Inderdaad. Wat versta jij onder "goed aanpakken" ? 't Is geen vriend van me op hyves en zat zelf te denken aan eerst maar een privé bericht en dan kijken hoe ze daar op reageert. Dit is overigens wel een plan B voor me, hoop eerst nog op een goed moment in het "echte leven".quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
't Is niet iemand waar je in het dagelijks leven makkelijk mee in contact kan komen? Hyves zou ik vooral als plan B gebruiken, hoewel het zeker niet sad is als je het goed aanpakt.
Ik bedoel dat je niet meteen te hard van stapel moet lopen, uiteraard. Priveberichtje kan, maar je zou d'r ook tegelijkertijd ook wel als vriend kunnen toevoegen. Je hoeft tegenwoordig maar één keer hoi gezegd te hebben tegen iemand, in een dronken bui in een café, en je kunt haar al toevoegen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Zo hoog ligt die drempel niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:10 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat versta jij onder "goed aanpakken" ? 't Is geen vriend van me op hyves en zat zelf te denken aan eerst maar een privé bericht en dan kijken hoe ze daar op reageert. Dit is overigens wel een plan B voor me, hoop eerst nog op een goed moment in het "echte leven".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True... Bedankt, altijd handig als je weet hoe andere mensen erover denken!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet meteen te hard van stapel moet lopen, uiteraard. Priveberichtje kan, maar je zou d'r ook tegelijkertijd ook wel als vriend kunnen toevoegen. Je hoeft tegenwoordig maar één keer hoi gezegd te hebben tegen iemand, in een dronken bui in een café, en je kunt haar al toevoegen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Zo hoog ligt die drempel niet.
Maar goed, vervolgens gewoon een (privé)berichtje sturen dat je haar zag lopen (of whatever), dat ze er leuk uitzag en of jullie misschien wat kunnen afspreken.
wat een toeval , die gaf ik net !quote:
Grijp je kans voordat je het weet ben je oudquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef famousje het volgende:
HELP!!
ik ben een jongen van 13, en ik vind een meisje uit mijn klas zooooo leuk!!
ze is echt het mooiste meisje ooit!! (echt waar!!!, geen onzin / cliché!!)
HELP heeft iemand tips?
Vind iedereen dat niet, die verliefd is?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef famousje het volgende:
HELP!!
HELP heeft iemand tips?
dat heb ik al 3 keer nuquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef famousje het volgende:
HELP!!
HELP heeft iemand tips?
Wie wie wie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie wie wie!Een echt hele hele leuke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ontzettend lief
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Zo één ken ik er niet!quote:Op zondag 7 juni 2009 @ 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een echt hele hele leuke meidzo ontzettend lief
niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |