Leven hypotheek = beleggen, hybride = beleggen + ietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je wel ! schrijf ik even op en neem ik mee voor tijdens het gesprek. Hybride, spaar en levenhypotheek scoren bij mij hoog. Beleggingshypotheek absoluut niet. Daar begin ik dus niet aan
.
Ah, dat zal morgen dus nog interessant gaan wordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leven hypotheek = beleggen, hybride = beleggen + iets
Reken gewoon voor je zelf 4,5 -5x je jaarinkomen inclusief vakantiegeld en eventueel 13de maand, dan weet je ongeveer wat je kan krijgen om binnen de 100% norm te blijven , duik je eroverheen dan betaal je iets hogere rente. Jij kan gebruikmaken van korting omdat je woning minder dan 250k kost. je betaalt 1 malig dan een premie en je krijgt dan 2/10de rentekorting.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat zal morgen dus nog interessant gaan worden. Ben benieuwd !
Voetjebal is afgelopen, je kan uit je schuilkelder komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen die voetbalgekken weer [JohnBakker]opdonderen![/JohnBakker] naar VBL? Ik heb er iig totaal geen behoefte om de normale berichten te moeten zoeken tussen die spam...
Nog nooit op een voetbalavondje hier geweest lees ik?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen die voetbalgekken weer [JohnBakker]opdonderen![/JohnBakker] naar VBL? Ik heb er iig totaal geen behoefte om de normale berichten te moeten zoeken tussen die spam...
Sommige mensen haten voetbalquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nog nooit op een voetbalavondje hier geweest lees ik?
Dat zal nog leuk gaan worden om het te gaan berekenen want het afgelopen jaar en zeker de laatste maanden is er financieel wel het nodige anders geworden. Gelukkig wel positief, maar heb voor mezelf wel een redelijk beeld. Maar ik stop het even bij mijn aantekeningen want ik lees alweer dat er toch wel veel op je afkomtquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reken gewoon voor je zelf 4,5 -5x je jaarinkomen inclusief vakantiegeld en eventueel 13de maand, dan weet je ongeveer wat je kan krijgen om binnen de 100% norm te blijven , duik je eroverheen dan betaal je iets hogere rente. Jij kan gebruikmaken van korting omdat je woning minder dan 250k kost. je betaalt 1 malig dan een premie en je krijgt dan 2/10de rentekorting.
Ze kijken alleen naar je huidige salaris als je vast contract hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zal nog leuk gaan worden om het te gaan berekenen want het afgelopen jaar en zeker de laatste maanden is er financieel wel het nodige anders geworden. Gelukkig wel positief, maar heb voor mezelf wel een redelijk beeld. Maar ik stop het even bij mijn aantekeningen want ik lees alweer dat er toch wel veel op je afkomt.
Drive Like Maria
Ah, okay dan moet het geen probleem zijn, lijkt mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze kijken alleen naar je huidige salaris als je vast contract hebt.
daarnaast kijken ze hoeveel leningen je hebt , creditcards. soms adviseren je de limiet van je betaalrekening te verlagen.
Je werkgever moet een werkgeversverklaring tekenen zodra je echt iets gaat doen.
ook daar geld voor , niet kapot draaienquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej, direct de Megahit erachteraan. Lekker hoor!
Noob als ik ben, maar onder een vaste rente versta ik iets wat voor langere tijd vast is gelegd, maar hoe kan die bij jou dan lager zijn geworden? Vind ik wel apart om te lezen, maar zal wel normaal zijn (heb collega's er volgens mij ook wel eens over gehoord)quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij ging het over hypotheken hier, ik ben blij dat ik naar mijn vader geluisterd heb en geen bellegingshypotheek heb genomen (wilde ik zelf ook niet maar pa benadrukte het).
Heb nu deels aflossingsvrij en deels een spaarhypotheek. En vaste rente al is die nu alweer wat lager dan iets meer als een jaar geleden. Ik weet wel dat ie over een tijdje niet omhoog gaat
.
Is dat ff vervelend voor jou danquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Nu je het zegt, ik moet je erin gelijk gevenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Daddycooll het volgende:
Wat een heerlijk kotsvrije avond hebben we gehad , wat een verademing
Giovancaquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Daddycooll het volgende:
Wat een heerlijk kotsvrije avond hebben we gehad , wat een verademing
nee Damook heeft hem tegen hogere rente getekend, terwijl deze nu iets lager is dan bij tekenen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noob als ik ben, maar onder een vaste rente versta ik iets wat voor langere tijd vast is gelegd, maar hoe kan die bij jou dan lager zijn geworden? Vind ik wel apart om te lezen, maar zal wel normaal zijn (heb collega's er volgens mij ook wel eens over gehoord).
Maar geen beleggingshypotheek dus doen
Pfff, zo krijg je mij wel jaloers jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
ook daar geld voor , niet kapot draaien
[/quote
EensGelukkig kan de plaat van White Lies wel de nodige draaibeurten aan. Wat een dijk van een single!
[quote]Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans jaloers maakt (2 kleine pizzatjes aan het eten is)
Dit klopt idd, de rente waar ik voor getekend heb is (helaas) hoger dan de rente die je betaald als je nu een hypotheek neemtquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee Damook heeft hem tegen hogere rente getekend, terwijl deze nu iets lager is dan bij tekenen.
lees voor niet verkeerd.
Ekstra Weekend blijft altijd tof.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff, zo krijg je mij wel jaloers ja. Vrijdag mag ik weer los
Oh, zo ! Ja, gunstige tijd om een huis te kopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee Damook heeft hem tegen hogere rente getekend, terwijl deze nu iets lager is dan bij tekenen.
lees voor niet verkeerd.
Geweldig programma, maar je moet er wel voor in de stemming zijn en het hangt vaak af van de gast. Sommige gasten halen het tempo uit de show waardoor er geen zak aan is. Vaak zijn de leukste afleveringen als er geen gast is. Tempo ligt dan lekker hoogquote:
Mag ook wel de rente waarvoor ze geld inkopen is 0,5 % , ze reken jou zo 4-5%quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, zo ! Ja, gunstige tijd om een huis te kopen. Als het nog even zo blijft doorgaan dan zal de rente nog wel wat omlaag gaan
.
edit: Ah, helder DaMook
Pfff, bizar! laat dan maar mooi nog wat zakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag ook wel de rente waarvoor ze geld inkopen is 0,5 % , ze reken jou zo 4-5%
Toch denk ik niet dat ze nog veel verder gaan zakkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag ook wel de rente waarvoor ze geld inkopen is 0,5 % , ze reken jou zo 4-5%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |