Dat laatste, tenzij het natuurlijk een S2000 is. Da's geen roadster, das een MONSTER. En ik met 1 jaar mn rijbewijs heb dat al eens mogen ervaren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Rosbief het volgende:
350Z en dan de coupé, sowieso geen roadster nemen tenzij je een nicht bent of na wilt doen.
Wheheh, dat nou uitgerekend jij zo'n opmerking maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Rosbief het volgende:
350Z en dan de coupé, sowieso geen roadster nemen tenzij je een nicht bent of na wilt doen.
Klopt. Hier in Zwolle rijdt er nog wel één rond.quote:Op zaterdag 11 april 2009 03:50 schreef Faxie het volgende:
Owja, die is er ook nog natuurlijk.
Zeldzame verschijning ook volgens mij, ik heb er nog geen enkele in het wild gezien.
En de Speedster is dan ook misschien een optie.
Prijs zou nog net kunnen...
Heb ik wel eens in gezeten. Ik keek precies tegen de bovenstijl van de voorruit aan. Kennelijk gemaakt voor kleine Italiaantjes? Bovendien zal het ook lastig zijn het nieuwe type te vinden binnen mijn budget. Aan de andere kant... gewoon een maandje wachten; dan is zo'n Alfa al weer 10% van z'n waarde verloren.quote:
Ja kan van dat budget enkel oude modellen kopenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:49 schreef k_man het volgende:
Hmm, zo'n Opel GT is misschien ook nog een optie. Dank voor de tip.
Die GT blinkt volgens mij ook niet bepaald uit in bruikbaarheid, maar is al wel een stuk vriendelijker dan een Lotus.
De MX-5 zie ik inderdaad niet echt als een optie. Da's toch duidelijk een klasse lager dan de genoemde auto's. Van de TT zou ik voor dit budget alleen het oude model kunnen kopen en ... tja... dat is het toch net niet.
Ja, maar dat was m'n punt niet. Het punt was dat ik het oude type TT niet zie zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja kan van dat budget enkel oude modellen kopen
Ware het niet dat het vorige model TT cabrio niet voor mannen is. De oude boxter vind ik trouwens ook maar een trieste verschijning. Met de Z4 en de SLK ben je nog het meeste bij de tijd (modellen rijden op een faceliftje na nagenoeg onveranderd rond).quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja kan van dat budget enkel oude modellen kopen
Nou... de nieuwe Z4 is toch wel wat meer dan een faceliftje.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ware het niet dat het vorige model TT cabrio niet voor mannen is. De oude boxter vind ik trouwens ook maar een trieste verschijning. Met de Z4 en de SLK ben je nog het meeste bij de tijd (modellen rijden op een faceliftje na nagenoeg onveranderd rond).
Je hebt gelijk, was even vergeten dat die ondertussen ook al te koop is. Dan nog vind ik de Z4 er nog moderner uitzien in vergelijking met de Boxter.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou... de nieuwe Z4 is toch wel wat meer dan een faceliftje.
Dat is de vorige generatie SLK in een ander (redelijk slecht chrysler) jasje. Niet doen dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost
(Chrysler Crossfire)
Ehm... ik héb al een oude SLK, die wilde ik nou juist gaan vervangen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost
(Chrysler Crossfire)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |