Hhmmm een kut die naar peren smaakt, doe mij die maarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
kut het meest veelzijdige stukje vlees, kut... hmm kut met peren
Ik hoop dat ze het wel reddenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool het niet redt.
Ik welquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool het niet redt.
Liverpool heeft sowieso acht wedstrijden teveel in de CL gespeeld, dat blijf ik ze nog nadragen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik welBeter dan Chelsea in elk geval...
Weinig aan toe te voegenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef Susi het volgende:
Ik heb ook liever Liverpool dan Chelsea.
Maargoed, Guus gun ik het dan ook wel weer, maar Chelsea weer niet
Alleen de bus ligt uit elkaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voicstde enige band die nog bestaat na vorig jaar bevrijdigingsfeest utrecht
Opeth, Prodigy en Sonata zijn erg de moeitequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
ARCTIC MONKEYS
BASEMENT JAXX
BON IVER
LA CARAVANE PASSE
CROOKERS
ENTER SHIKARI
OPETH
THE PRODIGY
RUSKO
SONATA ARCTICA
zijn al bevestigd voor lowlands
Hoop het niet , vind er namelijk weinig aan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Luister en huiver. Wat een track !!!
Waarschijnlijk gaat dit de nieuwe single van Röyksopp worden.
Misschien brengen ze Happy up here wel opnieuw uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop het niet , vind er namelijk weinig aan.
Beter dan de voorgestelde single waarmee je kwam aan zettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien brengen ze Happy up here wel opnieuw uit
Jup ! bier staat al klaar en nu nog wat kaas + mosterd en wat chips. Go Liverpool !quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:34 schreef LeonH het volgende:
Wat een wedstrijdnu al!
De 2e helft moet toch echt gekeken worden met een lekkere pizzapunt en een lekker flesje bier
Geloof dat Ajax ook wel eens zo'n doelpunt tegen heeft gekregen. Leuk doelpunt van Liverpoolquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
wat een raar doelpunt... (die uit een vrije trap)
Ej man !quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef themauster het volgende:
avond mensen![]()
even gedoucht en nu nog even het laatste half uur van MM luisteren
Kijk dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Ajax ook wel eens zo'n doelpunt tegen heeft gekregen. Leuk doelpunt van Liverpool.
Ajax komt voor 90% goedkoop aan zijn doelpuntenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik!
Zo komt Liverpool goedkoop aan zijn doelpunten!
Haha, maar het telt wel en voor het wedstrijdbeeld vind ik het prima. Gaat nog tof worden de 2e helftquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik!
Zo komt Liverpool goedkoop aan zijn doelpunten!
maar waarom staat die keeper niet zijn doel te verdedigen waar de verdedigers dat niet doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Ajax ook wel eens zo'n doelpunt tegen heeft gekregen. Leuk doelpunt van Liverpool.
Hij doet zelfs nog een stap naar rechts ipv naar links, erg maf ! Wel slordig op dit niveauquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom staat die keeper niet zijn doel te verdedigen waar de verdedigers dat niet doen
Eens is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ajax komt voor 90% goedkoop aan zijn doelpunten
Inderdaad. Misschien is het ook gewoon briljant gezien en bedacht van de speler ipv de keeper de schuld te geven. Ok, true, hij staat te ver voor zijn doel, maar volgens mij gaan 9 van de 10 keepers er van uit dat die bal gewoon de 16 in gepompt wordtquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij doet zelfs nog een stap naar rechts ipv naar links, erg maf ! Wel slordig op dit niveau.
Goedkoop scoren is ook scoren , kunnen ze in het zuiden nog wel wat van lerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ajax komt voor 90% goedkoop aan zijn doelpunten
Hoor je geen FF te hebben?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel grappig dat de favoicon(s) eindelijk werken met IE 8.0. Met versie 6.0 was dat dus absoluut het geval. 7 weet ik niet, maar met 8.0 werkt het goed. Sowieso is versie 8.0 wel erg tof.
Johan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |