Tis nog een beetje leeg in deze topic.quote:
weet je niet of je verlieft bent?quote:Op zondag 12 april 2009 14:23 schreef nijnja het volgende:
Ik weet het niet, ik luister wel Aly & AJ - Silent Night
Nou ik weet het ook niet altijd hoorquote:Op maandag 13 april 2009 19:48 schreef michielonline het volgende:
[..]
weet je niet of je verlieft bent?
geloof mij maar: als je verlieft bent, herken je dat meteen. maar ja, en dan...?
En dan weet ik alsnog niets. En ja ik ben wel gek.quote:Op maandag 13 april 2009 19:48 schreef michielonline het volgende:
[..]
weet je niet of je verlieft bent?
geloof mij maar: als je verlieft bent, herken je dat meteen. maar ja, en dan...?
ben je nu ook al gek?quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan weet ik alsnog niets. En ja ik ben wel gek.
Als je me zou kennen zou je weten dat ik gek ben.quote:Op maandag 13 april 2009 21:41 schreef michielonline het volgende:
[..]
ben je nu ook al gek?
jeee, het gaat allemaal wel snel hier zeg...
Die heb ik nietquote:
Verklaarquote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef ImTheBase het volgende:
verdomme, ik kan niet ontkennen, maar het is een beetje een kutsituatie
nijn is het eigenlijkquote:
Vertel jij het eerst maar eens!quote:
Er op af!quote:Op zondag 12 april 2009 11:57 schreef remmy1 het volgende:
[..]
Tis nog een beetje leeg in deze topic.
Maar ik ben verliefd ja.![]()
Kan er helaas niks mee doen. Ze is mijn collega en ze heeft een vriend!!!
We kunnen het wel errug goed met elkaar vinden. Ze vertrouwt me, en is graag bij me in de buurt.
Ik houd haar op een bepaalde afstand, en geef haar de waardering die ze in mijn ogen verdient.
Meer kan ik niet doen. Als ze ongelukkig is in haar relatie moet ze toch zelf eerst de keus maken
die relatie te beeindigen,..... en niet om mij....
Als ik eens iets collegiaals doe voor een andere collega, kan ze het niet over haar hart laten om daar
niet wat over te zeggen. "En ik dan?" met zo'n blik erbij waar ik dan voor wegsmelt.
"Denk je aan me, van het weekend?", "Drink je een biertje op me?"..
Tis alsof ze vraagt om aandacht.
Sta ik met een collega te praten "Ze heeft pauze hoor!!", "Sta je alweer bij haar!!" Dan bemerk ik toch enige jaloezie..
We hebben het nooit in woorden gezegd tegen elkaar wat we voor elkaar voelen.... Dus echt zeker ben ik ook niet wat ze voor me voelt. Misschien dat jullie een idee hebben.
Aan de andere kant is het een collega en ze heeft een vriend dus ik begin er niet aan. Maar tis altijd leuk om te weten dat iemand je leuk vindt... !
Ze geilt op de aandacht en heeft je gefriend-zoned.quote:Op zondag 12 april 2009 11:57 schreef remmy1 het volgende:
[..]
Tis nog een beetje leeg in deze topic.
Maar ik ben verliefd ja.![]()
Kan er helaas niks mee doen. Ze is mijn collega en ze heeft een vriend!!!
We kunnen het wel errug goed met elkaar vinden. Ze vertrouwt me, en is graag bij me in de buurt.
Ik houd haar op een bepaalde afstand, en geef haar de waardering die ze in mijn ogen verdient.
Meer kan ik niet doen. Als ze ongelukkig is in haar relatie moet ze toch zelf eerst de keus maken
die relatie te beeindigen,..... en niet om mij....
Als ik eens iets collegiaals doe voor een andere collega, kan ze het niet over haar hart laten om daar
niet wat over te zeggen. "En ik dan?" met zo'n blik erbij waar ik dan voor wegsmelt.
"Denk je aan me, van het weekend?", "Drink je een biertje op me?"..
Tis alsof ze vraagt om aandacht.
Sta ik met een collega te praten "Ze heeft pauze hoor!!", "Sta je alweer bij haar!!" Dan bemerk ik toch enige jaloezie..
We hebben het nooit in woorden gezegd tegen elkaar wat we voor elkaar voelen.... Dus echt zeker ben ik ook niet wat ze voor me voelt. Misschien dat jullie een idee hebben.
Aan de andere kant is het een collega en ze heeft een vriend dus ik begin er niet aan. Maar tis altijd leuk om te weten dat iemand je leuk vindt... !
quote:Op woensdag 22 april 2009 03:32 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ze geilt op de aandacht en heeft je gefriend-zoned.
Next!
Daar heb ik dus geen zin in. Houd daarom nu ook de boot af. Ga mijn eigen weg. Merk dan gauw genoeg ofdat ze me dan ook echt mag, of dat ze echt alleen maar op die aandacht geilde.quote:Op woensdag 22 april 2009 03:32 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ze geilt op de aandacht en heeft je gefriend-zoned.
Next!
Nee, waarom zou ik mijn privéleven delenquote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Vertel jij het eerst maar eens!
Ontopic:en diegene weet dat ook inmiddels na het 5 x gezegt te hebben
Denk dat ze nu onderhand wel een punthoofd van mij heeft.
T is een bekende onder ons.
Dan moet je ook niet zo,n topic openen slimmerik.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik mijn privéleven delen
En ja, Lau heeft er een punthoofd van, en nee, je bent volgens mij niet echt verliefd.
Internetverliefdheidjes.
Tegenwoordig ons priveleven he schatquote:Op donderdag 23 april 2009 07:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik mijn privéleven delen
En ja, Lau heeft er een punthoofd van, en nee, je bent volgens mij niet echt verliefd.
Internetverliefdheidjes.
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 18:40 schreef Rikketik het volgende:
Misschien wel, misschien niet. Een paar weken weer wel, op het crusherige af, en dan een paar weken weer niet. Het varieert nogal. Ik zit nu op het punt dat ik liever niet verliefd was, omdat ik dan gewoon normaal met haar kon omgaan.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dusMaar ik zit volgens mij keihard in de friendszone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |