Je gaat alleen af op imago / looks? Want een Elise is inderdaad best een leuke auto om te zien, maar volgens mij ongeschikt als enige auto.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef Netsplitter het volgende:
SLK = kapper/goois matrassen auto.
Z4 vind ik een leuke auto om te zien.
350Z vind net niet.
Elise S vind ik ook een leuke auto.
Boxter, mwah.
Ook om die reden; ik vind de koets niet bijzonder en het interieur zelfs lelijk.quote:Waarom geen S2000?
Euhhhhhh ja?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Je gaat alleen af op imago / looks?
[..]
Ook om die reden; ik vind de koets niet bijzonder en het interieur zelfs lelijk.
Klik bij dat artikel nou eens op de plaatjes van het interieur. Meer woorden hoeven er aan de S2000 niet te worden vuilgemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:
Daarbij is de S2000 een stuk spannender om mee te rijden dan een SLK.
http://www.autoweek.nl/autotest/1745/Honda-S2000
Mag jij een andere roadster aanwijzen die 9000tpm haalt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Klik bij dat artikel nou eens op de plaatjes van het interieur. Meer woorden hoeven er aan de S2000 niet te worden vuilgemaakt.
Wat mij betreft zou het er vooral om gaan dat je bij Lotus voor hetzelfde geld een auto krijgt van een paar jaar ouder, die ook nog eens veel soberder is. Da's niet fijn voor je comfort, niet fijn voor de bruikbaarheid en ook niet fijn voor de veiligheid (geen abs, airbags,etc.). Ik denk eigenlijk dat de Lotus af valt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:43 schreef Koert het volgende:
Oftewel, qua looks gaat het tussen bmw en lotus voor mij - ligt eraan waar je in gezien wilt worden.
Waarom zou dat toerental me iets interesseren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag jij een andere roadster aanwijzen die 9000tpm haalt.
En nee, Ferrari en consorten tellen niet.
Jij vraagt om een sportieve roadster, de S2000 is sportief te noemen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou dat toerental me iets interesseren?
Wat interesseert je dan wel? Wil je een roadster om lekker mee te raggen of moet die ook voorzien van flink wat comfort? Want een 350Z is toch wel een hele andere soort auto dan een SLK, om over de elise nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou dat toerental me iets interesseren?
Hoe dan ook; we kunnen er lang of kort over steggelen, maar een S2000 wordt het zeker niet.
Rijbeleving is nogal subjectief, in de 350Z kan je heerlijk sturen en zo en nu dan eens lekker gek doen. De Z4 is veel degelijker gebouwd en bied een heel andere rijbeleving.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:32 schreef ShaoliN het volgende:
Qua looks de 350Z. Maar qua rijbeleving, comfort en degelijkheid de BMW. Elise is leuk speelgoed, maar zou mij persoonlijk gaan ergeren als ik er teveel kms in moest maken. Mercedes kan ook, mits je dameskapper bent natuurlijk.
Vertel eens wat een 350Z zo anders maakt als een SLK dan? Ik heb namelijk nog nooit in de 350Z gereden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat interesseert je dan wel? Wil je een roadster om lekker mee te raggen of moet die ook voorzien van flink wat comfort? Want een 350Z is toch wel een hele andere soort auto dan een SLK, om over de elise nog maar te zwijgen.
Die 100 pk meer sowieso al, de 350Z is veel meer gemaakt als speelauto, een auto met emotie om het zo maar te zeggen. De SLK is veel sterieler, gemaakt voor comfort.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Vertel eens wat een 350Z zo anders maakt als een SLK dan? Ik heb namelijk nog nooit in de 350Z gereden.
Verder staan mijn overwegingen en argumenten tamelijk duidelijk in de OP, volgens mij. Al moet je aan dat 'sportieve' misschien wat minder waarde hechten. Keihard rijden met een cabrio is namelijk helemaal niet zo leuk; het is veel fijner om ontspannen over B-weggetjes te toeren. Aan de andere kant is het ook wel fijn om een beetje snel bij een stoplicht weg te zijn... maar niet ten koste van alles (zoals bij de Lotus).
Da's zeker waarquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die 100 pk meer sowieso al, de 350Z is veel meer gemaakt als speelauto, een auto met emotie om het zo maar te zeggen. De SLK is veel sterieler, gemaakt voor comfort.
Dat laatste, tenzij het natuurlijk een S2000 is. Da's geen roadster, das een MONSTER. En ik met 1 jaar mn rijbewijs heb dat al eens mogen ervaren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Rosbief het volgende:
350Z en dan de coupé, sowieso geen roadster nemen tenzij je een nicht bent of na wilt doen.
Wheheh, dat nou uitgerekend jij zo'n opmerking maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Rosbief het volgende:
350Z en dan de coupé, sowieso geen roadster nemen tenzij je een nicht bent of na wilt doen.
Klopt. Hier in Zwolle rijdt er nog wel één rond.quote:Op zaterdag 11 april 2009 03:50 schreef Faxie het volgende:
Owja, die is er ook nog natuurlijk.
Zeldzame verschijning ook volgens mij, ik heb er nog geen enkele in het wild gezien.
En de Speedster is dan ook misschien een optie.
Prijs zou nog net kunnen...
Heb ik wel eens in gezeten. Ik keek precies tegen de bovenstijl van de voorruit aan. Kennelijk gemaakt voor kleine Italiaantjes? Bovendien zal het ook lastig zijn het nieuwe type te vinden binnen mijn budget. Aan de andere kant... gewoon een maandje wachten; dan is zo'n Alfa al weer 10% van z'n waarde verloren.quote:
Ja kan van dat budget enkel oude modellen kopenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:49 schreef k_man het volgende:
Hmm, zo'n Opel GT is misschien ook nog een optie. Dank voor de tip.
Die GT blinkt volgens mij ook niet bepaald uit in bruikbaarheid, maar is al wel een stuk vriendelijker dan een Lotus.
De MX-5 zie ik inderdaad niet echt als een optie. Da's toch duidelijk een klasse lager dan de genoemde auto's. Van de TT zou ik voor dit budget alleen het oude model kunnen kopen en ... tja... dat is het toch net niet.
Ja, maar dat was m'n punt niet. Het punt was dat ik het oude type TT niet zie zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja kan van dat budget enkel oude modellen kopen
Ware het niet dat het vorige model TT cabrio niet voor mannen is. De oude boxter vind ik trouwens ook maar een trieste verschijning. Met de Z4 en de SLK ben je nog het meeste bij de tijd (modellen rijden op een faceliftje na nagenoeg onveranderd rond).quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja kan van dat budget enkel oude modellen kopen
Nou... de nieuwe Z4 is toch wel wat meer dan een faceliftje.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ware het niet dat het vorige model TT cabrio niet voor mannen is. De oude boxter vind ik trouwens ook maar een trieste verschijning. Met de Z4 en de SLK ben je nog het meeste bij de tijd (modellen rijden op een faceliftje na nagenoeg onveranderd rond).
Je hebt gelijk, was even vergeten dat die ondertussen ook al te koop is. Dan nog vind ik de Z4 er nog moderner uitzien in vergelijking met de Boxter.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou... de nieuwe Z4 is toch wel wat meer dan een faceliftje.
Dat is de vorige generatie SLK in een ander (redelijk slecht chrysler) jasje. Niet doen dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost
(Chrysler Crossfire)
Ehm... ik héb al een oude SLK, die wilde ik nou juist gaan vervangen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost
(Chrysler Crossfire)
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:59 schreef lezut het volgende:
S2000 ziet er inderdaad uit als een duikboot, maar die motor![]()
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Wheheh, dat nou uitgerekend jij zo'n opmerking maakt.
Jammer van die turbo, ik vind 240+ PK uit een ongeblazen 2.0 juist de charme van dat blokquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb ik wel eens in gezeten. Ik keek precies tegen de bovenstijl van de voorruit aan. Kennelijk gemaakt voor kleine Italiaantjes? Bovendien zal het ook lastig zijn het nieuwe type te vinden binnen mijn budget. Aan de andere kant... gewoon een maandje wachten; dan is zo'n Alfa al weer 10% van z'n waarde verloren.
Opel GT aan de OP toegevoegd.
Hoe vaak is hij stuk geweest en wat was er stuk?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef draaijer het volgende:
Onze buurman heeft een Elise. Mooie en snelle bak. Maar ik heb hem net zo vaak zelf als achter een sleep naar huis zien rollen... Dus mijn gevoel over betrouwbaarheid is niet erg goed.. Maar wel een kicken bak.. Weinig te vinden met stuur links
Geen idee was een MKIIquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe vaak is hij stuk geweest en wat was er stuk?
Was het exemplarisch?
Of hoort dat defect bij die serie?
Welk bouwjaar is het?
Onder de 30k?quote:
Vanaf welk moment hebben ze Opel onderdelen verwerkt in de Elise?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:33 schreef k_man het volgende:
Hmm, vreemd. Ik zou verwachten dat de betrouwbaarheid wel ok zou zijn met al die Opel onderdelen.
Serieus -> www.mobile.dequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Onder de 30k?
Geldt trouwens ook voor de Boxster S waar draaijer mee kwam; dat kan wel onder de 30k, maar dan krijg ik een auto die net zo oud is als die ik nu heb. Da's niet helemaal het idee.
Met m'n huidige SLK (zonder air scarf) rij ik 's winters ook wel open, maar het is inderdaad een mooi systeem.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:22 schreef tevebe het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Elise is wel erg hardcore, wel de mooiste. Zou zelf waarschijnlijk toch voor de SLK gaan. Vind die stukken mooier als de vorige en door die 'sjaal' kun je ook fijn in de winter open rijden als je dat zou willen
Ik ben 'gemiddeld'quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef D. het volgende:
Pas je trouwens wel in alle modellen?
M.a.w. ben jij klein of zijn zij groot genoeg?
http://www.speurders.nl/o(...)-38007431.html?q=z3mquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Onder de 30k?
Geldt trouwens ook voor de Boxster S waar draaijer mee kwam; dat kan wel onder de 30k, maar dan krijg ik een auto die net zo oud is als die ik nu heb. Da's niet helemaal het idee.
Ok, dan nietquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef k_man het volgende:
Oh, wacht, je had het over een Z3M. Tja, een Z3 is geen optie hoor.
Of iets als autotrader.com idd. In de US / Canada kan je ook veel mooie auto's vindenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Serieus -> www.mobile.de
Importeren die handel
Tja, ligt eraan wat je gewend bent, denk ik. Ik heb 'm sinds augustus 2006, heb er sindsdien zo'n 30.000 km mee gereden en aan onderhoud zo'n ¤ 1.500 uitgegeven. Dus zo'n 5 cent per km / ¤ 47 per maand.quote:Op zondag 12 april 2009 01:22 schreef Pas259 het volgende:
Ben je nou eigenlijk veel kwijt aan onderhoud van jouw SLK of valt het wel mee?
Dat zuipen valt best mee, en dat het een oude bak is is alleen maar een voordeel, dan houdt ie nog wat geld overquote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Bartaz het volgende:
Wel een toffe auto, maar het is een oud model en waarschijnlijk een zuiplap... StefanP zou in z'n nopjes zijn met je post...
Is dat niet het model dat Face in the A-team al had? Dus zo'n 20 jaar oud?quote:Op zondag 12 april 2009 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zuipen valt best mee, en dat het een oude bak is is alleen maar een voordeel, dan houdt ie nog wat geld over
Zelfde type ja, alleen is dit de convertible en Face had de coupe (met Targa dak)quote:Op zondag 12 april 2009 22:23 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Is dat niet het model dat Face in the A-team al had? Dus zo'n 20 jaar oud?
Hij zal wat meer een sportauto gevoel geven.quote:Op zondag 12 april 2009 22:43 schreef Faxie het volgende:
Gezien de leeftijd zal je daar wel wat onderhoud aan mogen verwachten, en kwa rij-eigenschappen zal ie het een stuk minder doen dan alle andere genoemde auto's volgens mij.
Da's maar net welke rijeigenschappen je zoekt.quote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef Cybje het volgende:
in elk geval beter dan die van een C4.
Truequote:Op zondag 12 april 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Da's maar net welke rijeigenschappen je zoekt.
anyway, de 6 opties van TS staan in de OP, laten we daar maar bij blijven
Da's idd ook zo'n dameskappersautoquote:Op zondag 12 april 2009 23:19 schreef Steve-O het volgende:
Als jij een Boxer een Slk en een Z4 op je lijstje heb staan zou ik ook eens kijken naar een TT roadster ..
Die Corvette vergelijk je natuurlijk niet met die modellen, met met hun 15 jaar oude voorgangers.quote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef Faxie het volgende:
Tja, de gemiddelde Amerikaan heeft de reputatie vooral hard vooruit te willen....
Die Corvette verliest een circuit rondje van een 350z of s2000 volgens mij.
Mwa, de nieuwe TT is toch een heel aardig vormgegeven auto, maar die zal wel net buiten het budget van TS vallen... De oude is niet mooi...quote:
Klopt ja nieuw model valt net buiten die 30k grens zie ik .quote:Op zondag 12 april 2009 23:29 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Mwa, de nieuwe TT is toch een heel aardig vormgegeven auto, maar die zal wel net buiten het budget van TS vallen... De oude is niet mooi...
Ja, op autoscout valt de grens eigenlijk precies op 30k, met 35k heb je een nieuwe TT met een zeer acceptabele kilometerstand, maar als TS 30k heeft zit dat er gewoon niet in.quote:Op zondag 12 april 2009 23:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Klopt ja nieuw model valt net buiten die 30k grens zie ik .
Een nieuwe heeft nog geen kilometerstand (die paar van de fabriek tot de dealer reken ik even niet mee)quote:Op zondag 12 april 2009 23:46 schreef Bartaz het volgende:
[..]
met 35k heb je een nieuwe TT met een zeer acceptabele kilometerstand
Dan nogquote:Op zondag 12 april 2009 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die Corvette vergelijk je natuurlijk niet met die modellen, met met hun 15 jaar oude voorgangers.
Het is duidelijk wat ik bedoel, het nieuwe modelquote:Op zondag 12 april 2009 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Een nieuwe heeft nog geen kilometerstand (die paar van de fabriek tot de dealer reken ik even niet mee)
Mwah, vind het nou niet zo heel bijzonder, misschien in een andere kleurstelling, maar nu met die donkere kleuren verder vind ik dat hout er niet zo mooi bij passen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:55 schreef _Arthur het volgende:
BMW Z4 3.0i. En dan zoiets: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lfhsvlorppiw&asrc=pl voor 20990,-
Importeren uit Duitsland. BPM voor deze auto is ongeveer 6000euro. Houd je nog 3000euro over voor de keurig, transport en tijdelijke verzekering.
Paar fotootjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt 1 van de mooiste exemplaren van een Z4. Dit is trouwens een Z4 3.0i Individual Limited Maritime Edition.
Dat zal veel meer bekijks opleveren dan een Z4. De kwaliteit zal wel wat minder zijn, maar de looks van die auto zijn gewoon top. Vind hem alleen met de kap dicht niet zo mooi, zou dus wel altijd open rijdenquote:Op maandag 13 april 2009 15:48 schreef lipje het volgende:
een Spider natuurlijk
[ [url=http://pic.autoscout24.net/images/684/231/0155231684001.jpg]afbeelding ]klikbaar[/url]
Vind hem sowieso lelijk met open kap, de Brera is veel mooier. Geldt eigenlijk voor bijna alle cabrio's/roadsters dat de coupé versie mooier is.quote:Op maandag 13 april 2009 15:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zal veel meer bekijks opleveren dan een Z4. De kwaliteit zal wel wat minder zijn, maar de looks van die auto zijn gewoon top. Vind hem alleen met de kap dicht niet zo mooi, zou dus wel altijd open rijden
Zekers, meestal is de auto ontwikkeld als coupe en besluiten ze er later het dak vanaf te zagen. Helaas is dat niet altijd even geslaagd.quote:Op maandag 13 april 2009 19:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vind hem sowieso lelijk met open kap, de Brera is veel mooier. Geldt eigenlijk voor bijna alle cabrio's/roadsters dat de coupé versie mooier is.
Voordeel van de SLK is - samen met de hardtop - dat ie ontwikkeld is als coupé/cabrio en er zowel gesloten als open goed uitziet. De Z4 is ook ontworpen als cabrio, de coupé kwam juist later pas.quote:Op maandag 13 april 2009 19:53 schreef Dennis101 het volgende:
Zekers, meestal is de auto ontwikkeld als coupe en besluiten ze er later het dak vanaf te zagen. Helaas is dat niet altijd even geslaagd.
Maar goed nog even voor TS, als je nu een SLK rijdt zou ik daar persoonlijk bij blijven en dus weer voor een SLK kiezen.
Bij zo'n bedrijf zou ik zeker nooit meer terug komen, beetje vreemde manier van zaken doen. Dat je momenteel niet veel terug gaat krijgen voor je auto is toch wel iets om rekening mee te houden.quote:Op maandag 13 april 2009 20:07 schreef k_man het volgende:
Vandaag even wezen kijken naar een SLK. Was geen succes, hoewel dat niet aan de auto lag.
Ik had van tevoren even gebeld dat we interesse hadden in de auto en of we langs konden komen voor een proefrit. Geen probleem, zeiden ze, hij staat vooraan in de showroom. Dat bleek ook zo te zijn. Mooie, zwarte SLK - wel redelijk wat steenslag en niet bepaald de mooiste velgen, maar goed - verder een hele aardige wagen. Wel opvallend dat de motor warm was - had iemand anders er net mee gereden of hadden ze 'm zelf even warm gereden nadat ik gebeld had?
Praatje gemaakt met een verkoper, die aangaf dat het een lastige markt is, die tweezits cabrio's. Dat ie er al een tijdje stond, ze er daarom nu graag van af willen en de prijs ook al hadden verlaagd. Goed, de verkoper ging even buiten kijken naar mijn huidige SLK en vervolgens gingen we z'n kantoortje in.
Ten eerste bleek ie vrijwel niks te willen geven voor m'n huidge auto. Na een beetje praten ging het bedrag wel wat omhoog, maar nog steeds niet bevredigend. Dus ik zei 'nou goed, laat ik er dan nu eerst maar eens in rijden, hopelijk is dat zo sensationeel dat ik overtuigd ben.' Hij 'dan moet je 'm daarna wel kopen.' Ik antwoordde 'dat kan ik niet beloven - ik wil ook nog andere exemplaren gaan bekijken en bovendien weet ik niet of het uberhaupt zal bevallen'. Nou, toen wilde ie de auto niet meegeven. 'We zijn geen proefritcentrum'. Ik zei nog 'maar als ik er niet in mag rijden, koop ik 'm zeker niet.' Hij 'nou, dan niet.' Ik:
Vervolgens zijn we nog even langs een bedrijf een paar km verderop gereden, waar een 350Z stond. Bedrijf was helaas gesloten, maar de auto stond buiten en we hebben er even omheen gedrenteld. Best aardig, interieur toch wel veel plastic en een raar stofje (soort netje) in de stoelen.
Voor iemand die zegt dat hij graag van een auto afwil doet hij er dan wel bijzonder weinig moeite voor.quote:Op maandag 13 april 2009 20:15 schreef k_man het volgende:
Ik had me wel ingesteld op een relatief lage inruil. Mijn broer heeft pas z'n auto ingeruild en kreeg ook behoorlijk weinig terug. Desondanks was dit wel erg laag, zeker z'n openingsbod.
Ik sta er van te kijken. Zeker aangezien jij toch als een serieuze koper over zou moeten komen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:07 schreef k_man het volgende:
Kom op, willen ze die auto nou verkopen of niet? Het is niet zo dat ik een ventje ben dat gewoon graag eens een keer in een dikke auto wil rijden. Ik heb al een SLK en heb serieuze in een andere - ik ga alleen niet van tevoren beloven dat ik een auto koop.
Zinnige toevoeging aan dit topicquote:Op maandag 13 april 2009 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
inruilen=huilen.
Ben nog zeer tevreden met mijn 2001, 2 ton op de teller, BMW. De opvolger is zo lelijk als de nacht, zwaarder en ik moet een 335i kopen wil ik qua prestaties, waar je in NL toch al niets aan hebt, nog een beetje winst maken.
Ik hou 'm voorlopig; de vorige reed ook nog prima bij 275K kms. Ik trakteer mijzelf op wat betere remmen, nwe. dempers en een setje Michelin PSII.
Eigenlijk veel bevredigender dan steeds maar weer wat nieuws halen.
Zinniger dan kwijlen over die plastic sloep van Face.quote:
Sinds wanneer is het kopen van een 2zits cabrio nuttig of verstandig?quote:Op maandag 13 april 2009 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Dan kan je je best eens op je achterhoofd krabben of een nieuwe bak wel zo nuttig/verstandig is.
Er werd toch nergens gekwijld? Hij werd enkel besproken.quote:Op maandag 13 april 2009 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zinniger dan kwijlen over die plastic sloep van Face.
TS geeft toch zelf ook al aan dat ie niet blij wordt van de tot nu toe geboden inruilprijs. En iemand die ooit tevreden was/is? met een SLK200 is, denk ik, niet echt op zoek naar de snelste, modernste scheurbak die er momenteel te vinden is.
Misschien dat de auto toch niet helemaal 100% in orde wasquote:Op maandag 13 april 2009 21:02 schreef SeLang het volgende:
Wat bizar dat die dealer je niet in die auto laat rijden. Normaal lopen ze juist te pushen om je een proefrit te laten maken (want als het bevalt worden mensen hebberig).
Het zou best kunnen dat ik nog even wacht met iets nieuws, maar ik wil nu wel om me heen kijken en op z'n minst weten hoe de hazen momenteel lopen. Als ik tegen iets leuks aanloop... wie weet.quote:Op maandag 13 april 2009 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
TS geeft toch zelf ook al aan dat ie niet blij wordt van de tot nu toe geboden inruilprijs. En iemand die ooit tevreden was/is? met een SLK200 is, denk ik, niet echt op zoek naar de snelste modernste scheurbak die er momenteel te vinden is. Dan kan je je best eens op je achterhoofd krabben of een nieuwe bak wel zo nuttig/verstandig is.
Ja. Laatst een uitgebreid item in de Autovisie over veel verschillende roadsters, en daar kwam de S2000 als redactionele favoriet uit.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef DrDarwin het volgende:
S2000 en je hebt geld over.
Als je alleen wilt horen wat je zelf al bedacht hebt moet je er geen topic over beginnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Bartaz het volgende:
![]()
TS heeft al heel erg duidelijk gezegd dat hij GEEN S2000 wil... Waarom blijft iedereen daar dan toch over dooremmeren? Discussier mee binnen de wensen van TS of hou gewoon je mond.
Daarbij is een S2000 een auto waar je nog niet dood in gevonden wil worden...
Je voelt je blijkbaar niet gehinderd door enige smaak.... Z4 zal prima rijden, maar kijk er gewoon eens naarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:03 schreef k_man het volgende:
Suggesties zijn prima hoor, maar je moet wel een plaat voor je kop hebben als je voor de twintigste keer met een S2000 op de proppen komt. Hoevaak moet ik nog zeggen dat die het sowieso niet wordt?
Morgen ga ik naar een Z4 kijken.
Ja, de Z4 heeft een love-it-or-hate-it design. Heel anders dan zo'n 13 in een dozijn Jap.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar niet gehinderd door enige smaak.... Z4 zal prima rijden, maar kijk er gewoon eens naar
En mag ik een anders TT suggereren?
quote:
quote:
Het topic heet 'Welke roadster zou je kiezen' dus waarschijnlijk heeft ie de coupe gekocht jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
Toch wel de Z4 Coupé he? Die is oneindig veel bruter imo dan zo'n roadster.
Moet je dan met je hoofd uit het raam gaan hangen voor een beetje cabriobeleving?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
Toch wel de Z4 Coupé he? Die is oneindig veel bruter imo dan zo'n roadster.
De Z4 coupé zal vast buiten zijn budget zijn gevallen, aangezien die een stuk duurder is dan de roadster.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
Toch wel de Z4 Coupé he? Die is oneindig veel bruter imo dan zo'n roadster.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef k_man het volgende:
Goed, foto's dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef k_man het volgende:
Goed, foto's dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Correctie, hij wordt niet gehinderd door jouw (of onze) smaakquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar niet gehinderd door enige smaak....
Dank.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:38 schreef Muselive het volgende:
Mooie auto! Ik vind persoonlijk die combinatie ook erg mooi!
Is het een 2.2 geworden? Ik vraag me af in hoeverre de rijbeleving anders is dan de 3.0.
Behalve dat donkerblauw véél mooier is, bestaan er helemaal geen witte. Ik ben ze althans nooit tegengekomen in het aanbod.quote:
Uit de vraag lijkt de veronderstelling te spreken dat er ook kappers bestaan die geen homo zijn?quote:
Idd jammer. Waarom heb je deze precies ingeruild op de Z4?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef k_man het volgende:
Ergens toch wel jammer dat ie vrijdag ingeleverd moet worden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik van de 6 keuzes die je had, alle 6 niet bepaald aantrekkelijk vind, had dan de blauwe op de foto ook nog even gehouden als ik jouw was om voor een wat exclusievere auto te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef k_man het volgende:
Ergens toch wel jammer dat ie vrijdag ingeleverd moet worden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat kreeg jij er nou nog voor?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef k_man het volgende:
M'n oude SLK is doorverkocht aan een handelaar en staat inmiddels op Autotrack zie ik.
Best raar om 'm zo terug te zien eigenlijk.
Is dat roadstar nou een flauwe mercedesgrap of is die handelaar dyslectisch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef k_man het volgende:
M'n oude SLK is doorverkocht aan een handelaar en staat inmiddels op Autotrack zie ik.
Best raar om 'm zo terug te zien eigenlijk.
Dat laatste. Het was me trouwens nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is dat roadstar nou een flauwe mercedesgrap of is die handelaar dyslectisch?
En? Ben je getild?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef k_man het volgende:
M'n oude SLK is doorverkocht aan een handelaar en staat inmiddels op Autotrack zie ik.
Best raar om 'm zo terug te zien eigenlijk.
Ik hap niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef ASroma het volgende:
meneer wil geen bedragen noemenflink verlies dus, jammer hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |