Goed bezig!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Vlindur het volgende:
Heb vandaag een schommel van de Gamma in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
(Heb heb helemaal alleen gedaan, goed he?!)
En tering wat een klote werk. Maar hij staat en zit goed!
Morgen moet ik de hele dag werken, maar donderdag en vrijdag ben ik lekker vrij!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig!. Morgen belooft een goede dag te worden dus dan kan je er nog even lekker van
genieten.
Mory Kante - Yeke Yeke
Ja, vooral dat idd. En dat ze dat zelf ook vooral uitstraalt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik ook
Iets met dat ze zo opgehemeld werd en meteen met de meest fantastische producers in aanraking kwam en blablabla
Net even snel de verwachting bekeken maar ze verwachten voor donderdag en vrijdag wel wat regenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Morgen moet ik de hele dag werken, maar donderdag en vrijdag ben ik lekker vrij!![]()
Lekker nummer dit!
Typisch is dan ook dat ik dat stuk van wat ze lieten horen van vorig jaar mooier vind klinken dan hetgeen wat ze nu als eerste single heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, vooral dat idd. En dat ze dat zelf ook vooral uitstraalt.
Je hebt er ook een t-shirt vanquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey, daar issie!
Half jaar geleden gezien op een forum ergens, maar toen uit het oog verloren.
Esmee Denters, werd bekend door liedjes te zingen op Youtubequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef purplerose het volgende:
ik ben zeker de enige die niet weet wie esmee is?
gelukkig maar als ik het zo hoor
Ik zeker niet. Laat haar maar in de States blijven.quote:
En dynabyte een dikke vinger gegevenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Alternate zijn toppers ! daar kan Dynabyte nog veel van leren. Ik wacht al een maand op een bestelling, maar na een maand wachten en na het niet beantwoorden van status aanvragen via de mail vandaag de bestelling bij Alternate uitgezet en met een beetje goede wil is de bestelling morgen al binnen. Zo hoort het !
Dat ze voor de rest van haar leven kersen mag plukken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Vlindur het volgende:
Esmee![]()
http://www.youtube.com/user/esmeedenters?blend=1&ob=4
Omdat ze om monique smit lijktquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Irritant kutnummer. En sws heb ik iets tegen die Esmee. Geen idee waarom.
Dan heb je of een jaar onder een steen gelegen of je komt weinig in aanraking met youtubequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef purplerose het volgende:
ik ben zeker de enige die niet weet wie esmee is?
gelukkig maar als ik het zo hoor
Vooral de kop die ze trektquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Vlindur het volgende:
Esmee![]()
http://www.youtube.com/user/esmeedenters?blend=1&ob=4
Moet jij zeggen met die rare kop van die laaste foto van jou die in de topics stondquote:
Wat zijn we vriendelijk deze dag, zit er een paaseitje dwars ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:52 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met die rare kop van die laaste foto van jou die in de topics stond. Dan ben je ook niet meer zo charmant zoals je met je mooie pakje op hyves staat. Dat was ook schrikken.
Whehehequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:52 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met die rare kop van die laaste foto van jou die in de topics stond. Dan ben je ook niet meer zo charmant zoals je met je mooie pakje op hyves staat. Dat was ook schrikken.
van allebei een beetjequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heb je of een jaar onder een steen gelegen of je komt weinig in aanraking met youtube
hee Veenstra!quote:
conclusie: ze is niet boeiendquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik Esmee Denters nog überhaupt kan aanwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |