Tis nog een beetje leeg in deze topic.quote:
weet je niet of je verlieft bent?quote:Op zondag 12 april 2009 14:23 schreef nijnja het volgende:
Ik weet het niet, ik luister wel Aly & AJ - Silent Night
Nou ik weet het ook niet altijd hoorquote:Op maandag 13 april 2009 19:48 schreef michielonline het volgende:
[..]
weet je niet of je verlieft bent?
geloof mij maar: als je verlieft bent, herken je dat meteen. maar ja, en dan...?
En dan weet ik alsnog niets. En ja ik ben wel gek.quote:Op maandag 13 april 2009 19:48 schreef michielonline het volgende:
[..]
weet je niet of je verlieft bent?
geloof mij maar: als je verlieft bent, herken je dat meteen. maar ja, en dan...?
ben je nu ook al gek?quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan weet ik alsnog niets. En ja ik ben wel gek.
Als je me zou kennen zou je weten dat ik gek ben.quote:Op maandag 13 april 2009 21:41 schreef michielonline het volgende:
[..]
ben je nu ook al gek?
jeee, het gaat allemaal wel snel hier zeg...
Die heb ik nietquote:
Verklaarquote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef ImTheBase het volgende:
verdomme, ik kan niet ontkennen, maar het is een beetje een kutsituatie
nijn is het eigenlijkquote:
Vertel jij het eerst maar eens!quote:
Er op af!quote:Op zondag 12 april 2009 11:57 schreef remmy1 het volgende:
[..]
Tis nog een beetje leeg in deze topic.
Maar ik ben verliefd ja.![]()
Kan er helaas niks mee doen. Ze is mijn collega en ze heeft een vriend!!!
We kunnen het wel errug goed met elkaar vinden. Ze vertrouwt me, en is graag bij me in de buurt.
Ik houd haar op een bepaalde afstand, en geef haar de waardering die ze in mijn ogen verdient.
Meer kan ik niet doen. Als ze ongelukkig is in haar relatie moet ze toch zelf eerst de keus maken
die relatie te beeindigen,..... en niet om mij....
Als ik eens iets collegiaals doe voor een andere collega, kan ze het niet over haar hart laten om daar
niet wat over te zeggen. "En ik dan?" met zo'n blik erbij waar ik dan voor wegsmelt.
"Denk je aan me, van het weekend?", "Drink je een biertje op me?"..
Tis alsof ze vraagt om aandacht.
Sta ik met een collega te praten "Ze heeft pauze hoor!!", "Sta je alweer bij haar!!" Dan bemerk ik toch enige jaloezie..
We hebben het nooit in woorden gezegd tegen elkaar wat we voor elkaar voelen.... Dus echt zeker ben ik ook niet wat ze voor me voelt. Misschien dat jullie een idee hebben.
Aan de andere kant is het een collega en ze heeft een vriend dus ik begin er niet aan. Maar tis altijd leuk om te weten dat iemand je leuk vindt... !
Ze geilt op de aandacht en heeft je gefriend-zoned.quote:Op zondag 12 april 2009 11:57 schreef remmy1 het volgende:
[..]
Tis nog een beetje leeg in deze topic.
Maar ik ben verliefd ja.![]()
Kan er helaas niks mee doen. Ze is mijn collega en ze heeft een vriend!!!
We kunnen het wel errug goed met elkaar vinden. Ze vertrouwt me, en is graag bij me in de buurt.
Ik houd haar op een bepaalde afstand, en geef haar de waardering die ze in mijn ogen verdient.
Meer kan ik niet doen. Als ze ongelukkig is in haar relatie moet ze toch zelf eerst de keus maken
die relatie te beeindigen,..... en niet om mij....
Als ik eens iets collegiaals doe voor een andere collega, kan ze het niet over haar hart laten om daar
niet wat over te zeggen. "En ik dan?" met zo'n blik erbij waar ik dan voor wegsmelt.
"Denk je aan me, van het weekend?", "Drink je een biertje op me?"..
Tis alsof ze vraagt om aandacht.
Sta ik met een collega te praten "Ze heeft pauze hoor!!", "Sta je alweer bij haar!!" Dan bemerk ik toch enige jaloezie..
We hebben het nooit in woorden gezegd tegen elkaar wat we voor elkaar voelen.... Dus echt zeker ben ik ook niet wat ze voor me voelt. Misschien dat jullie een idee hebben.
Aan de andere kant is het een collega en ze heeft een vriend dus ik begin er niet aan. Maar tis altijd leuk om te weten dat iemand je leuk vindt... !
quote:Op woensdag 22 april 2009 03:32 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ze geilt op de aandacht en heeft je gefriend-zoned.
Next!
Daar heb ik dus geen zin in. Houd daarom nu ook de boot af. Ga mijn eigen weg. Merk dan gauw genoeg ofdat ze me dan ook echt mag, of dat ze echt alleen maar op die aandacht geilde.quote:Op woensdag 22 april 2009 03:32 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ze geilt op de aandacht en heeft je gefriend-zoned.
Next!
Nee, waarom zou ik mijn privéleven delenquote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Vertel jij het eerst maar eens!
Ontopic:en diegene weet dat ook inmiddels na het 5 x gezegt te hebben
Denk dat ze nu onderhand wel een punthoofd van mij heeft.
T is een bekende onder ons.
Dan moet je ook niet zo,n topic openen slimmerik.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik mijn privéleven delen
En ja, Lau heeft er een punthoofd van, en nee, je bent volgens mij niet echt verliefd.
Internetverliefdheidjes.
Tegenwoordig ons priveleven he schatquote:Op donderdag 23 april 2009 07:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik mijn privéleven delen
En ja, Lau heeft er een punthoofd van, en nee, je bent volgens mij niet echt verliefd.
Internetverliefdheidjes.
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 18:40 schreef Rikketik het volgende:
Misschien wel, misschien niet. Een paar weken weer wel, op het crusherige af, en dan een paar weken weer niet. Het varieert nogal. Ik zit nu op het punt dat ik liever niet verliefd was, omdat ik dan gewoon normaal met haar kon omgaan.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dusMaar ik zit volgens mij keihard in de friendszone
Dit is een topicreeks, noob.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 10:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo,n topic openen slimmerik.Lau heb ik al lang en breed afgeschreven joh
Ohja, truequote:Op donderdag 23 april 2009 @ 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tegenwoordig ons priveleven he schat
Ik herken hetquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb ondertussen niet meer het idee dat ik echt verliefd ben, maar ik klap nog steeds dicht als ze zich in mijn omgeving bevindt. Klotesituatie zeg.Ze is nog steeds erg leuk namelijk.
jij ook op mijquote:
Erg herkenbaar. Dat had ik aan het begin ook heel erg, maar het gaat steeds beter nu ik hem steeds beter leer kennen waardoor ik ook steeds meer mezelf durf te zijn. Hij is zo liefquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb ondertussen niet meer het idee dat ik echt verliefd ben, maar ik klap nog steeds dicht als ze zich in mijn omgeving bevindt. Klotesituatie zeg.Ze is nog steeds erg leuk namelijk.
ruilen ?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niet meer dus
Vrijgezelle leven FTW.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Dat had ik aan het begin ook heel erg, maar het gaat steeds beter nu ik hem steeds beter leer kennen waardoor ik ook steeds meer mezelf durf te zijn. Hij is zo liefNooit gedacht dat mijn eerste vriendje zo mooi zou zijn
Een alto met lang blond haar (nee, NIET Gillesquote:
waarom?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Lauriette91 het volgende:
Misschien. En dat is kansloos en totaal onbereikbaar.
Geef haar hints / zeg het haar .. Meestal vinden ze het laatste vrij leukquote:Op zondag 10 mei 2009 04:50 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ben fakkin verliefd op een meisje van mn school zon weekje ong.
weet alleen niet wattefak ik meot doen
*Checkt foboquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat hij een chick magneet is en dat ook erg leuk vind.
En gewoon. Te knap.
Dankje.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
*Checkt fobo
Jij bent ook knap dus het "te knap"-argument kan je droppen. En dat chick magnet gebeuren, dat geeft vertrouwens issues bij jou?
Ons trio maatje?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat hij een chick magneet is en dat ook erg leuk vind.
En gewoon. Te knap.
Heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef x3ro het volgende:
Jups en niet n beetje , goddamnit, theeft ook zo zn nadelen, kword dan zon softy
Dat moet je juist hebben!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dankje.Maar. Maar. Ja, dat heeft grote vertrouwens issues. Daar komt bij dat ik hem niet zo goed ken. Maar, ik zie wel wat er gebeurd
Ik was niet bang dat je op niemand verliefd zou zijn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef ImTheBase het volgende:
Nee, op n-i-e-m-a-n-d. Laat dat even duidelijk zijn voor de mensen die daar bang voor zijn.
Dit dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef Rikketik het volgende:
Nope, nu echt niet meer!
Vind haar nog steeds errug leuk, maar op een betere manier. Een manier waarbij ik tenminste normaal met haar kan omgaan.
ik ookquote:
quote:
Aaaahwquote:
valt het opquote:
Amperquote:
ik denk dati k wle even lang rijd , heb echt geen zin je nog langer te missenquote:
quote:
nou nou heren, van jullie had ik toch minstens wel een beetje originaliteit verwachtquote:
Geilquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dati k wle even lang rijd , heb echt geen zin je nog langer te missen
[..]
[..]
nou nou heren, van jullie had ik toch minstens wel een beetje originaliteit verwacht
ga terug naar start en probeer opnieuw
Hahahaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geil
En dat dus. Maik, die grap moet je echt minder vaak maken.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Noortje. het volgende:
ERIK EN hihihihihi ZITTEN IN EEN BOOM....
Ja hequote:
Onderschat mijn skills met betrekking tot het bouwen van boomhutten niet hehquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat bomen niet heel comfortabel zijn.
vooral als daar hihihihihi zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Onderschat mijn skills met betrekking tot het bouwen van boomhutten niet heh.
Hihi sorry! Is de gelukkige trouwens wie ik denk dat het is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Onderschat mijn skills met betrekking tot het bouwen van boomhutten niet heh.
Zelfde meid als waar ik het over had op Michel's feest jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi sorry! Is de gelukkige trouwens wie ik denk dat het is?
Ja ik ben verliefdt.
Dat waren er drie bedenk ik me net. Maar ik weet het wel denk ik hihi.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zelfde meid als waar ik het over had op Michel's feest ja
oeh ik weet welkequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat waren er drie bedenk ik me net. Maar ik weet het wel denk ik hihi.
Die uit Den Haag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zelfde meid als waar ik het over had op Michel's feest ja
Ik ook!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh ik weet welke
en ja ik ben tot over mn oren flieft
Ja!quote:
Ga eens slapen jijquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef mstr het volgende:
Misschien her en der een verdwaald kriebeltje?
Waarom sla je dat eten niet gewoon overquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
Sjeez, ze komt vanaaf eten (en grote kans op eerste kus) en ik heb nu al kriebels![]()
En ik heb totaal geen honger
Dat eten is "ons excuus" dat ze bij mij langskomtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom sla je dat eten niet gewoon over
Wees doortastend en stoer..vrouwen vinden dat leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:19 schreef infinity_737 het volgende:
Min of meer?
Moeilijk met haar in contact te komen, vind het zelf alleen tamelijk sad om via hyves in contact te komen hoewel ik dit bijna als de enige uitweg zie.... Hoe denken jullie daarover? Het is wel een gevalletje nu of nooit....
't Is niet iemand waar je in het dagelijks leven makkelijk mee in contact kan komen? Hyves zou ik vooral als plan B gebruiken, hoewel het zeker niet sad is als je het goed aanpakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:19 schreef infinity_737 het volgende:
Min of meer?
Moeilijk met haar in contact te komen, vind het zelf alleen tamelijk sad om via hyves in contact te komen hoewel ik dit bijna als de enige uitweg zie.... Hoe denken jullie daarover? Het is wel een gevalletje nu of nooit....
Hoe lang spreek je al met 'r af?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
Sjeez, ze komt vanaaf eten (en grote kans op eerste kus) en ik heb nu al kriebels![]()
En ik heb totaal geen honger
Voor gisteravond hadden we 2 dates van een hele dag en een date van een avond gehad. Gisteravond was dus de vierde keer.quote:
Hm, da's balenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Voor gisteravond hadden we 2 dates van een hele dag en een date van een avond gehad. Gisteravond was dus de vierde keer.
Ze hield gisteren een beetje afstand dus ik heb haar op een gegeven moment gevraagd "hoe zie je ons?". "Gewoon, als vrienden denk ik". Fuckin' friendszoneNou ja, dat ook weer niet helemaal: ze heeft gewoon bindingsangst: ze heeft haar vrijheid nodig in een relatie en hiervoor heeft ze twee relaties gehad waar ze dat niet had. Daarop zei ik dat ze daar een beetje overheen moest stappen omdat het anders zonde zou zijn, gezien de enorme klik tussen ons. Daar was ze het dan ook wel weer mee eens.
Dus het is nog niet helemaal over maar ik zie het een stuk minder positief in
Inderdaad. Wat versta jij onder "goed aanpakken" ? 't Is geen vriend van me op hyves en zat zelf te denken aan eerst maar een privé bericht en dan kijken hoe ze daar op reageert. Dit is overigens wel een plan B voor me, hoop eerst nog op een goed moment in het "echte leven".quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
't Is niet iemand waar je in het dagelijks leven makkelijk mee in contact kan komen? Hyves zou ik vooral als plan B gebruiken, hoewel het zeker niet sad is als je het goed aanpakt.
Ik bedoel dat je niet meteen te hard van stapel moet lopen, uiteraard. Priveberichtje kan, maar je zou d'r ook tegelijkertijd ook wel als vriend kunnen toevoegen. Je hoeft tegenwoordig maar één keer hoi gezegd te hebben tegen iemand, in een dronken bui in een café, en je kunt haar al toevoegen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Zo hoog ligt die drempel niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:10 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat versta jij onder "goed aanpakken" ? 't Is geen vriend van me op hyves en zat zelf te denken aan eerst maar een privé bericht en dan kijken hoe ze daar op reageert. Dit is overigens wel een plan B voor me, hoop eerst nog op een goed moment in het "echte leven".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True... Bedankt, altijd handig als je weet hoe andere mensen erover denken!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet meteen te hard van stapel moet lopen, uiteraard. Priveberichtje kan, maar je zou d'r ook tegelijkertijd ook wel als vriend kunnen toevoegen. Je hoeft tegenwoordig maar één keer hoi gezegd te hebben tegen iemand, in een dronken bui in een café, en je kunt haar al toevoegen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Zo hoog ligt die drempel niet.
Maar goed, vervolgens gewoon een (privé)berichtje sturen dat je haar zag lopen (of whatever), dat ze er leuk uitzag en of jullie misschien wat kunnen afspreken.
wat een toeval , die gaf ik net !quote:
Grijp je kans voordat je het weet ben je oudquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef famousje het volgende:
HELP!!
ik ben een jongen van 13, en ik vind een meisje uit mijn klas zooooo leuk!!
ze is echt het mooiste meisje ooit!! (echt waar!!!, geen onzin / cliché!!)
HELP heeft iemand tips?
Vind iedereen dat niet, die verliefd is?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef famousje het volgende:
HELP!!
HELP heeft iemand tips?
dat heb ik al 3 keer nuquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef famousje het volgende:
HELP!!
HELP heeft iemand tips?
Wie wie wie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie wie wie!Een echt hele hele leuke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ontzettend lief
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Zo één ken ik er niet!quote:Op zondag 7 juni 2009 @ 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een echt hele hele leuke meidzo ontzettend lief
niet?quote:
Ja we hebben verkering en houden handjes vastquote:Op maandag 8 juni 2009 @ 00:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Aw wat schattig, jullie hebben met elkaar
quote:Op maandag 8 juni 2009 07:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja we hebben verkering en houden handjes vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 8 juni 2009 07:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer doen we niet, want dat is fies.
Yayquote:Op maandag 8 juni 2009 07:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mjah, dit dus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:57 schreef liiszle het volgende:
met vlagen.
dan ineens wel de kriebels, en dan helemaal niet
Nohquote:
Het was meer een meeleef-reactie voor jouquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:39 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hmm, de meeste reageren blij! Verrassend dit.
Ja dat doen er ook veel. Is niet nodig hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was meer een meeleef-reactie voor jouBeetje raar om te gaan juichen
Tegen de tijd dat ik thuis was, was ik weer nuchter.quote:Op zondag 8 november 2009 12:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Voor of Na dat je je klem zoop?
Gewoon een keer met dr uitgaan.quote:Op zondag 8 november 2009 12:38 schreef blckbb het volgende:
Niet verliefd. Wel een meisje dat ik heel erg zie staan
Alleen is ze té vriendelijk/lief tegen iedereen om eruit op te maken of ze mij ook ziet staan
Da's het grootste struikelblok, ze doet aardig tegen iedereen. Maar misschien vindt ze mij wel de grootste sukkel die rondlooptquote:Op maandag 9 november 2009 08:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gewoon een keer met dr uitgaan.
Daar zal je op dat moment dan achterkomen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Da's het grootste struikelblok, ze doet aardig tegen iedereen. Maar misschien vindt ze mij wel de grootste sukkel die rondloopt
Zekerquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:30 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar zal je op dat moment dan achterkomen.
Je chick is mooi.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef oshiro het volgende:
Che-he-heck check doublecheck. En wederzijds!
Joah en op die foto's ziet ze er niet eens heel representatief uit, zo zegt ze zelfquote:
Vanaf wanneer?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zullen wij verliefd worden op elkaar?
Rustig maar vrouw, we klappen die nijnja welquote:Op woensdag 11 november 2009 18:29 schreef Noortje. het volgende:
Het was net zo mooi.En en en en en en en en nu lijkt het net of ik niet gereageerd heb. En en en het was ontopic want want want want want we waren verliefd op elkaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, dat is wat telt.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor. Ik en Noortje hebben ze in ieder geval gelezen.![]()
OT: Nou, blijkbaar ben ik nu verliefd op Dennis.
Een groot filosoof zei eens: Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken, zal Cupido je raken dan schreeuw je het van daken. Verliefdheid is een toverbal in allerhande kleuren, je hart dat opent deuren waar liefde wonen zalquote:
En dezelfde filosoof zei ook: Likken likken likken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een groot filosoof zei eens: Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken, zal Cupido je raken dan schreeuw je het van daken. Verliefdheid is een toverbal in allerhande kleuren, je hart dat opent deuren waar liefde wonen zal
Dus
Flikker op met toverballen, geef mij maar een biertjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een groot filosoof zei eens: Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken, zal Cupido je raken dan schreeuw je het van daken. Verliefdheid is een toverbal in allerhande kleuren, je hart dat opent deuren waar liefde wonen zal
Dus
Hahahahahaha.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dus
geef mij maar zo'n toverbalquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dus
Zelfde hierquote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben de afgelopen heel veel jaar eigenlijk nog nooit niet verliefd geweest. Best saai.
Ik bedoelde best saai dat ik het nu niet ben. Maar dat kwam niet zo over geloof ik.quote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Zelfde hier
Edit: Laat maar, bedoelde andersom![]()
Ik ben het al een paar jaar niet meer, dat is pas saaiquote:Op zondag 15 november 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik bedoelde best saai dat ik het nu niet ben. Maar dat kwam niet zo over geloof ik.
hai schat, neuken?quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
Eigenlijk wil ik wel weer verliefd zijn. Maar dan wel op een leuke jongen die mij ook leuk vindTTTTTTTTTTT.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef Dionysiou het volgende:
Tot over je oren verliefd zijn is tof
En als het wederzijds is, is het nog toffer![]()
Hoezo? Ik geloof er ook wel inquote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik haat mensen die dat zeggen. Het is zo cliché en daarbij ook nog eens ongelofelijk dom.
Ik spreek uit ervaring gast.quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik haat mensen die dat zeggen. Het is zo cliché en daarbij ook nog eens ongelofelijk dom.
Ik vertel je het nog wel een keerquote:
Het belangrijkste is dat je nu blij met hem bent tochquote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring gast.
Al die keren dat ik zei dat Marnix niet haalbaar was. Dat sloeg nergens op.![]()
Alles en iedereen is haalbaar.
Wauw spannend!quote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef IceBeach het volgende:
Best wel erg verliefd op het moment..![]()
Heb volgende week een date met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |