quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef LeonH het volgende:
ik voorspel nu alweer GIFjes van een zwanger loeder met ontzettende dikke tetten...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Would Stay de beste Nederlandstalige single. Tuurlijk, Rab.
SOG ? , kan mij niet meer herinneren wat een SOG isquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef LeonH het volgende:
Ongelofelijk hoe een mens een SOG kan hebben tijdens een tentamenweek
Donequote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Trap dit topic is in http://www.3fmfan.nl/page/forum
Ah dus jij bent geen student?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
SOG ? , kan mij niet meer herinneren wat een SOG is
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:14 schreef LeonH het volgende:
Faithless... welk album het was weet ik niet meer...
Je hebt er ook nog een variant op, genaamd Stage Ontwijkend Gedrag, en daar ben ik nu even mee bezig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef LeonH het volgende:
Ongelofelijk hoe een mens een SOG kan hebben tijdens een tentamenweek
STOGgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt er ook nog een variant op, genaamd Stage Ontwijkend Gedrag, en daar ben ik nu even mee bezig.
Hoewel... ik ben druk aan het zoeken naar iets in Flash wat me maar niet wil lukken... en kwam toevallig hier terecht.
lolquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:23 schreef LeonH het volgende:
HANS!!! 3 LOUDER!!! SALVA MAE!!!!!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef -Hans- het volgende:
Pffff terug van het hardlopen. KAPOT ! zometeen eerst maar even een koude douche want DIE LUCHT ! is niet te harden. Zwart t-shirt was opzich niet echt een goed idee
die gozer/groep komt de 24e hier in de Bozziniquote:
Ga je ze checken? Volgens mij is het helemaal niks, maar wie weet valt het wel meequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
die gozer/groep komt de 24e hier in de Bozzini
Neuh... denk het niet... aardig liedje maar niet meer dan dat. Zijn normaal R&B fridayzz daar... De vrouwen zijn wel nice, maar de muziek is niet zo mijn dingquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga je ze checken? Volgens mij is het helemaal niks, maar wie weet valt het wel mee
Prima plaat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:56 schreef Numbie het volgende:
Wat vonden we van de nieuwe Nutini? Klonk lekker ouderwets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |