quote:
En vergeet de ontstekingen aan alle organen en ledematen niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
een soort van jerney kaagman met af en toe een koortsstuip
Luigiano zei ook iets van "Hij mag dan wel ouder dan veertig zijn maar.."quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:09 schreef nlse het volgende:
[..]
Volgens mij was het verhaal dat ie naar iemand (denk nGordon) toe was gegaan met iets in de trand van: "Joh, je hebt wel echt m'n avond verpest..." met in zijn woorden een overduidelijke grijns erbij en een vriendschappelijk stootje tegen z'n schouder. En dat die ander toen naar hem toe was gekome van: "Wil je me NOOIT, MEER, ZO aanraken!!!!!""En ga maar lekker roken, goed voor je stem." Dat is wat ik in drievoud kon horen, maar elke keer kon ik net niet horen of het nou echt Gordon was die ie bedoelde maar volgensmij wel...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan denken, toen Luigiano Papa was a rolling stone aan het verkrachten was. De uitvoering van Boris van dat nummer is denk ik het allerbeste optreden in een Nl'se talentenjacht ooit.quote:
Dat is waar. De nummers 3, 4, 5 en 6 zijn eigenlijk enigszins willekeurig. Waren allemaal zo'n beetje even goed vond ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft het nadeel dat ze zo goed is. Van anderen valt het nog op als ze goed zijn itt vorige shows, maar bij haar niet meer. Dat moet je niet vergeten
Oh sorry, ik zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Luigiano, Jamal en Revn Ros onderaan.
Luigi is volgens mij een heel bijdehand ettertje soms en ik kan me wel voorstellen dat Gordon (als hij het was) daar even geen trek in heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Luigiano zei ook iets van "Hij mag dan wel ouder dan veertig zijn maar.."
Ging in ieder geval over een man dus. En het klinkt wel als iets dat Gordon zou zeggen
idd, met daarbij: "ja en ik weet wel dat ik 16 ben..."quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Luigiano zei ook iets van "Hij mag dan wel ouder dan veertig zijn maar.."
Ging in ieder geval over een man dus. En het klinkt wel als iets dat Gordon zou zeggen
die indruk heb ik ook wel van Luigi.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Luigi is volgens mij een heel bijdehand ettertje soms en ik kan me wel voorstellen dat Gordon (als hij het was) daar even geen trek in heeft.
Ik vind het ook erg leuk... vooral Peter R nuquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind de tv-kantine echt leuk.Goeie opvulling voor X-factor iig.
Ik vind het ook steeds leuker wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind de tv-kantine echt leuk.Goeie opvulling voor X-factor iig.
En daar ging mijn koffie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
Naar ATWT kijken?quote:
JCS!quote:
Ik vind het echt briljant gedaanquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
Joran Van Der Sloot
De oceaan is Groooooooooooooooot
Denk je ja? Ik durf het nog niet te hopenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Nee, maar die gaat er vanavond toch uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |