Absoluut credits richting de speler want die heeft het goed gezienquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien is het ook gewoon briljant gezien en bedacht van de speler ipv de keeper de schuld te geven. Ok, true, hij staat te ver voor zijn doel, maar volgens mij gaan 9 van de 10 keepers er van uit dat die bal gewoon de 16 in gepompt wordt
Anyway, ik ga me klaarmaken voor een zinderende 2e helft!
Uiteraardquote:
Het is al een wonder dat MS zich aan standaarden gaat houdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel grappig dat de favoicon(s) eindelijk werken met IE 8.0. Met versie 6.0 was dat dus absoluut niet het geval. 7 weet ik niet, maar met 8.0 werkt het goed. Sowieso is versie 8.0 wel erg tof.
Johan!
W00t ! respectquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar aan mij kun je niet tippen... *6 browsels op comp heeft staan*
Ik hou het bij 3quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar aan mij kun je niet tippen... *6 browsels op comp heeft staan*
Ze zullen wel moeten, maar ik vind het een prima zaakquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat MS zich aan standaarden gaat houden, zouden ze het eindelijk gaan leren.
om...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ouders geven je nog steeds toestemming ?
Grunnquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:57 schreef themauster het volgende:
iedereen kijkt hier zowat voetbalik kijk alleen voetbal als FC Groningen speelt
(al zit ik meestal in de euroborg zelf
)
Kies of voor aflossen of voor banksparen, blijf weg van beleggingshypotheken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
MaW jij hebt vast wel ervaring met de Hypother? Voor morgen heb ik een afspraak gemaakt, maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten tijdens zo'n eerste gesprek?
Dank je wel ! schrijf ik even op en neem ik mee voor tijdens het gesprekquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kies of voor aflossen of voor banksparen, blijf weg van beleggingshypotheken.
vraag naar het provisiebedrag wat ze rekenen.
als ze meer dan 5,5 x je jaarinkomen gaan rekenen dan liefste rekenen met lager dan 5,5 x
als ze meer rekenen dan met 8 % rendement , zet dan in op 5% reken rendement
ps. overleidingsrisisco verzekering is niet verplicht , dit is koppelverkoop en bij wet verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |