Dit is een topicreeks, noob.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 10:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo,n topic openen slimmerik.Lau heb ik al lang en breed afgeschreven joh
Ohja, truequote:Op donderdag 23 april 2009 @ 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tegenwoordig ons priveleven he schat
Ik herken hetquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb ondertussen niet meer het idee dat ik echt verliefd ben, maar ik klap nog steeds dicht als ze zich in mijn omgeving bevindt. Klotesituatie zeg.Ze is nog steeds erg leuk namelijk.
jij ook op mijquote:
Erg herkenbaar. Dat had ik aan het begin ook heel erg, maar het gaat steeds beter nu ik hem steeds beter leer kennen waardoor ik ook steeds meer mezelf durf te zijn. Hij is zo liefquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb ondertussen niet meer het idee dat ik echt verliefd ben, maar ik klap nog steeds dicht als ze zich in mijn omgeving bevindt. Klotesituatie zeg.Ze is nog steeds erg leuk namelijk.
ruilen ?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niet meer dus
Vrijgezelle leven FTW.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Dat had ik aan het begin ook heel erg, maar het gaat steeds beter nu ik hem steeds beter leer kennen waardoor ik ook steeds meer mezelf durf te zijn. Hij is zo liefNooit gedacht dat mijn eerste vriendje zo mooi zou zijn
Een alto met lang blond haar (nee, NIET Gillesquote:
waarom?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Lauriette91 het volgende:
Misschien. En dat is kansloos en totaal onbereikbaar.
Geef haar hints / zeg het haar .. Meestal vinden ze het laatste vrij leukquote:Op zondag 10 mei 2009 04:50 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ben fakkin verliefd op een meisje van mn school zon weekje ong.
weet alleen niet wattefak ik meot doen
*Checkt foboquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat hij een chick magneet is en dat ook erg leuk vind.
En gewoon. Te knap.
Dankje.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
*Checkt fobo
Jij bent ook knap dus het "te knap"-argument kan je droppen. En dat chick magnet gebeuren, dat geeft vertrouwens issues bij jou?
Ons trio maatje?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat hij een chick magneet is en dat ook erg leuk vind.
En gewoon. Te knap.
Heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef x3ro het volgende:
Jups en niet n beetje , goddamnit, theeft ook zo zn nadelen, kword dan zon softy
Dat moet je juist hebben!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dankje.Maar. Maar. Ja, dat heeft grote vertrouwens issues. Daar komt bij dat ik hem niet zo goed ken. Maar, ik zie wel wat er gebeurd
Ik was niet bang dat je op niemand verliefd zou zijn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef ImTheBase het volgende:
Nee, op n-i-e-m-a-n-d. Laat dat even duidelijk zijn voor de mensen die daar bang voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |