eenschquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
Kan iemand dat anti-onweer schild rondom Zuid-Holland deactiveren zodat er ook hier onweer komt.![]()
![]()
Vrolijk? Superharde knallen hiero.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
Woeha, wat een vrolijk geflits en gerommel hier in Amsterdam, lijkt wel zomer
mijn huis is nogal goed geisoleerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vrolijk? Superharde knallen hiero.
Huis trilt ervan.
Echt hé !quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
Woeha, wat een vrolijk geflits en gerommel hier in Amsterdam, lijkt wel zomer
beestenweer is wat overdreven volgens mij, al is de heftigste zone erg smal, en trekt net langs mij als ik zo naar buiten kijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Beestenweer in Amsterdam, het lijkt wel hoogzomer
Damn! Is dit wel normaal?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Beestenweer in Amsterdam, het lijkt wel hoogzomer
Eg niequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
beestenweer is wat overdreven volgens mij,
foto 2 & 3 zijn de grijphandjes van Thorquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef LightLuke het volgende:
Heb even een tijdje uit het raam gehangen.
Met als resultaat,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga er maar niet vanuit dat er daar nog wat gaat ontstaan. Maar morgen zijn de kansen dan weer beter voor het noorden en oosten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:43 schreef teigan het volgende:
Mooie foto's zeg..
Hier in Groningen stad weinig te zien, lekker wezen skaten, het is een beetje een zwoele avond...
zou er hier nog wat kunnen ontstaan? Of is het daar al te laat voor?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Unrealist- het volgende:
Hier in Amsterdam is het momenteel erg heftig, heel, heel erg veel regen op sommige momenten , meestal niet langer dan een paar minuten en dan is het gewoon veel regen. Daarnaast is de lucht bijna onafgebroken wit van de bliksem. Hoor nu ook allemaal brandweer langskomen trouwens
De wolkentoppen waren ook gigantisch hoog.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Woon in Bussum en heb even een avond/onweerswandelingetje gemaaktGehoord heb ik het niet, maar wel gezien; echt prachtig, sommige flitsen leken wel uit neonlicht te bestaan. Zo fel dat het gewoon zeer deed aan m'n ogen.
terwijl daar geeneens een rode pit langs is geweestquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef Fredo55 het volgende:
Het knmi zat trouwens wel fout, alleen voor Zeeland een onweerssymbool getekend.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De wolkentoppen waren ook gigantisch hoog.
Alles ging hier ten oosten langs.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
terwijl daar geeneens een rode pit langs is geweest
Volgens mij valt dat nog wel mee qua hoogte van de wolkentoppen, maar gezien dat het pas begin april is is dat inderdaad wel hoog. In de winter is de maximale wolkenhoogte echt veel lager dan in de zomer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1 tot 10 km
.
Ben benieuwdquote:Vanmiddag ontwikkelt zich over het noordoosten van het land een thermische vore en is er daardoor met name in het noordoosten en oosten de grootste kans op het ontwikkelen van een aantal stevige regen- onweers- en hagelbuien. Ook in het westen van het land is in de loop van de dag de kans op een enkele regen- en onweersbui niet geheel uit te sluiten. Ook hier is de atmosfeer in de grenslaag wat convergent t.g.v. een zeewindeffect. De atmosfeer is daar echter, vanwege de oostelijke positie van de thetaw-rug, wat minder onstabiel.
Oeh, even kijken of de batterijen nog vol zijn van de camera dan...quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:28 schreef Fredo55 het volgende:
Het noord(oosten) maakt de meeste kans op flinke onweersbuien met hagelstenen van 3cm.
Ik ben weer benieuwd naar de foto's.![]()
Hopelijk krijg ik vandaag ook wat onweer.
quote:SYNOPTISCHE SITUATIE:
Vanmiddag ontwikkelt zich over het noordoosten van het land een thermische vore en is er daardoor met name in het noordoosten en oosten de grootste kans op het ontwikkelen van een aantal stevige regen- onweers- en hagelbuien. Ook in het westen van het land is in de loop van de dag de kans op een enkele regen- en onweersbui niet geheel uit te sluiten.
MODELBEOORDELING:
Gezien de historie en de progtemps houden we in de verwachting vast aan een tamelijk grote buienkans (onweer/hagel) in de loop van de middag in het noordoosten en oosten en een wat kleinere kans op een regen en onweersbui in de middag in het westen van het land.
Neerslag:
Vanmiddag met een thetaw-patroon dat iets verder oostwaarts verschoven is, kunnen met name in het noordoosten en oosten enkele stevige onweer- en hagelbuien tot ontwikkeling komen. Ook elders in het land kan vanmiddag een enkele regen- of onweersbui ontstaan.
BEWOLKING:
Soms enkele velden AC/SC en bij uitstervende buien vanochtend een hoge basis (5000 vt), toppen die tot net boven FL300 kunnen doorschieten. CB's vanmiddag en vanavond vooral in de oostelijke helft, tops FL350.
Zicht:
Tijdens een bui loopt het zicht iets terug. Boven de Noordzee geleidelijk, bij een wat wegvallende wind en hogere dauwpunten, verslechterende zichten en mogelijk kans op ST.
TEMPERATUUR:
KTG en Hirlam verschillen weinig. Tx vandaag rond 21 graden (maar vanmiddag aan de kust bij een zwak windje vanaf zee een gevoelige daling van temperatuur).
Oh potver, hahaha had ik niet gezien. Ja met het eerste onweer dit onweerseizoen komt gelijk de hoop weer naar boven dat er nog zo'n rolwolk aankomt als toenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:20 schreef Fredo55 het volgende:
17 juli 2004?
edit: Het staat er ook, linksboven.![]()
De legendarische 17 juli 2004quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Gewoon even tussendoor... van welke dag zou deze kaart zijn...
[ afbeelding ]
Ik had ooit een kaart geupload met de vliegbewegingen die middag. Normaal zie je altijd een heel net patroon volgens vaste aanvliegroutes, maat toen dat onweersfront aankwam zie je opeens alles uitwijken, rondjes draaien etc. Hier in Amsterdam zag je toen ook vliegtuigen laag in hele rare richtingen vliegenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Gewoon even tussendoor... van welke dag zou deze kaart zijn...
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikelen/15075/66quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
beestenweer is wat overdreven volgens mij, al is de heftigste zone erg smal, en trekt net langs mij als ik zo naar buiten kijk
Maar is zomers onweer idd
Ik zie een paar lijntjes stoppen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, heb hem nog:
[ afbeelding ]
OK, ik was misschien wat kort door de bocht, dat geflits in het oosten was natuurlijk wel een teken dat er wat aan de hand was. Maar nog steeds : zomers onweer!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Isiolo het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/15075/66
[ afbeelding ]
bron: at5
groen is startend verkeerd troiuwensquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zie een paar lijntjes stoppen.![]()
![]()
![]()
Leuke kaart voor de rest.
Er komt nu een onweersbui de Ahterhoek in.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik dacht dat ik hier in het oosten van het land wat zag flitsen.
Yup, ik zag het ook op buienradarquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er komt nu een onweersbui de Ahterhoek in.
Verder zit er nog een stevige jongen ten oosten van noord Limburg
Het waren flinke lichtflitsenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er komt nu een onweersbui de Ahterhoek in.
Verder zit er nog een stevige jongen ten oosten van noord Limburg
Bij ons gaat echt keihard te keer niet normaalquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef DemonRage het volgende:
Damn... overal in een wijde omtrek rond Eindhoven buien: eentje bij Tilburg/Breda, een grote tussen Volkel en Arnhem ergens, en een felle bij Roermond.
Die laatste zou nog wel eens deze kant op kunnen komen. *hoopt*
Het onweer blijft wel voornamelijk achterin de buien.
Mooi gebiedje daarquote:Op zondag 12 april 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Geflits en ver gerommel hier in Arnhem.
Hier is het ook alweer voorbij.quote:Op zondag 12 april 2009 00:47 schreef bosb het volgende:
Tering de afgelopen 15 min in Nijmegen waren echt flink heftig. Kon het zien aankomen vanuit Duitsland maar was hier toch heftiger dan verwacht. één van de knallen deed de ramen echt keihard trillen. Inmiddels al weer door richting het westen. Flitst en regent nog wel maar knallen stellen niet veel meer voor.
Het heftige weer lijkt iets noordelijker te gaan, maar wie weet..quote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Het begint in Zwijndrecht te regenen, en best hard ook!
Kan ik hier nog onweer verwachten? (omgeving Rotterdam / Dordrecht)
Nee. Een of andere halve zool heeft een anti-bliksemveld over het Rijnmondgebied gezet. Al een lange tijd geen onweer helaas.quote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Het begint in Zwijndrecht te regenen, en best hard ook!
Kan ik hier nog onweer verwachten? (omgeving Rotterdam / Dordrecht)
Waar is dat johquote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef -CRASH- het volgende:
De nacht werdt dag.....FF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Venloquote:
Ai das een eind van alphen a/d ZRijn vandaanquote:
Daar gaat het altijd stevig te keer. Zo die strook tussen Amersfoort en de Veluwe, zeg maar de lijn Veenendaal-Barneveld-Nijkerk. Thunder-valley.quote:Op zondag 12 april 2009 01:49 schreef Burnie88 het volgende:
Gaat heerlijk tekeer hier aan de rand van de veluwe. Heel veel regen en veel bliksem.
Haha, klopt ja. Komt door het feit dat hier een vallei ligt/is, daar blijven de zware buien vaak hangen. En daar zit ik zeker niet mee.quote:Op zondag 12 april 2009 01:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar gaat het altijd stevig te keer. Zo die strook tussen Amersfoort en de Veluwe, zeg maar de lijn Veenendaal-Barneveld-Nijkerk. Thunder-valley.
De kern zit nu denk ik ergens bij Woudenberg. Het zit nog steeds ten ZO van Amersfoort, ik meet zo'n 4 seconden tussen ontlading en donder, dus nog 1,2 km.quote:Op zondag 12 april 2009 01:57 schreef SiGNe het volgende:
In Zeist heb ik ook al een paar flinke klappen gehoord...heerlijk..
Ja inderdaad, en dit weekend wordt er ook heftig weer verwacht in Tornado Alley in de VS.quote:Op zondag 12 april 2009 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het trekt nu weer verder en de regen wordt minder intensief. Toch een mooie verrassing zo vroeg in het seizoen, dat belooft hopelijk nog wat.
Wauw. Heb je hier een grotere versie van?quote:
Ik zat net te MSN' en met iemand in Woudenberg. Kreeg zojuist een smsje dat ie toch de computer maar heeft afgesloten...quote:Op zondag 12 april 2009 02:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De kern zit nu denk ik ergens bij Woudenberg. Het zit nog steeds ten ZO van Amersfoort, ik meet zo'n 4 seconden tussen ontlading en donder, dus nog 1,2 km.
Er kwam net een brandweerauto voorbij op de weg naar Doorn vanuit Amersfoort. Maar ik vermoed dat het in het bosgebied tussen Amersfoort en Woudenberg is ingeslagen dus het zal wel geen grote schade zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 02:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik zat net te MSN' en met iemand in Woudenberg. Kreeg zojuist een smsje dat ie toch de computer maar heeft afgesloten...
Heb je een Bulb-stand op je camera? Zoja, dan moet je hem daar op zetten en dan op de laagste ISO en op RAW zetten.quote:Op zondag 12 april 2009 02:24 schreef SiGNe het volgende:
Wow, net een knal niet normaal, grond trilde gewoon en ik woon 3 hoog.
uiteraard nét voor ik m'n camera afdrukte en ik dus weer een zwarte lucht had...
Je gebruikt wel een lange sluitertijd incl. statief hoop ik?quote:Op zondag 12 april 2009 02:24 schreef SiGNe het volgende:
Wow, net een knal niet normaal, grond trilde gewoon en ik woon 3 hoog.
uiteraard nét voor ik m'n camera afdrukte en ik dus weer een zwarte lucht had...
Volgens mij niet..quote:Op zondag 12 april 2009 02:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heb je een Bulb-stand op je camera?
Bulb-stand is dat je handmatig kan bepalen hoe lang de sluiter ontspannen blijft, na iedere flits kun je dus weer een nieuwe foto maken. RAW is handig omdat je dan achteraf nog heel goed de belichting bij kan werken. Met die Bulb-stand kun je gegarandeerd de flits pakken.quote:Op zondag 12 april 2009 02:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij niet..
maximale sluitertijd 15 seconden..
Bij bulb-stand kan dat langer, toch?
Zet je cam ook op RAW als dat kan.quote:Op zondag 12 april 2009 02:36 schreef marcel-o het volgende:
ik kan mn toestel op max 60 sec zetten.
als het moment voordoet dat er veel ontladingen komen, ga ik het er ook eens op wagen
Er zijn firmware hacks verkrijgbaar voor je camera:quote:Op zondag 12 april 2009 02:27 schreef SiGNe het volgende:
maximale sluitertijd 15 seconden..(Canon A95)
Opzich interessant en ik hack normaal alles wel, telefoon is ook gehackt bijvoorbeeld, maar ik heb m'n camera nét sinds gister terug omdat de CCD kapot was. (bekend probleem, komt door de CCD van Sony)quote:Op zondag 12 april 2009 03:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn firmware hacks verkrijgbaar voor je camera:
http://developsoftware.bl(...)n-powershot-a95.html
Maar let er wel dat je de boel niet vernaggelt door de firmware upgrade te onderbreken.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:09 schreef dimage het volgende:
Vond nog een foto gemaakt in de Auvergne frankrijk.
[ afbeelding ]
net als vorig jaar zomer wordt t daar weer een woestijnquote:Op zondag 12 april 2009 11:15 schreef horned_reaper het volgende:
Nou.... hier in oost groningen heb ik de afgelopen week alleen maar wat sluiterwolken gezien... nu is het ook onbewolkt.
Van regen en laat staan onweer is hier geen teken geweest
Inderdaad, vannacht rond 2 uur (Nijkerk) echt de hardste knal die ik ooit gehoord heb, niet normaal. Het leek of ik ook een soort van harde fluittoon hoorde, weet iemand daar meer van?quote:Op zondag 12 april 2009 01:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar gaat het altijd stevig te keer. Zo die strook tussen Amersfoort en de Veluwe, zeg maar de lijn Veenendaal-Barneveld-Nijkerk. Thunder-valley.
Vooralsnog niet droger dan op andere plekken in Nederland:quote:Op zondag 12 april 2009 11:15 schreef horned_reaper het volgende:
Nou.... hier in oost groningen heb ik de afgelopen week alleen maar wat sluiterwolken gezien... nu is het ook onbewolkt.
Van regen en laat staan onweer is hier geen teken geweest
Fluittoon heb ik niet gehoord, al piepen m'n oren weleens..quote:Op zondag 12 april 2009 11:39 schreef jakkop het volgende:
[..]
Inderdaad, vannacht rond 2 uur (Nijkerk) echt de hardste knal die ik ooit gehoord heb, niet normaal. Het leek of ik ook een soort van harde fluittoon hoorde, weet iemand daar meer van?
Grappig dat het groene gedeelte precies de buiencomplex van vrijdagavond was.quote:Op zondag 12 april 2009 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooralsnog niet droger dan op andere plekken in Nederland:
[ afbeelding ]
http://www.knmi.nl/klimat(...)erslagoverschot.html
Nee, vanuit Duitsland.quote:Op zondag 12 april 2009 16:50 schreef Burnie88 het volgende:
Volgens mij moeten de buien vandaag vanuit het zuidwesten komen.. Tenminste, als ik de Europese satellietbeelden moet geloven.
De lucht ziet er nog rustig uit hier.quote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, vanuit Duitsland.
Net zoals gisteravond.![]()
Alleen het limburg heeft kans op onweer, ongeveer waar gisteren de onweersbuien
het land binnen kwamen.
Daar in duitsland ontwikkeld zich toch al iets.quote:Op zondag 12 april 2009 22:38 schreef Burnie88 het volgende:
Er gaat niets gebeuren vanavond/vannacht vrees ik, jammer maar helaas. Misschien morgen overdag of 's avonds.
Je hebt gelijk. Het laatste uur ontwikkelt zich daar iets inderdaad, mooie onweersbuitjes. Ben benieuwd hoe het zicht gaat onwikkelen. Maar als dat deze kant nog moet opkomen praten we over midden in de nacht.quote:Op zondag 12 april 2009 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar in duitsland ontwikkeld zich toch al iets.
Zelfs bij lage temperatuuren (b.v. in de winter) kan zich onweer vormen...quote:Op zondag 12 april 2009 23:32 schreef DemonRage het volgende:
Ben bang dat het hier te koud is voor onweer. De temperatuur ligt slechts tussen 8 en 12 graden.
Er zijn wat buien ontstaan in Duitsland, maar dat gaat zo ontzettend traag.quote:Op zondag 12 april 2009 23:32 schreef DemonRage het volgende:
Ben bang dat het hier te koud is voor onweer. De temperatuur ligt slechts tussen 8 en 12 graden.
Ook in de buurt van Bastogne (B)quote:Op maandag 13 april 2009 16:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Er zijn wat buien ontstaan in Duitsland, maar dat gaat zo ontzettend traag.
Hier is het zonnig, terwijl Vlissingen last heeft van zeemist. ( www.zeegat.nl )
Gaat alleen de verkeerde kant opquote:Op maandag 13 april 2009 17:14 schreef marcel-o het volgende:
Dat ding in duitsland wordt een mooie paddesdtoel
Idd. 'k zie het op de satellietfoto.quote:Op maandag 13 april 2009 17:14 schreef marcel-o het volgende:
Dat ding in duitsland wordt een mooie paddestoel
Onder die paddestoel zullen ze wel veel wateroverlast hebben. Lijkt wel of het gewoon blijft hangen op dezelfde plaats.quote:Op maandag 13 april 2009 17:14 schreef marcel-o het volgende:
Dat ding in duitsland wordt een mooie paddestoel
Midden Nederland was het heerlijk, graadje of 18 denk ik en de hele dag zon.quote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef kree het volgende:
Veel zeemist hier in katwijk, hele dag koud geweest.
Denk dat het binnenland beter weer heeft gehad. of niet?
Het haardje brand hier al, scheelt weer gaskosten
Hier na het avonduur ook mist. Oma had nog gebeld vanuit Monster, dat ligt aan zee, daar konden ze 's ochtends de overburen niet eens meer zien.quote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef kree het volgende:
Veel zeemist hier in katwijk, hele dag koud geweest.
Denk dat het binnenland beter weer heeft gehad. of niet?
Het haardje brand hier al, scheelt weer gaskosten
Haha, ziet er grappig uit al die cirkelsquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had ooit een kaart geupload met de vliegbewegingen die middag. Normaal zie je altijd een heel net patroon volgens vaste aanvliegroutes, maat toen dat onweersfront aankwam zie je opeens alles uitwijken, rondjes draaien etc. Hier in Amsterdam zag je toen ook vliegtuigen laag in hele rare richtingen vliegen
kijk eens aan, heb hem nog:
[ afbeelding ]
Vrijdagavond was het hier veel heftiger als zaterdag op zondag..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef Mr_DG het volgende:
Kijken of morgenavond de nacht van zaterdag op zondag kan evenaren
foto'squote:Op woensdag 15 april 2009 18:23 schreef Fredo55 het volgende:
Mieters, wat een complex komt er deze kant op.
Hier = Tholen,Zeeland.
Zo te zien komt er nogal wat aan vanuit Dldquote:Op woensdag 15 april 2009 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Ontploft lekker daar boven het noorden van België.
Die ga ik hier in Zeist gelukkig missen.. aan de andere kant is het altijd wel mooi om te zien..quote:Op woensdag 15 april 2009 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Ontploft lekker daar boven het noorden van België.
Redelijk wat onweer gehad ja.quote:
hier de tempel: een gewoon lekker buitje!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:40 schreef TommyGun het volgende:
Fucking hell! Gaat los in Eindhoven! (Acht)
dr komt nog wel wat aan hoorquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef DemonRage het volgende:
Er zit toch hagel bij dus.
Zo op de radar te zien is deze bui de meest actieve en hij blijft idd lang narommelen.
Die zag ik hier dus, vol in m'n zicht!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef zakjapannertje het volgende:
Zoetermeer meldt ook regen, en af en toe een onweersklap dichtbij op dit moment
Atlantische oceaanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal de noordzee op denk ik.
Als je het probeert te zwemmen is er geen verschil hoorquote:
is een verbinding 50/50quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het Nauw van Calais is toch ook nog de Noordzee?
klik
wel volgens mij in liter inhoudquote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als je het probeert te zwemmen is er geen verschil hoor
lol, Thor bewaard altijd het mooiste voor het laatste ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:51 schreef GasTurbine het volgende:
Dat was ff lekker. De laatste knal hiero in R'dam was ook meteen de hardste.
yep, het verpietert nu erg rap. Niet zo raar op dit moment van de dag in deze tijd van het jaar.quote:
Ja, er kwamen klachten binnen wegens geluidsoverlast. Dus het is uit met de pretquote:Op woensdag 15 april 2009 23:29 schreef Kwaliteit het volgende:
En nu niks meer? was dat alles???
Hm, is dat niet een trog/convergentielijn/ofzo ? En dat schuift langzaam noordwaarts, en kom morgen over ons land dan. Als de temps dan weer lekker oplopen, kan dat evntueel nog voor wat leuks zorgenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal de noordzee op denk ik.
Men zegt dat Twente en het noorden van NL het minst gaan krijgen vandaag.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:29 schreef IkWilbert het volgende:
hopelijk vandaag dan wat zware buien? Estofex.org geeft code 1... tot nu toe weinig regen en onweer gezien hier in het twentse land.
Telegraafquote:
Ook een aantal minuten hevige druppels op de VUquote:Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Telegraaf
Overigens enkel druppels net in Amsterdam Slotervaart
klopt, als je de Europeese beelden erbij pakt dan zou je toch denken dat er kansen zin voor het zuidoosten.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerste regendruppels hier in Maastricht. Ziet nu nog niet echt spannend uit op buienradar... Maar er hangt nog wel wat boven Luxemburg en Frankrijk......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |