Vanaf wanneer?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zullen wij verliefd worden op elkaar?
Rustig maar vrouw, we klappen die nijnja welquote:Op woensdag 11 november 2009 18:29 schreef Noortje. het volgende:
Het was net zo mooi.En en en en en en en en nu lijkt het net of ik niet gereageerd heb. En en en het was ontopic want want want want want we waren verliefd op elkaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, dat is wat telt.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor. Ik en Noortje hebben ze in ieder geval gelezen.![]()
OT: Nou, blijkbaar ben ik nu verliefd op Dennis.
Een groot filosoof zei eens: Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken, zal Cupido je raken dan schreeuw je het van daken. Verliefdheid is een toverbal in allerhande kleuren, je hart dat opent deuren waar liefde wonen zalquote:
En dezelfde filosoof zei ook: Likken likken likken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een groot filosoof zei eens: Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken, zal Cupido je raken dan schreeuw je het van daken. Verliefdheid is een toverbal in allerhande kleuren, je hart dat opent deuren waar liefde wonen zal
Dus
Flikker op met toverballen, geef mij maar een biertjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een groot filosoof zei eens: Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken, zal Cupido je raken dan schreeuw je het van daken. Verliefdheid is een toverbal in allerhande kleuren, je hart dat opent deuren waar liefde wonen zal
Dus
Hahahahahaha.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dus
geef mij maar zo'n toverbalquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dus
Zelfde hierquote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben de afgelopen heel veel jaar eigenlijk nog nooit niet verliefd geweest. Best saai.
Ik bedoelde best saai dat ik het nu niet ben. Maar dat kwam niet zo over geloof ik.quote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Zelfde hier
Edit: Laat maar, bedoelde andersom![]()
Ik ben het al een paar jaar niet meer, dat is pas saaiquote:Op zondag 15 november 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik bedoelde best saai dat ik het nu niet ben. Maar dat kwam niet zo over geloof ik.
hai schat, neuken?quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
Eigenlijk wil ik wel weer verliefd zijn. Maar dan wel op een leuke jongen die mij ook leuk vindTTTTTTTTTTT.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef Dionysiou het volgende:
Tot over je oren verliefd zijn is tof
En als het wederzijds is, is het nog toffer![]()
Hoezo? Ik geloof er ook wel inquote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik haat mensen die dat zeggen. Het is zo cliché en daarbij ook nog eens ongelofelijk dom.
Ik spreek uit ervaring gast.quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik haat mensen die dat zeggen. Het is zo cliché en daarbij ook nog eens ongelofelijk dom.
Ik vertel je het nog wel een keerquote:
Het belangrijkste is dat je nu blij met hem bent tochquote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring gast.
Al die keren dat ik zei dat Marnix niet haalbaar was. Dat sloeg nergens op.![]()
Alles en iedereen is haalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |