quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Svensational het volgende:
Hoewel het wel apart zou zijn als Irma weg zou moeten, elke week een afvaller uit een andere categorie, en steeds iemand die niet eerder in de gevarenzone zat.
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringenquote:
Vertel het me liefiequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringen
vertellen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringen
Vertel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
JE MOET HET VERTELLENquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Linkje? Dan zijn we er ook uit en hoef je het niet nog een keer te vertellen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef SCH het volgende:
Mwah, volgens mij herinnert zich niemand de grote doorgestoken kaart rel van Idols 1 nog. Waarmee ik geciteerd ben in De Telegraaf, Story, radio 538 enz. enz. Een van de mooiste FOK!-herinneringen
Dat is jaren geleden, geen idee hoe ik dat moet zoeken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Linkje? Dan zijn we er ook uit en hoef je het niet nog een keer te vertellen.
Chantage.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JE MOET HET VERTELLENAnders kan het topic wel dicht
ben ook erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat is bij vrijwel al die shows zo. NIet helemaal voor niks maar de uitslag hangt er niet vanaf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Misstique het volgende:
En al die mensen SMS'en zich dus suf voor niks?.
Maar die suggestie wordt wel gewekt, valt dat niet onder fraude?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
Ja tuurlijk, maar dat is bij vrijwel al die shows zo. NIet helemaal voor niks maar de uitslag hangt er niet vanaf.
Daarom sms ik ook nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat is bij vrijwel al die shows zo. NIet helemaal voor niks maar de uitslag hangt er niet vanaf.
Onder andere hierquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hind stond niet in de finale toch?quote:
Nee, zoveel invloed had het FOK/topic destijdsquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hind stond niet in de finale toch?
Whehe.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, zoveel invloed had het FOK/topic destijds
Maar heb je er nou gewerkt danquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, zoveel invloed had het FOK/topic destijds
Is er geen notaris die toezicht houdt op de stemronde?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet te controleren, al dat gesms en gebel. Daar is zo makkelijk mee te manipuleren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is er geen notaris die toezicht houdt op de stemronde?
Ik ga niet alles teruglezen, ondanks dat ik geen leven hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet bij Idols. Wel bij de omroep. Zoals ik al die tijd heb gezegd.
Nee, dat is een fabeltje, vinden zij. Zij vinden dat ze beter dan het publiek in staat zijn om de balans op te maken. Om de verhouding tussen man/vrouw, zwart/wit en jong en oud te bepalen en uit te vogelen hoe de volgende uitzendingen er uit meoten zien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:57 schreef Rubenaldo het volgende:
Maar de kandidaat met de minste stemmen levert RTL het minste geld op, dus waarom iemand die meer geld opleverd naar huis sturen?
Nee, is gewoon een notaris die gezellig komt eten en kijkt of Wnedy en Jeroen ook de namen voorlezen die hij in de flopjes heeft gestopt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:56 schreef Desmonkey het volgende:
Is die notaris dan een acteur in pak? Volgens het principe van 'we doen een acteur in een witte jas en we noemen hem dokter of laboratorium-medewerker'?
Zou ik zeker niet doen, de vorige reeks had echt tig delenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga niet alles teruglezen, ondanks dat ik geen leven heb
Ontstaat er onder de kandidaten eigenlijk helemaal geen oproer? Die moeten toch ook wel eens iets horen links of rechts, en anders op z'n minst verbaasd zijn over opvallende uitslagen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet te controleren, al dat gesms en gebel. Daar is zo makkelijk mee te manipuleren.
RTL heeft natuurlijk groot belang bij een bepaalde uitslag. Ze zitten nog wel erg in hun maag met de finalerondes want eigenlijk zijn het weer 3 dames die dat zouden moeten halen maar dat zou een beetje een herhaling worden. Daar zijn ze nog niet. Er is ook wel over gepsroken om whatever en rev n ross de finale te laten uitvechten.
inderdaad dat lijkt me ook welquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ontstaat er onder de kandidaten eigenlijk helemaal geen oproer? Die moeten toch ook wel eens iets horen links of rechts, en anders op z'n minst verbaasd zijn over opvallende uitslagen?
Die durven geen kritiek te uiten en wordt ook voorgespiegeld dat het slecht zou zijn voor hun carriere.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ontstaat er onder de kandidaten eigenlijk helemaal geen oproer? Die moeten toch ook wel eens iets horen links of rechts, en anders op z'n minst verbaasd zijn over opvallende uitslagen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:08 schreef yvonne het volgende:
Vandaag bericht de Telegraaf over dit gerucht. De user op het fok!forum wordt zelfs geciteerd. Damn, wat een bron. Een anonieme gozer/meid op een forum. Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '
http://archief.flabber.nl/archief/001164.php
http://archief.flabber.nl/archief/001142.php
Jammer dat de linkjes niet meer werken.
Idols finale doorgestoken kaart?
Nah die kandidaten zijn niet echt bepaald the sharpest knives in the kitchen. Volgens mij zijn ze al blij dat ze in zo'n programma zitten. En als ze er lucht van krijgen dan zwijgen ze gewoon. Bang voor de consequenties als ze zelf de media opzoeken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |