quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Svensational het volgende:
Hoewel het wel apart zou zijn als Irma weg zou moeten, elke week een afvaller uit een andere categorie, en steeds iemand die niet eerder in de gevarenzone zat.
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringenquote:
Vertel het me liefiequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringen
vertellen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het verhaal van achter de schermen weer helemaal te vertellen of je moet enorm aandringen
Vertel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
JE MOET HET VERTELLENquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Linkje? Dan zijn we er ook uit en hoef je het niet nog een keer te vertellen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef SCH het volgende:
Mwah, volgens mij herinnert zich niemand de grote doorgestoken kaart rel van Idols 1 nog. Waarmee ik geciteerd ben in De Telegraaf, Story, radio 538 enz. enz. Een van de mooiste FOK!-herinneringen
Dat is jaren geleden, geen idee hoe ik dat moet zoeken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Linkje? Dan zijn we er ook uit en hoef je het niet nog een keer te vertellen.
Chantage.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JE MOET HET VERTELLENAnders kan het topic wel dicht
ben ook erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Linkje? Dan zijn we er ook uit en hoef je het niet nog een keer te vertellen.
Ja tuurlijk, maar dat is bij vrijwel al die shows zo. NIet helemaal voor niks maar de uitslag hangt er niet vanaf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Misstique het volgende:
En al die mensen SMS'en zich dus suf voor niks?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |