekstra Weekend blijft altijd tof.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff, zo krijg je mij wel jaloers ja. Vrijdag mag ik weer los
Oh, zo ! Ja, gunstige tijd om een huis te kopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee Damook heeft hem tegen hogere rente getekend, terwijl deze nu iets lager is dan bij tekenen.
lees voor niet verkeerd.
Geweldig programma, maar je moet er wel voor in de stemming zijn en het hangt vaak af van de gast. Sommige gasten halen het tempo uit de show waardoor er geen zak aan is. Vaak zijn de leukste afleveringen als er geen gast is. Tempo ligt dan lekker hoogquote:
Mag ook wel de rente waarvoor ze geld inkopen is 0,5 % , ze reken jou zo 4-5%quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, zo ! Ja, gunstige tijd om een huis te kopen. Als het nog even zo blijft doorgaan dan zal de rente nog wel wat omlaag gaan
.
edit: Ah, helder DaMook
Pfff, bizar! laat dan maar mooi nog wat zakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag ook wel de rente waarvoor ze geld inkopen is 0,5 % , ze reken jou zo 4-5%
Toch denk ik niet dat ze nog veel verder gaan zakkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag ook wel de rente waarvoor ze geld inkopen is 0,5 % , ze reken jou zo 4-5%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |