quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:59 schreef lezut het volgende:
S2000 ziet er inderdaad uit als een duikboot, maar die motor![]()
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Wheheh, dat nou uitgerekend jij zo'n opmerking maakt.
Jammer van die turbo, ik vind 240+ PK uit een ongeblazen 2.0 juist de charme van dat blokquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb ik wel eens in gezeten. Ik keek precies tegen de bovenstijl van de voorruit aan. Kennelijk gemaakt voor kleine Italiaantjes? Bovendien zal het ook lastig zijn het nieuwe type te vinden binnen mijn budget. Aan de andere kant... gewoon een maandje wachten; dan is zo'n Alfa al weer 10% van z'n waarde verloren.
Opel GT aan de OP toegevoegd.
Hoe vaak is hij stuk geweest en wat was er stuk?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef draaijer het volgende:
Onze buurman heeft een Elise. Mooie en snelle bak. Maar ik heb hem net zo vaak zelf als achter een sleep naar huis zien rollen... Dus mijn gevoel over betrouwbaarheid is niet erg goed.. Maar wel een kicken bak.. Weinig te vinden met stuur links
Geen idee was een MKIIquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe vaak is hij stuk geweest en wat was er stuk?
Was het exemplarisch?
Of hoort dat defect bij die serie?
Welk bouwjaar is het?
Onder de 30k?quote:
Vanaf welk moment hebben ze Opel onderdelen verwerkt in de Elise?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:33 schreef k_man het volgende:
Hmm, vreemd. Ik zou verwachten dat de betrouwbaarheid wel ok zou zijn met al die Opel onderdelen.
Serieus -> www.mobile.dequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Onder de 30k?
Geldt trouwens ook voor de Boxster S waar draaijer mee kwam; dat kan wel onder de 30k, maar dan krijg ik een auto die net zo oud is als die ik nu heb. Da's niet helemaal het idee.
Met m'n huidige SLK (zonder air scarf) rij ik 's winters ook wel open, maar het is inderdaad een mooi systeem.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:22 schreef tevebe het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Elise is wel erg hardcore, wel de mooiste. Zou zelf waarschijnlijk toch voor de SLK gaan. Vind die stukken mooier als de vorige en door die 'sjaal' kun je ook fijn in de winter open rijden als je dat zou willen
Ik ben 'gemiddeld'quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef D. het volgende:
Pas je trouwens wel in alle modellen?
M.a.w. ben jij klein of zijn zij groot genoeg?
http://www.speurders.nl/o(...)-38007431.html?q=z3mquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Onder de 30k?
Geldt trouwens ook voor de Boxster S waar draaijer mee kwam; dat kan wel onder de 30k, maar dan krijg ik een auto die net zo oud is als die ik nu heb. Da's niet helemaal het idee.
Ok, dan nietquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef k_man het volgende:
Oh, wacht, je had het over een Z3M. Tja, een Z3 is geen optie hoor.
Of iets als autotrader.com idd. In de US / Canada kan je ook veel mooie auto's vindenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Serieus -> www.mobile.de
Importeren die handel
Tja, ligt eraan wat je gewend bent, denk ik. Ik heb 'm sinds augustus 2006, heb er sindsdien zo'n 30.000 km mee gereden en aan onderhoud zo'n ¤ 1.500 uitgegeven. Dus zo'n 5 cent per km / ¤ 47 per maand.quote:Op zondag 12 april 2009 01:22 schreef Pas259 het volgende:
Ben je nou eigenlijk veel kwijt aan onderhoud van jouw SLK of valt het wel mee?
Dat zuipen valt best mee, en dat het een oude bak is is alleen maar een voordeel, dan houdt ie nog wat geld overquote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Bartaz het volgende:
Wel een toffe auto, maar het is een oud model en waarschijnlijk een zuiplap... StefanP zou in z'n nopjes zijn met je post...
Is dat niet het model dat Face in the A-team al had? Dus zo'n 20 jaar oud?quote:Op zondag 12 april 2009 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zuipen valt best mee, en dat het een oude bak is is alleen maar een voordeel, dan houdt ie nog wat geld over
Zelfde type ja, alleen is dit de convertible en Face had de coupe (met Targa dak)quote:Op zondag 12 april 2009 22:23 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Is dat niet het model dat Face in the A-team al had? Dus zo'n 20 jaar oud?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |