abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8362634
Vanavond weer actief in die geweldige Idols-topic meegebabbeld ... Het meest interessante topic was dit, waarin SCH zegt dat hij voor Idols werkt en vervolgens doodleuk vertelt hoe we met z'n allen worden belazerd. Het inspireerde me tot dit stukkie tekst
te lang om het hier te plaatsen.

Ook als hij niet voor Idols werkt - dat betwijfel ik namelijk sterk - denk ik dat dit verhaal niet ver van de waarheid zit. Best triest eigenlijk.

pi_8362645
Spam
pi_8362667
quote:
Op zondag 9 februari 2003 03:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond weer actief in die geweldige Idols-topic meegebabbeld ... Het meest interessante topic was dit, waarin SCH zegt dat hij voor Idols werkt en vervolgens doodleuk vertelt hoe we met z'n allen worden belazerd. Het inspireerde me tot dit stukkie tekst

Ook als hij niet voor Idols werkt - dat betwijfel ik namelijk sterk - denk ik dat dit verhaal niet ver van de waarheid zit. Best triest eigenlijk.

Sja, what's new ? Met Big-Brother wordt er net zo gemanipuleerd. De kijker is blijkbaar naief genoeg om er in te trappen.
pi_8362670
Tja zo kan je ook traffic trekken.
pi_8362676
quote:
Op zondag 9 februari 2003 03:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, what's new ? Met Big-Brother wordt er net zo gemanipuleerd. De kijker is blijkbaar naief genoeg om er in te trappen.

jah ...
en normaal wordt hard geroepen dat een notaris bij de uitslag aanwezig is. Het woord "notaris" heb ik bij Idols nog niet gehoord ....
pi_8362679
quote:
Op zondag 9 februari 2003 03:51 schreef Poepoog het volgende:
Tja zo kan je ook traffic trekken.
djeez, wat een geneuzel.
Als ik het hele stuk hier plaats, wordt er weer geneuzeld dat het zo lang is ...
blabla
  zondag 9 februari 2003 @ 04:51:09 #7
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8363016
quote:
hoe we met z'n allen worden belazerd.
Al geprobeerd dit in de Spits/Telegraaf/Metro te krijgen of enige andere krant die dingen plaatst zonder ze te controleren?
pi_8363033
quote:
Op zondag 9 februari 2003 04:51 schreef Mappy het volgende:

[..]

Al geprobeerd dit in de Spits/Telegraaf/Metro te krijgen of enige andere krant die dingen plaatst zonder ze te controleren?

Hij weet het pas sinds een paar uur. Maar hij is er toe in staat. Als ie daarbij zijn website kan promoten.
  zondag 9 februari 2003 @ 05:20:54 #9
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8363088
quote:
Op zondag 9 februari 2003 04:56 schreef Poepoog het volgende:
Hij weet het pas sinds een paar uur. Maar hij is er toe in staat. Als ie daarbij zijn website kan promoten.
Ik heb wel zin in zo'n mediaklucht
pi_8363299
In de eerste plaats: spam
(ook al is het een leuke site)

In de tweede plaats vind ik je verhaal totaal niet overtuigend en dan vooral de conclusies die je trekt n.a.v. het verhaald van SCH.

SCH voorspelt een volgorde, maar die kan later weer veranderd worden. Het lijkt wel een paragnost
Alleen de finale staat vast. Ja, die kan ik ook wel voorspellen.

Daarnaast zegt hij dat hij in de eindregie zit. Dan kan het niet anders dat die desbetreffende persoon tijdens een liveshow gewoon aanwezig hoort te zijn...

Ik zeg niet dat er niet gesjoemeld wordt, maar ik heb geen overtuigend bewijs gelezen in jouw verhaal.

zondag 9 februari 2003 @ 09:50:31 #11
40183 MacMauser
Te gek, te gek, te gek!
pi_8363356
Mij heeft hij OOK niet overtuigd..

Wat een l*lverhaal..

Maus United (769353)
  zondag 9 februari 2003 @ 10:21:32 #12
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_8363491
Een vriendin van me, wiens zus bij RTL werkt, vertelde me ongeveer hetzelfde verhaal.
Natuurlijk is dit zo, dit hele programma is gewoon om geld te verdienen. Op zich niks mis mee, alleen jammer dat de kijker belazerd wordt.
  zondag 9 februari 2003 @ 10:28:33 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_8363543
dat was toch allang... duidelijk!

lijkt mij dan

Camera 1... 1!
pi_8363556
ik zie er ook zekers wel een kern van waarheid in hoor.

Idols wordt dus echt wel kunstmatig extra interessant gehouden, zodat het een echte hype blijft zoals in andere landen het al is geweest.

Redactie Frontpage zondag 9 februari 2003 @ 10:35:29 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8363581
Ik vind dit niet oplichten, het is gewoon 1+1=2. Jamai en Hind steken met kop en schouders boven de rest uit.
  zondag 9 februari 2003 @ 10:36:07 #16
40183 MacMauser
Te gek, te gek, te gek!
pi_8363589
quote:
Op zondag 9 februari 2003 10:31 schreef FunnyMuffin het volgende:
ik zie er ook zekers wel een kern van waarheid in hoor.

Idols wordt dus echt wel kunstmatig extra interessant gehouden, zodat het een echte hype blijft zoals in andere landen het al is geweest.

Tuurluk is dit ook waar !!
Maar als je de topic van vannacht leest, dan voel je gewoon dat het verhaal van die gast aan alle kanten rammelt...
Maus United (769353)
pi_8363761
Nou ik geloof het wel......Ik heb ook nog nooit gesms-t of gebeld.... zonde van het geld.
Ik hoorde ook via via die bij HMG werkt....kennis van mij pa.....de winnaar is al bepaald.....en dat is HIND.

Ik zat me namelijk altijd zo druk te maken, ja dalijk wint JIM, ik wil niet dat JIM wint.....

Toen zei mij pa opeens......de winaar is al bepaald miran, hind gaat winnen.....

Toen dacht ik, ok daar heb ik wel vrede mee, maar liever heb ik dat Dewi of Jamai gaat winnen!
Maar alles beter dan JIM!

pi_8364251
quote:
Op zondag 9 februari 2003 09:23 schreef schwa78 het volgende:

[..]

In de tweede plaats vind ik je verhaal totaal niet overtuigend en dan vooral de conclusies die je trekt n.a.v. het verhaald van SCH.

SCH voorspelt een volgorde, maar die kan later weer veranderd worden. Het lijkt wel een paragnost
Alleen de finale staat vast. Ja, die kan ik ook wel voorspellen.

Mwah ... ik denk dat half Nederland toch echt verwacht dat Jim Idols op z'n sloffen gaat winnen. Dat velen hier toch het besef hebben, dat het met 'vriend' Jim allemaal wel meevalt, doet daar weinig aan af.
quote:
Daarnaast zegt hij dat hij in de eindregie zit. Dan kan het niet anders dat die desbetreffende persoon tijdens een liveshow gewoon aanwezig hoort te zijn...

Ik zeg niet dat er niet gesjoemeld wordt, maar ik heb geen overtuigend bewijs gelezen in jouw verhaal.

Yup ... en hij geeft zelf al aan dat hij nergens heeft gezegd dat hij voor Idols werkt, maar 'daaro'. Beetje raar als je dan in de computer van uitslagen kunt meekijken ... zeker als het doorgestoken kaart zou zijn, kan niet iedereen zo maar ff meekijken, lijkt me ...
Maar dat heb ik ook duidelijk proberen te maken in m'n verhaal (dat ik twijfel aan z'n verhaal). Maar afgezien daarvan, lijkt me gewoon es interessant de discussie over het belazeren van het publiek bij zulke shows aan de kaak te stellen ... bij dezen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 februari 2003 @ 12:13:59 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8364275
Het zijn ook de enige twee die echt kunnen zingen
  zondag 9 februari 2003 @ 12:23:17 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8364350
Er zit een klein beetje ruimte in het verhaal.
quote:
Ze krijgen ook wel een idool dat geld oplevert. Er wordt goed over nagedacht en het zit goed in elkaar. Het publiek heeft het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt. Maar Jim had vanavond de minste stemmen - toch zit hij er nog in. Marieke had er zelfs meer dan Dewi en David. Hoe kan dat nou?
En dan dit stuk
quote:
Nou - heb even meegekeken in de computer.

Nee echt - ze hebben nog wel even getwijfeld of ze Jim er dan toch al niet moesten uitgooien vandaag, maar hij staat gepland bij de laatste 4 omdat hij veel publiek trekt. Bij Marieke was haar zus steeds een belangrijke overweging. Goed in de bladen enzo.

Jim blijft nog even want hij trekt veel publiek.... vreemd dat hij dan toch de minste stemmen heeft dus die redenering is een beetje krom.

Dat het wel in deze volgorde zou kunnen gaan lijkt me wel correct. Als Jim eruit gaat zal hij in de week erna ook veel airplay krijgen waar hij dan vooral moet ventileren wie hij denkt dat er gaat winnen. Zodat zijn aanhang ook die mening krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 09-02-2003 12:27]

pi_8364351
Wat een gelul.
  zondag 9 februari 2003 @ 12:24:13 #22
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8364361
Ook ik kan zoiets voorspellen, want de kans is idd erg groot, maar dat kon je weken geleden al zien.
En SCH blaat wel veel meer..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8364392
Er zit een notaris bij en het gaat eerlijk Waarom zou het niet eerlijk gaan, wat valt er te manipuleren? Degene waar het publiek voor kiest, levert ook het meest geld op dus al zou het daar om gaan; nog steeds geen reden om te manipuleren..
pi_8364409
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:26 schreef Taurus het volgende:
Er zit een notaris bij en het gaat eerlijk Waarom zou het niet eerlijk gaan, wat valt er te manipuleren? Degene waar het publiek voor kiest, levert ook het meest geld op dus al zou het daar om gaan; nog steeds geen reden om te manipuleren..
Dat lijkt mij dus ook. Nou kunnen ze toch wel wat sjoemelen met de afvallers, maar de winnaar, dat dat echt is, daar heb ik wel vertrouwen in.
pi_8364445
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dus ook. Nou kunnen ze toch wel wat sjoemelen met de afvallers, maar de winnaar, dat dat echt is, daar heb ik wel vertrouwen in.

Precies en wat dacht je van de kandidaten.. Denkt men hier soms dat Marieke het zou pikken als ze helemaal niet de minste stemmen had, maar Jim de minste stemmen had? Dat de kandidaten gewoon opgelicht worden en niks weten van hoe de stemmingen verlopen? Kom nou zeg.. En die mensen die hier gaan lopen rondzwalken dat ze er werken en precies weten hoe er gemanipuleerd word geloof ik al helemaal niet..
pi_8364472
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Redenen doen er niet toe - kijkcijfers doen er toe - de makers doen er alles aan om het juiste stel over te houden - het zal nu nog niet tot het eind toe vast staan maar wat wel vast staat is dat Dewi en Jim bij de laatste 3 zitten en dat er bij de laatste 5 nog 2 jongens over zijn.

*kuch* je moet wel steeds hetzelfde vertellen wil je nog serieus genomen worden
pi_8364523
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:33 schreef Sven- het volgende:

[..]

*kuch* je moet wel steeds hetzelfde vertellen wil je nog serieus genomen worden

yup ... en dat doettie dus niet
pi_8364653
Wat een lulverhaal dit.
Echt onzinnig om hier nog zo lang over door te praten,
betreffende user is gewoon een gefrustreerd pubertje dat wil doen alsof hij voor Idols werkt.
Trieste figuren.
pi_8364889
Ik vind Hind en Jamai de beste dus dat zij in de finale komen, vind ik geen probleem. Er zit vast een kern van waarheid in het verhaal van SCH, ik geloof namelijk wel dat het bij de commerciële televisie zo werkt.

Ga je dit bericht ook nog opsturen naar Idols voor verder informatie?

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8364921
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:08 schreef Jummy het volgende:
Ik vind Hind en Jamai de beste dus dat zij in de finale komen, vind ik geen probleem. Er zit vast een kern van waarheid in het verhaal van SCH, ik geloof namelijk wel dat het bij de commerciële televisie zo werkt.

Ga je dit bericht ook nog opsturen naar Idols voor verder informatie?

is op zich een uitdaging natuurlijk...
denk niet dat ze er een reactie op geven ...
pi_8364956
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er gesjoemeld word, waarom zouden ze dat doen??
Over Jim wordt toch wel geluld, of ie er nu wel of niet inzit.
pi_8364960
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:24 schreef mitt het volgende:
Ook ik kan zoiets voorspellen, want de kans is idd erg groot, maar dat kon je weken geleden al zien.
En SCH blaat wel veel meer..
Wat onaardig
pi_8364977
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er gesjoemeld word, waarom zouden ze dat doen??
Over Jim wordt toch wel geluld, of ie er nu wel of niet inzit.

jah, maar ik denk dat ze t ook erg belangrijk vinden wat ze aan uiteindelijke winnaar hebben ... de hype moet natuurlijk niet 1 minuut na de finale zijn afgelopen ...
pi_8364991
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:51 schreef flaxe het volgende:
Wat een lulverhaal dit.
Echt onzinnig om hier nog zo lang over door te praten,
betreffende user is gewoon een gefrustreerd pubertje dat wil doen alsof hij voor Idols werkt.
Trieste figuren.
Haha - ik werk niet bij idols, heb ik ook niet beweerd. Gelukkig niet zeg. Zit gewoon bij het facilitaire bedrijf en dan heb je ook nogal wat contacten. Een puber blijf ik natuurlijk altijd
pi_8365006
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

jah, maar ik denk dat ze t ook erg belangrijk vinden wat ze aan uiteindelijke winnaar hebben ... de hype moet natuurlijk niet 1 minuut na de finale zijn afgelopen ...

Er is goed naar Engeland en Amerika gekeken wat betreft de spinoff. Jims roem blijft toch wel hangen of hij nou 1e of 4e wordt, dus die hoeven ze niet te laten winnen.
  zondag 9 februari 2003 @ 13:18:23 #36
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_8365030
Alles wat met TV heeft te maken wordt gemanipuleerd!
Tijd dat iedereen wakker wordt. Herinner je je nog BB1 en de nachtelijke contractbesprekingen en repetitites die toevallig online kwamen?

Dat was zo opgezet om het programma te pushen. Stukje marketing.
Zelfde met dit gerucht natuurlijk, ook al wordt uiteindelijk beslist door de participanten in het contract wie het zal worden. De CD en de liedjes liggen kant en klaar opgenomen. Enkel de zang moet nog opnieuw worden ingezongen. De manager, de platenmaatschappij, de producer, de marketingafdeling bepalen samen wie het beste in het totaalplaatje zal passen. En niet te vergeten, wie het makkelijkst te controleren en beheersen valt als persoon.

Denk daar maar even over na.

zondag 9 februari 2003 @ 14:00:37 #37
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8365783
Mijn buurman is betrokken bij de produktie van Idols.
Er is een notarisbureau dat vrijwel het monopolie heeft op alle loterijen/stemmingen op de Nederlandse televisie. Als er een stemming ergens is, dan worden zij ingehuurd om als notaris op te treden. Een standaard procedure. De organisaties die de programma's enzo controleren checken goed achter de schermen of alles wel eerlijk gaat om grote schandalen te voorkomen. Soms glipt er wel eens wat doorheen zoals bij Kopspijkers wel eens langskomt. Idols is echter te groot om vals te spelen en wordt extra op de vingers gekeken.

De jury doet wel zijn best om de stemming een klein beetje te beinvloeden. In het begin waren ze niet onder de indruk van David, maar sinds hij zo groeit zie je de commentaren steeds positiever worden, terwijl ze eerst onnodig negatief waren. Jim willen ze er graag nog even bijhouden, vandaar de milde kritieken. Net als Dewi. In de wandelgangen gaan de geruchten dat de meeste juryleden eigenlijk niet willen dat Hind wint, omdat ze bang zijn dat ze dan teveel in een keurslijf wordt gedrukt.

Het aantal stemmen per kandidaat voor elke aflevering ontloopt elkaar tegenwoordig niet zoveel. Jim had in eerste instantie de absolute populariteit. Zijn wat mindere performances deden het aantal stemmen behoorlijk dalen. Hind en Jamai zijn elke week in de top 3 te vinden qua aantal stemmen. Dewi, David, Marieke wisselen elkaar af in de gevarenzone (de onderste 3 of 4). Marieke is alle live shows al in de gevarenzone geweest (soms net niet op de bank) maar hier is uiteindelijk toch een eind aan gekomen.

Als het stemgedrag zo doorgaat is het niet te voorspellen wie er naast Hind en Jamai in de finale terechtkomen.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8365814
quote:
Op zondag 9 februari 2003 14:00 schreef Vamos het volgende:
Mijn buurman is betrokken bij de produktie van Idols.
Er is een notarisbureau dat vrijwel het monopolie heeft op alle loterijen/stemmingen op de Nederlandse televisie. Als er een stemming ergens is, dan worden zij ingehuurd om als notaris op te treden. Een standaard procedure. De organisaties die de programma's enzo controleren checken goed achter de schermen of alles wel eerlijk gaat om grote schandalen te voorkomen. Soms glipt er wel eens wat doorheen zoals bij Kopspijkers wel eens langskomt. Idols is echter te groot om vals te spelen en wordt extra op de vingers gekeken.

De jury doet wel zijn best om de stemming een klein beetje te beinvloeden. In het begin waren ze niet onder de indruk van David, maar sinds hij zo groeit zie je de commentaren steeds positiever worden, terwijl ze eerst onnodig negatief waren. Jim willen ze er graag nog even bijhouden, vandaar de milde kritieken. Net als Dewi. In de wandelgangen gaan de geruchten dat de meeste juryleden eigenlijk niet willen dat Hind wint, omdat ze bang zijn dat ze dan teveel in een keurslijf wordt gedrukt.

Het aantal stemmen per kandidaat voor elke aflevering ontloopt elkaar tegenwoordig niet zoveel. Jim had in eerste instantie de absolute populariteit. Zijn wat mindere performances deden het aantal stemmen behoorlijk dalen. Hind en Jamai zijn elke week in de top 3 te vinden qua aantal stemmen. Dewi, David, Marieke wisselen elkaar af in de gevarenzone (de onderste 3 of 4). Marieke is alle live shows al in de gevarenzone geweest (soms net niet op de bank) maar hier is uiteindelijk toch een eind aan gekomen.

Als het stemgedrag zo doorgaat is het niet te voorspellen wie er naast Hind en Jamai in de finale terechtkomen.

Beetje vaag dat ze niet - zoals bij andere programma's waarbij je kunt stemmen - heel hard roepen dat een notaris alles braaf natelt ... de tijd tussen de laatste mogelijkheid om te stemmen en de uitslag is m.i. erg kort om nog iets te controleren ....
pi_8366366
quote:
Op zondag 9 februari 2003 14:00 schreef Vamos het volgende:
Er is een notarisbureau dat vrijwel het monopolie heeft op alle loterijen/stemmingen op de Nederlandse televisie. Als er een stemming ergens is, dan worden zij ingehuurd om als notaris op te treden. Een standaard procedure.
De notaris kan de stemmen niet controleren. De telefoontjes en sms stemmen worden door computers geregistreerd en bijgehouden. De notaris kan alleen tussenstanden en eindstanden zien. Wel heeft hij als het goed is de procedure gecontroleerd en durft zijn reputatie en dat van zijn bureau ervoor te geven dat het eerlijk gaat.
Dat het een notarisbureau is dat veel televisieuitzendingen doet, geeft mij alleen maar twijfels. Want die zijn teveel afhankelijk en betrokken om als ze het gevoel hebben dat het miszit dit aan de kaak te stellen. Ze zijn niet meer onafhankelijk.
pi_8367019
Een notaris is per definitie onafhankelijk.

Als er een notaris die de boel in de gaten houdt, dan vertrouw ik die persoon voor de volle 100%.

Het enige wat zijn werk inhoudt is onafhankelijk zijn. Dat gaat hij heus niet op het spel zetten...

pi_8367288
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:14 schreef schwa78 het volgende:
Een notaris is per definitie onafhankelijk.

Als er een notaris die de boel in de gaten houdt, dan vertrouw ik die persoon voor de volle 100%.

Het enige wat zijn werk inhoudt is onafhankelijk zijn. Dat gaat hij heus niet op het spel zetten...

tis hetzelfde als accountants ... en daarvan is ook gebleken dat dat niet altijd goed gaat ...

ik mag dat zeggen, want ik heb op een accountantskantoor gewerkt

pi_8373502
Het volgende bericht komt van Gamer.nl:
quote:
Originally posted by tommygun5

Je hebt helemaal gelijk maar Jamai gaat winnen. Mn moeder kent iemand die bij de platenmaatschapij werkt waar de nummers 1 tm 3 een contract krijgen. Daar staat vast dat Jamai nr 1 wordt.

Nog meer verontrustend nieuws over doorgestoken kaart-praktijken
pi_8373545
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:50 schreef Disorder het volgende:
Het volgende bericht komt van Gamer.nl:
[..]

Nog meer verontrustend nieuws over doorgestoken kaart-praktijken

yup ...

en m'n verhaal wordt ook nog es bevestigd door wat reactie op m'n site ...
dus een kern van waarheid zal er zeker in zitten

pi_8377274
ik vind wel dat verrassend veel fokkers mensen bij idols en rtl4 kennen...
verder zou ik als gefrustreerde puber die idols maar een gaar programma vind ook lekker gaan roepen dat het allemaal fake is.. puur om mensen te irriteren...

Ik denk inderdaad dat ALS het doorgestoken kaart zou zijn, en het zou uitlekken, het een SUPERGROOT schandaal zou worden. Ik denk niet dat RTL 4 dat risico wil lopen.

Ik vind het verder erg vreemd om te zeggen: ja maar die platenmaatschappijen die willen ook hun geld verdienen, dus willen ze de beste. Idols is zo'n hype. Ieder die wint zal groot worden. In ieder geval in de eerste periode. Ik denk dus niet dat de platenmaatschappijen zich erg veel zorgen maken.

Ik blijf gewoon nog netjes op Dewi stemmen. Want stel nou toch dat het geen doorgestoken kaart is.........

pi_8377926
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:00 schreef DarkMaxie het volgende:
ik vind wel dat verrassend veel fokkers mensen bij idols en rtl4 kennen...
verder zou ik als gefrustreerde puber die idols maar een gaar programma vind ook lekker gaan roepen dat het allemaal fake is.. puur om mensen te irriteren...

Ik denk inderdaad dat ALS het doorgestoken kaart zou zijn, en het zou uitlekken, het een SUPERGROOT schandaal zou worden. Ik denk niet dat RTL 4 dat risico wil lopen.

Ik vind het verder erg vreemd om te zeggen: ja maar die platenmaatschappijen die willen ook hun geld verdienen, dus willen ze de beste. Idols is zo'n hype. Ieder die wint zal groot worden. In ieder geval in de eerste periode. Ik denk dus niet dat de platenmaatschappijen zich erg veel zorgen maken.

Ik blijf gewoon nog netjes op Dewi stemmen. Want stel nou toch dat het geen doorgestoken kaart is.........

ik denk dat in m'n verhaal ergens wel een kern van waarheid zit. Het zal niet 100% kloppen, maar helemaal eerlijk (dus uitsluitend op basis van stemmen via foon of sms) zal het niet gaan.
En bekend wordt dit toch nooit ... ik zie nog geen persbericht van rtl 4 verschijnen met de titel "stemmen bij idols doorgestoken kaart" ...

maandag 10 februari 2003 @ 00:00:10 #46
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8378778
Allereerst over je stukkie tekst. Ik vind het nergens op slaan. Je hoort geruchten en vervolgens zeg je "Eens te meer blijkt dat we als kijker enorm worden belazerd". Welk concreet bewijs laat dit dan blijken?

Verder zou het inderdaad waar kunnen zijn, maar misschien ook wel helemaal niet. Nou en?! Uit de prijs van het ene smsje blijkt voor mij al genoeg dat we als kijker enorm worden belazerd, maar dat weerhield me er niet van om toch te stemmen.

SCH levert, zoals je gelukkig wel goed in je stukje stelt, geen echt bewijs maar het zou kunnen. Hij blijft vaag, hij voorspelt alleen de twee kandidaten voor de finale. Als je echt iets wilt doen met deze informatie, dan wil ik best een mailtje voor je sturen naar de redactie om te vragen hoe het zit met deze geruchten. Mail me maar, dan overleg ik even.

maandag 10 februari 2003 @ 00:04:41 #47
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_8378886
quote:
Op maandag 10 februari 2003 00:00 schreef TripleM het volgende:
SCH levert, zoals je gelukkig wel goed in je stukje stelt, geen echt bewijs maar het zou kunnen. Hij blijft vaag, hij voorspelt alleen de twee kandidaten voor de finale. Als je echt iets wilt doen met deze informatie, dan wil ik best een mailtje voor je sturen naar de redactie om te vragen hoe het zit met deze geruchten. Mail me maar, dan overleg ik even.
Indien hij echt intern in de keuken kijkt, breekt hij waarschijnlijk door deze informatie prijs te geven de geheimhoudingsplicht.
Elke toeleverancier (de baas dan) moet deze ondertekenen.
Een paar jaar geleden heeft mijn toenmalige werkgever ook een paar medewerkers ontslagen omdat bedrijfsgevoelige informatie bij de pers terecht kwam.
  maandag 10 februari 2003 @ 00:08:10 #48
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8378981
quote:
Op maandag 10 februari 2003 00:04 schreef oYo het volgende:
Indien hij echt intern in de keuken kijkt, breekt hij waarschijnlijk door deze informatie prijs te geven de geheimhoudingsplicht.
Elke toeleverancier (de baas dan) moet deze ondertekenen.
Een paar jaar geleden heeft mijn toenmalige werkgever ook een paar medewerkers ontslagen omdat bedrijfsgevoelige informatie bij de pers terecht kwam.
Tja, maar via-via komt er altijd wel iets naar buiten, zeker bij een ehm.. prestige-programma als Idols. Het zou dus best kunnen. Maar zoals ik al zei, ik wil uit naam van FOK! wel een officieel mailtje sturen waarin ik alles uitleg en vraag om hun officiele reactie.
pi_8379014
quote:
Op maandag 10 februari 2003 00:00 schreef TripleM het volgende:
Allereerst over je stukkie tekst. Ik vind het nergens op slaan. Je hoort geruchten en vervolgens zeg je "Eens te meer blijkt dat we als kijker enorm worden belazerd". Welk concreet bewijs laat dit dan blijken?

Verder zou het inderdaad waar kunnen zijn, maar misschien ook wel helemaal niet. Nou en?! Uit de prijs van het ene smsje blijkt voor mij al genoeg dat we als kijker enorm worden belazerd, maar dat weerhield me er niet van om toch te stemmen.

Zoals ik al eerder zei, denk ik dat er een kern van waarheid in zit. SCH heeft misschien helemaal niks met idols te maken, maar dat doet aan de strekking van het verhaal niks af. Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat bijna elk programma waar je mag bellen of sms-en op een of andere manier gemanipuleerd wordt ...
De reden waarom ik het plaatste, was het uitlokken van een discussie. En dat is gelukt ... als ik in de stats zie, van welke idols-fora bezoekers komen, houdt het de fans blijkbaar bezig

En ach, ik denk dat de redactie van idols hier niet eens een reactie op zou geven ... die gaan niet naar buiten brengen op welke manier ze de boel belazeren ...

[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 10-02-2003 00:11]

pi_8379025
quote:
Op maandag 10 februari 2003 00:08 schreef TripleM het volgende:

[..]

Tja, maar via-via komt er altijd wel iets naar buiten, zeker bij een ehm.. prestige-programma als Idols. Het zou dus best kunnen. Maar zoals ik al zei, ik wil uit naam van FOK! wel een officieel mailtje sturen waarin ik alles uitleg en vraag om hun officiele reactie.

Van mij mag je best een mailtje sturen. Ik ben benieuwd of en zo ja, wat voor reactie er dan zou komen ...
Persoonlijk denk ik dat ze er vrij weinig mee doen ...
  maandag 10 februari 2003 @ 00:19:18 #51
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8379199
quote:
Op maandag 10 februari 2003 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van mij mag je best een mailtje sturen. Ik ben benieuwd of en zo ja, wat voor reactie er dan zou komen ...
Persoonlijk denk ik dat ze er vrij weinig mee doen ...
Ik denk dat er zeker een antwoord zal komen. Je weet maar nooit wat voor antwoord er komt, sowieso is het interessant. Ik ga even mailen.

Zojuist verzonden:

quote:
Zoals gewoonlijk wordt er over een populair programma als Idols veel
gepraat en gediscussieerd. Zo ook op FOK!. Met een miljoen pageviews
en 40.000 unieke bezoekers per dag zijn we één van de grootste online
communities van Nederland en brengen dagelijks nieuws, reviews,
columns en bieden via diverse fora de mogelijkheid tot discussieren
over allerhande onderwerpen. De reden dat ik u schrijf is de volgende:

In één van de vele topics die over Idols gaan, beweert een gebruiker
dat er reeds vaststaat welke twee kandidaten er in de uiteindelijke
finale komen te staan. In reacties hierop komt het er uiteindelijk op
neer dat de smsjes en telefoontjes die door de vele kijkers van Idols
worden verzonden en gepleegd, weliswaar meewegen maar niet bepalend
zijn voor de uiteindelijke uitslag van een ronde.

Graag zou ik hierop uw reactie willen horen. Deze reactie zou ik dan
willen plaatsen op het forum om verdere discussie over Idols mogelijk
te maken. Alvast vriendelijk bedankt voor uw tijd.

Het antwoord plaats ik uiteraard hier.

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 10-02-2003 00:29]

pi_8381072
quote:
Op maandag 10 februari 2003 00:19 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik denk dat er zeker een antwoord zal komen. Je weet maar nooit wat voor antwoord er komt, sowieso is het interessant. Ik ga even mailen.

Zojuist verzonden:
[..]

Het antwoord plaats ik uiteraard hier.

Duidelijk mailtje had je geen link moeten noemen naar betreffend topic?

Ach, we wachten wel es af wat ze voor reactie gaan geven

maandag 10 februari 2003 @ 10:17:51 #53
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8382618
Anders dan bij Big-Brother is het de bedoeling dat ze met de winnaar van Idols bakken met geld willen gaan verdienen. Waarom zou je dan de uitslag zo manipuleren dat een favoriet van het publiek niet wint! Dan snij je je als platenmaatschappij, manage en andere geldwolven toch ontzettend in de vingers.

Ik denk dus niet dat er bij Idols gemanipuleerd wordt!

Back in town
pi_8382665
Waarom zou de favoriet van het publiek automatisch het meeste geld opleveren?

Degenen die stemmen zijn niet per definitie degenen die de cd's kopen. Daarnaast kan iemand die favoriet bij de stemmers is, niet precies passen in het plaatje dat idols voor ogen heeft (op het gebied van styling, muziekkeuze of kneedbaarheid). Ook niet elk idool is even geschikt voor merchandise, waar ook een hoop mee valt te verdienen.

maandag 10 februari 2003 @ 11:10:48 #55
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8383621
quote:
Op maandag 10 februari 2003 10:21 schreef schwa78 het volgende:
Waarom zou de favoriet van het publiek automatisch het meeste geld opleveren?

Degenen die stemmen zijn niet per definitie degenen die de cd's kopen. Daarnaast kan iemand die favoriet bij de stemmers is, niet precies passen in het plaatje dat idols voor ogen heeft (op het gebied van styling, muziekkeuze of kneedbaarheid). Ook niet elk idool is even geschikt voor merchandise, waar ook een hoop mee valt te verdienen.

Precies! En voeg daaraan toe dat het publiek misschien nu een favoriet ziet, maar de muziekkenners zien misschien dat deze heer/dame het niet lang uit zal houden of te beperkt is qua geluid/mogelijkheden. Zij kunnen nu al doorhebben dat iemand anders laten winnen meer geld oplevert.
pi_8386967
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:10 schreef TripleM het volgende:

[..]

Precies! En voeg daaraan toe dat het publiek misschien nu een favoriet ziet, maar de muziekkenners zien misschien dat deze heer/dame het niet lang uit zal houden of te beperkt is qua geluid/mogelijkheden. Zij kunnen nu al doorhebben dat iemand anders laten winnen meer geld oplevert.

yup ... en als je die persoon maar lang genoeg in beeld houdt (lees: er niet voortijdig uitknikkert) vindt t publiek hem of haar vanzelf een idool
  maandag 10 februari 2003 @ 14:23:10 #57
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8387842
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
yup ... en als je die persoon maar lang genoeg in beeld houdt (lees: er niet voortijdig uitknikkert) vindt t publiek hem of haar vanzelf een idool
Nog geen antwoord trouwens, maar dat had ik ook nog niet verwacht.
pi_8388182
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:23 schreef TripleM het volgende:

[..]

Nog geen antwoord trouwens, maar dat had ik ook nog niet verwacht.

we'll see

trouwens vage reactie op m'n weblog:

quote:
Nouja, nu het toch al een beetje is uitgelekt..

Elke week wordt er vergaderd, zoals SCH al zei, over de uitzending en wie er uit gaat. De enige reden dat Marieke door ging in de workshop was haar zusje, dat heeft een paar liveshows meegeteld maar daar maak je geen ster mee.
Na de eerste live show, de periode dat Jim steeds meer fans kreeg, hebben we vergaderd over dat Jim misschien wel eens als beste de winnaar kan zijn. Maar Jim wordt steeds minder populair, en Jamai steeds meer, dus we hebben afgelopen week vergaderd en we zijn het ermee eens dat Jamai voor ons de winnaar is voor Idols.

Wen er maar een, maar zo gaat dat in het televisie wereldje, het draait allemaal om geld.

(Overigens klopt het dat voor de nummers 1 t/m 3 al nummers klaar liggen.)

zelfde functie als SCH ofzo?
t verhaal is net zo algemeen vergaderen over idols kan iedereen natuurlijk
  maandag 10 februari 2003 @ 14:59:18 #59
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8388749
Dat verhaal had ik ook zo kunnen verzinnen, net als iedereen met een beetje inlevingsvermogen. Ik zou er dus niet al teveel waarde aan hechten, maar aan de andere kant zal er vast geen concreet bewijs komen.

Als je de mensen zover krijgen dat ze zich officieel willen melden dan plaatsen wij natuurlijk een nieuwsbericht, met geheimhouding van bronnen.

pi_8389522
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:59 schreef TripleM het volgende:
Dat verhaal had ik ook zo kunnen verzinnen, net als iedereen met een beetje inlevingsvermogen. Ik zou er dus niet al teveel waarde aan hechten, maar aan de andere kant zal er vast geen concreet bewijs komen.

Als je de mensen zover krijgen dat ze zich officieel willen melden dan plaatsen wij natuurlijk een nieuwsbericht, met geheimhouding van bronnen.

er heeft zich nog niemand spontaan bij me gemeld

pi_8391072
Een lid van mijn club schrijft....

Wie Wint Idols.

Na een gesprekje met een vriend die voor Idols werkt (uiteraard geen naam hier) zal ik jullie het volgende niet onthouden:
Natuurlijk willen de makers van dit programma dat jullie geloven in de echtheid van het programma en dat jullie fanatiek gaan stemmen. Dit levert heel veel geld op en daar is het natuurlijk allemaal om te doen. Helaas voor de goedgelovigen onder jullie staat de uitslag al lang vast. De winnaar van Idols moet een money-maker voor de betrokken partijen zijn (platenmaatschappij). Aangezien alle overgebleven kandidaten kunnen zingen is de winnaar van Idols degene die het meeste geld gaat opleveren:

Jamai gaat dus niet winnen, Jamai is namelijk homosexueel, da's helmaal niet erg, maar het 'kopend' publiek bestaat voor het grootste deel uit meisjes. Meisjes dromen over een relatie met hun idool en dat wordt hier dus een beetje lastig...en levert dus minder geld op

Jim is wat het voorgaande betreft natuurlijk een stuk interessanter voor de fans. Echter Jim is 15 en de Arbo verbiedt 's avonds werken op je 15, da's dus niet zo handig aangezien er vooral in de avond-uren gewerkt moet worden door de Idol om bakken met geld binnen te brengen met optredens.

Marieke is geen publiekslieveling, is niet erg 'kneedbaar' voor de platenmaatschappij en gaat het dus ook niet redden.

David heeft een eigen mening. oei, da's dus niet de bedoeling. Daarnaast is zijn stijl niet commercieel genoeg. Heeft al een cd gemaakt, professioneel opgetreden, kortom: niet meer 'kneedbaar' genoeg.

Dewi doet alles goed, zingt goed, ziet er goed uit, perfect om flink geld aan te verdienen, maar... is alleenstaand moeder en dat is dus niet handig als de platenmaatschappij wilt dat je iedere avond ergens op een podium staat.

Hind kan zo'n beetje alles zingen, weet hoe je met een camera moet omgaan, ziet er leuk uit. Daarnaast doet Hind dit jaar eindexamen, dus over een maand of twee heeft ze alle tijd (laat dat nou net het moment zijn dat idols is afgelopen), dus: Alvast gefeliciteerd!

Raar toch??

pi_8391424
Geen argument bij Jamai over dat hij homo is, Will Young is ook homo, maar heeft gewonnen. Dat hij pas na het hele Idols-gebeuren dat heeft gezegd laat ik maar achterwege.
pi_8391472
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:30 schreef charmed_angel het volgende:

[heel veel]

Raar toch??

mwah ... wederom een voorspelbaar stukkie tekst
  maandag 10 februari 2003 @ 16:46:42 #64
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8391530
quote:

<knip blabla verhaal>
Jamai gaat dus niet winnen, Jamai is namelijk homosexueel, da's helmaal niet erg, maar het 'kopend' publiek bestaat voor het grootste deel uit meisjes. Meisjes dromen over een relatie met hun idool en dat wordt hier dus een beetje lastig...en levert dus minder geld op

Jamai had zijn auditie opgedragen aan een meisje op wie hij zwaar verliefd was, maar niet wederzijds. Kortom, Jamai is heterosexueel.

met je leuke theorietje.

Ik schreef net ook een lulverhaal over een buurman en een notarisbureau. Het is zooooo makkelijk om je voor te doen als zittende 'bij vergaderingen'. Het is allemaal BULLSHIT. Waarom? Omdat de mensen die erbij betrokken zijn dit absoluut niet laten uitlekken. Het is namelijk niet zo moeilijk om te traceren wie er heeft gelekt en dan is het met je carriere.

pi_8392255
Zullen we nou gewoon maar de finale afwachten? We kijken tussendoor wel of het de 'juiste' volgorde van eruit schoppen is.
  maandag 10 februari 2003 @ 17:49:27 #66
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8392971
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:15 schreef Apfel het volgende:
Zullen we nou gewoon maar de finale afwachten? We kijken tussendoor wel of het de 'juiste' volgorde van eruit schoppen is.
Dat zegt verder ook weinig terwijl er een complete verrassing plaatsvindt...

Ik voorspel ook dat Ajax, PSV en Feijenoord 1,2 en 3 eindigen (alleen de precieze volgorde is nog onderwerp van discussie)

pi_8393880
quote:

Dewi doet alles goed, zingt goed, ziet er goed uit, perfect om flink geld aan te verdienen, maar... is alleenstaand moeder en dat is dus niet handig als de platenmaatschappij wilt dat je iedere avond ergens op een podium staat.

weet je hoeveel mensen in deze bizz een kind hebben? als we die allemaal moeten afschrijven houden we niets meer over..
pi_8394503
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:49 schreef Vamos het volgende:
Dat zegt verder ook weinig terwijl er een complete verrassing plaatsvindt...
Maar dan is de 'ze-lichten-de-boel' discussie hier ook vrijwel zinloos. Zou me niet eens wat verbazen als Hind wint. Maar goed, hou me liever bezig met wat ze zaterdag weer gaan doen.
pi_8394720
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geen argument bij Jamai over dat hij homo is, Will Young is ook homo, maar heeft gewonnen. Dat hij pas na het hele Idols-gebeuren dat heeft gezegd laat ik maar achterwege.
Is Will homo??
In de NOW staat ie reglematig met een vriendin, of is die dan toch ingehuurd voor het plaatje.
pi_8396413
Al een reactie van HMG op dat emailtje? ik ben razend benieuwd =)
pi_8396433
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:18 schreef leejow het volgende:
Al een reactie van HMG op dat emailtje? ik ben razend benieuwd =)
volgens mij heeft TripleM nog niks gehoord ...
ik ben zelf natuurlijk ook benieuwd
pi_8397212
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Is Will homo??
In de NOW staat ie reglematig met een vriendin, of is die dan toch ingehuurd voor het plaatje.

Is ingehuurd of zal wel een fan wezen. HIj vertelde pas na het winnen van Idols dat ie liever toch een slurf zag dan een gat. Hoezo kiezersbedrog???
pi_8397272
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:47 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

Is ingehuurd of zal wel een fan wezen. HIj vertelde pas na het winnen van Idols dat ie liever toch een slurf zag dan een gat. Hoezo kiezersbedrog???

pi_8397351
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:49 schreef schatje het volgende:

[..]

pi_8397355
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:46 schreef Vamos het volgende:

[..]

met je leuke theorietje.

Hey nog even zeggen dat het NIET mijn theorie is! Eeen lid van mijn club heeft dit geschreven...en ik vond dit wel in dit topic passen

En toch vind ik in al die feiten/verzinsels ??? een waarheid inzitten...Maar goed dat is mijn mening. Ik ben van mening dat het nog steeds allemaal NEP is!

pi_8397411
Ik geloof niet in die vermeende oplichtingspraktijken, punt uit.
pi_8397435
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:53 schreef schatje het volgende:
nou

pi_8397524
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:53 schreef schatje het volgende:
Hier sluit ik me bij aan

Maar ik vind het wel amusant om al die indianen-verhalen te lezen!

En arbo my ass, er zijn genoeg kindersterretjes die hele avonden vullen.

pi_8397552
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:57 schreef Stranger het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan

En arbo my ass, er zijn genoeg kindersterretjes die hele avonden vullen.

En genoeg ex-kindsterretjes waarmee slecht is afgelopen.
pi_8397557
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:57 schreef Stranger het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan

ik vind het grappig om te zien hoe een stukkie tekst zoveel discussie kan veroorzaken
pi_8397683
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:58 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

En genoeg ex-kindsterretjes waarmee slecht is afgelopen.

En?
Daar gaat het toch niet over, kan het die platenbonzen hun reet roesten als Jim over 5 jaar heftig aan de dope zijn laatste royalties ophaalt als zijn debuuthitje gecovered wordt in kinderen voor kinderen?
Zij hebben hem tenminste nog 2 jaar kunnen uitmelken!
  maandag 10 februari 2003 @ 23:26:42 #82
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8401860
Ook ik heb zojuist uit betrouwbare bron iets gehoord. Even overleggen wat ik hiermee doe.
pi_8401884
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:26 schreef TripleM het volgende:
Ook ik heb zojuist uit betrouwbare bron iets gehoord. Even overleggen wat ik hiermee doe.
oeh, heb jij wél een betrouwbare bron?
pi_8401902
Al die betrouwbare bronnen.. je wordt er gek van.. Blijkt ineens de helft van nederland een kennisje te hebben met een of andere hoge functie bij idols.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 00:00:48 #85
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8402737
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26085
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
oeh, heb jij wél een betrouwbare bron?
Ik ken die andere betrouwbare bronnen niet, deze wel.
pi_8402773
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:00 schreef TripleM het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26085
[..]

Ik ken die andere betrouwbare bronnen niet, deze wel.

waarom is deze bron wel betrouwbaar?
  dinsdag 11 februari 2003 @ 00:07:05 #87
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8402886
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom is deze bron wel betrouwbaar?
Het komt van iemand die ik goed ken en vertrouw contacten te hebben in die richting. Meer kan ik er niet over zeggen denk ik.

Ik zeg overigens niet dat andere bronnen niet betrouwbaar zijn, maar die ken ik niet en zijn voor mij dus niet per definitie betrouwbaar. Voor zover een bron betrouwbaar kan zijn als geen keihard bewijs hebt, vertrouw ik deze bron.

pi_8402905
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:07 schreef TripleM het volgende:

[..]

Het komt van iemand die ik goed ken en vertrouw contacten te hebben in die richting. Meer kan ik er niet over zeggen denk ik.

Ik zeg overigens niet dat andere bronnen niet betrouwbaar zijn, maar die ken ik niet en zijn voor mij dus niet per definitie betrouwbaar. Voor zover een bron betrouwbaar kan zijn als geen keihard bewijs hebt, vertrouw ik deze bron.

hm ...
oké dan

ik wacht af
je hebt nu ineens 40.000 mensen bereikt, dus de discussie komt wel los (voorzover die er al niet was)

dinsdag 11 februari 2003 @ 00:18:56 #89
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8403132
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
hm ...
oké dan

ik wacht af
je hebt nu ineens 40.000 mensen bereikt, dus de discussie komt wel los (voorzover die er al niet was)

Zou ik morgen mail krijgen van HMG denk je?

Meer dan 40.000 hoop ik, heb ook Yorin FM, Radio 538, Spits, Metro, Telegraaf en Prive en Story gemaild.

Denkt ineens aan 3FM. Momentje..

dinsdag 11 februari 2003 @ 00:20:47 #90
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8403183
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:26 schreef TripleM het volgende:
Ik zat al een half uur F5 te doen op de frontpage man werd tijd
  dinsdag 11 februari 2003 @ 00:24:25 #91
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8403263
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:20 schreef Mappy het volgende:
Ik zat al een half uur F5 te doen op de frontpage man werd tijd
Tja dit is wel een risicobericht, dus ik moest wel overleggen.
pi_8403272
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:18 schreef TripleM het volgende:

[..]

Zou ik morgen mail krijgen van HMG denk je?

Meer dan 40.000 hoop ik, heb ook Yorin FM, Radio 538, Spits, Metro, Telegraaf en Prive en Story gemaild.

over spemmen gesproken

maar op zich goede actie ... ben benieuwd wat dit gaat worden ...

je hebt er ook een link op m'n weblog mee gewonnen

pi_8403275
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:24 schreef TripleM het volgende:

[..]

Tja dit is wel een risicobericht, dus ik moest wel overleggen.

ach, wat is een risicobericht
  dinsdag 11 februari 2003 @ 00:26:39 #94
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8403309
quote:
Je vergeet SBS en ... RTL Boulevard
pi_8403317
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:26 schreef Mappy het volgende:

[..]

Je vergeet SBS en ... RTL Boulevard

LOL

die programma's van RTL zullen wel niet mee mogen werken

pi_8403360
ik ga pitten ...
morgen wordt vast een dag met veel idols-nieuws!

TripleM, je mag me best als een voorbeeldbron van roddels aanhalen

pi_8403776
Weet je wat het probleem is? Zoiets is nooit te controleren, stel dat dit opeens in de media terecht komt en het was inderdaad doorgestoken kaart, dan zetten ze opeens Jim in de finale ipv Jamai en je hebt "bewezen" dat het niet waar was.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 01:19:46 #98
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_8403846
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 01:11 schreef ZeroVince het volgende:
Weet je wat het probleem is? Zoiets is nooit te controleren, stel dat dit opeens in de media terecht komt en het was inderdaad doorgestoken kaart, dan zetten ze opeens Jim in de finale ipv Jamai en je hebt "bewezen" dat het niet waar was.
Vroeger haalden ze altijd een notaris bij dit soort gelegenheden. Op zich altijd wel lachen, zo'n grijzen saaie droogkloot die dan zijn 5 minutes of fame kreeg. En je wist dat het eerlijk ging.

Maar eerlijkheid is niet in het belang van de HMG, ze willen gewoon het smoeltje met de stem die het meeste geld in het laatje brengt, en het liefst nog iemand die gewoon doet wat ze zeggen, zonder te zeuren.

En dus heb je als publiek met je 70cent per sms-je geen reet in te brengen

dinsdag 11 februari 2003 @ 01:23:59 #99
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8403867
quote:
Zoals ik ook al op de FP zei, er zouden al songwriters geregeld zijn. Denk je dat ze dat allemaal omgooien om te bewijzen dat het niet zo is? Ik ga in ieder geval op zoek naar meer details, ondertussen wacht ik vrolijk op HMG's (voorspelbare) reactie.
pi_8403891
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 01:23 schreef TripleM het volgende:

[..]

Zoals ik ook al op de FP zei, er zouden al songwriters geregeld zijn. Denk je dat ze dat allemaal omgooien om te bewijzen dat het niet zo is? Ik ga in ieder geval op zoek naar meer details, ondertussen wacht ik vrolijk op HMG's (voorspelbare) reactie.

Omgooien doen ze niet Dan moeten ze veel te veel veranderen of misschien zelfs contractbreuk plegen. Ze lullen zich, denk ik, eruit met dat het voor de hand liggend is dat ze al songwriters etc hebben...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  dinsdag 11 februari 2003 @ 05:15:51 #101
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8404390
quote:
Metro en Telegraaf melden nog niets, Metro was denk ik al gedrukt voor jij ze mailde (die ligt meestal zo rond 3 uur 's nachts op de stations)
Op 3FM heb ik ook nog niets gehoord.
Zou het dan toch ons-kent-ons zijn daar met al die media?
pi_8404459
Edit: *domme opmerking, nieuws wat ook al op de FP staat* .
C’est Davie :o)
  dinsdag 11 februari 2003 @ 09:06:27 #103
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8405051
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 05:15 schreef Mappy het volgende:

[..]

Metro en Telegraaf melden nog niets, Metro was denk ik al gedrukt voor jij ze mailde (die ligt meestal zo rond 3 uur 's nachts op de stations)
Op 3FM heb ik ook nog niets gehoord.
Zou het dan toch ons-kent-ons zijn daar met al die media?

Deze kranten zullen echt wel wat meer onderzoek doen dan Fok, dat een anonieme bron van een fokker gebruikt. Je kunt niet zomaar een enorm populair programma als dit in een kwaad daglicht stellen.

Ik geloof er namelijk nog steeds geen ene zak van. Iedereen die plots 'betrouwbare anonieme bronnen' heeft. De mensen die daar over gaan lekken echt niet zomaar informatie weg.

Wel leuk dat een paar fokkers een ware mediahetze tegen het programma kunnen ontketenen. 1 of 2 vage berichtjes en een paar dagen later staat het op de frontpage en wordt het doorgemaild naar andere media...

Redactie Frontpage dinsdag 11 februari 2003 @ 09:14:44 #104
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8405162
Edwin Evers meldde het net en noemde het 'volgens welingelichte bronnen'
pi_8406592
Wat een onzin weer allemaal.

En dat Fok! dat ook nog eens op de FP gaat zetten.

Ik schaam me dood dat ik een Fok!ker ben. Als er bewijs is voor de doorgestoken kaart, dan is dat hier nog niet langs geweest. Hier zitten alleen maar sukkeltjes die beweren dat ze anonieme bronnen hebben...

pi_8406701
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Edwin Evers meldde het net en noemde het 'volgens welingelichte bronnen'
hm ... gemist
pi_8406714
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:50 schreef schwa78 het volgende:

Ik schaam me dood dat ik een Fok!ker ben. Als er bewijs is voor de doorgestoken kaart, dan is dat hier nog niet langs geweest. Hier zitten alleen maar sukkeltjes die beweren dat ze anonieme bronnen hebben...

ik heb geen anonieme bron
dank, SCH
  dinsdag 11 februari 2003 @ 11:07:58 #108
13973 ranja
image means nothing
pi_8406869
Grappig om dit allemaal te lezen...

Ach, het is zo simpel. Iedereen die Idols elke week kijkt weet dat de kans groot is dat Hind & Jamai met z'n 2en in de finale komen. Waarom? Ze zijn populair en hebben als enige 2 tot nu toe nog nooit 'op de kruk' gezeten.
Dus schrijft er iemand een onzin verhaal dat die 2 in de finale komen, nou, als dat nou straks gebeurt is dan bewezen dat het doorgestoken kaart was of heeft gewoon iemand opgeschreven wat de meeste mensen wel verwachten?
Ik denk het laatste

dinsdag 11 februari 2003 @ 11:10:48 #109
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8406923
Alles is toch doorgestoken kaart op TV, dus waarom dit niet?

De enige mensen die bij hoog en laag beweren dat het er allemaal eerlijk aan toe gaat zijn de programmamakers en de kijkers die niet hun illusie in rook willen zien op gaan.

Liever er maar in geloven dat het echt is dan je beseffen dat je voor jan lul je beltegoed hebt op zitten sms-en.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 11 februari 2003 @ 11:15:06 #110
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8407002
poe poe poe wat een ophef. Iedere kijker kan je vertellen dat Jamai en Hind overblijven in de finale. Het zijn simpelweg de beste zangers. Jim is nog te jong. Dewi kan de stress niet, en David is net niet goed genoeg.

Hoef je geen enkel complot voor te bedenken.
Ik geloof niet zo in die complotten. Bij iedere Big Brother hoorden we over complotten, nu weer. Wees blij dat het interactief is en dat je mee mag stemmen.

dinsdag 11 februari 2003 @ 11:20:16 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8407106
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:15 schreef Frenkie het volgende:
poe poe poe wat een ophef. Iedere kijker kan je vertellen dat Jamai en Hind overblijven in de finale. Het zijn simpelweg de beste zangers. Jim is nog te jong. Dewi kan de stress niet, en David is net niet goed genoeg.

Hoef je geen enkel complot voor te bedenken.
Ik geloof niet zo in die complotten. Bij iedere Big Brother hoorden we over complotten, nu weer. Wees blij dat het interactief is en dat je mee mag stemmen.

Blij dat je mee mag stemmen? Daar betaal je toch voor? Kijk als het nou gratis was ok, maar mensen smsen complete beltegoeden op.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 11 februari 2003 @ 11:30:38 #112
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8407368
quote:
Weet je wat het probleem is? Zoiets is nooit te controleren
Wat een gelul. Er zal vast wel een of andere KPN-er zijn die op zijn computer een uitdraai kan maken van alle smsjes en belletjes. Denk je dat er een KPN-er naar idols kijkt en dan aan de hand van de uitslag ongeveer zal schatten wat er gebeld is en dan het geld naar HMG overmaakt ???
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 11 februari 2003 @ 11:32:24 #113
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8407413
Bovendien denk ik dat als het niet eerlijk zou zijn de HMG een (of meerdere) processen aan z'n broek krijgen en dat zou ze wel eens geld kunnen kostten. (+ dat ze ook nog eens voor oplichting aangepakt kunnen worden EN nog eens dat ze NOOIT meer zo'n programma kunnen maken. Niemand belt meer)
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_8407483
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:32 schreef Furby het volgende:

Niemand belt meer

Die stomme belspelletjes op RTL4 scoren nog steeds als een gek terwijl iedereen toch wel weet dat dat ook doorgestoken kaart is.
pi_8408069
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Die stomme belspelletjes op RTL4 scoren nog steeds als een gek terwijl iedereen toch wel weet dat dat ook doorgestoken kaart is.

echt waar
  dinsdag 11 februari 2003 @ 12:07:47 #116
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8408128
quote:

Het verschil is dat je die belspellekes meer als een gokkast moet zien waar je een lotje koopt om een kans op een prijs te maken en bij Idols je keihard gezegt wordt dat de bellers uitmaken wie door gaat.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 12:13:48 #117
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_8408251
Echt interessant is het niet, die vraag of het doorgestoken kaart is of niet.
je bent echt naief om te denken dat het er eerlijk aan toe zou gaan. In engeland kon men bellen en sms-en en daar kwam 30% van alle stemmen te laat binnen (of ze ze zouden meetellen of niet: iig KASSA).
  dinsdag 11 februari 2003 @ 12:14:23 #118
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8408265
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:50 schreef schwa78 het volgende:

Als je je schaamt, ga dan vooral hier niet zitten reageren want ik moet eerlijk zeggen dat ik je commentaar kan missen als kiespijn.

Jij kunt hier met je grote bek beweren dat hier sukkeltjes zitten die anonieme bronnen hebben, maar het is niet zo heel gek dat er niet iemand opstaat en zegt "hallo ik werk bij xxx en het is allemaal doorgestoken kaart dat wij doen". Dat je dat niet snapt maakt jou eerder een sukkel dan ons.

Mijn bron is betrouwbaar, en die zegt het te hebben van iemand die dichtbij het Idols vuur werkt. Veel betrouwbaarder wordt een bericht niet, het enige dat sterker kan zijn is concreet bewijs en verwacht je nou zelf dat dat er gaat komen?

pi_8408278
quote:

[..]

Is toch anders, en dan die stumperds hier die beweren bij Idols te werken.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 12:23:12 #120
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8408445
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:14 schreef TripleM het volgende:

Mijn bron is betrouwbaar, en die zegt het te hebben van iemand die dichtbij het Idols vuur werkt.

Dat is zoiets als "mijn buurman heeft een zwager en die ..."
  dinsdag 11 februari 2003 @ 12:25:50 #121
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8408501
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:23 schreef Furby het volgende:
Dat is zoiets als "mijn buurman heeft een zwager en die ..."
Ik kan me voorstellen dat dat zo overkomt ja. Maar 'mijn buurman' is iemand die ik goed ken en 100% vertrouw. Als hij iets zegt en het blijkt niet waar te zijn dan ligt het in ieder geval niet aan hem.

Hij heeft al jarenlang goede contacten in de muziekbranche en hoorde dit gisteren. Toen heeft hij het mij gemaild omdat hij er boos over was. In combinatie met de geruchten die er al waren was dat voor mij de reden om te gaan overleggen en uiteindelijk het bericht te plaatsen.

pi_8408644
quote:

Heej Roel, geef je mij nog 'credits', aangezien dit onderwerp nu zelfs de frontpage heeft bereikt en ik actief deelnam aan het 1e topic, die zaterdagavond?
Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen
pi_8409477
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:31 schreef michiel- het volgende:

[..]

Heej Roel, geef je mij nog 'credits', aangezien dit onderwerp nu zelfs de frontpage heeft bereikt en ik actief deelnam aan het 1e topic, die zaterdagavond?
Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen

ik heb in het eerste artikel toch een link gelegd naar het bewuste topic; dus degenen die op die link hebben geclickt, zijn jou naam vaak tegengekomen

dinsdag 11 februari 2003 @ 13:46:19 #124
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8410369
Ik heb vandaag al van o.a. Veronica.nl en BNN e-mail gehad, ze hebben interesse en willen meer info. Ik ben aan het kijken of ik deze kan krijgen uiteraard.

Het balletje is aardig aan het rollen in ieder geval.

pi_8410410
stel dat 't waar is, dan vraag ik me af of de kandidaten de beslissingen ook al te weten. Zou mooi zijn als je al wist dat je eruit zou vliegen die avond
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_8410446
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:46 schreef TripleM het volgende:
Ik heb vandaag al van o.a. Veronica.nl en BNN e-mail gehad, ze hebben interesse en willen meer info. Ik ben aan het kijken of ik deze kan krijgen uiteraard.

Het balletje is aardig aan het rollen in ieder geval.

net gespot in de stats van m'n weblog:

quote:
4. 11 februari 13:42 Hollandmediagroep.nl, Hilversum, Nederland
5. 11 februari 13:43 @Home, Roosendaal, Nederland
6. 11 februari 13:44 UPC Nederland, Amsterdam, Nederland
7. 11 februari 13:44 Cistron, Nederland
8. 11 februari 13:44 Planet Internet, Nederland
9. 11 februari 13:45 Océ-Nederland BV, Den Bosch, Nederland
10. 11 februari 13:45 Hollandmediagroep.nl, Hilversum, Nederland
let op 4 en 10

ze zijn nieuwsgierig .....

edit: beetje vaag trouwens dat het adres Hollandmediagroep.nl niet werkt ...

pi_8410545
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:30 schreef Furby het volgende:

[..]

Wat een gelul. Er zal vast wel een of andere KPN-er zijn die op zijn computer een uitdraai kan maken van alle smsjes en belletjes. Denk je dat er een KPN-er naar idols kijkt en dan aan de hand van de uitslag ongeveer zal schatten wat er gebeld is en dan het geld naar HMG overmaakt ???

You seem to have missed the point..

Ik zeg niet dat het voor HMG niet te controleren is hoe vaak er op een bepaald persoon gestemd is, ik zeg dat als HMG zich niets aantrekt van hoeveel stemmen er op een bepaalde persoon worden uitgebracht en er van te voren vaststaat wie er wanneer uit gaat, dan is het vanaf het moment dat het gerucht wereldkundig wordt gemaakt niet meer te achterhalen of het slechts een gerucht of waarheid was. Omdat als het een gerucht is veranderen ze net even wie er 2e, 3e, 4e of 5e wordt en *hup* in de prullenbak met de complottheoriën want het ging niet als voorspeld.

Heb je uberhaubt gelezen wat ik schreef voordat je reageerde?

dinsdag 11 februari 2003 @ 14:51:02 #128
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8412330
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
ze zijn nieuwsgierig .....

edit: beetje vaag trouwens dat het adres Hollandmediagroep.nl niet werkt ...

Achter een domein hoeft niet perse een webserver te zitten

En natuurlijk zijn ze nieuwsgierig, dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik ben gewoon heel benieuwd wat hun officiele reactie hierop zal zijn. Ik weet dat een andere partij met RTL 4 gepraat heeft over deze geruchten. Daar is (nog) niets uitgekomen.

Niet zo gek want als het waar is zullen ze dat nooit toegeven in ieder geval. Ik heb voor alle zekerhed Radar en de Consumentenbond ook maar even ingelicht.

dinsdag 11 februari 2003 @ 14:53:43 #129
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8412406
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:52 schreef ZeroVince het volgende:
Ik zeg niet dat het voor HMG niet te controleren is hoe vaak er op een bepaald persoon gestemd is, ik zeg dat als HMG zich niets aantrekt van hoeveel stemmen er op een bepaalde persoon worden uitgebracht en er van te voren vaststaat wie er wanneer uit gaat, dan is het vanaf het moment dat het gerucht wereldkundig wordt gemaakt niet meer te achterhalen of het slechts een gerucht of waarheid was. Omdat als het een gerucht is veranderen ze net even wie er 2e, 3e, 4e of 5e wordt en *hup* in de prullenbak met de complottheoriën want het ging niet als voorspeld.
Als ik nu al hoor dat Hind een plaat op gaat nemen met de songwriters van Ruth Jacott (drie maal raden wie haar producers zijn: meneer Van Tijn en collega), en dat blijkt straks waar te zijn, dan klopt het toch dat onze smsjes minder invloed hebben dan ze op tv beweren?
pi_8413123
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:14 schreef TripleM het volgende:

[..]

Als je je schaamt, ga dan vooral hier niet zitten reageren want ik moet eerlijk zeggen dat ik je commentaar kan missen als kiespijn.

Jij kunt hier met je grote bek beweren dat hier sukkeltjes zitten die anonieme bronnen hebben, maar het is niet zo heel gek dat er niet iemand opstaat en zegt "hallo ik werk bij xxx en het is allemaal doorgestoken kaart dat wij doen". Dat je dat niet snapt maakt jou eerder een sukkel dan ons.

Mijn bron is betrouwbaar, en die zegt het te hebben van iemand die dichtbij het Idols vuur werkt. Veel betrouwbaarder wordt een bericht niet, het enige dat sterker kan zijn is concreet bewijs en verwacht je nou zelf dat dat er gaat komen?

Je bent zelf een sukkel
pi_8413357
ìk vind het ronduit komisch dat iedereen maar loopt te zeggen van: "ja.. je bent naief als je geloofd dat het eerlijk gaat"
Ondertussen lopen jullie allemaal als kippen zonder kop achter berichten aan van mensen die nog geen enkel bewijs hebben weten te leveren dat ze ECHT contacten hebben met het idols/rtl4......dat noem ik nou naief.....
pi_8413586
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:27 schreef DarkMaxie het volgende:
ìk vind het ronduit komisch dat iedereen maar loopt te zeggen van: "ja.. je bent naief als je geloofd dat het eerlijk gaat"
Ondertussen lopen jullie allemaal als kippen zonder kop achter berichten aan van mensen die nog geen enkel bewijs hebben weten te leveren dat ze ECHT contacten hebben met het idols/rtl4......dat noem ik nou naief.....
Helemaal mee eens!

Bij de Duitse Idols komt er trouwens wel steeds een notaris in beeld...

pi_8413613
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 14:53 schreef TripleM het volgende:

[..]

Als ik nu al hoor dat Hind een plaat op gaat nemen met de songwriters van Ruth Jacott (drie maal raden wie haar producers zijn: meneer Van Tijn en collega), en dat blijkt straks waar te zijn, dan klopt het toch dat onze smsjes minder invloed hebben dan ze op tv beweren?

Hind gaat een plaat opnemen met Van Tijn... wat een onthulling
pi_8413635
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:27 schreef DarkMaxie het volgende:
Scherp.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:39:27 #135
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8413661
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:37 schreef schwa78 het volgende:
Hind gaat een plaat opnemen met Van Tijn... wat een onthulling
Dus jij wist dat al? Sorry maar waarom staat dat uberhaupt al vast? Wat heeft het hele stemmen dan nog voor nut? DAAR gaat het om!

Of ik nou een sukkel ben of niet, ik zie toch echt wel dat hier een paar dingen niet kloppen en dat bevalt me niks, ondertussen worden er namelijk miljoenen mensen in de waan gelaten dat wat zij doen nog daadwerkelijk nut heeft ook.

pi_8413740
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 14:53 schreef TripleM het volgende:

[..]

Je kunt er veel achter gaan zoeken, maar wat als "meneer Van Tijn" nu zo gecharmeerd is van Hind's zangkunsten/stemgeluid dat ie zowiezo een plaat met haar op wil nemen???

Ach we zullen we zien, voor mij is Idols gewoon leuke entertainment, gelukkig nog nooit gestemd op dat soort zaken (sowieso maakt IMHO die ene stem niks uit op het geheel, maar goed aan de andere kant waarom ben ik dan op 22 jan wel naar de stembus gegaan? )

En het is te hopen voor de Idols dat met hun vuist op de tafel mogel slaan mbt evt platen ed. Ze zouden eig. een artiest met flinke branche-ervaring als soortement 'mentor' moeten hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 11-02-2003 15:45]

dinsdag 11 februari 2003 @ 15:42:22 #137
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8413748
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:39 schreef TripleM het volgende:

en dat bevalt me niks

Heb jij ook ge-sms't ? Ghehehe ... ghegheghe
pi_8413757
Eric van Tijn wordt gewoon de schrijver van die liedjes voor het Idool. Edwin wordt de manager. Dat is algemeen bekend, dacht ik zo .

Nou is het me alleen niet duidelijk wat Henkjan en Jerney gaan doen.

pi_8413790
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:39 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dus jij wist dat al? Sorry maar waarom staat dat uberhaupt al vast? Wat heeft het hele stemmen dan nog voor nut? DAAR gaat het om!

Of ik nou een sukkel ben of niet, ik zie toch echt wel dat hier een paar dingen niet kloppen en dat bevalt me niks, ondertussen worden er namelijk miljoenen mensen in de waan gelaten dat wat zij doen nog daadwerkelijk nut heeft ook.

Ik heb ergens gelezen dat in Engeland (dacht ik) 9 van de 10 finalisten een platencontract hebben gekregen.
De platenmaatschappijen zien Hind gewoon en denken: nou daar wil ik wel een plaatje mee opnemen.. Daar zijn ze vrij in.
Wat het stemmen voor nut heeft? Nou de nr. 1 is verzekerd! van een platencontract, de andere moeten het allemaal maar afwachten.

Ik denk zelf dat heel wat platenmaatschappijen Jim wel willen hebben om zijn hoofd. Zijn stem doet er niet veel toe net als bij britney spears...hij zal vast, ookal wint hij niet, een aanbod krijgen. Same met Dewi...

pi_8413859
Wie er ook wint.. het maakt niet uit... geen van allen wordt echt een IDOL.

tenminste zo denk ik erover:

Jamai: Hij zingt mooi, heeft een helder/zuiver stemgeluid .. maar te saai. Hij maakt 1 nummer,wordt geen hit en hij verdwijnt.
Kan misschien wel met BZN mee op tour.

Jim:Zal de "druk"niet aankunnen.
Hij heeft in mijn ogen een saai stemgeluid,absoluut niet pakkend.
nauwelijks variatie in toonhoogtes.Ik zie hem daardoor ook geen eigen nummer op een boeiende wijze neerzetten.Dit zal bij ieder vroeg of laat gaan vervelen.Bovendien is het maar de vraag of Jim op zijn 20e nog een mooie jongen is... Hij zit immers net in de pubertijd.

David: Te wisselend qua zuiverheid van zingen. Wel groeiend...
Meer geschikt voor bruiloften en partijen.

Dewi: Aparte/bijzondere uitstraling...stemgeluid is "pakkend" en lekker om aan te horen.
Ik denk dat ze meer de kant van "dj tiesto ft .. Dewi" op moet gaan... met andere woorden op een tranceplaat de vocals doen.
Wel een blijvertje,maar geen echte idol.

Hind: Zuivere stem. Ik denk dat ze wel mooie nummers kan maken in de trant van "Total Touch".. maar denk dat mensen daar niet echt op zitten te wachten.
Ik denk dat ze de show/musicalkant op moet.
Ook een blijvertje,maar ook geen echte idol.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8414034
trouwens me ook altijd opvalt bij de live show,is dat reinout zegt : de lijnen gaan nu dicht . en dat ze dan allang die kaartjes met de uitslag in handen hebben.vaag!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:56:02 #142
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8414126
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:42 schreef Furby het volgende:
Heb jij ook ge-sms't ? Ghehehe ... ghegheghe
Eh nee.

Wat er ook vaststaat, het blijft zo dat het publiek wordt voorgehouden dat zij bepalen wie het idool wordt, terwijl dat helemaal geen reet uitmaakt. Of eigenlijk dat het geen reet uitmaakt wie het idool wordt. De heren producers doen toch wel wat ze willen (en da's natuurlijk prima, ze doen hun werk) maar hou dan het publiek niet voor dat het uitmaakt wat ze doen!

Dat platencontract voor de nummer 1 wordt nu meer een troostprijs, zo van ook al ben je klote maar het publiek vindt je toch leuk dan krijg je toch een contractje, ondertussen pikken wij de krenten uit de pap.

De arrogantie om op deze manier mensen te misleiden is gewoon asociaal. Mits het dus allemaal waar is, iets waarin ik overigens steeds meer ga geloven.

dinsdag 11 februari 2003 @ 15:58:33 #143
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8414181
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:46 schreef Brennie het volgende:
Jamai: [..] Kan misschien wel met BZN mee op tour.
Jim: Zal de "druk"niet aankunnen. [..]
David: [..] Meer geschikt voor bruiloften en partijen.
Dewi: [..] met andere woorden op een tranceplaat de vocals doen.
Hind: [..] Ik denk dat ze de show/musicalkant op moet.
pi_8414192
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:46 schreef Brennie het volgende:
....
Je hebt wel gelijk...Ik denk ook dat ze geen van allen ECHT een IDOL worden... bij een idool denk ik echt aan britney spears enzo...waar al die mensjes 100 posters van in hun kamer hangen en ookal is het geen gehoor...de liedjes gaan ALTIJD leuk over de toonbank...

Jamai...nee daar zou ik duidelijk geen poster van boven mijn bed willen...hij heeft niet de "looks" van een idol. HIJ zou het leuk doen op bruiloften en partijen....

David: niveau van zijn stem verschilt van show tot show.. hij is inderdaad groeiende maar op de een of andere manier toch niet ECHT facinerend. Wel redelijk goed postermateriaal

Dewi: Goede stem, goed postermateriaal..... zou maybe wel een idol kunnen worden maar ze heeft een kind enzo....weet niet of dat een nadelige werking zou hebben.. is maar een gokje...

Jim: Goed postermateriaal maar god wat een saaie stem. Is net als met Nelly... als je daar een hele cd van opzet verveel je je ook dood na 10 minuten...

Hind: Goede stem.. redelijk postermateriaal...alleen ook gewoon niet echt een idol.. Ik heb vaker een vergelijking met Ruth Jacot gehoord....om nou te zeggen dat dat een idol is....nou nee...

pi_8414697
Van Inkel op 538 komt er ook al mee.
Balletje is al aardig aan het rollen geslagen.

En tja een echt idool vind je niet zo snel op straat, en tja bij de finalisten/Idols is er idd nogal een groot "the boy/girl nextdoor" gehalte.
Toch wel bemoedigens dat er zulk leuks rond loopt in NL.

Trouwens als je naar pop-artiesten/groepjes kijkt is volgens mij het gewone jongen/meisje gehalte toch wel wat groter geworden, misschien ook wel doordat de kloof tussen artiesten als trendsetters (qua mode) en het publiek als trendvolgers kleiner is geworden.
http://www.bbc.co.uk/totp/features/wallpaper/images/640x480/westlife.jpg
http://www.girlpoweritaly.com/belloaprile.htm
Dit aren toch ook allemaal gewone jongens, maar met de nodige styling, etc. kun je er best een idool van maken. Ik durf te wedden dat het ook wel met mijn huisgenoten lukt.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 11-02-2003 16:54]

pi_8415156
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eric van Tijn wordt gewoon de schrijver van die liedjes voor het Idool. Edwin wordt de manager. Dat is algemeen bekend, dacht ik zo .

Nou is het me alleen niet duidelijk wat Henkjan en Jerney gaan doen.

die zullen zich niet gaan vervelen, ga daar maar vanuit
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:42:18 #147
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8415319
Mijn mening: ik denk dat het stemmen gewoon echt gebeurt. Er zijn geen oplichtingspraktijken in het spel. En wel om de volgende reden:

Het concept voor het programma Idols is overgekocht uit Amerika. Dit betekent dat de NL Idols alleen dingen mogen doen, zoals het in Amerika ook gaat. Bijv. dat introotje "oh-oh-oh-woohoowoohoohoo" mag bijv. niet veranderd worden.

In Amerika konden de kijkers stemmen via een GRATIS nummer. Het nut van stemmen beinvloeden om meer geld te krijgen per SMS was daar helemaal niet aanwezig.

Om die reden weet ik ook wel zeker dat in NL het stemmen ook gewoon echt gaat. Mocht het nl. uitkomen dat er gesjoemeld wordt met de stemmen, dan zouden de producenten van Idols zowel van de NL regering, de NL fans, als van de Amerikaanse maatschappij een flinke schadeclaim cq boete krijgen.

Bovendien heeft niemand er wat aan wanneer er gesjoemeld wordt met de stemmen; het geld komt toch wel binnen.

dinsdag 11 februari 2003 @ 16:44:20 #148
13973 ranja
image means nothing
pi_8415363
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:52 schreef mijn23 het volgende:
trouwens me ook altijd opvalt bij de live show,is dat reinout zegt : de lijnen gaan nu dicht . en dat ze dan allang die kaartjes met de uitslag in handen hebben.vaag!
Dat is dus niet zo, die kaartjes krijgen ze pas later in de handen gedrukt. Let maar op.

Ik vraag me af of degene die nu zo zitten te zeuren of het wel of niet echt is zelf eigenlijk ook meestemmen en meekijken. Zo nee: waar bemoeien jullie je mee?

pi_8415383
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:44 schreef ranja het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo, die kaartjes krijgen ze pas later in de handen gedrukt. Let maar op.

Ik vraag me af of degene die nu zo zitten te zeuren of het wel of niet echt is zelf eigenlijk ook meestemmen en meekijken. Zo nee: waar bemoeien jullie je mee?

meestemmen:
meekijken:
bemoeien: want ik kijk

pi_8415487
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:42 schreef Christine het volgende:
Mijn mening: ik denk dat het stemmen gewoon echt gebeurt. Er zijn geen oplichtingspraktijken in het spel.
het stemmen gebeurt ook echt
tis alleen de vraag wat er met die stemmen gebeurt ...
en die tweede zin kun je niet met bewijzen onderbouwen ...
quote:
En wel om de volgende reden:

Het concept voor het programma Idols is overgekocht uit Amerika. Dit betekent dat de NL Idols alleen dingen mogen doen, zoals het in Amerika ook gaat.

dus we gaan er maar vanuit dat dat ook gebeurt ...
je mag ook niet te hard rijden en toch doet half Nederland dat ...
quote:
Bijv. dat introotje "oh-oh-oh-woohoowoohoohoo" mag bijv. niet veranderd worden.
owja ... dat hebben ze wél overgenomen ja ...
quote:
In Amerika konden de kijkers stemmen via een GRATIS nummer. Het nut van stemmen beinvloeden om meer geld te krijgen per SMS was daar helemaal niet aanwezig.
duidelijk
quote:
Om die reden weet ik ook wel zeker dat in NL het stemmen ook gewoon echt gaat.
omdat het bij de ene gratis is, gaat het bij de ander (waar betaald moet worden) precies hetzelfde
quote:
Mocht het nl. uitkomen dat er gesjoemeld wordt met de stemmen, dan zouden de producenten van Idols zowel van de NL regering, de NL fans, als van de Amerikaanse maatschappij een flinke schadeclaim cq boete krijgen.

regering er zijn ergere dingen in het leven ...
fans op wat voor grond dan
Amerikaanse maatschappij mwah ... misschien vanwege aantasting in de naam
quote:
Bovendien heeft niemand er wat aan wanneer er gesjoemeld wordt met de stemmen; het geld komt toch wel binnen.
mwah ... wat denk je van een platenmaatschappij die nog flink wel verdienen ná de laatste uitzending op tv? die wil een idool dat een zo groot mogelijk publiek aanspreekt ..

tis geen sterk betoog

dinsdag 11 februari 2003 @ 16:55:22 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8415619
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
mwah ... wat denk je van een platenmaatschappij die nog flink wel verdienen ná de laatste uitzending op tv? die wil een idool dat een zo groot mogelijk publiek aanspreekt ..
= degene die de meeste stemmen krijgt
quote:
tis geen sterk betoog
Het is iig sterker dan een verhaal, gebaseerd op een paar vage bronnen. En die bron van TripleM is misschien niet vaag, maar zelfs binnen hetzelfde bedrijf hoor je verschillende verhalen.

[niet helemaal on-topic maar wel bijna]
Ik zal trouwens eens aan een aantal oud-BBers vragen wat zij van het stemmen in TV programma's weten... ik hoorde Tania daar nl iets interessants over vertellen.
[/niet helemaal on-topic maar wel bijna]

dinsdag 11 februari 2003 @ 16:59:03 #152
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8415700
-edit- Laat maar, heb het al
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:02:23 #153
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8415782
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:55 schreef Christine het volgende:
En dat hoeft dus helemaal niet. Het kan best zijn dat de jury meent het beter te weten dan het publiek. Op de langere termijn bijvoorbeeld. Ik geloof dat meneer Smits van BMG inmiddels zoveel met muziek te maken heeft gehad dat hij beter dan het gemiddeld stuk klapvee in de studio (meer daarover binnenkort waarschijnlijk) kan bepalen wat ze op de lange termijn leuk vinden (als in: langer dan 2 maanden). Dus ook al vindt het publiek nu Jamai (ik noem maar wat) het leukst, dan kan Henk Jan denken, ja dat zal wel.. Over een paar maanden vinden jullie Hind het leukst, geloof mij maar..
quote:
Het is iig sterker dan een verhaal, gebaseerd op een paar vage bronnen. En die bron van TripleM is misschien niet vaag, maar zelfs binnen hetzelfde bedrijf hoor je verschillende verhalen.
Het gaat erom dat er afspraken lopen, terwijl het publiek denkt dat ze alles bepalen. En ze bepalen vast iets, maar niet alles. En dat is neppen.
quote:
Ik zal trouwens eens aan een aantal oud-BBers vragen wat zij van het stemmen in TV programma's weten... ik hoorde Tania daar nl iets interessants over vertellen.
Wij zijn altijd geinteresseerd.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:03:21 #154
13973 ranja
image means nothing
pi_8415804
quote:

Ik ken tripleM niet, dus waarom zou 'een bekende van een vriendje van tripleM' betrouwbaar of minder vaag zijn?

Nee, iedereen kan zelf een verhaaltje bedenken en als-ie maar vaak genoeg zegt dat het zo is zijn er misschien wel een paar die het geloven...

pi_8415876
Het eerste meeltje van De Telegraaf is binnen
pi_8415900
quote:

[..]

niet de HELE doelgroep stemt ...
pi_8415908
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
En???
Ik ben echt heel nieuwsgierig.
pi_8415927
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
posten is misschien leuk????
pi_8415933
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:09 schreef lin1406 het volgende:

[..]

En???
Ik ben echt heel nieuwsgierig.

ze willen méér info ...
iemand het e-mailadres van SCH?
pi_8416055
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:42 schreef Christine het volgende:
Mijn mening: ik denk dat het stemmen gewoon echt gebeurt. Er zijn geen oplichtingspraktijken in het spel. En wel om de volgende reden:

Het concept voor het programma Idols is overgekocht uit Amerika. Dit betekent dat de NL Idols alleen dingen mogen doen, zoals het in Amerika ook gaat. Bijv. dat introotje "oh-oh-oh-woohoowoohoohoo" mag bijv. niet veranderd worden.

Klopt, ik weet het toevallig van Dayzers Donderdag, daar voor hebben ze een mega dik boek gekregen met werkelijk alle regels waar ze zich aan moeten houden, alles staat er in vastgelegd van kleurgebruik op het briefpapier tot aan de camerabeweging aan toe. Daar mag je op geen enkele manier van af wijken. De eerste uitzendingen is er tevens iemand bij (reist de hele wereld af voor de shows in andere landen) welke alles controleert of men zich aan de regels houdt. Doe je dat niet, waarbij oplichting met de stemmen zelfs een extreem geval is, dan is dat simpelweg contractbreuk, kost je flink geld en de show kun je wel inpakken.
quote:
Rond BB was dit ook altijd al een beetje de vraag, ik heb zelf bij bb3 uit een best betrouwbare bron (via oud winares) gehoord dat men Kelly zouden laten winnen. Maar natuurlijk, ik heb het gezien

Dat het stemmen van Idols oplichting is doe ik af als onzin. De voorspelling dat 'ze' dan Hind of Jamai gaan laten winnen is niet zo bijzonder. Dat is net zoiets als dat ik nu ga beweren dat de Nederlandse hitlijsten ook allemaal doorgestoken kaart zijn en dat 'ze' nu al hebben vastgelegd dat de winnaar een nr1 hit krijgt

-----------------

Voor de geïnteresseerden hier nog een verslagje van het bezoek aan een liveshow:

-----------------

Ik kan nou niet echt zeggen dat ik fan ben ofzo van Idols, heb die voorrondes en op dat toneel niet echt gezien. De liveshows wel, die vind ik ook leuk om te zien, en met een gezinsuitje heb ik die van vorige week ook bijgewoond (kaarten kosten 12,50 (=uitverkocht) en worden nu al op inet verkocht voor 50,- Ik weet dus wat mij te doen staat volgend jaar ).

Maargoed, misschien is een verslagje wel leuk:
Je moet er om uiterlijk 19:00 al zijn, staat duidelijk vermeld op de kaarten. Dus dan ben je er tussen 18:30 en 18:45. Door de kaartcontrole bij de ingang kom je terecht in de ontvangsthal van studio 22. Welke overigens verrot is ingedeeld, om bij de garderobe/plee te komen moet je bijna door het voorste stuk van de rij. En die rij is een aardige .
Het publiek in de hal wordt al vanaf het begin bezig gehouden door een kerel, de gastheer (host) zal z'n officiële titel wel zijn. Deze praat over vanalles, wat je een beetje te wachten staat, roept zo nu en dan de vips op naar voren te komen (die mogen al naar binnen) en houdt je verder gewoon bezig. Dat je om 19:00 naar binnen kunt mag je vergeten, dat duurt zeker tot iets van 19:30.

Iederee stroomt zo'n beetje binnen. Wie vooraan in de rij stond heeft nu de beste plek om alles te zien, vooraan in het midden (je hebt dus geen stoelnummers). Ik zat achteraan . Die hele tribune moet vol, er mogen geen lege plaatsen meer zijn. Rond een uur of 20:00 zijn de meesten wel binnen. Die gastheer blijft ondertussen doorkletsen. Dan moet er even een kleine repetitie gehouden worden, voor degenen die de uitzending van 2-2-02 nog herinneren, in het begin ging er zo'n Nederlandse vlag naar beneden, nou dat moest even een paar keer gedaan worden. Eerst helemaal omhoog, dan naar beneden, paar keer heen en weer, camera bewegingen ook geprobeerd, ok, moest iets langzamer, maargoed, dat is dan na een tijdje klaar. Er worden nog wat 'huisregels' uitgelegd (staande ovatie mag pas als de verliezer bekend wordt gemaakt bijv.) en de uitleg dat die gastheer een beetje aangeeft wanneer je moet klappen en wanneer je stil moet zijn. Daarna wordt er nog een soundcheck gedaan door een dame die je verder eigenlijk niet krijgt te zien (donker enzo). Ook de jury wordt voorgesteld en neemt plaats en Reinout en Tooske maken hun eerste verschijning (Reinout kreeg een massale "Arnie! Arnie!" van het publiek. 'Arnie is dood' zei Reinout lachend als een boer met kiespijn.)

Maargoed, na enige tijd tikt de klok verder richting 21:00, er wordt af en toe omgeroepen 'hoeveel minuten voor live'. Erg vervelend is dat het publiek dat voor 70% bestaat uit vrouwen waarvan zeker de helft 14-20 (je moet 16 zijn om binnen te komen btw, alhoewel niemand daar moeilijk over doet) meteen begint te krijsen en te fluiten op irritant hoge fluitjes. Terwijl de show nog niet eens is begonnen. Maargoed, om 21:00 begint dat Rexona ding (dat hoor je gewoon) gevolgd door de Idols tune. Publiek begint nog harder te krijsen en zodra de soldaat van oranje tune begint moet de vlag weer naar beneden (dat ding stonk trouwens). De kandidaten komen tevoorschijn en niet veel later wordt dat filmpje ingezet. Ondertussen in de studio wordt dan die vlag weggehaald, wat bende snel verplaatst en iedereen neemt weer een positie in. Terug na dat filmpje komt de eerste kandidaat, dit is verder niet veel anders dan je op tv ziet.

De rest tot aan de grote onderbreking (backstage e.d.) is niet noemswaardig anders dan je op tv meemaakt. Behalve dan dat wanneer je in het publiek zit je de eerste zinnen van de jury of Reinout niet hoort. De versterking komt dan niet hard genoeg aan, terwijl ze voor tv uiteraard het publiekgeluid wat wegdraaien. Met andere woorden, je verstaat amper wat er gezegd wordt, althans, als je achterin zit. Tijdens de gewone reclameblokken komt die gastheer weer even vertellen over hoe en wat, hoe het ging, enz enz.
Wat na enige tijd heel erg opvalt, is dat je als publiek zijne helemaal niks hebt met de presentators, ze zijn er maar heel even, en als ze spreken (met de kandidaten) hoor je ze amper. Ook in de reclames smeren ze 'm direct. Echter voel je je als pubiek zijne veel meer verbonden met die gastheer, die er al vanaf 18:30 bij is en tot na het einde van de show info blijft geven en interactief met het publiek bezig is. Reinout en Tooske zijn verder volstrekt onbelangrijk terwijl ze voor de kijker thuis nou juist weer een hele grote rol spelen (omdat ze communiceren met de kijker thuis en zelden met jou als pubiek).

Anyway, tijdens die backstage pauze gaan de lichten weer aan, na een minuut of 5 kun je richting de welkomshal van de studio (waar eerder de wachtrij was), voor een of andere karaoke setup (mensen die meezongen werder eerder uit het publiek gevraagd). Verder worden er pakjes drinken uitgedeeld gepaard met minibars (snickers, mars, enz). Je mag eigenlijk rondlopen wat je wilt, alleen moet je iets van 20 min van tevoren weer op je plek zitten (wat altijd wat uitloopt maar komt uiteindelijk wel goed).

De rtl uitzending begint dan weer, Reinout is uit z'n hokje gekomen, publiek staat weer te gillen en nog steeds die irritante fluitjes. Wat geboe en geblaat en dan wordt uiteindelijk Bas weggestemd. De gang van zaken is verder wel bekend van tv. 'Men' staat het hardst voor deze Bas te klappen, die 'we' net nog allemaal weg wouden . Uiteindelijk is de show afgelopen, er wordt uitdrukkelijk gevraagd bij het verlaten van de tribune niet te blijven staan (beveiling is vollop aanwezig btw). Bij de uitgang van de studio ga je per 40 a 50 naar buiten een bus in welke je weer terugbrengt naar de parkeerplaats waar de auto staat.

Al met al zeker een leuke ervaring om eens mee te maken, zo'n live tv uitzending. Wel jammer dat het publiek zo hysterisch doet. Nog even mijn persoonlijke mening voorzover ik die heb , van mij mogen alle gozer er uit, met als eerste de monotone Jim. Waarom? Omdat je anders van die zoetsappige liefdesliedjes gaat krijgen waar we er al genoeg van hebben. Van mij had die Yuli mogen winnen, daar zou wat pittigere muziek voor geschreven worden denk ik. Gezien zij er al uit is heb ik mijn hoop gevestigd op Dewi, daar zal muziek met een wat hoger tempo ook wel bij passen. Maargoed, mijn radio gaat vaak om 3:00 's nachts pas aan, dus het maakt me geen flikker uit ook .

-----------------

offtopic: na bijna 2 jaar dan eindelijk mijn eerste post

Redactie Frontpage dinsdag 11 februari 2003 @ 17:22:21 #161
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8416122
Op R538 komt Jeroen van Inkel zo met bewijzen geloof ik.
pi_8416178
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:18 schreef ShittyOldMan het volgende:

[..]

Klopt, ik weet het toevallig van Dayzers Donderdag, daar voor hebben ze een mega dik boek gekregen met werkelijk alle regels waar ze zich aan moeten houden, alles staat er in vastgelegd van kleurgebruik op het briefpapier tot aan de camerabeweging aan toe. Daar mag je op geen enkele manier van af wijken. De eerste uitzendingen is er tevens iemand bij (reist de hele wereld af voor de shows in andere landen) welke alles controleert of men zich aan de regels houdt. Doe je dat niet, waarbij oplichting met de stemmen zelfs een extreem geval is, dan is dat simpelweg contractbreuk, kost je flink geld en de show kun je wel inpakken.
[..]

Wie zegt dat ze zich van de Amerikanen aan de statistieken van de sms'jes moeten houden? Juist omdat de oorsprong Amerikaans is verdenk ik ze er meer van.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:31:45 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8416317
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:03 schreef ranja het volgende:

Ik ken tripleM niet, dus waarom zou 'een bekende van een vriendje van tripleM' betrouwbaar of minder vaag zijn?
Ik ken tripleM wel, dus daarom geloof ik hem wel, als hij zegt dat een bekende van een vriendje van tripleM een betrouwbare bron is
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:33:07 #164
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8416336
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:02 schreef TripleM het volgende:
En dat hoeft dus helemaal niet. Het kan best zijn dat de jury meent het beter te weten dan het publiek. Op de langere termijn bijvoorbeeld. Ik geloof dat meneer Smits van BMG inmiddels zoveel met muziek te maken heeft gehad dat hij beter dan het gemiddeld stuk klapvee in de studio (meer daarover binnenkort waarschijnlijk) kan bepalen wat ze op de lange termijn leuk vinden (als in: langer dan 2 maanden). Dus ook al vindt het publiek nu Jamai (ik noem maar wat) het leukst, dan kan Henk Jan denken, ja dat zal wel.. Over een paar maanden vinden jullie Hind het leukst, geloof mij maar..
Als je het in dat daglicht stelt, vind ik inderdaad dat het best mogelijk is dat er gesjoemeld wordt met de stemmen, maar ik vind het niet logisch om te zeggen dat het enkel om het geld gaat.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:35:23 #165
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8416396
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:31 schreef Christine het volgende:
Ik ken tripleM wel, dus daarom geloof ik hem wel, als hij zegt dat een bekende van een vriendje van tripleM een betrouwbare bron is

Ik luister 538, ben benieuwd waar Van Inkel mee komt..

Ik krijg net mail van iemand van veronica.nl, ze hebben er ook een berichtje over geschreven:

http://www.veronica.nl/modules.php?name=news&site=muzieknieuws&sid=1152

pi_8416425
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:35 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik luister 538, ben benieuwd waar Van Inkel mee komt..

ja alleen voorlopig hoor ik nog geen drol over idols.. leuk hoor dat kind van xander en wendy..maar ik wil idols....
pi_8416596
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:35 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik krijg net mail van iemand van veronica.nl, ze hebben er ook een berichtje over geschreven:

http://www.veronica.nl/modules.php?name=news&site=muzieknieuws&sid=1152

Dit bericht dus:
quote:
Volgens de geruchten zou het songwriterdo Fluitsma en Van Tijn onlangs een Idols-demo hebben opgenomen. Het nummer dat de eerste single van de Idols-winnaar moet worden staat dus al klaar en is ingezongen door een... dame.

Jeroen van Inkel meldde bovendien in zijn radioprogramma dat de programma-leiding vuurwerk zou hebben besteld. Sterker nog, vuurwerk in de vorm van de letters H, I, N en D. Geheel toevallig de naam van één van de deelnemers. Geen van deze geruchten is echter nog bevestigd.

pi_8416629
Dat van die letters gaat er bij mij niet in... ZO dom zullen die mensen nou ook weer niet zijn he......
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:47:40 #169
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8416672
Roel, mail die mensen van de Telegraaf maar het berichtje op veronica.nl en het bericht op de FP en dit topic en je weblog, ik denk dat ze er wel iets mee kunnen doen.

Als ze maar niet vergeten dat FOK.nl één van de eersten was die het meldde

pi_8416702
ja een iemand is het blij begonnen en de rest volgt.... bij sektes gebeurd het ook zo ;;; creepy
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:14:07 #171
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8417278
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:48 schreef DarkMaxie het volgende:
ja een iemand is het blij begonnen en de rest volgt.... bij sektes gebeurd het ook zo ;;; creepy
Overdrijven en verdraaien zijn ook talenten moet je maar denken.
pi_8417298
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dit bericht dus:
[..]

Dat alles zeiden ze dus ook bij Van Inkel.
Veronica natuurlijk meteen posten, concurrentje pesten?

Maar goed aan de ene kant ben/blijf ik sceptisch over alle geruchten mbt Idols (maar lees ze wel) en voor de rest beschouw ik Idols gewoon als een paar uur tv-entertainment op de zaterdagavond.
Als mensen willen stemmen moeten ze het in principe zelf maar weten, het is hun geld dat ze uitgeven (als ze denken dat die stemmen van hun iets uitmaken). Ja het is niet netjes als ze belazerd worden, maar als we de TMF-SMSchatbox er weer bij halen, daar laten ze ook niet alle SMSjes door.

pi_8417405
Als de Winaar van Idols al bekend is en nav de laatste berichtgeving al een plaat opgenomen is met de winnaar ( waardoor de deelnemers dus weten wat hun lot is)

Vertel mij dan is waarom Roger er dan al uitgestapt is..?
Hij zou immers weten dat hij toch niet wint ( al Hind wint)
Hij had dan gewoon nog wat kunnen optreden in idols om meer bekendheid te vergaren.

Of het moet zo zijn dat ze Roger als winnaar in gedachten hadden.. en hij daar geen trek in had ( nav de inhoud van het contract)

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:20:16 #174
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8417425
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:14 schreef Sassie het volgende:
Ja het is niet netjes als ze belazerd worden, maar als we de TMF-SMSchatbox er weer bij halen, daar laten ze ook niet alle SMSjes door.
Verschill is dat dat vantevoren bekend is. Bij Idols doet men het voorkomen als het publiek, en alleen het publiek, bepaalt wie de grote winnaar wordt.

Ik ben gewoon heel benieuwd wie er gaat winnen, hou het daar maar op

dinsdag 11 februari 2003 @ 18:22:06 #175
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8417459
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:19 schreef Brennie het volgende:
Als de Winaar van Idols al bekend is en nav de laatste berichtgeving al een plaat opgenomen is met de winnaar ( waardoor de deelnemers dus weten wat hun lot is)

Vertel mij dan is waarom Roger er dan al uitgestapt is..?
Hij zou immers weten dat hij toch niet wint ( al Hind wint)
Hij had dan gewoon nog wat kunnen optreden in idols om meer bekendheid te vergaren.

Of het moet zo zijn dat ze Roger als winnaar in gedachten hadden.. en hij daar geen trek in had ( nav de inhoud van het contract)

Sorry maar ik geloof niet dat je er veel van begrijpt. Wie heeft er ooit gezegd dat de deelnemers hier iets vanaf weten? Het is juist het meest sneu voor hen!
pi_8417505
Ik heb dan wel geen vrienden die werken bij Idols, maar zelfs ik kan op mijn klompen aanvoelen dat degene met de minste stemmen elke week niet perse degene hoeft te zijn die vertrekt.
pi_8417529
Het verhaaltje krijgt een behoorlijke staart zo.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:32:33 #178
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_8417699
Mensen die naar de TV smssen verdienen het om opgelicht te worden.
Ik ga naar huis.
pi_8417752
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:32 schreef nietzman het volgende:
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:37:59 #180
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8417825
quote:
Dat slaat als een tang op een varken. Gelukkig maar, anders zou jij good ol' nietz niet meer zijn.
pi_8417886
quote:
Precies! Afstraffen die domme schapen! Jammer alleen dat ze zelf niet doorhebben hoe dom en naief ze zijn.

Er lijkt een hele tv-cultuur gebouwd op dit soort mensen. Na de call-tv en de TMF-chat nu ook mobiel opgelicht worden bij Idols. .

pi_8417930
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:14 schreef TripleM het volgende:

[..]

Overdrijven en verdraaien zijn ook talenten moet je maar denken.

zoiets heette nou een grapje.. niet dat het de bedoeling was dat je erom moest lachuh ofzo hoor.. maar toch
Niet meer haten dus...

Ik vind al deze geruchten nog steeds eerste klas B.U.L.L.S.H.I.T
Een iemand doet een logische voorspelling en maakt er een verhaaltje omheen.. vervolgens komen er nog 10 pubertjes die denken dat ze stoer zijn door te zeggen dat ze connecties hebben....zo gaat het maar door

Het sneust vind ik het nog voor Hind... als ze wint zegt iedereen: zie je wel was al bepaald.. zie je wel was het toch doorgestoken kaart... terwijl ze misschien wel heel oprecht heeft gewonnen.... arme Hind...

pi_8418037
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:22 schreef TripleM het volgende:

[..]

Sorry maar ik geloof niet dat je er veel van begrijpt. Wie heeft er ooit gezegd dat de deelnemers hier iets vanaf weten? Het is juist het meest sneu voor hen!

Er werd gespeculeerd dat er al een plaat is opgenomen ( voor de winnaar) door een vrouwelijke stem ( Hind of Dewi)..
Als dat zo is ( wat ik niet denk) dan betekend dat toch dat de deelnemers al weten wie er wint?
Ach.. ik weet het ook allemaal niet... het zal me een worst wezen. Als idols maar leuk blijft om naar te kijken
pi_8418094
Tja, ALS Hind al een plaat heeft opgenomen zullen de andere deelnemers ook wel weten dat zij niet winnen. Dus of ze weten het niet, of er is geen plaat opgenomen (lijkt me ook wel erg snel...) of er is wel wat opgenomen, maar niet datgene wat wordt gesuggereerd.
pi_8418136
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:49 schreef sizzler het volgende:
Tja, ALS Hind al een plaat heeft opgenomen zullen de andere deelnemers ook wel weten dat zij niet winnen. Dus of ze weten het niet, of er is geen plaat opgenomen (lijkt me ook wel erg snel...) of er is wel wat opgenomen, maar niet datgene wat wordt gesuggereerd.
je hoeft toch niet te winnen om een plaat op te nemen....(roger)
En die mensen zijn daar toch wel redelijk bevriend met elkaar...denk je echt dat Hind tegen iedereen zal zwijgen daarover? Denk t nie
pi_8418498
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:47 schreef TripleM het volgende:
Roel, mail die mensen van de Telegraaf maar het berichtje op veronica.nl en het bericht op de FP en dit topic en je weblog, ik denk dat ze er wel iets mee kunnen doen.
doe ik
quote:
Als ze maar niet vergeten dat FOK.nl één van de eersten was die het meldde
en ik de eerste
  dinsdag 11 februari 2003 @ 19:38:27 #187
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8419393
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:47 schreef Brennie het volgende:
Er werd gespeculeerd dat er al een plaat is opgenomen ( voor de winnaar) door een vrouwelijke stem ( Hind of Dewi)..
Als dat zo is ( wat ik niet denk) dan betekend dat toch dat de deelnemers al weten wie er wint?
Er wordt een nummer geschreven. Dit nummer wordt ingezongen om te horen hoe het met zang klinkt. Deze zang wordt later opnieuw gezongen door de uiteindelijke zangeres. Waarom betekent dit dat de deelnemers al weten wie er wint?

Degene die nu dat nummer heeft ingezongen is niet iemand die aan Idols meedoet, maar het nummer is wel geschreven voor een vrouwelijke stem, dat zou dus inderdaad betekenen dat Dewi of Hind het zou moeten gaan zingen.

dinsdag 11 februari 2003 @ 19:39:17 #188
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8419411
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:51 schreef DarkMaxie het volgende:
En die mensen zijn daar toch wel redelijk bevriend met elkaar...denk je echt dat Hind tegen iedereen zal zwijgen daarover? Denk t nie
Lees even wat ik hierboven heb geschreven.
pi_8419451
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:59 schreef TripleM het volgende:

Hoe zie je dat voor je? Officieel melden?
pi_8419487
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

ah ... daar issie toch!
sch> de telegraaf is op zoek naar je ... interesse? meel me maar als je wil
pi_8419558
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ah ... daar issie toch!
sch> de telegraaf is op zoek naar je ... interesse?

Op zoek naar mij Ik ben niet zo interessant hoor.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 19:46:16 #192
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8419569
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:41 schreef SCH het volgende:
Aan mij wat meer details bekend maken over wat voor werk iemand doet (en dus waarom ie betrouwbaar is als bron) en vertellen wat ie weet. In samenwerking met een journalist wordt dan bepaald wat er verteld gaat worden, waarbij de bron uiteraard geheel anoniem blijft.

Dat is althans meestal de werkwijze.

-edit- Ik schrijf het krom op zie ik. Ik bedoel dus dat in dit geval ik de journalist uithang, ik plaats immers het nieuws (in dit geval).

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 11-02-2003 19:48]

pi_8419577
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Op zoek naar mij Ik ben niet zo interessant hoor.

blijkbaar wel
pi_8419607
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:46 schreef TripleM het volgende:

[..]

Aan mij wat meer details bekend maken over wat voor werk iemand doet (en dus waarom ie betrouwbaar is als bron) en vertellen wat ie weet. In samenwerking met een journalist wordt dan bepaald wat er verteld gaat worden, waarbij de bron uiteraard geheel anoniem blijft.

ik ga er vanuit dat dat ook de opzet van de journaliste van de telegraaf is ...
pi_8419621
quote:

[..]

Goede journalisten komen vanzelf wel op het spoor. Ik heb hier zaterdag en zondag verteld wat ik weet, meer heb ik niet te melden. Dat jullie er zo'n drukte over maken verbaast me.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 19:50:17 #196
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8419691
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:47 schreef SCH het volgende:
Goede journalisten komen vanzelf wel op het spoor. Ik heb hier zaterdag en zondag verteld wat ik weet, meer heb ik niet te melden. Dat jullie er zo'n drukte over maken verbaast me.
Ach, tis voor FOK! in dit geval toch min of meer een scoopje, tuurlijk is dat leuk voor mensen die dit op vrijwillige basis doen. Dat dat je verbaast.. tja..

Als je alles verteld hebt wat je weet is dat genoeg.. Lijkt me.. Als je er verder niets meer over kwijt wil, prima..

pi_8419720
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:47 schreef SCH het volgende:

[..]

nouja, ze zijn nu één mailtje van je verwijderd, zeg maar
maar goed, als je niet wil, zal ik dat doorgeven ....

[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 11-02-2003 20:14]

pi_8419773
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:50 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ach, tis voor FOK! in dit geval toch min of meer een scoopje, tuurlijk is dat leuk voor mensen die dit op vrijwillige basis doen. Dat dat je verbaast.. tja..

Als je alles verteld hebt wat je weet is dat genoeg.. Lijkt me.. Als je er verder niets meer over kwijt wil, prima..

Ik wil wel meer kwijt maar er is niks meer te vertellen. Dit gaat zoals het gaat. Het zal nooit helemaal opgehelderd worden. En volgens mij wil niemand dat ook echt. Het is toch heerlijk, zo'n zaterdagse luchtballon.

Okay - dan ga ik koffiezetten. Succes ermee

pi_8419792
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

nouja, ze zijn nu één mailtje van je verwijdert, zeg maar
maar goed, als je niet wil, zal ik dat doorgeven ....

1 mailtje verwijderd? Dan zul je eerst mijn mailadres moeten hebben.
pi_8419793
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil wel meer kwijt maar er is niks meer te vertellen. Dit gaat zoals het gaat. Het zal nooit helemaal opgehelderd worden. En volgens mij wil niemand dat ook echt. Het is toch heerlijk, zo'n zaterdagse luchtballon.

Okay - dan ga ik koffiezetten. Succes ermee

drinkze

pi_8419880
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:

drinkze

Dank.

Las trouwens in het UN dat Jim logeerde bij Jamai. Is dat ook niet leuk voor een vette roddel

pi_8419922
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:54 schreef SCH het volgende:

[..]

1 mailtje verwijderd? Dan zul je eerst mijn mailadres moeten hebben.

precies ... daar gaat het om

maar je wil niet, dus laamaar

pi_8419930
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Dank.

Las trouwens in het UN dat Jim logeerde bij Jamai. Is dat ook niet leuk voor een vette roddel

hm ... en dat in combinatie met de roddel dat jamai homo zou zijn .....

pi_8419960
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

hm ... en dat in combinatie met de roddel dat jamai homo zou zijn .....

Nou roddel dat jamai homo zou zijn. Dat ziet zelfs een blind paard, en bij Jim ligt het er ook dik bovenop, maar die doet iets meer moeite het te verbergen met zogenaamde vriendinnetjes.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 20:03:19 #205
4142 Kloon
Je weet toch
pi_8419984
Jamai heeft al ontkend homo te zijn, wel opletten he.
Ik ben geen kloon, ik ben gewoon een ander account
pi_8420892
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:03 schreef Kloon het volgende:
Jamai heeft al ontkend homo te zijn, wel opletten he.
is dat een gerucht dat ie dat ontkend heeft?
pi_8421970
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou roddel dat jamai homo zou zijn. Dat ziet zelfs een blind paard, en bij Jim ligt het er ook dik bovenop, maar die doet iets meer moeite het te verbergen met zogenaamde vriendinnetjes.

Jim is 15 for god sake..... SCH er mogen dan mensen zijn die jou onzin serieus nemen maar alles wat ik in jou zie is een gefrustreerd ventje die vraagt om aandacht... ga toch gewoon buitenspelen...
Lijkt me wel leuk om te lezen hoe iedereen ECHT geloofd dat jij een insider bent enzo.... t is maar net waar je op kickt zullen we maar zeggen...

Btw.. heb je al bewijs dat je daar werkt? Je hebt vast wel een contract toch? Scan eens in... lijkt me leuk...

pi_8422005
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ronduit triest.
pi_8422035
Bij Jim ligt het er dik bovenop? vandaar dat echt niemand het ziet!!

maar goed het is maar SCH die het zegt......onze "betrouwbare bron" (morgen weer)

pi_8422579
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:15 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Jim is 15 for god sake..... SCH er mogen dan mensen zijn die jou onzin serieus nemen maar alles wat ik in jou zie is een gefrustreerd ventje die vraagt om aandacht... ga toch gewoon buitenspelen...
Lijkt me wel leuk om te lezen hoe iedereen ECHT geloofd dat jij een insider bent enzo.... t is maar net waar je op kickt zullen we maar zeggen...

Btw.. heb je al bewijs dat je daar werkt? Je hebt vast wel een contract toch? Scan eens in... lijkt me leuk...

Op je vijftiende weet je nog niet of je homo bent

Ik werk daar niet. Dus is er ook geen contract te scannen. Sommige mensen hier zijn een beetje in de war. Ik heb zaterdag gewoon verteld wat ik weet door mijn werk bij de omroep - waardoor ik inzicht heb in de computer en ik weet van iemand van HMG van de wekelijkse vergaderingen en beslissingen. That's all. Ik vraag jou ook niet om te bewijzen waar je werkt. Ik vraag je ook niet om het te geloven. Ik vertel gewoon wat ik weet voor diegenen die daar in geinteresseerd zijn. Dus nogmaals: Jim had zaterdag de minste stemmen.

In Engeland is trouwens ook aan de winnende deelnemer Will gevraagd om zijn homoseksualiteit geheim te houden tot na de finale. Dat soort verzoeken zijn er in Nederland uiteraard ook gedaan. Mar ik heb geen zin hier verder uitgescholden te worden

pi_8422928
Zullen we gewoon allemaal niet meer kijken ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_8423051
Zouden de kandidaten dit verhaal ook al weten ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  Redactie Frontpage dinsdag 11 februari 2003 @ 21:57:00 #213
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8423064
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:56 schreef EminemRulezz het volgende:
Zouden de kandidaten dit verhaal ook al weten ?
Alleen Hind, de rest kan nog niet lezen.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 22:01:17 #214
13973 ranja
image means nothing
pi_8423178
quote:

-edit- Ik schrijf het krom op zie ik. Ik bedoel dus dat in dit geval ik de journalist uithang, ik plaats immers het nieuws (in dit geval).

Nieuws? Roddels bedoel je

Ik vind het wel sneu hoor voor Hind... de meeste idols kijkers hier willen dat ze wint, zie het lijstjestopic van Tom_tom, maar als dat straks werkelijkheid wordt dan gaan anderen ineens zeggen van 'zie je wel, doorgestoken kaart' Of zit Tom_tom ook in het complot?

pi_8423577
ej menzen... hebben jullie er ook ooit aan gedacht dat bijv:

stel dat hint elke uitzending 2 miljoen stemmen krijgt... en jamail maar 100.000 dat het voor de makers van idols erg duidelijk is dat hint gaat winnen?

pi_8423809
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:16 schreef Teunn het volgende:

stel dat hint elke uitzending 2 miljoen stemmen krijgt... en jamail maar 100.000 dat het voor de makers van idols erg duidelijk is dat hint gaat winnen?

en wat heeft dit te maken met oplichting?
pi_8424140
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:23 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

en wat heeft dit te maken met oplichting?

ik vraag 't me ook af
pi_8424192
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ik vraag 't me ook af

dacht al dat het aan mij lag
  dinsdag 11 februari 2003 @ 23:40:27 #219
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8425968
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:16 schreef Teunn het volgende:

Begin eerst maar even met spellen. Het is Hind, en Jamai.

Ik geloof nooit dat de verschillen zo groot zijn, bovendien hoor je hier dat Jim zo hard omlaag is gegaan, waarom zouden dit soort verschuivingen nu niet meer kunnen plaatsvinden?

Het is zeker niet genoeg reden om al vuurwerk te bestellen en nog minder reden om al een nummer op te nemen en in te laten zingen voor een dame.

dinsdag 11 februari 2003 @ 23:55:55 #220
13973 ranja
image means nothing
pi_8426393
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:40 schreef TripleM het volgende:

Het is zeker niet genoeg reden om al vuurwerk te bestellen en nog minder reden om al een nummer op te nemen en in te laten zingen voor een dame.

Vuurwerk? Bron van Inkel Lekker betrouwbaar.
Wat dat nummer betreft, zoals al is gezegd hebben in de Uk 9 van de 10 finalisten een platencontract gekregen. Waarom zou dat in Nederland niet gebeuren? (als die 10e dan Joel maar is )

Ik geloof eerder dat dit een soort wraakactie is van fans van of iemand die al weggestemd is, of van Jim of een ander die zien dat hun idool het toch niet gaat halen tegen Hind en Jamai, en op deze manier het kijkplezier van anderen willen vergallen.

woensdag 12 februari 2003 @ 00:40:31 #221
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8427390
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:55 schreef ranja het volgende:
Vuurwerk? Bron van Inkel Lekker betrouwbaar.
Wat dat nummer betreft, zoals al is gezegd hebben in de Uk 9 van de 10 finalisten een platencontract gekregen. Waarom zou dat in Nederland niet gebeuren? (als die 10e dan Joel maar is )
Die Van Inkel heeft wel in zijn lange, zeer lange carriere als DJ iets meer contacten opgebouwd dan jij. Dus ik zie die in eerste instantie wel als redelijk betrouwbaar ja, zeker aangezien hij veel last krijgt als hij dit soort praatjes ongegrond de wereld in helpt.

Verder moet je de rest van het topic eens lezen als je praat over die platencontracten. Want ik heb geloof ik al een stuk of drie keer aangehaald dat ik ook wel snap dat er meerdere platencontracten zullen worden uitgereikt. Maar allereerst wordt hier beweerd dat de winnaar al vaststaat (kan ik me goed voorstellen) en ten tweede, zeer belangrijk, dat het eigenlijk niet uitmaakt omdat de heren producers toch wel doen wat ze willen. En dat betekent dat het publiek geen fuck te vertellen heeft, die kiezen voor de sier een winnaar (en zelfs dat dus nog niet eens) en geven daar een partij euro's aan uit waar jij en ik rijkelijk van kunnen leven. DAT is oplichterij.

quote:
Ik geloof eerder dat dit een soort wraakactie is van fans van of iemand die al weggestemd is, of van Jim of een ander die zien dat hun idool het toch niet gaat halen tegen Hind en Jamai, en op deze manier het kijkplezier van anderen willen vergallen.
En jij denkt dat die dit kunnen verzinnen? Ik zeg niet dat de geruchtenstroom die nu loopt helemaal waar moet zijn, maar een wraakactie van fans of Jim, dat is pas ECHT te gek voor woorden.
  woensdag 12 februari 2003 @ 00:49:05 #222
13973 ranja
image means nothing
pi_8427486
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 00:40 schreef TripleM het volgende:

Die Van Inkel heeft wel in zijn lange, zeer lange carriere als DJ iets meer contacten opgebouwd dan jij. Dus ik zie die in eerste instantie wel als redelijk betrouwbaar ja, zeker aangezien hij veel last krijgt als hij dit soort praatjes ongegrond de wereld in helpt.

Van Inkel roept ook mensen op om flitspalen omver te rijden. Dat helpt echt om betrouwbaar over te komen
quote:
Verder moet je de rest van het topic eens lezen als je praat over die platencontracten. Want ik heb geloof ik al een stuk of drie keer aangehaald dat ik ook wel snap dat er meerdere platencontracten zullen worden uitgereikt. Maar allereerst wordt hier beweerd dat de winnaar al vaststaat (kan ik me goed voorstellen) en ten tweede, zeer belangrijk, dat het eigenlijk niet uitmaakt omdat de heren producers toch wel doen wat ze willen. En dat betekent dat het publiek geen fuck te vertellen heeft, die kiezen voor de sier een winnaar (en zelfs dat dus nog niet eens) en geven daar een partij euro's aan uit waar jij en ik rijkelijk van kunnen leven. DAT is oplichterij.
Zoals je kunt zien heb ik al diverse keren gereageerd in dit topic. Ik kan geen enkele reden bedenken om een winnaar te 'benoemen' (oftewel, valsspelen) als toch iedereen een platencontract krijgt.
quote:
En jij denkt dat die dit kunnen verzinnen? Ik zeg niet dat de geruchtenstroom die nu loopt helemaal waar moet zijn, maar een wraakactie van fans of Jim, dat is pas ECHT te gek voor woorden.
Beide mogelijkheden zijn even moeilijk te bewijzen En een gerucht is snel gemaakt hoor. Zeker als er een aantal mensen zijn die maar al te graag hopen dat het waar is, dan is het al bijna een verloren strijd.

Maar nogmaals, ik vind dit alles sneu voor Hind. Dat zij zal winnen was al bijna zeker voor deze roddel, en daar zal nu een smaakje aan komen voor degene die hier in geloven... misschien zelfs wel voor degene die het niet geloven. Dat heeft ze niet verdiend.

woensdag 12 februari 2003 @ 01:43:55 #223
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8427985
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 00:49 schreef ranja het volgende:
Van Inkel roept ook mensen op om flitspalen omver te rijden. Dat helpt echt om betrouwbaar over te komen
Ik zeg niet dat ie spoort, maar hij staat a) meer in de belangstelling en b) kent meer mensen in de muziekbranche en daardoor is de kans groot dat hij er meer over hoort dan wij.
quote:
Zoals je kunt zien heb ik al diverse keren gereageerd in dit topic. Ik kan geen enkele reden bedenken om een winnaar te 'benoemen' (oftewel, valsspelen) als toch iedereen een platencontract krijgt.
Dat is inderdaad een beetje het heikele punt. Maar of dat nou wel of niet zo zou zijn, het publiek wordt voor de gek gehouden als ze denken dat het om dat ene idool gaat en dat zij bepalen wie dat wordt. Want ofwel ze bepalen niet (helemaal) wie dat wordt, of het maakt niet uit wie het wordt (omdat de contracten toch wel worden gegeven). In beide gevallen is het oplichterij.
quote:
Maar nogmaals, ik vind dit alles sneu voor Hind. Dat zij zal winnen was al bijna zeker voor deze roddel, en daar zal nu een smaakje aan komen voor degene die hier in geloven... misschien zelfs wel voor degene die het niet geloven. Dat heeft ze niet verdiend.
Ben ik helemaal met je eens. Maar degenen die dit bijhouden weten dat ze kan zingen en zullen het dus minder erg vinden als het inderdaad doorgestoken kaart blijkt te zijn. Ze heeft het daardoor vind ik niet minder verdiend.

Ik ga uitkijken naar vuurwerk met haar naam in die laatste uitzending.

woensdag 12 februari 2003 @ 02:20:10 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_8428157
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:55 schreef ranja het volgende:
Mijn kijkplezier wordt er alleen maar groter door.
Tijdens Fame Academy in Engeland (Endemol) dacht ook iedereen dat een bepaalde kandidaat zou winnen. De reacties op verschillende fora waren vergelijkbaar met reacties hier. Die kandidaat haalde de finale niet.
Verschil was dat de deelnemers in dat programma konden zingen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_8429300
Sjezus, ik heb het topic een beetje gevolgd de afgelopen dagen en het begiont steeds triester te worden.

Er is nog steeds geen enkel bewijs gegeven. Het enige waar dit alles op is gebaseerd is een verklaring van SCH dat hij gehoord heeft van iemand van HMG dat het doorgestoken kaart is. TripleM gelooft hem en doet nou ook of hij het zeker weet.

Daarbij is er nog een roddel bijgekomen van Jeroen van Inkel over het vuurwerk dat besteld zou zijn. Van Inkel is een dj en geen journalist, dus die boeit het weinig dat zijn bronnen niet te verifieren zijn. Hoe meer roddels hij verteld hoe beter voor de luistercijfers.

Je zult zien dat een aantal websites en de Telegraaf deze roddels over gaan nemen. Dat wordt weer overgenomen door andere sites en misschien wat andere kranten en voor je het weet zegt iedereen: 'tis zo, want het staat overal in de krant.

SCH was eergisteren al door de mand gevallen, nadat hij zichzelf een paar keer had tegengesproken. En natuurlijk wil hij niet met de Telegraaf praten omdat hij net zo goed weet als ik dat het complete bullshit is.

Of iemand bij HMG zit zich nu kapot te lachen. Hij heeft namelijk een goedgelovige vriend die hij een paar valse roddels heeft verteld om zo ectra promotie te krijgen voor het programma. En SCH maar alles geloven wat hem verteld wordt...

woensdag 12 februari 2003 @ 09:54:51 #226
13973 ranja
image means nothing
pi_8429971
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 01:43 schreef TripleM het volgende:

Dat is inderdaad een beetje het heikele punt. Maar of dat nou wel of niet zo zou zijn, het publiek wordt voor de gek gehouden als ze denken dat het om dat ene idool gaat en dat zij bepalen wie dat wordt. Want ofwel ze bepalen niet (helemaal) wie dat wordt, of het maakt niet uit wie het wordt (omdat de contracten toch wel worden gegeven). In beide gevallen is het oplichterij.

Nee, oplichterij is het niet dat meer mensen dan alleen de winnaar een contract krijgen. Dat is al vanaf aflevering 1 duidelijk dat mits genoeg talent er meer zijn die daarvoor in aanmerking komen.
De opzet van het programma is echter niet wie wel of niet een contract krijgt maar wie de winnaar van deze serie wordt. Dat is toch een heel andere insteek.
pi_8431485
Jezus, al bijna een topic vol met dit geouwehoer.
  woensdag 12 februari 2003 @ 11:57:16 #228
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8432038
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 08:51 schreef schwa78 het volgende:
Sjezus, ik heb het topic een beetje gevolgd de afgelopen dagen en het begiont steeds triester te worden.

Er is nog steeds geen enkel bewijs gegeven. Het enige waar dit alles op is gebaseerd is een verklaring van SCH dat hij gehoord heeft van iemand van HMG dat het doorgestoken kaart is. TripleM gelooft hem en doet nou ook of hij het zeker weet.

Als jij denkt dat mijn enige bron SCH is en dat ik hem blindelings geloof dan lees je zoals ik toch al dacht met één oog dicht. Maar dit soort reacties ben ik dan ook inmiddels van je gewend.

Ik kan je verder vertellen dat ik gisteren iemand van een platenmaatschappij sprak die niet aan Idols meewerkt en die zei dat iedereen het allang wist maar dat hij blij was dat er nu eindelijk over gepraat werd.

woensdag 12 februari 2003 @ 11:57:37 #229
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8432049
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:28 schreef schatje het volgende:
Jezus, al bijna een topic vol met dit geouwehoer.
Je hoeft er niet in te reageren.
pi_8432143
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:57 schreef TripleM het volgende:

[..]

HMG heeft wel gereageerd .......
pi_8432182
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

HMG heeft wel gereageerd .......

En?????
pi_8432211
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:03 schreef lin1406 het volgende:

[..]

En?????

ik heb hen gevraagd of ik de reactie op m'n weblog mag zetten. Ff wachten nog
pi_8433178
quote:

[..]

Maar ik doe het lekker toch.

Dit topic is niet alleen voor mensen die het met jou eens zijn hoor.

Toevallig heb ik al voordat je met dit 'nieuws' kwam al een topic hierover geopend...http://forum.fok.nl/showtopic.php/263146

pi_8433935
Ik las net op de website van de telegraaf dat Yorin FM op
zaterdag 8 maart 12 uur lang de live-show zal gaan uitzenden.
van 12 uur s'middags tot 12 uur s'nachts.
Denk dus niet dat je hier veel steun van zal krijgen.
pi_8434260
quote:

[..]

Duh, bepaal ik zelf wel, begrepen??
  woensdag 12 februari 2003 @ 14:43:40 #236
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8435922
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:56 schreef schwa78 het volgende:
Maar ik doe het lekker toch.

Dit topic is niet alleen voor mensen die het met jou eens zijn hoor.

Toevallig heb ik al voordat je met dit 'nieuws' kwam al een topic hierover geopend...http://forum.fok.nl/showtopic.php/263146

Bij deze kroon ik jou tot koning krom redeneren. Het verbaast me eigenlijk nog dat ik erop inga.

Het maakt mij niets uit wie het met mij eens is of niet. Er valt niet veel eens te zijn eigenlijk, op dit punt. Ik hoor van iemand dat de finale van Idols al bepaald is, weet dat niet zeker en vertaal dat ook precies zo naar een bericht op de FP, na het lezen van al diverse berichten hierover.

Mijn reactie 'je hoeft er niet op te reageren' komt dan ook puur op mensen die zeuren dat het topic vol geouwehoer staat. Als je dat namelijk vindt, moet je gewoon je mond houden en een interessanter topic opduikelijk om je mening in te ventileren.

Jouw topic is een vraag, je zegt daar alleen dat het misschien wat ongeloofwaardig overkomt, meer niet. Dus jouw 'topic erover' is helemaal geen 'topic erover'.

En nu hou ik erover op, de rest bespreek ik wel via mail en de FP.

pi_8437449
quote:

Daarbij is er nog een roddel bijgekomen van Jeroen van Inkel over het vuurwerk dat besteld zou zijn. Van Inkel is een dj en geen journalist, dus die boeit het weinig dat zijn bronnen niet te verifieren zijn. Hoe meer roddels hij verteld hoe beter voor de luistercijfers.

Je zult zien dat een aantal websites en de Telegraaf deze roddels over gaan nemen. Dat wordt weer overgenomen door andere sites en misschien wat andere kranten en voor je het weet zegt iedereen: 'tis zo, want het staat overal in de krant.

SCH was eergisteren al door de mand gevallen, nadat hij zichzelf een paar keer had tegengesproken. En natuurlijk wil hij niet met de Telegraaf praten omdat hij net zo goed weet als ik dat het complete bullshit is.

Of iemand bij HMG zit zich nu kapot te lachen. Hij heeft namelijk een goedgelovige vriend die hij een paar valse roddels heeft verteld om zo ectra promotie te krijgen voor het programma. En SCH maar alles geloven wat hem verteld wordt...

Heb hier weinig aan toe te voegen.....eerst bewijzen.
pi_8439712
ter info: de officiële reactie van HMG op m'n Idols-verhalen staat online.

woensdag 12 februari 2003 @ 17:20:56 #239
22259 Fogerty
slapende account
pi_8439757
Of het nou waar is of niet, ik snap niet dat het mensen zo bezighoudt
Hieperdepiep hoera!
pi_8440982
ik geloof ze wel...naief of niet... als ze mensen uitnodigen om te komen kijken denk ik niet dat ze sjoemelen met de stemmen..
Ik kan daardoor met een gerust hart doorsmssen.
Sms jij dan? Ja lol
pi_8441062
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:33 schreef DarkMaxie het volgende:
ik geloof ze wel...naief of niet... als ze mensen uitnodigen om te komen kijken denk ik niet dat ze sjoemelen met de stemmen..
Ik kan daardoor met een gerust hart doorsmssen.
Sms jij dan? Ja lol
Volkskrant kopen een zaterdag, kijken wat die journalist precies zegt.
pi_8441093
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Volkskrant kopen een zaterdag, kijken wat die journelist precies zegt.

en natuurlijk hopen dat edwin en jeroen ook een kijkje gaan nemen.....
pi_8441219
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:38 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

en natuurlijk hopen dat edwin en jeroen ook een kijkje gaan nemen.....

Ik hoop het ook, al is het maar om SCH te ontmaskeren.
pi_8441425
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, al is het maar om SCH te ontmaskeren.

Ik hou het er nog steeds op dat het een gefrustreerd persoon is met een levendige fantasie.
pi_8441450
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:58 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Ik hou het er nog steeds op dat het een gefrustreerd persoon is met een levendige fantasie.

pi_8441452
quote:
Ik weet niet wat je motieven zijn om zo aangebrand te doen. Ik heb meteen gezegd dat ik geen hard bewijs kan en ga geven. Het is niet zo dat ik het van iemand gehoord heb maar dat ik het ook rechtstreeks in de computer heb gezien. Doorgestoken kaart is een groot woord trouwens. De makers van het programma trekken zich heus wel iets aan van het publiek maar bepalen uiteindelijk zelf wie er vertrekt en wie er blijft.
quote:

Grappig om te lezen hoe jij precies denkt te weten hoe het zit en hoe mijn werk en leven verloopt. Ik ben niet goedgelovig, integendeel. Ik heb ook geen vrienden bij HMG en ik heb er verder ook geen belang bij. Het is toch leuk om hier met elkaar te bespreken hoe zo'n programma uiteindelijk in elkaar steekt. Maar als ik me had gerealiseerd dat er nogal wat valse reacties zouden komen en bijna beschuldigingen, dan had ik het wel gelaten. Ik heb er verder geen belang bij. Ik wil graag weten waar ik mezelf tegenspreek, zou best kunnen. Ik ga niet met kranten praten om dat ik daar zelf geen belang bij heb. Moet ik dat programma ontmaskeren ofzo? Bovendien zijn ze bij HMG krachtig en sterk genoeg om verhalen als die van mij naar de prullenbak te verwijzen. Ik weet precies hoe dat zou gaan. Dat is allemaal de moeite niet. En als ik al met een krant zou praten, zou het zeker De Telegraaf niet zijn.

Het valt me op dat mensen als Ranja en Schwa78 en Schatje het bijna als een persoonlijke aanval beschouwen als je iets over hun favoriete programma zegt. Dat is niet mijn bedoeling. Maar het is toch niet verkeerd om te horen hoe sommige dingen in elkaar steken. Daar stort je wereld toch niet van in? Bovendien is er eigenlijk niets nieuws onder de zon. Dus als je behoefte voelt om mij te ontmaskeren: ga je gang - ik ben benieuwd wat je je daarbij voorstelt.

pi_8441573
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je motieven zijn om zo aangebrand te doen. Ik heb meteen gezegd dat ik geen hard bewijs kan en ga geven. Het is niet zo dat ik het van iemand gehoord heb maar dat ik het ook rechtstreeks in de computer heb gezien. Doorgestoken kaart is een groot woord trouwens. De makers van het programma trekken zich heus wel iets aan van het publiek maar bepalen uiteindelijk zelf wie er vertrekt en wie er blijft.

Hoe verklaar je dan de reactie van HMG op m'n log?
Daaruit zou blijken dat er helemaal niet gefraudeerd wordt en dat de stemmen (ik citeer) 1 op 1 op de presentatiekaartjes terecht komen.
pi_8441583
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:58 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

het is niet alleen SCH die deze geruchten de wereld in geholpen heeft.

En het enige wat ik heb gedaan, is SCH citeren en naar andere geruchten verwijzen.

pi_8441819
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan de reactie van HMG op m'n log?
Daaruit zou blijken dat er helemaal niet gefraudeerd wordt en dat de stemmen (ik citeer) 1 op 1 op de presentatiekaartjes terecht komen.

Doel je in je reactie met 'iemand die bij Idols werkt' op mij? Ik heb je al tien keer verteld dat ik daar niet werk, dus dat is dan onjuist.

De reactie van HMG is zoals je die kon verwachten. Natuurlijk geven ze het niet toe en zeggen ze dat ze het volstekt zuiver spelen. Wat zou jij doen in hun geval? Je kunt ook rustig iemand mee laten lopen zonder dat die achter de precieze gang van zaken komt, dat is allemaal helemaal geen probleem als je een beetje creatief met de computer omgaat. Dat zij zeggen dat het 1 op 1 op de kaartjes komt, is niet anders dan hun verklaring. Ik snap eigenlijk niet waarom je hen een mail hebt gestuurd, wat had je verwacht voor antwoord te krijgen?

Voor de rest kun je misschien iets opmaken uit de wat venijnige en bijna belerende toon. Ze zijn 'not amused' - lijkt mij een teken dat er wel iets aan de hand is. Maar trek vooral je eigen conclusie.

pi_8441959
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Doel je in je reactie met 'iemand die bij Idols werkt' op mij? Ik heb je al tien keer verteld dat ik daar niet werk, dus dat is dan onjuist.

da's dan ook weer waar
quote:
De reactie van HMG is zoals je die kon verwachten. Natuurlijk geven ze het niet toe en zeggen ze dat ze het volstekt zuiver spelen. Wat zou jij doen in hun geval? Je kunt ook rustig iemand mee laten lopen zonder dat die achter de precieze gang van zaken komt, dat is allemaal helemaal geen probleem als je een beetje creatief met de computer omgaat. Dat zij zeggen dat het 1 op 1 op de kaartjes komt, is niet anders dan hun verklaring.
dan liegen ze dus ... maarja, ook daar komen we niet achter
quote:
Ik snap eigenlijk niet waarom je hen een mail hebt gestuurd, wat had je verwacht voor antwoord te krijgen?
ik heb geen mail verstuurd. zij kwamen er vanochtend mee ...
ben blijkbaar een bedreiging voor idols
quote:
Voor de rest kun je misschien iets opmaken uit de wat venijnige en bijna belerende toon. Ze zijn 'not amused' - lijkt mij een teken dat er wel iets aan de hand is. Maar trek vooral je eigen conclusie.
mwah ... echt overtuigd hebben ze me niet, dus wat ik hiervóór dacht, is niet veranderd ...
pi_8441980
SCH.. ga toch lekker buiten spelen... Je zegt dat je zelf ook niet 100% zeker weet of het allemaal wel waar is... maar ondertussen hou jij totaal geen mogenlijkheid open voor het feit dat het misschien wel NIET waar is.
Tevens zeg je 100000x dat het je eigenlijk allemaal geen f*ck interesseerd en dat je wel betere dingen te doen hebt..maar toch neem je steeds maar weer de moeite om je stelling te verdedigen. (wat trouwens ook een herhaling van een herhaling aan het worden is)

Je was al redelijk ongeloofwaardig maar toen je ook nog kwam beweren dat Jamai en Jim allebei zo homofiel zijn als het maar wezen kan......

pi_8442042
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Voor de rest kun je misschien iets opmaken uit de wat venijnige en bijna belerende toon. Ze zijn 'not amused' - lijkt mij een teken dat er wel iets aan de hand is.

Nee knul jij zal lekker blij zijn als je best bekeken programma zulke negatieve publiciteit krijgt..... ik zou zeggen: nou nee
pi_8442289
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:31 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Nee knul jij zal lekker blij zijn als je best bekeken programma zulke negatieve publiciteit krijgt..... ik zou zeggen: nou nee

Noem me geen knul okay. Dat denigrerende toontje bewaar je maar voor mensen die je wel kent.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:29 schreef DarkMaxie het volgende:
Je was al redelijk ongeloofwaardig maar toen je ook nog kwam beweren dat Jamai en Jim allebei zo homofiel zijn als het maar wezen kan......
Heb je iets tegen homo's dan? Het maakt toch verder helemaal niet uit dat die jongens zo zijn?

Ik kom alleen af en toe terug omdat mijn naam hier nogal vaak genoemd wordt en er ook nogal wat beschuldigingen worden gedaan - is het dan zo gek dat ik soms het een en ander recht wil zetten.

*weer buitenspelen gaat

woensdag 12 februari 2003 @ 19:57:49 #254
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8442573
"Het komt 1 op 1 op kaartje"

kaartje: Jim heeft minste stemmen
tooske/reinout: Marieke gaat ons helaas verlaten

Wie zegt dat ze die kaartjes voorlezen?

pi_8442676
bijna vol
pi_8442707
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:29 schreef DarkMaxie het volgende:
SCH.. ga toch lekker buiten spelen... Je zegt dat je zelf ook niet 100% zeker weet of het allemaal wel waar is... maar ondertussen hou jij totaal geen mogenlijkheid open voor het feit dat het misschien wel NIET waar is.
Tevens zeg je 100000x dat het je eigenlijk allemaal geen f*ck interesseerd en dat je wel betere dingen te doen hebt..maar toch neem je steeds maar weer de moeite om je stelling te verdedigen. (wat trouwens ook een herhaling van een herhaling aan het worden is)

Het begint ronduit triest te worden met SCH, er kunnen zelfs mensen komen kijken of het daadwerkelijk eerlijk verloopt.
pi_8442714
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')