quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Svensational het volgende:
Hoewel het wel apart zou zijn als Irma weg zou moeten, elke week een afvaller uit een andere categorie, en steeds iemand die niet eerder in de gevarenzone zat.
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringenquote:
Vertel het me liefiequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringen
vertellen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringen
Vertel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
JE MOET HET VERTELLENquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Linkje? Dan zijn we er ook uit en hoef je het niet nog een keer te vertellen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef SCH het volgende:
Mwah, volgens mij herinnert zich niemand de grote doorgestoken kaart rel van Idols 1 nog. Waarmee ik geciteerd ben in De Telegraaf, Story, radio 538 enz. enz. Een van de mooiste FOK!-herinneringen
Dat is jaren geleden, geen idee hoe ik dat moet zoeken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Linkje? Dan zijn we er ook uit en hoef je het niet nog een keer te vertellen.
Chantage.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JE MOET HET VERTELLENAnders kan het topic wel dicht
ben ook erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat is bij vrijwel al die shows zo. NIet helemaal voor niks maar de uitslag hangt er niet vanaf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Misstique het volgende:
En al die mensen SMS'en zich dus suf voor niks?.
Maar die suggestie wordt wel gewekt, valt dat niet onder fraude?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
Ja tuurlijk, maar dat is bij vrijwel al die shows zo. NIet helemaal voor niks maar de uitslag hangt er niet vanaf.
Daarom sms ik ook nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat is bij vrijwel al die shows zo. NIet helemaal voor niks maar de uitslag hangt er niet vanaf.
Onder andere hierquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hind stond niet in de finale toch?quote:
Nee, zoveel invloed had het FOK/topic destijdsquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hind stond niet in de finale toch?
Whehe.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, zoveel invloed had het FOK/topic destijds
Maar heb je er nou gewerkt danquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, zoveel invloed had het FOK/topic destijds
Is er geen notaris die toezicht houdt op de stemronde?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet te controleren, al dat gesms en gebel. Daar is zo makkelijk mee te manipuleren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is er geen notaris die toezicht houdt op de stemronde?
Ik ga niet alles teruglezen, ondanks dat ik geen leven hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet bij Idols. Wel bij de omroep. Zoals ik al die tijd heb gezegd.
Nee, dat is een fabeltje, vinden zij. Zij vinden dat ze beter dan het publiek in staat zijn om de balans op te maken. Om de verhouding tussen man/vrouw, zwart/wit en jong en oud te bepalen en uit te vogelen hoe de volgende uitzendingen er uit meoten zien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:57 schreef Rubenaldo het volgende:
Maar de kandidaat met de minste stemmen levert RTL het minste geld op, dus waarom iemand die meer geld opleverd naar huis sturen?
Nee, is gewoon een notaris die gezellig komt eten en kijkt of Wnedy en Jeroen ook de namen voorlezen die hij in de flopjes heeft gestopt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:56 schreef Desmonkey het volgende:
Is die notaris dan een acteur in pak? Volgens het principe van 'we doen een acteur in een witte jas en we noemen hem dokter of laboratorium-medewerker'?
Zou ik zeker niet doen, de vorige reeks had echt tig delenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga niet alles teruglezen, ondanks dat ik geen leven heb
Ontstaat er onder de kandidaten eigenlijk helemaal geen oproer? Die moeten toch ook wel eens iets horen links of rechts, en anders op z'n minst verbaasd zijn over opvallende uitslagen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet te controleren, al dat gesms en gebel. Daar is zo makkelijk mee te manipuleren.
RTL heeft natuurlijk groot belang bij een bepaalde uitslag. Ze zitten nog wel erg in hun maag met de finalerondes want eigenlijk zijn het weer 3 dames die dat zouden moeten halen maar dat zou een beetje een herhaling worden. Daar zijn ze nog niet. Er is ook wel over gepsroken om whatever en rev n ross de finale te laten uitvechten.
inderdaad dat lijkt me ook welquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ontstaat er onder de kandidaten eigenlijk helemaal geen oproer? Die moeten toch ook wel eens iets horen links of rechts, en anders op z'n minst verbaasd zijn over opvallende uitslagen?
Die durven geen kritiek te uiten en wordt ook voorgespiegeld dat het slecht zou zijn voor hun carriere.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ontstaat er onder de kandidaten eigenlijk helemaal geen oproer? Die moeten toch ook wel eens iets horen links of rechts, en anders op z'n minst verbaasd zijn over opvallende uitslagen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:08 schreef yvonne het volgende:
Vandaag bericht de Telegraaf over dit gerucht. De user op het fok!forum wordt zelfs geciteerd. Damn, wat een bron. Een anonieme gozer/meid op een forum. Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '
http://archief.flabber.nl/archief/001164.php
http://archief.flabber.nl/archief/001142.php
Jammer dat de linkjes niet meer werken.
Idols finale doorgestoken kaart?
Nah die kandidaten zijn niet echt bepaald the sharpest knives in the kitchen. Volgens mij zijn ze al blij dat ze in zo'n programma zitten. En als ze er lucht van krijgen dan zwijgen ze gewoon. Bang voor de consequenties als ze zelf de media opzoeken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Yep, dat lijkt me wel als ik het zo lees. Het begint ook zo lief en onschuldig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:14 schreef yvonne het volgende:
Het grote Idols doorgestoken kaart topic Was dit de eerste?
Is er al vuurwerk in de vorm van de letters van de winnaar besteldquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef SCH het volgende:
We zitten weer naar flauwekul te kijken dus.
De winnaar is allang bekend natuurlijk.
Alleen dromen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ik ga dromen, over grote stukken in de Telegraaf
Nee, dat is nog wat vroeg en de C was opquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is er al vuurwerk in de vorm van de letters van de winnaar besteld
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is nog wat vroeg en de C was op
Het blijft een van de mooiste dingen die ik op FOK! heb meegemaakt. Het mooie was dat het zo onschulidg begon en ik gewoon wat opmerkingen maakte over mijn vermoeden dat het allemaal allang vast stond. Twee dagen later werkte ik er achter de schermen en ik groeide steeds meer in mijn rol. Ik hoefde er ook niet over te liegen want hield het altijd keurig vaag en ik werk nu een maal bij de omroep en in Hilversum. Dat mijn FOK!-icoontje de tv heeft gehaald, is 1 van de hoogtepunten in mijn levenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb nog geen minuut van XFA gezien, maar ik zag de TT. Deze traditie kan ik natuurlijk niet zo maar voorbij laten gaan. Ik kan nog helemaal dubbelliggen als ik aan die journaliste van de Telegraaf (Nienke Oort geloof ik) terugdenk in de Idols-periode. Die begon me meteen te mailen en wist daar direct een smeuig verhaal van de maken
. De rest is bekend.... En de perswoordvoerder van HMG die me toch heeeeel dringend verzocht om de 'geruchten' van m'n blog te verwijderen
. Nou, ik presenteerde niets als een feit. Dat zou een perswoordvoerder toch moeten weten
.
Hier begon 't toen allemaal mee. Weet nog dat RTL Boulevard er toen groots mee uitpakte en De Telegraaf maar consequent als bron gebruiktequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Het blijft een van de mooiste dingen die ik op FOK! heb meegemaakt. Het mooie was dat het zo onschulidg begon en ik gewoon wat opmerkingen maakte over mijn vermoeden dat het allemaal allang vast stond. Twee dagen later werkte ik er achter de schermen en ik groeide steeds meer in mijn rol. Ik hoefde er ook niet over te liegen want hield het altijd keurig vaag en ik werk nu een maal bij de omroep en in Hilversum. Dat mijn FOK!-icoontje de tv heeft gehaald, is 1 van de hoogtepunten in mijn leven
En jij was een beetje de perswoordvoerder van het geheel. Dat van die HMG-flip was ik al weer vergeten. Geweldig
Voor de rest was het een schoolvoorbeeld van hoe kortzichtig de media soms te werk gaat en hoe gemakkelijk je verhalen en geruchten de wereld in kan helpen.
Het was toch wel mijn moment of fame??? Nu lijkt het of jij er met de eer vandoor gaatquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier begon 't toen allemaal mee. Weet nog dat RTL Boulevard er toen groots mee uitpakte en De Telegraaf maar consequent als bron gebruikte. Geweldig
. En dit was de reactie van die HMG-woordvoerder. Mij een beetje betichten dat ik RTL Nieuws zou hebben ingeschakeld
![]()
.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Chantage.
Nou ja, als jullie het echt willen weten. Gisteren is er vergaderd over wie er de komende 4 uitzendingen in de singoff moeten staan en wie er de top 5 worden. Dat staat al vast, maakt geen zak uit wat het publiek zegt. Irma had vanavond meer stemmen dan Rev n Ross en dan Jamal maar er was afgesproken haar er vanavond uit te laten gaan.
Komende donderdag wordt besloten wie er de komende 2 weken uitgaan.
Ik heb je meer dan voldoende geciteerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was toch wel mijn moment of fame??? Nu lijkt het of jij er met de eer vandoor gaat
Nog zo'n kennerquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
Ben er dan ook klaar mee...wat een uitslag !
Een vrouw die irma heet met zo'n stem daar gaan we zeker nog meer van horen !
Lugiano ...met een uitstraling van niks en een stem wat met de week slechter wordt en dan zulke argumenten opvoeren van een flut jury !
Oftewel ...elke talentenjacht en real life soap is door gestoken kaart !
Als we maar blijfen sms-en enz...ja inkomsten he
Da´s de vraag. Geloof je me of niet. Of geloof je RTL4?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
okee ik moet dit gewoon even vragen: is dit ECHT zo of zit je de boel te flessen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef UltraR het volgende:
Nog steeds geen antwoord gezien op mijn vraag wat voor baat RTL zou hebben hiervan.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is een fabeltje, vinden zij. Zij vinden dat ze beter dan het publiek in staat zijn om de balans op te maken. Om de verhouding tussen man/vrouw, zwart/wit en jong en oud te bepalen en uit te vogelen hoe de volgende uitzendingen er uit meoten zien.
Waarom zou een kandidaat met de minste stemmen RTL het minste geld opleveren? Dat maakt qua smsjes niet echt het verschil in inkomsten.
Je hebt helemaal gelijk, week of 2,3 een ontluisterend artikel in HP/deTijd over bedrog bij tv.quote:
Uitgeprint, ingelijst in gouden lijschtje.quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Chantage.
Nou ja, als jullie het echt willen weten. Gisteren is er vergaderd over wie er de komende 4 uitzendingen in de singoff moeten staan en wie er de top 5 worden. Dat staat al vast, maakt geen zak uit wat het publiek zegt. Irma had vanavond meer stemmen dan Rev n Ross en dan Jamal maar er was afgesproken haar er vanavond uit te laten gaan.
Komende donderdag wordt besloten wie er de komende 2 weken uitgaan.
Haha nou die tv zender neem ik sowieso niet serieusquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Da´s de vraag. Geloof je me of niet. Of geloof je RTL4?
Kijk, en dit is dus het zwakke punt aan deze complottheorieën. Bij Idols 1 werd gezegd dat Jamai en Hind in de finale zouden staan. Dat werden Jamai en Jim. En toen werd gezegd dat ze het hadden aangepast omdat het complot bekend was geworden... Ja, zo heb je natuurlijk altijd gelijk...quote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Haha nou die tv zender neem ik sowieso niet serieusvooral niet nadat een presentatrice na zulke grote flops primetime alsnog een grote show op de vrijdagavond mag presenteren omdat ze toevallig het neukertje van een van de hoge bazen daar is
![]()
maar als jij zegt dat het zo is, zal ik je er maar op moeten vertrouwenAls Lisa en Whatever in de finale komen, dan weten we genoeg
haha of zullen ze dat nu 'aanpassen' omdat het bekend aan het worden is?
eens!quote:Op zondag 12 april 2009 11:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kijk, en dit is dus het zwakke punt aan deze complottheorieën. Bij Idols 1 werd gezegd dat Jamai en Hind in de finale zouden staan. Dat werden Jamai en Jim. En toen werd gezegd dat ze het hadden aangepast omdat het complot bekend was geworden... Ja, zo heb je natuurlijk altijd gelijk...
Dat haalt de complottheorie toch niet onderuit? Die theorie is niet zo zeer gebaseerd op de voorspellingen maar op het feit dat de sms-jes en het publiek een ondergeschikte en in ieder geval geen doorslaggevende rol spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kijk, en dit is dus het zwakke punt aan deze complottheorieën. Bij Idols 1 werd gezegd dat Jamai en Hind in de finale zouden staan. Dat werden Jamai en Jim. En toen werd gezegd dat ze het hadden aangepast omdat het complot bekend was geworden... Ja, zo heb je natuurlijk altijd gelijk...
Lisa wordt niet winnares ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is nog wat vroeg en de C was op
Daarentegen: Rachel heeft al bij een ander programma gewonnen...quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk ook dat Lisa niet gaat winnen, puur omdat bij de eerste X Factor ook iemand heeft gewonnen uit die catogorie
Dus zal whatever wel gaan winnen, die kunnen ze nog knedenquote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daarentegen: Rachel heeft al bij een ander programma gewonnen...
- te oudquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:01 schreef Karina het volgende:
Ik geloof dat het doorgestoken kaart is, maar eigenlijk zie ik het nut er helemaal niet van. Waarom niet gewoon degene die de meeste stemmen krijgt per sms er in laten? Wat maakt het uit of er van een categorie drie over zijn en van een andere maar eentje?
Kan iemand mij uitleggen waarom RTL bijvoorbeeld niet zou willen dat Irma wint (bijvoorbeeld)? En dat ze er daarom nu uit moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |