Ja, de Z4 heeft een love-it-or-hate-it design. Heel anders dan zo'n 13 in een dozijn Jap.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar niet gehinderd door enige smaak.... Z4 zal prima rijden, maar kijk er gewoon eens naar
En mag ik een anders TT suggereren?
quote:
quote:
Het topic heet 'Welke roadster zou je kiezen' dus waarschijnlijk heeft ie de coupe gekocht jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
Toch wel de Z4 Coupé he? Die is oneindig veel bruter imo dan zo'n roadster.
Moet je dan met je hoofd uit het raam gaan hangen voor een beetje cabriobeleving?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
De Z4 coupé zal vast buiten zijn budget zijn gevallen, aangezien die een stuk duurder is dan de roadster.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef k_man het volgende:
Goed, foto's dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef k_man het volgende:
Goed, foto's dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Correctie, hij wordt niet gehinderd door jouw (of onze) smaakquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar niet gehinderd door enige smaak....
Dank.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:38 schreef Muselive het volgende:
Mooie auto! Ik vind persoonlijk die combinatie ook erg mooi!
Is het een 2.2 geworden? Ik vraag me af in hoeverre de rijbeleving anders is dan de 3.0.
Behalve dat donkerblauw véél mooier is, bestaan er helemaal geen witte. Ik ben ze althans nooit tegengekomen in het aanbod.quote:
Uit de vraag lijkt de veronderstelling te spreken dat er ook kappers bestaan die geen homo zijn?quote:
Idd jammer. Waarom heb je deze precies ingeruild op de Z4?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef k_man het volgende:
Ergens toch wel jammer dat ie vrijdag ingeleverd moet worden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik van de 6 keuzes die je had, alle 6 niet bepaald aantrekkelijk vind, had dan de blauwe op de foto ook nog even gehouden als ik jouw was om voor een wat exclusievere auto te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef k_man het volgende:
Ergens toch wel jammer dat ie vrijdag ingeleverd moet worden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat kreeg jij er nou nog voor?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef k_man het volgende:
M'n oude SLK is doorverkocht aan een handelaar en staat inmiddels op Autotrack zie ik.
Best raar om 'm zo terug te zien eigenlijk.
Is dat roadstar nou een flauwe mercedesgrap of is die handelaar dyslectisch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef k_man het volgende:
M'n oude SLK is doorverkocht aan een handelaar en staat inmiddels op Autotrack zie ik.
Dat laatste. Het was me trouwens nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is dat roadstar nou een flauwe mercedesgrap of is die handelaar dyslectisch?
En? Ben je getild?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef k_man het volgende:
Ik hap niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef ASroma het volgende:
meneer wil geen bedragen noemenflink verlies dus, jammer hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |