Hhmmm een kut die naar peren smaakt, doe mij die maarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
kut het meest veelzijdige stukje vlees, kut... hmm kut met peren
Ik hoop dat ze het wel reddenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool het niet redt.
Ik welquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool het niet redt.
Liverpool heeft sowieso acht wedstrijden teveel in de CL gespeeld, dat blijf ik ze nog nadragen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik welBeter dan Chelsea in elk geval...
Weinig aan toe te voegenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef Susi het volgende:
Ik heb ook liever Liverpool dan Chelsea.
Maargoed, Guus gun ik het dan ook wel weer, maar Chelsea weer niet
Alleen de bus ligt uit elkaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voicstde enige band die nog bestaat na vorig jaar bevrijdigingsfeest utrecht
Opeth, Prodigy en Sonata zijn erg de moeitequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
ARCTIC MONKEYS
BASEMENT JAXX
BON IVER
LA CARAVANE PASSE
CROOKERS
ENTER SHIKARI
OPETH
THE PRODIGY
RUSKO
SONATA ARCTICA
zijn al bevestigd voor lowlands
Hoop het niet , vind er namelijk weinig aan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Luister en huiver. Wat een track !!!
Waarschijnlijk gaat dit de nieuwe single van Röyksopp worden.
Misschien brengen ze Happy up here wel opnieuw uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop het niet , vind er namelijk weinig aan.
Beter dan de voorgestelde single waarmee je kwam aan zettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien brengen ze Happy up here wel opnieuw uit
Jup ! bier staat al klaar en nu nog wat kaas + mosterd en wat chips. Go Liverpool !quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:34 schreef LeonH het volgende:
Wat een wedstrijdnu al!
De 2e helft moet toch echt gekeken worden met een lekkere pizzapunt en een lekker flesje bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |